Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(5)
Autor
Chodyński Andrzej
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Pałasz Lech
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Rynek pracy
(3)
Banki internetowe
(2)
Agencje muzyczne
(1)
Ceny
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korporacjonizm
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Polska
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Spożycie
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Towary
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 3 (45)/2004)
1.Globalizacja a internacjonalizacja. Kontrowersje definicyjne, podstawowe wymiary i cechy, 2.Orientacja na globalizację jako kompetencja menedżerska, 3.Nadzór korporacyjny a działalność innowacyjna, 4.Rynek pracy w epoce cywilizacji informacyjnej i procesów globalizacji gospodarki światowej, 5.Bank wirtualny jako przykład organizacji działającej w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne - zastosowanie Internetu w strategii mBanku, 6.Zastosowanie Internetu w nauczaniu zdalnym na poziomie akademickim, 7.Wybrane aspekty promocji polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 8.Działania produktowo-cenowe polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 9.Polityka rolna a procesy globalizacji, 10.Szanse polskiego rolnictwa ekologicznego na rynkach Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1/2009)
1. Wkład mistrzów polskiej szkoły klasycznej w rozwój zachodniej ekonomii; 2. Zagadnienia społeczno-gospodarcze Górnego Śląska a rynek pracy (1922-1939); 3. Przyczyny wielkiego kryzysu gospodarczego z lat 1929-1933 w Stanach Zjednoczonych i kryzysu finansowego z lat 2008-2009. Próba porównania; 4. Polityka przemysłowa jako element polityki gospodarczej Drugiej Rzeczypospolitej; 5. Samorząd gospodarczy w świetle polityki gospodarczej Drugiej Rzeczypospolitej; 6. Znaczenie polityki gospodarczej w tworzeniu gospodarki wiedzy; 7. Polityka gospodarcza i społeczna państwa wobec wyzwań współczesności; Polityka gospodarcza a rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 8. Zakłady wytwórcze urządzeń sygnalizacyjnych (ZWUS). Bombardier Transportation w Katowicach Polska Sp. Z o.o. Udany przykład transformacji ekonomiczno-gospodarczej. Część I.; 9. Pomoc publiczna udzielana polskim przedsiębiorstwom jako instrument polityki gospodarczej po roku 2002; 10. Polityka przemysłowa i przemiany strukturalne w Polsce w świetle integracji z Unią Europejską; 11. Niektóre strategie oferowane w przetargach na sprzedaż i zamówienie; 12. Wyznaczanie cen produktów i usług w przedsiębiorstwie. Prosty model; 13. Zamówienia publiczne elementem procesu rozwoju i wzrostu konkurencyjności w obszarze samorządu terytorialnego; 14. Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy jako elementy procedur zamówień publicznych; 15. Polityka gospodarcza Francji w świetle kampanii prezydenckiej 2007 roku; 16. Wybrane aspekty szwedzkiej polityki społecznej u progu XXI wieku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ gospodarki opartej na wiedzy na rozwój przedsiębiorstw: Organizacja wirtualna jako nowoczesna forma modelu biznesowego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i globalizacji; Zarządzanie wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach; Czy wiedza jest elementem kapitału przedsiębiorstwa i wyznacznikiem jego wartości?; Wiedza jako zasób strategiczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem; The diffusion of knowledge management practises in turkish private sector (tps): a literature review; Knowledge and management wn Enterprise; Reengineering źródłem innowacji w przedsiębiorstwie; 2.Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach. Problematyka oceny zasobów niematerialnych małych i średnich przedsiębiorstw - badania własne; Wykorzystanie elementów zarządzanie wiedzą w hotelarstwie; Zarządzanie wiedzą w firmach branży motoryzacyjnej - badania własne; Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem przemysłowym na przykładzie odlewni żeliwa; Zarządzanie wiedzą a jakość procesów w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw branży odlewniczej; Zarządzanie wiedzą a doskonalenie jakości; Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing; cooperative management of Small and Medium Enterprises; Zarządzanie wiedzą - kluczowe zagadnienia dla rozwoju organizacji; 3. Edukacja, wiedza, zmiany postaw ludzi w organizacjach; Wiedza - strategiczny zasób organizacji a rozwój kadr menedżerskich; W trosce o edukację. Polityka lokalnego rynku pracy wobec zagrożenia wykluczeniem społecznym na przykładzie Bielska-Białej; Przemiany systemu szkolnictwa wyższego w dobie zarządzanie wiedzą; System edukacji i szkoleń wobec zarządzania wiedzą w organizacji; Znaczenie internal relations w zarządzaniu przedsiębiorstwem opartym na wiedzy (zarys problematyki); Integracja emocjonalna warunkiem funkcjonowania biblioteki jako organizacji opartej na wiedzy; Zasoby i wiedza w organizacji w perspektywie zagrożeń korupcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej