Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(4)
Autor
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Czech Marcin
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Farmacja
(4)
Aptekarstwo
(2)
Badania marketingowe
(1)
Globalizacja
(1)
Handel
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Leki
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Polityka cenowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Szpitale
(1)
Służba zdrowia
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Farmakoekonomika w zarządzaniu na różnych poziomach systemu ochrony zdrowia - perspektywa empiryczna, 2. Charakterystyka systemu ochrony zdrowia w Polsce - geneza, kierunki zmian, 3. Gospodarka lekami na receptę na poziomie makroekonomicznym oraz mikroekonomicznym, 4. Farmakoekonomika - podstawowe pojęcia, definicje, elementy analizy farmakoekonomicznej w praktyce, 5. Standaryzacja i modelowanie w farmakoekonomice, 6. Farmakoekonomika w zarządzaniu na szczeblu centralnym, 7. Farmakoekonomika w zarządzaniu szpitalami różnego poziomu referencyjnego, 8. Farmakoekonomika w zarządzaniu placówką lecznictwa otwartego, 9. Farmakoekonomika w aptece otwartej, 10. Kryterium ekonomiczności przy wyborze leku przez pacjenta, 11. Znaczenie ekonomiczności leku dla firm farmaceutycznych, 12. Edukacja oraz teraźniejsza i przyszła rola farmakoekonomiki w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nowe czynniki przewagi konkurencyjnej. 2. Międzynarodowa współpraca przedsiębiorstw w warunkach globalnych. 3. Restrukturyzacja jako czynnik budowania przewagi konkurencyjnej. 4. Znaczenie zarządzania wiedzą i kreowania nowych produktów dla podnoszenia konkurencyjności. 5. Logistyka jako czynnik zwiększania konkurencyjności. 6. Dostosowania rozwojowe przedsiębiorstw farmaceutycznych w warunkach globalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : tab. ; 24 cm.
1.Apteka jako podmiot rynku farmaceutycznego, 2.Pacjent na rynku farmaceutycznym, 3.Orienataca marketingowa w aptekach, 4.Nowoczesne koncepcje zarządzania apteką
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej