Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(20)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Kall Jacek
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Hughes Mark
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Marconi Joe
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Olczak Artur
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Rojek Roman
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sagan Adam
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Simonson Alex
(1)
Szocki Józef
(1)
Szulce Halina
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Firma (nazwa)
(18)
Znaki towarowe
(10)
Marketing
(9)
Reklama
(4)
Public relations
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Firma(nazwa)
(2)
Marka*
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie
(2)
Znak towarowy
(2)
Ceny
(1)
Estetyka
(1)
Handel
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja wizualna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Rynek
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Wartość i siła marki. Kształtowanie sie preferencji nabywczych: R.1 Obraz marki w umyśle nabywcy. Skojarzenia składające się na wartość marki; R.2 Wyznaczniki wartości marki. Konstrukcja metod pomiarowych; R.3 Procesy poznawcze stanowiące o sile marki. Cz.II Przywiązywanie do marki produktu i wyznaczniki przywiązania: R.4 Pojęcie przywiązania do marki produktu; R.5 Psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki produktu. Przegląd badań; R.6 Wyznaczniki przywiązania do marki i typ kategorii produktu. Teoretyczne podstawy modelu. Cz.III Wyznaczniki przywiązania, typ kategorii i przywiązanie nabywcy do marki. Analizy empiryczne: R.7 Poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 6; R.8 Typ kategorii, poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 7; R.9 Wartości symboliczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 8; R.10 Wartości społeczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 9; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Estetyka jako narzędzie strategii; Estetyka nowy paradygmat marketingu; tworzenie tożsamości i wizerunku a estetyka; Zarządzanie tożsamością a estetyka; Ekspresje firmy i marki; Style; tematy; Ogólne wrażenia klientów; Badania i ochrona estetyki; Badania i narzedzia badawcze w zarządzaniu estetyką; Ochrona estetyki i tożsamości; Globalne zarządzanie tożsamości; Zarządzanie tożsa- mością globalną; Miejsca i środowiska sprzedaży detalicznej; Tożsamość firmy i marki w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marka istnieje wyłacznie w umysłach klientów, 2.Budowanie marki to nie "etykietowanie" - silne marki czymś się wyróżniają, 3.Tożsamość definiuje, "czym" i "jaka" jest marka, 4.Identyfikatory marki odróżniają ją od konkurencji, 5.Elementy wsparcia marki - na czym i jak się oprzeć?, 6.Cykl życia marki inny niż cykl życia produktu, 7.Komunikacaja marketingowa marki informuje i zachęca, 8.Rozciągać markę, by zwiększyć jej siłę, 9.Jak walczyć z markami handlowymi?, 10.Czy polska fimra może stworzyć prawdziwie europejską markę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i podstawowe poglądy na reputację firmy, 2. Tworzenie wizerunku i reputacji firmy, 3. Zarządzanie reputacją firmy, 4. Marketing reputacji firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Tożsamość i wizerunek- koncepcja i znaczenie: Pojęcie tożsamości i wizerunek; Różnice między tożsamością a wizerunek firmy; Wizerunek firmy a autowizerunek konsumenta; Znaczenie dobrego wizerunku firmy. R.2 Adresaci wizerunku firmy: Wewnętrzni adresaci wizerunku; Zewnętrzni adresaci wizerunku. R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiortswa: Znaczenie wyróżników tożsamości; Ogólne kryteria wyboru wyróżników; Trwałość i zmienność wyróżnkiów; Przykładowe rozwiązania. R.4 Tożsamość i wizerunek firmy a startegie marketingowe. R.5 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie: Etapy rozwoju wizerunku; Etapy zmian i dylematy z tym związane. R.6 Badanie wizerunku firmy: Ogólne zasady i cele badań; Wybór kryteriów pomiaru; Dynamika pozycji i konkurencji a częstotliwość pomiaru wizerunku; Źródła pozyskiwania informacji o kryteriach pomiaru wizerunku firmy; Obiekty odniesienia; Metody i techniki badań wizerunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas transformacji - u wrót globalnie zintegrowanej gospodarki, 2. Pojęcie i istota marki narodowej, 3. Budowanie marki Atlas (studium przypadku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wartość, dobra nazwa i lojalnośc wobec marki, Kreowanie niszy dla marki, tworzenie, zarządzanie i działania marketingowe związane z wartością marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Unikac owczego pędu, R. II Dać miastu nową nazwę, R.III Sekret pierwszy - wciśnij sześć przycisków szumu, R.IV Piwo Miller Lite - marka wyprzedzająca swoje czasy, R. V Zacząć od zero - kariera Jeffa Greenfielda, R. VI Historia programu " American Idol", R. VII Sekret drugi - przyciągnij uwagę mediów, R. VIII Atak Apple Macintosh. Nieznana prawda o szumnej kampanii reklamowej, R. IX Firma ClearPlay - sądy, kontrowersje i krzyki, R. X Sekret trzeci - przyciągaj uwagę reklamą, R. XI Szum wokól Britney Spear, R XII Sekret czwart - zdobądź Szum Everest, R XIII PepsiCO kontra Coca-Cola - historia stojąca za historią, R XIV Sekret piąty - odkryj moc tworzenia, R.XV Szum wokół modelu Mustang, R.XVI Sekret szósty - ulepszaj swój produkt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota, tożsamość i siła marki; R.2 Proces kupowa nia i lojalność wobec marki; R.3 Skuteczne wprowadze nie nowej marki na rynek; R.4 Nazwa i symbol marki; R.5 Architektura marki; R.6 Rola reklamy i promocji sprzedaży w budowaniu marki; R.7 Marki w handlu detali cznym; R.8 Marki globalne; R.9 Analiza pozycji rynko wej i wycena marki; R.10 Rozciąganie marki i przedłuża nie jej życia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia początkowe: Marka i zarządzanie marką; 2. Określanie i ustanawianie pozycjonowania i wartości marek: Kapitał marki bazujący na konsumencie; Pozycjonowanie marki; 3. Planowanie i wdrażanie programów marketingowych marki: Wybór elementów marki służących do budowania jej kapitału; Jak opracować program marketingowy, aby zbudować kapitał marki; Integracja komunikacji marketingowej w budowaniu kapitału marki; Wykorzystywanie wtórnych skojarzeń z marką jako sposób budowania kapitału marki; 4. Mierzenie i interpretowanie wyników marki: Opracowywanie systemów mierzenia kapitału marki i zarządzania kapitałem marki; Pomiar źródeł kapitału marki. Jak wczuć się w sposób myślenia klienta; Pomiary rezultatów kapitału marki. Jak szacować wyniki rynkowe; 5. Rozwój i utrzymanie kapitału marki: Tworzenie i wprowadzenie strategii budowania świadomości marki; Wprowadzenie i nazywanie nowych produktów i rozszerzeń marki; Zarządzanie marką na przestrzeni czasu; Zarządzanie marką ponad granicami geograficznymi i segmentami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. - Poznań, Wrocław : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2008. - 181, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki)
1. Wizerunek firmy- pojęcia i miejsce w ej strategii marketingowej: Kultura organizacyjna i tożsamość firmy oraz istota i wartość jej wizerunku; Wyróżniki tożsamości firmy jako wyróżniki jej wizerunku; Pojęcie wizerunku marki. Relacje między wizerunkiem firmy a wizerunkiem marki; Znaczenie wizerunku firmy. Procesy globalizacyjne; Wizerunek firmy w jej strategii marketingowej i systemie wynikających z niej celów; 2. Wizerunek firmy w teorii zachowań: Adresaci wizerunku firmy; Oddziaływanie wizerunku firmy na zachowania nabywców; Kształtowanie postawy klienta; Adresaci wizerunku firmy jako odbiorcy mediów; 3. Zarządzanie wizerunkiem firmy: Ważniejsze teorie zarządzania; Zarządzanie firmą i jej wizerunkiem; Oddziaływanie procedur zarządzania firmą i marketingiem na jej wizerunek; 4. Działania public relations za pomocą mediów (media relations): Charakterystyka public relations; Public relations a inne formy promocji firmy; Public relations jako działanie. Pojęcie metody public relations; Perswazyjny charakter gatunków dziennikarskich; Język mediów i jego rola perswazyjna; Sugestia, manipulacja i działanie na podświadomość człowieka jako metody public relations; Typowe działania public relations; Wykorzystanie siły mediów w działaniu public relationsl Mediatyzacja polityki jako public relations aktorów politycznych; 5. Prasa w procesie wizualizacji firmy: Prasa: pojęcie i podmiot nauki; Pojęcia i typologia gazet i czasopism; Redakcja, redaktor i redagowanie; Agencje prasowe; Kolportaż prasy i jej czytelnictwo; Rynek prasowy jako rynkowy wizerunek firmy; Zalety prasy z punktu widzenia reklamy; Reklama prasowa; Wizualizacja firmy jako efekt reklamy prasowej; 6. Radio w procesie fonetyzacji firmy: Radio i jego dzieje; Radio jako sztuka; Rynek radiowy; Reklama radiowa; Fonetyzacja firmy przez radio; 7. Wykorzystanie telewizji i filmu do unaoczniania i nagłaśniania firmy: Charakterystyka telewizji; charakterystyka filmu; Telewizja i film jako sztuki; Rynek telewizyjny; Reklama telewizyjna i kinowa; Audiowizualizacja firmy przez reklamę telewizyjna i kinową; 8. Internet i multimedia w procesie zapisywania i przesyłania tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firmy: Charakterystyka Internetu; Multimedia i ich funkcjonowanie. Konwergencja mediów. Rynek multimediów; Konstrukcja przekazu w Internecie i multimediach; Reklama firm w Internecie i multimediach; Zapisywanie i przesyłanie tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : rys., tabl. ; 20 cm.
R.1 Marka a przewaga konkurencyjna: Pojęcie marki; Kapitał marki; Udział składników kapitału marki w two rzeniu wartości; Udział marki w tworzeniu przewagi kon kurencyjnej. R.2 Budowa kapitału marki: Elementy składowe procesu budowy kapitału marki; Rola reklamy w budowie kapitału marki; Wybór idnetyfikatorów marki; Zwiększenie postrzeganej jakości; Tworzenie skojarzeń pożądanych dla marki; Pozyskiwanie i utrzymywanie lojalnych klien tów. R.3 Finansowe i marketingowe miary kapitału marki: Wycena marki; Marketingowe miary składników kapitału marki. R.4 Strategie zarządzania markami: Zmiany w otoczeniu wpływające na sposób zarządzania markami; Strategia od mładzania marki; Strategie wyjścia marki z rynku; Stra tegia rozszerzania marki; Strategie zarządzania marka mi na rynkach międzynarodowych; Strategie licencjonowa nia i franchisingu marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marka i jej miejsce w marketingu, 2. Uwarunkowania zarządzania markę, 3. Marka pośrednia, 4. Marka na różnych rynkach, 5. Metody wyceny marki, 6. Skuteczność promowania marki w Internecie w świetle badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Silna marka z punktu widzenia nabywcy, 2.Techniki pomiaru świadmości marki, 3.Techniki pomiaru wizerunku marki - badania jakościowe, 4.Techniki pomiaru wizerunku marki -- badania ilościowe, 5.Pomiar efektów behawioralnych, 6.Wprowadzenie marki na rynek, 7.Zarządzanie portfelem marek, 8.Reklama jako instrument wspierający wizerunek marki, 9.Finansowe aspekty wartosci amrki, 10.Wykorzystanie marek przez sieci hipermarketów i supermarketów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nowy model działalności oparty na ochronie marki; 2. Ochrona marki to nie tylko ochrona prawna; 3. Jeśli produkt jest cenny, ktoś spróbuje przejąć twoje zyski; 4. Jeśli nie będziesz chronił swoich produktów, nikt nie zrobi tego za Ciebie; 5. Jeśli będziesz czekał, aż twoje produkty zostaną zaatakowane, przegrasz, 6. Chroń swoje produkty, a "czarne charaktery" zaatakują twoich konkurentów; 7. Twoje produkty to często twoi rywale w walce o zysk; 8. Nieustannie monitoruj rynek w celu zmniejszenia ryzyka i zwiększenia Zyków; 9. Zapewnienie bezpieczeństwa marki jako podstawowe narzędzie w zarządzaniu; 10. Tworzenie programu ochrony marki i zarządzanie nim; 11. Pytania dotyczące wskaźników ochrony marki, jakie powinien zadać dyrektor generalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i atrybuty silnej marki; 2. Prawne aspekty zarządzania marką; 3. Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką; 4. Produkt, cena i dystrybucja jako narzędzia kształtowania silnej marki; 5. Promocja jako narzędzie kreowania siły marki; 6. Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki; 7. Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki; 8. Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; 9. Zarys marketingu Marek luksusowych; 10. Zarządzenie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika; 11. Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej