Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Author
Szalonka Katarzyna
(2)
Czerw Aleksandra
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Year
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Farmacja
(4)
Marketing
(2)
Aptekarstwo
(1)
Ceny
(1)
Handel
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Leki
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing usług
(1)
Produkt*
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Marketing na rynku farmaceutycznym / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2002. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-86682-82-5
1.Historyczne uwarunkowania rozwoju rynku farmaceuty cznego w Polsce. 2.Determinanty rozwoju rynku farma ceutycznego w Polsce. 3.Organizacja i funkcjonowanie rynku farmaceutycznego w procesie transformacji ustro jowej w Polsce. 4.Wpływ zmian otoczenia na zarządzanie marketingowe w firmach farmaceutycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-97-3
1.Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2.Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3.Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4.Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5.Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6.Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7.Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8.Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9.Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10.Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11.Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89629-33-X
1.Apteka jako podmiot rynku farmaceutycznego, 2.Pacjent na rynku farmaceutycznym, 3.Orienataca marketingowa w aptekach, 4.Nowoczesne koncepcje zarządzania apteką
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-034-3
1. Satysfakcja i lojalność klienta podstawą sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa, 2. Metody pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, 3. Specyfika firm sektora farmaceutycznego w aspekcie satysfakcji i budowy lojalności klienta, 4. Pomiar i analiza satysfakcji i lojalności lekarzy wobec narki produktu lecznicczego na przykładzie rynku statyn
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again