Forma i typ
Książki
(239)
Czasopisma
(6)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(208)
dostępne
(150)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(154)
Czytelnia
(212)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Karpuś Piotr
(6)
Dzieńdziora Joanna
(5)
Sierpińska Maria
(5)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(5)
Węcławski Jerzy
(5)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata
(4)
Machała Robert
(4)
Michalski Grzegorz
(4)
Borowiecki Ryszard
(3)
Bryx Marek
(3)
Czekaj Jan
(3)
Dresler Zbigniew
(3)
Fleszer Dorota (1971- )
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Kowalska Sylwia
(3)
Marecki Krzysztof
(3)
Ostaszewski Janusz
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Śliwa Jan
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bień Witold
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Capiga Mirosława
(2)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Duraj Jan
(2)
Dylewski Marek
(2)
Filipiak Beata
(2)
Gajewska Paulina
(2)
Houston Joel F
(2)
Huczek Marian
(2)
Jaworski Jacek
(2)
Juruś Jerzy
(2)
Kaczmarek Tadeusz T
(2)
Kocot Maria
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Najlepszy Eugeniusz
(2)
Niedziółka Paweł
(2)
Nita Bartłomiej
(2)
Nowak Edward
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Pyka Irena
(2)
Shim Jae K
(2)
Siegel Joel G
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Sochacka-Krysiak Hanna
(2)
Stępniewski Jan
(2)
Szczepankowski Piotr J
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Widera Wiktor
(2)
Zalewski Henryk
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Abel Olsen Jan
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andreson Steven R
(1)
Andrzejuk Barbara
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Dominik
(1)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bekas Robert
(1)
Bera Milena
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bielawski Paweł
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borowski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Bożyk Paweł
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzeszczyńska Stella
(1)
Buczek Sebastian
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Buk Halina
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bućko Józef
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Capiński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(5)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(179)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(247)
nieznany (a)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(247)
angielski
(2)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(117)
Finanse
(39)
Zarządzanie
(33)
Banki
(21)
Kapitał
(19)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(16)
Rynek finansowy
(15)
Ryzyko
(15)
Inwestycje
(14)
Rachunkowość
(13)
Rynek kapitałowy
(13)
Koszty
(11)
Wartość ekonomiczna
(11)
Budżety terenowe
(10)
Innowacje
(10)
Rachunkowość zarządcza
(10)
Służba zdrowia
(10)
Finanse publiczne
(9)
Fundusze strukturalne UE
(9)
Kadry
(9)
Unia Europejska
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Controlling
(8)
Gospodarka terenowa
(8)
Nieruchomości
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Zarządzanie projektami
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Decyzje
(7)
Bilans księgowy
(6)
Fuzja przedsiębiorstw
(6)
Gospodarka
(6)
Leasing
(6)
Samorząd gminny
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Globalizacja
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Podatek
(5)
Płynność finansowa
(5)
Ryzyko finansowe
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Szpitale
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie portfelem
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Środki obrotowe
(5)
Akcje (ekon.)
(4)
Audyt wewnętrzny
(4)
Finanse międzynarodowe
(4)
Franchising
(4)
Informacja dla zarządzania
(4)
Instytucje finansowe
(4)
Ryzyko inwestycyjne
(4)
Turystyka
(4)
Ubezpieczenia
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Euro (pieniądz)
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kontrola finansowa
(3)
Kredyt
(3)
Marketing
(3)
Outsourcing
(3)
Papiery wartościowe
(3)
Pieniądz
(3)
Przedsiebiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- zarządzanie -- podręcznik
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(3)
Rozliczenia międzynarodowe
(3)
Rynek
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Spółki akcyjne
(3)
Umowa
(3)
Upadłość
(3)
Usługi
(3)
Środki trwałe
(3)
Agrobiznes
(2)
Banki spółdzielcze
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Budżet
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Dywidenda
(2)
Dług państwowy
(2)
Ekonomia
(2)
Factoring
(2)
Faktoring
(2)
Forfaiting
(2)
Giełda
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Giełda towarowa
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Holdingi
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Internet
(2)
Jakość produktu
(2)
Temat: czas
1989-
(9)
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Katowice
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(6)
Czasopismo naukowe
(6)
Poradnik
(3)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
249 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
ABC rachunkowości dla menedżera / Gertruda Krystyna Świderska. - Warszawa : Poltext, 2000. - 173,[1] s. : tabele ; 23 cm.
ISBN: 83-85366-85-7
Podstawowe wiadomości o rachunkowości; Bilans księgowy jako źródło inf. o sytuacji finansowej firmy; Co wpły wa na zmiany składników bilansu i na sytuację finanso wą firmy?; Jakie mogą być przyczyny zmian wielkości kapitału własnego w firmie?; Podwójny zapis księgowy; Rachunek wyników jako źródło inf. o efektach działalno ści firmy; Jak ocenić sytuację firmy i jej wynik na podstawie sprawozdania finansowego?; Badanie inf.zawar tych w rocznych sprawozdaniach finansowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Akredytywa dokumentowa / Barbara Andrzejuk. - Wyd.3 zaktual. - Warszawa : TWIGGER, 2004. - 193 s. ; 21 cm.
(Biblioteka Bankowca / TWIGGER)
ISBN: 83-88904-37-X
R.1 Akredytywa dokumentowa : 1.Wstęp, 2.Definicja, 3. Strony uczestniczące w akredytywie oraz ich role w przebiegu transakcji, 4.Rodzaje akredytyw, 5.Opis przebiegu transakcji, 6.Korzyści i niedogodności akredytywy dokumentowej, 7.Podstawy prawne dotyczące akredytywy dokumentowej, 8.Schematy, 9.Formularze, druki i przykłady. R.2 Jednolite zwyczaje i praktyka dotyczące akredytyw dokumentowych : 1.Treść w języku polskim Jednolitych Zwyczajów i Praktyk dotyczących akredytyw dokumentowych, Publikacja Nr 500, wersja 1993 r., 2.Uniform Customs and Practice for Documentary Credits (UCP) wersja oryginalna, 3.Słowniczek podstawowych pojęć występujących
przy akredytywie dokumentowej, 4.Wykaz krajów i obszarów, których banki przystapiły do Jednolitych zwyczajów i Praktyki dotyczących akredytyw domukemtowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-60197-05-9
1. Istota analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 2. Metody analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 3. Analiza gospodarki materiałowej, 4. Analiza procesu wytwórczego, 5. Analiza gospodarowania środkami trwałymi, 6. Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, 7. Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, 8. Analiza kosztów własnych, 9. Analiza sprawozdań finansowych, 10. Czynniki wpływające na wartość firmy, 11. Postęp techniczno-organizacyjny i jego efektywność, 12. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7011-632-9
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7417-017-4
Cz.I Studium przypadku - "Kord": Prezentacja przedsiębiorstwa; Analiza przychodów, wyniku finansowego i rentowności przedsiębiorstwa; Analiza kosztów; Analiza sytuacji majątkowej i finansowej oraz pokrycia finansowego majątku; Analiza gospodarowania kapitałem obrotowym netto; Analiza płynności oraz siły finansowej przedsiębiorstwa; Analiza progu rentowności i wspomagania operacyjnego; Analiza symptomów zagrożenia przedsiębiorstwa upadłością; Analiza tworzenia wartości w przedsiębiorstwie; Analiza pozycji przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym. Cz.II Studium przypadku - "Farmacja" (do rozwiązania): Prezentacja przedsiębiorstwa; problemy analityczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Rachunkowości)
ISBN: 978-83-7251-828-6
1. Potrzeby informacyjne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, 2. Znaczenie analizy finansowej w systemie informacyjnym zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, 3. Sprawozdawczość finansowa jako źródło analizy finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wycena aktywów i pasywów oraz ustaleanie wyniku finanoswego w ustawie o rachunkowości, 5. Wycena aktywów i zobowiązań według międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, 6. Tradycyjne metody analizy finansowej, 7. Nowoczesne metody analizy dokonań przedsiębiorstwa, 8. Analiza efektywności ekonomicznej gospodarowania, 9. Analiz efektywności inwestycji, 10. Analiza decyzyjna w procesie zarządzania ryzykiem inwestycyjnym, 11. Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa, 12. Metody przewidywania upadłości przedsiębiorstw, 13. Analiza finansowa w procesie budżetowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-994-6
R.1 Teoretyczne i metodyczne aspekty analizy finansowej; R.2 Zapotrzebowanie na analizę i ocenę sytuacji finansowej zakładu ubezpieczeń; R.3 Dobór materiałów źródłowych na potrzeby analizy sytuacji finansowej zakładu ubezpieczeń; R.4 Dobór wskaźników na potrzeby analizy i oceny sytuacji finansowej zakładu ubezpieczeń; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-89503-37-9
1. Istota analizy i jej rola w procesie podejmowania decyzji, 2. Analiza zasobów i produkcji w przedsiębiorstwach, 3. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wybrane metody analizy strategicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7378-254-9
1. Charakterystyka usług zarządzania aktywami. 2. Uwarunkowania prawne funkcjonowania przredsiębiorstw zarządzających aktywami w Plsce. 3. Rozwój rynku zarządzania aktywami w Polsce. 4. Standardy pomiaru i prezentacji wyników inwestycyjnych. 5. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstw zarządzających aktywami w Polsce. 6. Oferta polskich przedsiębiorstw zarządzających aktywami. 7. Perspektywy rozwoju przedsiębiorstw zarządzających aktywami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7188-742-6
1. Audit znormalizowanych systemów zarządzania, 2. Audyt kultury organizacyjnej, 3. Audyt personalny w przedsiębiorstwie, 4. Audyt finansowy - rewizja sprawozdań finansowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-88048-12-0
Wstęp; Pieniądz krajowy i pieniądz międzynarodowy; Narodowy Bank Polski; Prawne podstawy działalności banków w Polsce - zagadnienia wybrane; Podstawy zarządzania bankiem komercyjnym; Marketing bankowy; Operacyjna działalność banku komercyjnego; Bank komercyjny na rynku finansowym; Zarządzanie ryzykiem w banku komercyjnym; Windykacja należności banku; Likwidacja, prze- jęcie, zawieszenie i upadłość banku; Bankowy Fundusz Gwarancyjny; Instytucje bankowe Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Bankowca / TWIGGER)
ISBN: 83-88904-42-6
1. Bankowość rynkowa, 2. Tradycja bankowości publicznej, 3. Globalizacja bankowości międzynarodowej, 4. Konglomeraty finansowe jako podstawowa forma bankowości międzynarodowej, 5. Standardy bankowości międzynarodowej, 6. Instrumenty finansowe bankowości międzynarodowej, 7. Corporte governance w bankowości międzynarodowej, 8. Zarządzanie ryzykiem systemowym bankowości międzynarodowej, 9. Międzynarodowe rynki finansowe, 10. Perspektywy bankowości międzynarodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2021. - 853 s. : il. ; 25 cm.
ISBN: 978-83-283-7446-1
Co nowego, czyli spory wstęp. Jak to się zaczęło. "Biblia e-biznesu" w liczbach. Świat się zmienia, czyli co nowego w branży. "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek. Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu. 1.1. Specyfika biznesu w internecie. 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne. 1.3. Nowe rynki e-biznesu. 1.4. Startup w internecie. 1.5. Wstępna analiza rynku. 1.6. E-biznesplan. 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu. 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie. 1.9. Strategie cenowe. 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców. 1.11. Finansowanie e-biznesu. 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym. 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe. 1.14. Tokenizacja e-biznesu. 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę. Rozdział 2. Sklep internetowy. 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki. 2.2. Typy platform e-sklepowych. 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego. 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych. 2.5. Wdrożenie e-sklepu. 2.6. Hosting dla e-sklepu. 2.7. Audyt przedwdrożeniowy. Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y. 3.1. Allegro dziś. 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert. 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads. 3.4. Sprzedaż na Amazon, 3.5. Sprzedaż na eBayu. 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba. 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie. Rozdział 4. Usługi online. 4.1. E-usługi. 4.2. E-sprzedaż wiedzy. 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio. 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa. 4.5. Personal branding w e-usługach. 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne). 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline. Rozdział 5. E-marketing. 5.1. Podstawy marketingu online. 5.2. Wprowadzenie do brandingu. 5.3. Budowanie marki online. 5.4. Google Moja Firma. 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa. 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach. 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej. 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii. 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu. 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne. 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360°. 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki. 5.13. Marketing wirusowy. 5.14. Growth hacking marketing. 5.15. Social media i marketing społecznościowy. 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku. 5.17. "Lajwy" sprzedażowe. 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii. 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany". 5.20. LinkedIn w biznesie. 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu. 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie. 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady. 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych. 5.25. E-mail marketing. 5.26. Efektywny newsletter. 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages). 5.28. Systemy do e-mail marketingu. 5.29. Marketing automation. 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja. 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych. 5.32. Content marketing - marketing treści. 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych. 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy. 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko). 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce. 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca. Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem. 6.1. Profil e-klienta. 6.2. Komunikacja z e-klientem. 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży. 6.4. Budowanie zaufania klienta. 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów. 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta. 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami. 6.8. Feedback konsumencki. 6.9. Rekomendacja konsumencka. 6.10. Monitoring opinii w internecie. 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu. 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji. 6.13. Negocjacje w e-biznesie. 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji. Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka. 7.1. Płatności w internecie. 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty. 7.3. Automaty paczkowe. 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich. 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych. 7.6. Automatyzacja w e-biznesie. 7.7. Aplikacje dla e-biznesu. 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie – przegląd. Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży. 8.1. Outsourcing w e-biznesie. 8.2. Analiza konkurencji. 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami. 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem. 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie. 8.6. Porównywarki cen. 8.7. Czym są Google Zakupy. 8.8. Długi ogon w e-biznesie. 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów. 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży. 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem. 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego. 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży. 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje. 8.15. Optymalizacja kosztów. 8.16. Mity psujące e-sprzedaż. 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców. 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną. 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży. 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku. Rozdział 9. E-biznes a prawo. 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu. 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu. 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej. 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy. 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży. 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie. 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować. 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy. 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu. 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów. 9.12. Ochrona danych osobowych. 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro. 9.14. Mailing a spam. 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie. 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki. 9.17. Nieuczciwa konkurencja. 9.18. Ochrona znaków towarowych. 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych. 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes. 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie. 9.22. Transfer własności intelektualnej. 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne. 9.24. Mity prawne w e-commersie. Rozdział 10. BHP w e-biznesie. 10.1. Osobowość przedsiębiorcy. 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy. 10.3. Kobieta w e-biznesie. 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie. 10.5. Procedury w e-biznesie. 10.6. Telepraca i telepracownicy. 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny. 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny). 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy. 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów. 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu. 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu. 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy. 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu. 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne. 10.16. Porażka w biznesie. 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo. 10.18. Sukcesja e-biznesu. Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-208-1724-9
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7378-139-0
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7378-353-9
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-924138-0-6
1. Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa. 2. Istota i cele budżetowania. 3. Budżet głównych i jego struktura. 4. Metody i zasady budżetowania. 5. Ośrodki odpowiedzialności za koszty. 6. Kosztorysowanie. 7. Budżety cząstkowe. 8. Kontrola budżetowa. 9. Organizacyjne aspekty budżetowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7526-162-2
1. Budżetowanie jako instrument zarządzania. 2. Podstawowe koncepcje budżetowania. 3. Budżetowanie operacyjne. 4. Budżetowanie finansowe. 5. Budżetowanie kapitałów. 6. Kontrola wykonania budżetów. 7. Budżetowanie w warunkach rachunku kosztów standardowych. 8. Psychologiczne aspekty budżetowania. 9. Organizacja budżetowania. 10. Informatyczne wspomaganie budżetowania. 11. Budżetowanie w nowoczesnych systemach zarządzania. 12. Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej