Form of Work
Książki
(8)
Status
available
(5)
only on-site
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(4)
Author
Gwóźdź Andrzej
(2)
Dąbała Jacek
(1)
Francuz Piotr
(1)
Grabarczyk Piotr
(1)
Helman Alicja
(1)
Król Marek
(1)
Pitrus Andrzej
(1)
Stempowski Tomasz
(1)
Taylor Lisa
(1)
Tomaszkiewicz Teresa
(1)
Willis Andrew
(1)
Year
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Film
(7)
Środki masowego przekazu
(5)
Komunikacja społeczna
(3)
Telewizja
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dubbing
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Napisy do filmów
(1)
Opinia publiczna
(1)
Prawo
(1)
Przekłady
(1)
Radiofonia
(1)
Scenariusz filmowy
(1)
Wartość
(1)
Subject: time
1901-
(1)
Genre/Form
Film
(1)
Literatura polska
(1)
8 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-227-2536-1
Część I: Komunikacja medialna - sztuka pisania i aksjologia w komunikacji medialnej. O twórczości w pisaniu; Pojęcie fabuły w poetyce i w teorii twórczego pisania; Wartość w teorii twórczego pisania ( preferencje aksjologiczne); Współczesne mass media wobec wartości. Część II: Film. Między " rejtanizmem" a " chwytem buldoga" (felieton filmowy); Nieśmiertelny ruch westernu; Zmysły w filmie. Część III: Literatura. Sacrum w poezji Czesława Miłosza w latach 1930-1980; "Nośność pierwo- słowa". Rzecz o Jerzym Pietrkiewiczu - tłumaczu poezji papieża; Perswazja u Tymona Terleckiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 83-233-2160-4
Cz. I. Teksty: 1.Odmiany medialnego przekazu. 2.Odczytywanie medialnych obrazów. 3.Ideologia. 4.Sposoby przedstawiania. 5.Gatunek. 6.Narracja. 7.Intertekstualność. Cz. II. Instytucje: 8. Koncepcje Instytucji medialnych. 9. Publiczne radio i telewizja a rynek. 10. Profesjonalizm mediów i kodeksy zawodowe. 11. Media niezależne . Cz. III. Odbiorcy: 12.Definiowanie i pomiar audytoriów. 13.Skutki wpływu mediów na grupy audytoryjne. 14.Konteksty konsumpcji mediów. 15.Odbiorcy mniejszościowi a media. 16.Nowe technologie a odbiorcy mediów. 17.Konspumcja mediów a status społeczny. 18. Udział publiczności w latach 90. Epilog: Metody badawcze w medioznawstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-242-0133-5
Wstęp do drugiego wydania; R.1 Intermedialność jako wyzwanie dla (teorii) filmu; R.2 Międzyprzestrzenie filmu; R.3 Transfer jest przekazem; R.4 Powłoka czasu; R.5 Ekrany światła; R.6 Aż na koniec filmu, czyli kino nowych widzialności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7420-111-7
Film się zmienia; Obraz; Opowiadanie- narracja; Ruch; Przestrzeń; Czas; Montaż; Dźwięk; Muzyka; Adaptacja; Gatunek; Autor; Widz; Autotematyzm; Film dokumentalny; Film anonimowy; Awangarda- film eksperymentalny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Edukacji Prawniczej)
ISBN: 978-83-255-1239-2
Prawo i film - instrukcja obsługi, Dwunastu gniewnych ludzi; Ława przysięgłych; Zabić drozda; Werdykt; Adwokat diabła; Michale Clayton; Erin Brockowich; Ludzie honoru; Lot nad kukułczym gniazdem; Skazani na Shawshank; Ojciec chrzestny; Wall Street; Czarownice z Salem; Kto sieje wiatr; Cyrk na Sali; Raport mniejszości; Prawie bezprawie, czyli zbrodnia i kara w filmie polskim; Bezmiar sprawiedliwości; Soap-law, czyli prawo w polskich serialach; Jak pies z kotem, czyli stosunki sąsiedzkie po polsku
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-900953-9-4
Część I: Kino... i co dalej? Sposoby uprawiania teorii filmu; Tele- ekran zamiast ekranu. Wyczerpanie, przeobrażenie czy śmierć kina? Czas Estetyki? Rekonesans; Prędkość - film - media - śmierć. Od futurystycznej fantazji do estetyki znikania. Część II: Telewizja - zabezpieczanie śladów. Telewizja jako mimesis drugiego stopnia; Przypadek MTV: symulowanie, adresowanie i przyjemność; O człowieku uniwersalnym, człowieku kontekstu i reklamie telewizyjnej. Część III: Pomysły do teorii mediów. Dyspozytyw - solipsyzm; Elektroniczne gry świetlne; The Game with the Frame: O formacie obrazów technicznych; Kontrolowanie iluzji, iluzja kontroli; Ku proksemice przekazów audiowizualnych; Uwagi na temat narracji werbalnej, filmowej i telewizyjnej. Część IV: Strategie interpretacyjne. Telewizyjna "iluminacja". "A TV Dante" Petera Greenawaya; Między krzesłami. "Łowca robotów", książka, film.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Przekład : mity i rzeczywistość)
ISBN: 83-01-14637-0
1. Komunikacja społeczna a komunikacja masowa 2. Rodzaje tłumaczenia 3. Techniki tłumaczenia audiowizualnego 4. Operacje językowe na tekście orginału
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 117)
ISBN: 978-83-7306-353-2
Cz. I. Rozumienie przekazu audiowizualnego: Znaczenie oceny realizmu przekazu dla zrozumienia oraz efektów kontaktów z przekazem audiowizualnym; Rozumienie treści komunikatów medialnych w zależności od ich formy, spójności i czasu odtwarzania; Rozumienie przekazu audiowizualnego zawierającego "tekst taśmowy" (TV-ticker) przez osoby zależne od pola; Rozwój zdolności myślenia metaforycznego u dzieci w okresie średniego dzieciństwa a rozumienie treści obrazowych z okolicy cięć montażowych; Fluktuacja uwagi wzrokowej na ekranie telewizora a rozumienie filmu niemego przez dzieci przedszkolne; Cz. II. Z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii: W pętli zapomnienia. Analiza narracyjna filmu Memento Christophera Nolana; Poznawcze i emocjonalne zaangażowanie widza w film fabularny w zależności od typu bohatera; Aksjologiczne uwarunkowania telewizji regionalnych; Cz. III. Perswazja w mediach audiowizualnych: Strach i lęk w reklamie politycznej; Formy i funkcje humoru w telewizji; Istotne znaczenie nieistotnych "ozdobników": wpływ informacji kontekstowej na postawę wobec treści wiadomości telewizyjnej; Cechy strukturalne przekazu reklamowego a zaangażowanie konsumenta
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again