Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Autor
Szalonka Katarzyna
(2)
Czerw Aleksandra
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Farmacja
(4)
Marketing
(2)
Aptekarstwo
(1)
Ceny
(1)
Handel
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Leki
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing usług
(1)
Produkt*
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing na rynku farmaceutycznym / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2002. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-86682-82-5
1.Historyczne uwarunkowania rozwoju rynku farmaceuty cznego w Polsce. 2.Determinanty rozwoju rynku farma ceutycznego w Polsce. 3.Organizacja i funkcjonowanie rynku farmaceutycznego w procesie transformacji ustro jowej w Polsce. 4.Wpływ zmian otoczenia na zarządzanie marketingowe w firmach farmaceutycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-89355-97-3
1.Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2.Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3.Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4.Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5.Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6.Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7.Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8.Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9.Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10.Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11.Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89629-33-X
1.Apteka jako podmiot rynku farmaceutycznego, 2.Pacjent na rynku farmaceutycznym, 3.Orienataca marketingowa w aptekach, 4.Nowoczesne koncepcje zarządzania apteką
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7556-034-3
1. Satysfakcja i lojalność klienta podstawą sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa, 2. Metody pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, 3. Specyfika firm sektora farmaceutycznego w aspekcie satysfakcji i budowy lojalności klienta, 4. Pomiar i analiza satysfakcji i lojalności lekarzy wobec narki produktu lecznicczego na przykładzie rynku statyn
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej