Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(11)
ebookpoint BIBLIO
(6)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(11)
E-booki
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(5)
Autor
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Trzósło Tomasz
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Battelle John
(1)
Brikman Yevgeniy
(1)
Dutko Maciej
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gajda Paweł
(1)
Górczyński Robert
(1)
Jarvis Jeff (1954- )
(1)
Karciarz Magdalena
(1)
Kobis Paweł
(1)
Lupa Iwona
(1)
Manshreck Tom
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Parys Joanna
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Pilch Piotr
(1)
Winters Titus
(1)
Wright Hyrum
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Google
(7)
Marketing cyfrowy
(5)
Reklama internetowa
(5)
Google Analytics
(4)
Google AdWords
(3)
Internet
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Wyszukiwarki internetowe
(3)
Strony WWW
(2)
Badania marketingowe
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Egzaminy zawodowe
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Spam
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Technologie mobilne
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(E-marketing)
Część 1: Zalety reklamy AdWords; Struktura AdWords: kampania; Struktura AdWords: grupa reklam; Sieć wyszukiwania; Sieć reklamowa; Kampania: sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową; Reklama aplikacji mobilnych; Wynik jakości; Ranking reklamy w AdWords; Aukcja reklamowa; Sposoby rozliczeń i strategie ustalania stawek; Dostosowanie stawek; Kierowanie na język i lokalizację; Wpływ Google AdWords na bezpłatne wyniki wyszukiwania; remarketing; Dodatkowe narzędzia; Budżet dzienny; Przyspieszone i standardowe wyświetlanie reklam; Reklamy i rozszerzenia reklam; Strony docelowe; Słowa kluczowe; Podstawy optymalizacji i analizy kampanii; Konwersje; Praca z wieloma klientami; Edytor AdWords. Część 2: Google AdWords - założenia; Typy reklam AdWords; Dostosowanie reklam do urządzeń mobilnych; Najważniejsze elementy konta i kampanii AdWords; Rozszerzenia reklam; Struktura konta; Przykładowy podział konta AdWords; Konwersje; Raportowanie i monitorowanie kampanii; Segmenty i wymiary; Optymalizacja kampanii; Obsługa wielu kont i automatyzacja działań AdWords; Najczęstrze pytania i wątpliwości klientów. Część 3: Reklamy produktowe - Product Listing Ads (PLA); Google Merchant Center (GMC); Kraj docelowy; Plik danych o produktach; Unikalne identyfikatory produktów; Atrybuty w pliku danych o produktach; Etykiety niestandardowe; Priorytety kampanii; Optymalizacja reklam PLA; Rozwiązywanie problemów. Część 4: Co to jest Google Analytics; Planowanie i zasady; Implementacja i zbieranie danych; Cele i transakcje; raportowanie; Raporty standardowe; Raporty niestandardowe; Panele informacyjne; Alerty; Znajdowanie „persony” - użytkownika „doskonałego”; Dodatkowe elementy systemu rozszerzające możliwości Analytics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... Android Studio!

Urządzenia mobilne to potężne narzędzia o nieograniczonych możliwościach. To już nie tylko telefon czy niewielki komputer — weszliśmy w erę aplikacji, wśród których prym wiedzie system Android. Środowisko to ożywia blisko dwie trzecie używanych na świecie smartfonów i tabletów, a jego użytkownicy mają do dyspozycji ponad czterysta pięćdziesiąt tysięcy różnych aplikacji! Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne pozwoli Ci zapoznać się z architekturą systemu Android. Nauczysz się tworzyć aplikacje mobilne w Android Studio i — kto wie — być może wkrótce zostaniesz twórcą własnej aplikacji na miarę Endomondo czy Dropboxa.

Android jest najpopularniejszym systemem operacyjnym dla urządzeń mobilnych i posiada 80 procent udziałów na rynku smartfonów. Jak zacząć programować na najpopularniejszą platformę mobilną oraz zostać rozchwytywanym przez zleceniodawców specjalistąTo prostsze, niż sądzisz. Skorzystaj ze szkolenia Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne i przekonaj się, że tworzenie aplikacji może być prawdziwą przyjemnością.

Co Cię czeka podczas naszego kursu Android Studio?

Tworzenie (pisanie) aplikacji na Androida to Twój cel? Sprawdź, co da Ci nasz kurs!

  • Oswoisz się z architekturą systemu Android.
  • Przygotujesz się do tworzenia oryginalnych i autorskich aplikacji mobilnych w Android Studio.
  • Dowiesz się, jakich narzędzi potrzebujesz, aby rozpocząć pracę.
  • Uzyskasz dostęp do pełnego wyposażenia warsztatu programisty.
  • Nauczysz się wykorzystywać multimedia i usługi systemowe.
  • Zaczniesz zapisywać dane w bazie SQLite i w pamięci zewnętrznej.
  • Będziesz obsługiwać wyjątki w aplikacji androidowej.
  • Zaprojektujesz różne interfejsy użytkownika — oparte na gotowych lub własnych komponentach graficznych.
  • Przygotujesz swoją aplikację do publikacji w Google Play.

A ponadto...

  • Opanujesz podstawy potrzebne do dalszego poznawania Android SDK.

Przekonaj się, że pisanie aplikacji mobilnych na Androida jest dla Ciebie. Podczas dwudziestu czterech przygotowanych dla Ciebie lekcji nauczysz się podstaw języka Java i zaczniesz wykorzystywać go do tworzenia aplikacji na smartfony i tablety. Nasz ekspert przybliży Ci budowę aplikacji działających w Androidzie. Będziesz używać odpowiednich narzędzi, dowiesz się także, jak korzystać z zasobów graficznych i funkcji systemowych. Uzyskasz dostęp do SDK (Software Development Kit), specjalistycznego zestawu narzędzi i bibliotek. Wszystko po to, by po odbyciu szkolenia Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne móc wreszcie pisać własne programy.

Android Studio od środka, dzięki naszemu kursowi

Android Studio to oparte na IntelliJ kompletne środowisko (IDEA) firmy JetBrains, w którym nawet początkujący Android developer może pisać i projektować aplikacje. Językiem programowania użytym we wszystkich przygotowanych dla Ciebie lekcjach jest Java, a szereg przydatnych funkcji i rozwiązań sprawia, że wykonywanie pewnych czynności jest banalnie proste i nie wiąże się z koniecznością ciągłego kompilowania i testowania zaproponowanych rozwiązań. Co więcej, tworzenie aplikacji mobilnych z Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne i rozpoczęcie pracy jako Android developer nie będzie wymagało od Ciebie prawie żadnego budżetu. Nie będziesz musiał opłacać hostingu ani kupować domeny. Także nakłady na marketing Twojego produktu nie będą wielkie, gdyż sklepy mobilne, takie jak Google Play, będą go promować na własną rękę. Czy masz już pomysł na swoją aplikację?

Być jak Android developer

Jeśli podziwiasz sukces Instagramu, zaczytujesz się w publikacjach przygotowanych na Kindle’a, odtwarzasz pliki video na urządzeniach mobilnych przy użyciu MX Player, a drogę do piwnicy oświetlasz Tiny Flashlight wprost ze swojego smartfona, to bez wątpienia jesteś zarażony bakcylem Androida. Jeśli doceniasz to, że Android doskonale działa z Twoimi ulubionymi aplikacjami, takimi jak Mapy Google, Kalendarz, Gmail i YouTube, i widzisz w tym potencjał rozwoju, to przyszedł właśnie czas, byś z oddanego użytkownika przeprogramował się na kreatywnego twórcę. Twórcę, który dodatkowo będzie rozchwytywany na rynku pracy.

Dzięki szkoleniu Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne nauczysz się tworzyć proste aplikacje i analizować kod przykładów. Poznasz dobre praktyki programistyczne i podstawowe zasady projektowania z wykorzystaniem języka Java oraz spróbujesz sił w ich wdrożeniu. Sięgniesz do przygotowanych przykładów, a nabytą wiedzę wykorzystasz w samodzielnym tworzeniu aplikacji na urządzenia z systemem Android.

Łowca androidów

Zastanawiasz się, na czym będzie polegała Twoja praca, kiedy zostaniesz Android developerem? To oczywiste, że będziesz wówczas projektować nowe aplikacje mobilne na smartfony i tablety. Będziesz także odpowiedzialny za implementacje i rozwój aplikacji na platformę Android. Nie będzie Ci już straszna żadna dokumentacja aplikacji mobilnych. A Twoje projekty będą obecne w praktycznie każdym telefonie lub tablecie.

Porzuć swoje obawy związane z projektowaniem mobilnym. Zdecydowanie łatwiej zostać ekspertem w dziedzinie Androida, który jest stosunkowo młodą platformą, niż konkurować w pisaniu sterowników ze specjalistami z dużo większym doświadczeniem i stażem pracy. Rynek Androida i innych technologii mobilnych (iOS, Windows Phone) jest świeży, a dobrzy programiści są poszukiwani przez zleceniodawców. Po odbyciu szkolenia Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne nie będziesz już musiał szukać pracy — to ona będzie szukać Ciebie. Przygotuj się na oferty rekruterów, proponujących Ci coraz ciekawsze warunki.

Tylko dla wtajemniczonych

Opracowaliśmy dla Ciebie informacje, które pozwolą Ci zrozumieć specjalistyczną terminologię oraz posługiwać się nią — i będą dostępne od ręki. Nie musisz wertować opasłych tomów ani przeszukiwać internetowej otchłani. Z Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne zaczniesz od szybkiego poznania platformy, podstaw programowania obiektowego, języka Java oraz odpowiednich narzędzi, by pod koniec szkolenia stworzyć własną aplikację!


Poznaj naszego eksperta

Paweł Gajda — Android developer, młody wilk polskiej Doliny Krzemowej. Laureat krajowego finału konkursu Microsoft Imagine Cup 2013. Przygodę z Androidem rozpoczął w 2010 roku, kiedy system dopiero zdobywał popularność. Entuzjasta produktów firmy JetBrains (przede wszystkim IntelliJ IDEA). Naukowo związany z Wojskową Akademią Techniczną. Po godzinach rozwija własne projekty, prowadzi bloga i próbuje sił jako indie game developer.

Sprawdź również inne nasze szkolenia, w tym kursy iOS.

„Człowiek, który nie zmierza do jakiegoś celu, nie osiągnie żadnego”.

Anatole France
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
część I: Zasady Google. 1. Nowa relacja. 2. Nowa struktura. 3. Nowa odsłona. 4. Nowe społeczeństwo. 5. Nowa gospodarka. 6. Nowa rzeczywistość biznesowa. 7. Nowe podejście. 8. Nowa etyka. 9. Nowa prędkość. 10. Nowe reguły. Część II: Gdyby Google rządził światem. 1. Media. 2. Reklama. 3. Handel. 4. Zakłady usługowe. 5. Produkcja. 6. Usługi. 7. Pieniądze. 8. Dobro publiczne. 9. Inwestycje publiczne. 10. Wyjątki. Część III: Pokolenie G.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Artykuł omawia crowdfunding jako innowacyjne zjawisko społecznego finansowania przedsięwzięć biznesowych, zwłaszcza tych innowacyjnych oraz o podwyższonym ryzyku. Celem artykułu jest charakterystyka crowdfundingu na tle istniejących uwarunkowań prawnych dla rozwoju finansowania społecznościowego, zarówno w kraju, jak i za granicą (USA, UE). Przyjmuje się, że: 1) crowdfunding jest to forma odpowiednia do finansowania projektów innowacyjnych, zwłaszcza start-upów o podwyższonym poziomie ryzyka; 2) crowdfunding w zestawieniu z tradycyjnymi modelami biznesowymi jest innowacyjną formą pozyskiwania kapitału na rozwój. W artykule omawia się rozwój idei crowdfundingu oraz podejmowane w różnych krajach, w tym w Polsce, próby jego prawnego uregulowania. Polska należy do grupy państw europejskich, w których brak jest kompleksowej regulacji prawnej odnoszącej się wprost do istoty crowdfundingu. Zwraca się uwagę na rolę Komisji Europejskiej w badaniu finansowania społecznościowego i ocenie jego skuteczności w odniesieniu do przedsięwzięć biznesowych o podwyższonym ryzyku. Efektem przeglądu najbardziej powszechnych modeli crowdfundingowych jest wskazanie ich istotnych cech, podobieństw i różnic, także pod kątem zabezpieczenia interesów dawcy i odbiorcy finansowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Najważniejsze narzędzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%!

Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa.

Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Informacja w Internecie / Magdalena Karciarz, Maciej Dutko. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 141 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Cz. I. Wikipedia - zagłada autorytetów; O akredytacji informacji; Informacja a prawo. Cz. II. Informacja - waluta XXI wieku; Google- wierzchołek góry lodowej; Strategie wyszukiwawcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Inżynieria oprogramowania jest pojęciem znacznie szerszym od kodowania: oznacza wszystkie niezbędne narzędzia i procesy stosowane przez organizację do tworzenia oprogramowania. To daje możliwość zachowania wartości kodu w dłuższej perspektywie czasu i pozwala ustanowić bardziej rygorystyczne zasady tworzenia oprogramowania, a dzięki temu sam kod jest podatniejszy na zmiany. Innymi słowy, inżynieria oprogramowania polega na optymalnym integrowaniu i organizowaniu tworzenia aplikacji ― od koncepcji, poprzez tworzenie, wdrażanie i utrzymywanie, po jej wycofywanie.

To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na to, że proces tworzenia oprogramowania jest wysiłkiem zespołowym, omówiono najlepsze praktyki związane z utrzymywaniem bazy kodu o dużych rozmiarach i długim stażu, pokazano także narzędzia, które mogą się okazać przydatne w jej utrzymywaniu. Omówione tu zagadnienia uwzględniają doświadczenia, jakie typowy inżynier oprogramowania zdobywa w ramach swojej pracy, służą też wskazaniu różnorodnych sposobów rozwiązywania poszczególnych problemów.

Najciekawsze zagadnienia:

  • unikatowa kultura pracy w Google
  • procesy i narzędzia stosowane w Google
  • metody zwiększania odporności kodu na upływ czasu
  • wpływ skali oprogramowania na organizację pracy inżynierów
  • kompromisy w procesie podejmowania decyzji projektowych

Piszesz kod? To ważne zadanie - bierz przykład z najlepszych!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: O autorach; 1. Wstęp; 2. Wstęp do strategii marketingowej: 2.1. Grupa docelowa; 2.2. Wyznacz cele; 2.3. Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego?; 2.4. Jak robi to konkurencja?; 2.5. Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku?; 2.6. Budżet; 2.7. Współpraca z agencją - zlecam i zapominam?; 2.8. Podsumowanie; 3. Reklama w Google Ads: 3.1. SEO + PPC = sukces; 3.2. Co to jest Google Ads; 3.3. Słowa kluczowe i dopasowania; 3.4. Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam; 3.5. Landing pages - strony docelowe; 3.6. Reklama w sieci wyszukiwania; 3.7. Reklamy produktowe i dynamiczne; 3.8. Podsumowanie; 4. Reklama w sieci reklamowej Google: 4.1. Co to jest GDN?; 4.2. Dlaczego warto z tego korzystać; 4.3. Model See-Think-Do-Care; 4.4. Formaty reklamowe; 4.5. Możliwości targetowania w sieci reklamowej; 4.6. Znajdź swojego użytkownika; 4.7. Płatności; 4.8. Opcje dodatkowe; 4.9. Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy; 4.10. Reklama w YouTube; 4.11. Reklamy Discovery; 4.12. Podsumowanie; 5. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads: 5.1. Model See-Think-Do-Care; 5.2. Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii; 5.3. Optymalizacja kampanii reklamowej; 5.4. Podsumowanie działań optymalizacyjnych; 5.5. Narzędzia dodatkowe i automatyzacja; 5.6. Egzaminy i partnerzy Google; 5.7. Klient vs. agencja; 6. SEO: 6.1. Pozycjonowanie – wstęp; 6.2. Podstawy SXO - użyteczność a SEO; 6.3. Podsumowanie SXO; 6.4. Wybór domeny i jej konfiguracja; 6.5. Elementy optymalizacji treści; 6.6. Content marketing - przykłady działań; 6.7. Duplicate content; 6.8. Core Web Vitals; 6.9. Google Search Console; 6.10. Popularność strony, czyli link building; 6.11. Zaawansowana analiza SEO: crawlery; 6.12. Podsumowanie; 7. Google Analytics: 7.1. Dlaczego potrzebuję analityki internetowej?; 7.2. Era Big Data; 7.3. Dane ilościowe i jakościowe; 7.4. Jak działa Google Analytics?; 7.5. Wersje Analytics - Universal vs. GA4; 7.6. Jak są zbudowane raporty?; 7.7. Struktura konta i instalacja kodu śledzenia; 7.8. Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora; 7.9. Cele i zdarzenia; 7.10. Raportowanie; 7.11. Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące; 7.12. Raporty niestandardowe; 7.13. Alerty niestandardowe; 7.14. Analityka w audycie SEO; 8. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane: 8.1. Google Tag Manager (GTM); 8.2. Inne zaawansowane funkcje Analytics; 8.3. Dodatkowe narzędzia; 8.4. Inne narzędzia Google; 8.5. Podsumowanie Google Analytics; 9. Podsumowanie całej książki: 10. Dodatki: 10.1. Źródła wiedzy w sieci; 10.2. Narzędzia; 10.3. Kursy; 10.4. Wydarzenia branżowe SEM; 10.5. Odpowiedzi do testów; 10.6. Spis filmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pozycjonowanie stron, 2. Wyszukiwarki, 3. Google - parametry techniczne, 4. Analiza strony pod kątem SEO, 5. Optymalizujemy swoja stronę, 6. Linki do stron, 7. 20 najczęściej popełnianych błędów, 8. Tworzenia zaplecza, 9. Spam w Gogle, 10. Dodatkowe kary i zabezpieczenia, 11. Testy, 12. Firmy SEO w Polsce, 13. Najczęstsze pytania - odpowiedzi w Google. Dodatek A: Programy, Dodatek B: Słownik SEO, Dodatek C: adresy w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wyd. 2 poszerz. - Gliwice : Helion , cop. 2018. - 236 s. : il. , 21 cm.
Wstęp. 1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google: Od czego zacząć?; Jakie środki przeznaczyć na promocję?; Jaki sklep wybrać?; Idea łączenia kont Google. 2. Google Search Console: Weryfikacja witryny; Panel; Wiadomości; Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych; Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML; Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne; Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe; Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych; Indeks Google; Indeksowanie; Problemy dotyczące bezpieczeństwa; Web Tools/Inne zasoby; Nowa wersja Google Search Console; Podsumowanie. 3. Google Moja Firma: Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania?; Uruchomienie wizytówki; Weryfikacja wizytówki; Edycja i ulepszanie wizytówki; Dostęp i import; Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji; Statystyki. 4. Optymalizacja sklepu: Audyt SEO; Narzędzia; Domena; Skanowanie strony - crawler; Skanowanie strony - WebSite Auditor; Profil linków; Dodatkowe ulepszenia; Testowanie silnika sklepu pod SEO. 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing: Strategie wyszukiwania słów kluczowych; Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console; Planer słów kluczowych; Zmiany trendów słów kluczowych; Trendy mobilne; Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io; Analiza konkurencji; Wdrożenie bazy. 6. AdWords: Strategia działań w AdWords; AdWords a pozycjonowanie; Pierwsza kampania w wyszukiwarce; Grupa reklam; Słowa kluczowe i dopasowania; Reklamy i rozszerzenia reklam; Analiza kampanii; Google Merchant Center - zakładanie konta; Google Merchant Center - plik danych o produktach; Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie; Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google; Remarketing; Reklama w sieci reklamowej Google; Inne możliwości AdWords; Dlaczego warto używać AdWords. 7. Google Analytics: Raporty w Google Analytics; Jak działa Google Analytics?; Zakładanie konta GA; Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics; Wdrożenie konwersji; Wyciąganie wniosków – podstawy; Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych; Analiza danych dla zaawansowanych; Pułapki przy wdrażaniu; Zakończenie. A. Lista blogów; B. Minisłowniczek; C. Google Data Studio; D. Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!

We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.

A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.

Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Baza Danych Intencji. 2. Kto, co, gdzie, dlaczego, kiedy, jak (i za ile). 3. Wyszukiwanie przed erą Google. 4. Narodziny Google. 5. Ziarnko do ziarnka, aż zbierze się miliard dolarów: Nowy model biznesowy dla Internetu. 6. Google 2000-2004: Od zera do trzech miliardów dolarów w pięć lat. 7. Ekonomia wyszukiwania. 8. Wyszukiwanie, prywatność, rząd i zło. 9. Google wchodzi na giełdę. 10. Google dzisiaj, google jutro. 11. Wyszukiwanie doskonałe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Jeszcze do niedawna praca administratora systemu polegała na ręcznym przygotowywaniu infrastruktury do działania. Mozolne konfigurowanie serwerów, baz danych i elementów sieci niosło za sobą ryzyko przestojów środowiska produkcyjnego i wprowadzenia błędnych ustawień, a wdrożenia przebiegały powoli i łączyły się z nieuchronnym poszukiwaniem błędów. Dziś do tego rodzaju prac służy Terraform, narzędzie open source przeznaczone do tworzenia i wdrażania kodu infrastruktury, a także zarządzania nim; rozwiązanie stosowane w takich platformach jak Amazon Web Services, Google Cloud, Azure i wiele innych.

To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. Istotną częścią książki jest pokazanie metodologii DevOps w działaniu, a także wyjaśnienie zasad kodowania infrastruktury. Dziesiątki jasnych przykładów kodu, które można samodzielnie wypróbować w akcji, ułatwią zrozumienie podstaw. Nie musisz być weteranem DevOps ani doświadczonym administratorem systemów - z tym podręcznikiem nawet początkujący programiści sprawnie przygotują pełny stos, który zapewni obsługę ogromnego ruchu sieciowego w rzeczywistych środowiskach produkcyjnych.

Dzięki książce:

  • zrozumiesz, kiedy używać Terraform, a kiedy innych narzędzi
  • wdrożysz klastry serwerów, mechanizmy równoważenia obciążenia i bazy danych
  • nauczysz się tworzyć infrastrukturę Terraform
  • przetestujesz moduły Terraform wieloma metodami
  • skonfigurujesz potoki CI/CD i zaczniesz się posługiwać zaawansowaną składnią Terraform
  • nauczysz się pracować w środowiskach chmurowych

Infrastruktura jako kod: od sukcesu dzieli Cię kilka poleceń!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy. 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google. 2.1. Typy stron Google+. 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google. Rozdział 3. Tworzenie konta Google. 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail. 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail. Rozdział 4. Konto marki w Google. Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google. 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę. 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google. 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google. 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google. 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google. 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google. Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google. 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy). 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym. 6.3. Działania naprawcze i długofalowe. Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma. 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma. 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma. 7.3. Nazwa firmy. 7.4. Adres i znacznik na Mapie. 7.5. Godziny otwarcia. 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW. 7.7. Kategorie. 7.8. Usługi. 7.9. Atrybuty. 7.10. Opis firmy. 7.11. Data otwarcia. 7.12. Zdjęcia. 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer. 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów. 7.15. Kanał YouTube. 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma. 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma. 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords). 7.19. Czat. 7.20. Produkty. Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma. 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie). 8.2. Wpisy Google Moja Firma. 8.3. Opinie Google. 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google. 8.5. Statystyki wizytówki Google. 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+. 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma. Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google. 9.1. Analiza słów kluczowych. 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych. 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma. 9.4. Optymalizacja strony internetowej. 9.5. Opinie – reputacja. 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google. Rozdział 10. Twój plan działania. Koniec... albo początek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej