Form of Work
Książki
(8)
E-booki
(2)
NASBI
(2)
Status
available
(6)
only on-site
(4)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(5)
Author
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Flores Suzana E
(1)
Kirkpatrick David
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kraj Kamil M
(1)
Lipa Michał
(1)
Mincer Weronika
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Smykowski Tomasz
(1)
Sosnowska Katarzyna
(1)
Stawarz Barbara (ekonomia)
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
Facebook
(8)
Media społecznościowe
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Blogi
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Finansowanie działalności gospodarczej w Polsce
(1)
Fundusze
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce lokalnej
(1)
Młodzież
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Polityka publiczna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Systemy zarządzania treścią
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Tekst
(1)
Twitter
(1)
Unia Europejska
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Zuckerberg, Mark
(1)
Genre/Form
Publicystyka amerykańska
(1)
10 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-280-6035-7
Zawiera: Wprowadzenie. To Facebook jest problemem. Rozdział 1. Machina przyjemności. Rozdział 2. Machina inwigilacji. Rozdział 3. Machina uwagi. Rozdział 4. Machina dobra. Rozdział 5. Machina protestu. Rozdział 6. Machina polityki. Rozdział 7. Machina dezinformacji. Epilog. Machina nonsensu. Podziękowania. Przypisy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.77
Book
In basket
(E-marketing)
ISBN: 978-83-01-18164-2
1. Kuchnia. Wstęp do content marketingu; 2. Przedpokój. Budowanie persony; 3. Gabinet. Webwriting - jak pisać teksty do internetu; 4. Jadalnia. Strategia content marketingowa; 5. Warsztat. Narzędzia content marketingu; 6. Blogi firmowe; 7. Ogród. Dystrybucja treści; 8. Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet; 9. Poddasze. Przyszłość content marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1173-1
Efekt Facebooka; 1. Początek; 2. Palo Alto; 3. Serwisy społecznościowe w internecie; 4. Jesień 2004; 5. Inwestorzy; 6. Przekształcenie w firmę; 7. Jesień 2005; 8. Dyrektor; 9. Rok 2006; 10. Prywatność; 11. Platforma; 12. 15 miliardów dolarów; 13. Zarabianie pieniędzy; 14. Facebook na świecie; 15. Zmiany w instytucjach; 16. Ewolucja Fecebooka; 17. Przyszłość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8030-009-5
Zawiera: Wprowadzenie; Fundusze unijne w rozwoju regionalnym Polski - priorytety, działania i zmiany; Znaczenie venture capital w finansowaniu innowacyjnych przedsiębiorstw; Prawne uwarunkowania emisji obligacji przychodowych a potencjalne szanse i zagrożenia dla jednostek samorządu terytorialnego jako emitentów; Portal społeczności owy Facebook jako kanał przepływu informacji wśród studentów szkół wyższych w województwie śląskim; udział podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w kształtowaniu lokalnej polityki ochrony zabytków; Rewitalizacja małych i średnich miast Mazowsza w latach 2007-2013. Dylematy i wyzwania; Rola prezydenta w moderowaniu dyskursu publicznego na podstawie rozmów o przyszłości Republiki Słowenii, zainicjowanych przez prezydenta Janeza Drnovška.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8095-318-5
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8142-464-6

Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).

Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2840-7
1. Wprowadzenie do marketingu społecznościowe; 2. Najpopularniejsze portale społecznościowe; 3. Optymalizacja (Social Media Optimization); 4. Marketing społecznościowy (Social Media Marketing); 5. Marketing społecznościowy na Facebooku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-29-1
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-8-3933-5161-9
Oficjalny podręcznik używania kreatora stron społecznościowych na Facebooku Zakładka Polishwords 7.0.Podręcznik ten przeprowadzi Cię przez proces zakładania strony społecznościowej, dodawania i komponowania zakładek oraz mierzenia efektów działań na Facebooku.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; przekł. Katarzyna Mojkowska. - Warszawa : MUZA SA, 2017. - 298, [6] s. : il. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-287-0401-5
Zawiera: Przedmowa. Wprowadzenie. Rozdział pierwszy. Relacje z innymi w erze cyfrowej: Przed zachodem słońca; Wirtualny czy rzeczywisty?; Występując dla mas; Narodziny mediów społecznościowych; Haczyk; Tracąc kontakt z rzeczywistością. Rozdział drugi. Czy ja i moje zdjęcie profilowe to jedno i to samo: Facebook a nasze poczucie tożsamości; Wyrażanie siebie czy retusz; Nawiązywanie relacji, gdy zasłaniamy się maską; Kontakt czy kontrola; Facebookowy avatar – nowa gwiazda reality show; I co teraz. Rozdział trzeci. Wszystko, co umieszczam na mojej ścianie, jest prywatne, prawda?: Prywatność a ustawienia Facebooka; Co o mnie myślisz; Czy to jest tego warte; Niekontrolowana siła; Wielbi Brat; Bang with friends; Czy możemy prowadzić życie społeczne, zachowując prywatność; I co teraz? Rozdział czwarty. Ilu masz znajomych: Nawiązywanie relacji w czasach mediów społecznościowych; Kiedy przyjaźnie z Facebooka wywierają wpływ na te prawdziwe; Rozwiązywanie konfliktu; Zaraz, zaraz! Wyrzucił mnie ze znajomych?!; Zasady usuwania z listy znajomych; Usuwać czy nie usuwać; I co teraz? Rozdział piąty. Związek? „To skomplikowane”: Miłość, romans i flirt na Facebooku; Catfish – nowa generacja oszustów; Ale ona jest tylko moją „znajomą”!; Miłość nie jest skomplikowana, ale ludzie już tak; Zachowaj swoje prywatne życie dla siebie; Facebook: wspieramy stalkerów od 2004 roku; I co teraz? Rozdział szósty. Nastoletnie kliki klikają: Wyjątkowe wyzwania, jakie stawia Facebook przed nastolatkami; „Cyfrowi Tubylcy”; Nie tylko Facebook; Nowy autoportret; Seks, kłamstwa i osie czasu; Millenialsi i śmierć prywatności; Cyberprzemoc; Gdy cyberprzemoc już się zacznie; Co możemy zrobić my, rodzice; I co teraz? Rozdział siódmy. Gdy masz takich przyjaciół, po co ci wrogowie: Ciemna strona Facebooka: Manipulatorzy emocjonalni oraz psychiczne szkody, jakie wyrządzają; Sabotażysta; Narcyz; Cierpiętnicy; Uwodziciel; Stalker; Psychologiczne konsekwencje działania Manipulatorów Emocjonalnych; I co teraz? Rozdział ósmy. Jak skombinować działkę Facebooka: Uzależnienie w erze mediów społecznościowych; Efekt automatu do gier; FOMO; Na krok za nowym „polubieniem” lub „obserwującym”; Każdy jest fotografem; Sfejsowani; Prawo a uzależnienie; Sprytny rozpraszacz; Co ma z tym wspólnego mózg; Psychologia uzależnienia; Klatka Skinnera; Co robić, jeśli jesteś sfejsowany; To nie Facebook jest problemem; dowiedz się, co nim jest; Chwila wytchnienia od Facebooka. Rozdział dziewiąty. Lubisz mnie… naprawdę mnie lubisz!: Poszukiwanie aprobaty i potwierdzenia na Facebooku; Porcja mocy dla ego; Zdrowe dowartościowanie na Facebooku; Czy dowartościowanie na Facebooku się liczy; Niezdrowe dowartościowywanie się na Facebooku; I co teraz? Rozdział dziesiąty. Zameldować się bez wymeldowania: Korzystaj z Facebooka tak, by on Cię nie wykorzystał; Domowe szczęście: pewien dobry uczynek, który stał się viralem w Stanach Zjednoczonych; Wiedza to połowa walki; Inwazja porywaczy ciał; Prywatność: mój dom jest twoim domem; To co, jestem czy nie jestem na moim zdjęciu profilowym; I co teraz? Nie istnieje żaden haczyk. Aneks. Studia przypadków. Podziękowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again