Form of Work
Książki
(68)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(54)
available
(39)
unknown
(5)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(56)
Author
Kraska Marcin
(3)
Borcuch Artur
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Sala Paweł
(2)
Szewczyk Agnieszka
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bekas Robert
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Castells Manuel
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Doyle Peter
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Włodzimierz
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gołaczyński Jacek
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grabowski Radosław
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Głąb Paweł
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kenan Kevin
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Korycki Paweł
(1)
Korzec Zdzisław
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalik-Bańczyk Krystyna
(1)
Kołata Damian
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kutkiewicz Hubert
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Marcin
(1)
Lipniewicz Rafał
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Majczak-Górecka Kinga
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Marody Mirosława
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezary
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Year
2020 - 2022
(7)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(11)
Country
Poland
(66)
Germany
(2)
Language
Polish
(68)
Audience Group
Doradcy podatkowi
(1)
Prawnicy
(1)
Subject
Gospodarka elektroniczna
(39)
Handel elektroniczny
(33)
Internet
(26)
Społeczeństwo informacyjne
(13)
Usługi elektroniczne
(13)
Przedsiębiorstwo
(12)
Marketing elektroniczny
(11)
Podpis elektroniczny
(9)
Pieniądz elektroniczny
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Administracja
(4)
Baza danych
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka
(4)
Handel
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Banki internetowe
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Marketing
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Programy komputerowe
(3)
Strony WWW
(3)
Umowa elektroniczna
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Dane osobowe
(2)
Informacja
(2)
Informatyka
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konkurencja
(2)
Księgi wieczyste
(2)
Logistyka
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Obsługa klienta
(2)
Polska
(2)
Prawo autorskie
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Reklama internetowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Zarządzanie
(2)
Znaki towarowe
(2)
Innowacje
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Banki
(1)
Baza danych relacyjna
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Copywriting
(1)
Decyzje
(1)
Dotacja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(1)
Elektroniczne zamówienia publiczne
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Google
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel elektorniczny
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Jakość produktu
(1)
Jednolity plik kontrolny
(1)
Języki programowania
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgowość
(1)
Levinson, Paul (1947- )
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka*
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing wartości
(1)
Subject: time
2001-
(5)
Subject: place
Polska
(5)
Genre/Form
Poradnik
(7)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Zarządzanie i marketing
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
68 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-230-9959-6
Cz. I Informacja i sektor informacyjny w gospodarce : 1.Informacja w gospodarce, 2.Sektor informacyjny w gospodarce. Cz. II Sektor informacyjny - metodologia wyodrębniania i diagnozowania sektora informacyjnego : 3.Metodologia wydzielania i pomiaru wielkości sektora informacyjnego, 4.Inne podejście badawcze. Cz. III Sektor informacyjny w Polsce : 6.Sektor informacyjny gospodarki polskiej, 7.Struktura sektora informacyjnego, 8.Sektor informacyjny - aspekty porównawcze, 9.Metodyka określania wielkości sektora informacyjnego w Polsce na podstawie Europejskiej Klasyfikacji Działalności. Cz. IV Na drodze ku globalnemu rynkowi elektronicznemu : 10.Społeczeństwo informacyjne i metody oceny jego rozwoju, 11.Nowe formy pracy na rynku elektronicznym, 12.Elektronizacja rynku ekonomicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2021. - 853 s. : il. ; 25 cm.
ISBN: 978-83-283-7446-1
Co nowego, czyli spory wstęp. Jak to się zaczęło. "Biblia e-biznesu" w liczbach. Świat się zmienia, czyli co nowego w branży. "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek. Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu. 1.1. Specyfika biznesu w internecie. 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne. 1.3. Nowe rynki e-biznesu. 1.4. Startup w internecie. 1.5. Wstępna analiza rynku. 1.6. E-biznesplan. 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu. 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie. 1.9. Strategie cenowe. 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców. 1.11. Finansowanie e-biznesu. 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym. 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe. 1.14. Tokenizacja e-biznesu. 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę. Rozdział 2. Sklep internetowy. 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki. 2.2. Typy platform e-sklepowych. 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego. 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych. 2.5. Wdrożenie e-sklepu. 2.6. Hosting dla e-sklepu. 2.7. Audyt przedwdrożeniowy. Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y. 3.1. Allegro dziś. 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert. 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads. 3.4. Sprzedaż na Amazon, 3.5. Sprzedaż na eBayu. 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba. 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie. Rozdział 4. Usługi online. 4.1. E-usługi. 4.2. E-sprzedaż wiedzy. 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio. 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa. 4.5. Personal branding w e-usługach. 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne). 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline. Rozdział 5. E-marketing. 5.1. Podstawy marketingu online. 5.2. Wprowadzenie do brandingu. 5.3. Budowanie marki online. 5.4. Google Moja Firma. 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa. 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach. 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej. 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii. 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu. 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne. 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360°. 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki. 5.13. Marketing wirusowy. 5.14. Growth hacking marketing. 5.15. Social media i marketing społecznościowy. 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku. 5.17. "Lajwy" sprzedażowe. 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii. 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany". 5.20. LinkedIn w biznesie. 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu. 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie. 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady. 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych. 5.25. E-mail marketing. 5.26. Efektywny newsletter. 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages). 5.28. Systemy do e-mail marketingu. 5.29. Marketing automation. 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja. 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych. 5.32. Content marketing - marketing treści. 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych. 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy. 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko). 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce. 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca. Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem. 6.1. Profil e-klienta. 6.2. Komunikacja z e-klientem. 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży. 6.4. Budowanie zaufania klienta. 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów. 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta. 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami. 6.8. Feedback konsumencki. 6.9. Rekomendacja konsumencka. 6.10. Monitoring opinii w internecie. 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu. 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji. 6.13. Negocjacje w e-biznesie. 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji. Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka. 7.1. Płatności w internecie. 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty. 7.3. Automaty paczkowe. 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich. 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych. 7.6. Automatyzacja w e-biznesie. 7.7. Aplikacje dla e-biznesu. 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie – przegląd. Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży. 8.1. Outsourcing w e-biznesie. 8.2. Analiza konkurencji. 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami. 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem. 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie. 8.6. Porównywarki cen. 8.7. Czym są Google Zakupy. 8.8. Długi ogon w e-biznesie. 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów. 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży. 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem. 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego. 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży. 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje. 8.15. Optymalizacja kosztów. 8.16. Mity psujące e-sprzedaż. 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców. 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną. 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży. 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku. Rozdział 9. E-biznes a prawo. 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu. 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu. 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej. 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy. 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży. 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie. 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować. 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy. 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu. 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów. 9.12. Ochrona danych osobowych. 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro. 9.14. Mailing a spam. 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie. 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki. 9.17. Nieuczciwa konkurencja. 9.18. Ochrona znaków towarowych. 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych. 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes. 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie. 9.22. Transfer własności intelektualnej. 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne. 9.24. Mity prawne w e-commersie. Rozdział 10. BHP w e-biznesie. 10.1. Osobowość przedsiębiorcy. 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy. 10.3. Kobieta w e-biznesie. 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie. 10.5. Procedury w e-biznesie. 10.6. Telepraca i telepracownicy. 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny. 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny). 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy. 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów. 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu. 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu. 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy. 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu. 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne. 10.16. Porażka w biznesie. 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo. 10.18. Sukcesja e-biznesu. Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 120 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-281-1
1.Wpływ technologii na gospodarkę: Od epoki rolniczej do epoki opartej na technologii; Procesy ekonomiczne- między ekonomią tradycyjną a ekonomią Internetu; Technologie informacyjno-komunikacyjne a rozwój gospodarczy krajów rozwijających się; 2. Rozwój technologiczny i jego wpływ na społeczeństwo: Procesy społeczne- wpływ technologii na społeczeństwo; Aspekty technologiczne- stan obecny i kierunki rozwoju; 3. Wpływ technologii na codzienne życie: Inteligentne domu; Społeczeństwo Internetu- bieżące problemy i wyzwania dla przyszłości; Wykluczenie cyfrowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Dotacje na e-biznes : pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1 - Gliwice : Helion, 2010. - 166, [2] s. : rys. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-246-2646-5
1.Co to jest e-biznes, czyli na co Unia Europejska udziela wsparcia; 2. Wymagania formalne, czyli sprawdź, czy możesz aplikować; 3. Ile możesz zyskać dzięki dofinansowaniu na realizację projektu w ramach działania 8.1 PO IG; 4. Wymagania merytoryczne projektu w ramach działania 8.1. PO IG, czyli zaczynamy pisać projekt; 5. Wniosek krok po kroku; 6. Załączniki do wniosku o dofinansowanie projektu; 7. Sposób składania wniosku o dofinansowanie projektu; 8. Miejsce składania wniosku o dofinansowanie projektu; 9. Umowa o dofinansowanie projektu, czyli co Cię czeka, kiedy już dostaniesz dofinansowanie do realizacji projektu; 10. Działanie 8.1 Programu Operacyjnego innowacyjna Gospodarka w praktyce; 11. Kilka praktycznych wskazówek związanych z działaniem 8.1 PO IG.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-16-9
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2002. - 236 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-7197-844-8
1.Technologia i gospodarka, 2.Marketing ery internetu, 3.Wiedza i praca, 4.Praktyka nowej gospodarki, 5.Nowa gospodarka, nowy świat. 6.Internet na wesoło
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wyd 1 - 6 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 149 s. : il., wykresy ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-19478-9
Wstęp; Od Autorki; Rozdział 1. Definicja, rynek, trendy: 1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) 1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie 1.3. Trendy w e-commerce Rozdział 2. Strategie, modele, KPI 2.1. Podejście strategiczne 2.2. Budowanie modelu biznesowego 2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu 2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie 2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności – KPI w e-commerce Rozdział 3. E-konsument, procesy e-commerce, omnichannel 3.1. E-konsument 3.2. Nowy proces zakupowy 3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel 3.4. Procesy i organizacja pracy Rozdział 4. Sprzedaż, marketing, usability 4.1. Sprzedaż a marketing 4.2. E-marketing – przegląd 4.3. Usability w e-commerce 4.4. Projektowanie user experience 4.5. Projektowanie end-to-end Rozdział 5. Konwersja, online merchandising, BIG Data 5.1. Konwersja, czyli sprzedaż 5.2. Online merchandising 5.3. Data – Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych Rozdział 6. Finanse, planowanie przychodów 6.1. Finanse – budowanie business case dla e-biznesu; Zakończenie; Bibliografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-4051-0
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
E-kontrola podatkowa i jednolity plik kontrolny / Adam Bartosiewicz, Monika Smaga. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.12. 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 343, [2] s. : il., wykresy ; 24 cm.
ISBN: 978-83-8223-596-8
Wykaz skrótów; Rozdział 1. Jednolity plik kontrolny – informacje wprowadzające: 1. Zagadnienia wstępne ; 2. Regulacje prawa podatkowego dotyczące jednolitych plików kontrolnych; 3. Podmioty zobowiązane do sporządzania i przekazywania jednolitych plików kontrolnych; 4. Obowiązek przekazywania jednolitych plików kontrolnych ze względu na okoliczności i wielkość podatnika; Rozdział 2. Rodzaje struktur JPK: 1. Informacje ogólne; 2. Księgi rachunkowe (JPK_KR); 3. Wyciąg bankowy (JPK_WB); 4. Magazyny (JPK_MAG); 5. Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT (do 30.09.2020 r. oraz od 1.10.2020 r.): 5.1. Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT (JPK_VAT); 5.2. Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT z deklaracją podatkową (JPK_V7M i JPK_V7K); 6. Faktury VAT (JPK_FA); 7. Faktury VAT RR (JPK_FA_RR); 8. Podatkowa księga przychodów i rozchodów (JPK_PKPIR); 9. Ewidencja przychodów (JPK_EWP); Rozdział 3. E-kontrole przeprowadzane przez organy podatkowe oraz komunikacja z organami podatkowymi: 1. Postępowanie podatkowe; 2. Czynności sprawdzające; 3. Kontrola podatkowa; 4. Kontrola celno-skarbowa; 5. „Kontrola krzyżowa”; 6. Postępowanie w przedmiocie wydania zaświadczenia; 7. Nowe środki komunikacji pomiędzy podatnikami a organami podatkowymi; Rozdział 4. Sposoby wykorzystywania jednolitych plików kontrolnych przez organy podatkowe; Rozdział 5. Sposoby przekazywania jednolitych plików kontrolnych: 1. Jednolity plik kontrolny przekazywany periodycznie, obligatoryjnie i bez wezwania; 2. Jednolite pliki kontrolne przekazywane na żądanie; Rozdział 6. Sankcje za nieprzekazanie jednolitych plików kontrolnych oraz za podanie nieprawidłowych danych w jednolitych plikach kontrolnych: 1. Sankcje za nieprzekazanie jednolitych plików kontrolnych: 1.1. JPK_VAT i JPK_V7; 1.2. Jednolite pliki kontrolne na żądanie; 2. Sankcje za nieprawidłowe dane w jednolitych plikach kontrolnych; 3. Sprawca czynu zabronionego; Rozdział 7. Wdrożenie jednolitego pliku kontrolnego w firmie: 1. Faza przygotowawcza; 2. Faza wdrożeniowa; 3. Faza testowa; 4. Wysyłka plików; Rozdział 8. Sposoby wykorzystania jednolitych plików kontrolnych przez podatników na wewnętrzne potrzeby firmy; Rozdział 9. Kierunki rozwoju jednolitych plików kontrolnych; Bibliografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7230-050-X
A cóż to takiego jest, ten Internet?, Wadze cele komunikacji przez Internet, czym sie rózni Internet od innych mediów marketingu bezpośredniego, Sprawcie, żeby łatwo było was odnaleźć, Przyciąganie uwagi internauty, Co (prawie) zawsze działa. Długość teksty reklamowego i związane z tym czynniki, Dostosowywanie waszych ofert do sieci, Prezentacja projekt i wizerunek w sieci web, Handel w Internecie, Przyszłość Internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-18344-8
1. Marka z potencjałem; 2.Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
e-Procurement : oszczędzanie w zaopatrzeniu / Ralph Dolmetsch. - Warszawa : CeDeWu, 2001. - 248 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-87885-17-7
1.Wprowadzenie, 2.Podstawy handlu elektronicznego, 3.Aplikacje sieciowe, 4.Zaopatrzenie. 5.sytemy Desktop Purchasing, 6.Podsumowanie i perspektywy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
E-procurement. System elektronicznych zamówień publicznych / Oskar Szumski. - Warszawa : Difin, 2007. - 184 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-760-9
1. Analiza porównawcza systemów przeprowadzania postępowań przetargowych drogą elektroniczną (e-procurement) w wybranych państwach. 2. Analiza obecnego stanu administracji elektronicznej (e-government) w Polsce. 3. Model systemu zamówień publicznych przeprowadzanych drogą elektroniczną w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 351.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-10-X
1.Wprowadzenie, 2.Podstawy, założenia , koncepcje, 3.Przegląd instniejących rozwiązań z dziedziny e-commerce, 4.Budowa własnego sklepu internetowego, 5.Eksploatacja własnego sklepu internetowego, 6.Perspektywy i możliwe drogi rozwoju
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-66-4
1.Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polce w 2003 roku, 2.Analiza sektorowa rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce : Społeczeństwo informacyjne, E-biznes, E-administracja, 3.Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-12-5
Część A: Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polsce w 2004 roku. Część B: Analiza sektorowa rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce. B1. Społeczeństwo informacyjne. B2. E-biznes. B3. E-administracja. Część C: Baza rozwoju gospodarki. C1. Infrastruktura, technologia, bezpieczeństwo. C2. E-usługi. C3.Standardy. C4. Prawo. C5. Inicjatywy. C6. kalendarium.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-47-8
Cz.A: Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polsce w 2005 roku. Cz.B: Analiza rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce.Cz.C:Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 978-83-87344-29-0
1. Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polsce w 2008 roku. 2. Analiza rynku i obszarów e-gospodarki w Polsce: Społeczeństwo informacyjne ( Internet; E-zakpuy; E-finanse; E-zdrowie; E-learning ) ; E-biznes ( Sklepy internetowe; E-bankowość; E-ubezpieczenia; E-makler; aukcje elektroniczne ); E-administracja; E-edukacja (Internet w pracy szkoły wyższej). 3. Baza rozwoju e-gpospodarki w Polsce: E-usługi; Standardy; Prawo; Inicjatywy; Kalendarium - najważniejsze wydarzenia w 2007 roku. Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7804-778-0
Wykaz skrótów; Wprowadzenie; Rozdział 1. Ramy prawne handlu elektronicznego Rozdział 2. Podstawowe pojęcia 2.1. Świadczenie usług drogą elektroniczną 2.2. Umowa zawarta na odległość 2.3. Usługodawca 2.4. Usługobiorca 2.5. Konsument 2.6. Przedsiębiorca jednoosobowy, do którego stosuje się część ochrony konsumenckiej Rozdział 3. Zasada państwa pochodzenia 3.1. Istota zasady 3.2. Siedziba 3.3. Charakter prawny zasady 3.4. Odstępstwa od zasady państwa pochodzenia 3.5. Zasada państwa pochodzenia a rozstrzyganie sporów Rozdział 4. Ograniczenia dotycz¹ce handlu elektronicznego 4.1. Napoje alkoholowe 4.2. Wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne i pojemniki zapasowe 4.3. Produkty lecznicze Rozdział 5. Ogólne obowiązki informacyjne każdego usługodawcy 5.1. Wprowadzenie 5.2. Adres elektroniczny 5.3. Imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwa lub firma oraz siedziba i adres us³ugodawcy, numer NIP 5.4. Informacja o posiadaniu zezwoleń na wykonywanie usług drogą elektroniczną 5.5. Informacja o spełnieniu ustawowych wymagań do wykonywania zawodu Część I. Kontraktowanie w e-handlu Rozdział 1. Formy zawierania umów w handlu elektronicznym 1.1. Uwagi ogólne 1.2. Forma dokumentowa 1.3. Forma elektroniczna 1.4. Skutki niezachowania formy dokumentowej lub elektronicznej Rozdział 2. Regulamin 2.1. Uwagi ogólne 2.2. Obowiązkowa treść regulaminu 2.3. Problematyka niedozwolonych postanowień umownych 2.4. Dodatkowe wymogi wobec platform internetowych (rozporządzenie 2019/1150) Rozdział 3. Ochrona konsumentów w umowach zawieranych na odległość 3.1. Obowiązki informacyjne 3.2. Prawo odstąpienia Część II. Dane osobowe i pliki cookies Rozdział 1. Dane osobowe w handlu internetowym 1.1. Kluczowe pojęcia 1.2. Zasady przetwarzania 1.3. Przesłanki legalizujące przetwarzanie istotne w e-handlu 1.4. Prawa podmiotów danych 1.5. Polityka prywatności jako centralny dokument dotyczący ochrony danych osobowych i prywatności Rozdział 2. Pliki cookies 2.1. Istota plików cookies i innych zbliżonych technologii 2.2. Przesłanki legalizujące stosowanie plików cookies 2.3. Pliki cookies a dane osobowe 2.4. Projektowane zmiany dotyczące zasad korzystania z cookies Rozdział 3. Regulacja antyspamowa 3.1. Dualizm regulacji 3.2. Zakaz przesyłania niezamówionej informacji handlowej – art. 10 u.ś.u.d.e. 3.3. Zakaz używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego – art. 172 p.t. 3.4. Projekt ustawy – Prawo komunikacji elektronicznej w kontekście nowych regulacji antyspamowych Część III. Ochrona własności intelektualnej w internecie oraz wyłączenia odpowiedzialności usługodawców internetowych Rozdział 1. Ochrona własności intelektualnej w Internecie 1.1. Prawo ochronne na znak towarowy 1.2. Prawa autorskie 1.3. Prawa sui generis do baz danych Rozdział 2. Wyłączenia odpowiedzialności usługodawców internetowych 2.1. Istota regulacji i przyczyny jej wprowadzenia 2.2. Przegląd możliwych podstaw odpowiedzialności usługodawców internetowych 2.3. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługi zwykłego przekazu 2.4. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługę cachingu 2.5. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługę hostingu 2.6. Monitorowanie treści; Bibliografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339
Book
In basket
(Biblioteka Prawa Handlowego)
ISBN: 83-7444-074-0
1.Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie, 2.Handel elektroniczny. Etap przedofertowy, 3.Zawarcie umowy w postaci elektronicznej, 4.Treść umowy zawieranej w postaci elektronicznej, 5.Prawne aspekty podpisu elektronicznego, 6.Wykonanie zobowiązania z użyciem środków komunikacji elektronicznej, 7.Wykonanie zobowiązania pieniężnego przez zapłatę pieniądzem elektronicznym, 8.Prawo właściwe i jurysdykcja krajowa dla stosunków gospodarczych w Internecie, 9.Odpowiedzialność za odesłania w Internecie, 10.Ochrona prywatności w handlu elektronicznym, 11.Handel elektroniczny a prawo autroskie, 12.Własność przemysłowa, 13.Ochrona konsumentów w umowach zawieranych na odległość, 14.Ochrona zbiorowych interesów konsumentów na przykładzie przesyłania niezamawianej korespondencji, 15.Handel elektroniczny - współczesne wyzwanie dla fiskusa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again