Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Moutinho Luiz
(1)
Vargas-Sánchez Alfonso
(1)
Wilczek Zygmunt
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Turystyka
(2)
Ekologia
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekoturystyka
(1)
Gospodarka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Przyroda
(1)
Turystyka biznesowa
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.1 Podstawowe pojęcia i definicje : Ekologia a ochrona środowiska, Właściwości biocenozy i ekosystemu. Cz.2 Zagrożenia i ochrona środowiska przyrodniczego : Zanieczyszczenia i ochrona powietrza, Zanieczyszczenia i ochrona hydrosfery, Zagrożenia hałasem i promieniowaniem. Cz.3 Uwarunkowania środowiskowe rozwoju turystyki i rekreacji : Ekosystem leśny i jego ochrona, Biomy kuli ziemskiej w turystyce i rekreacji, Zasadnicze typy roślinności w Polsce i jej znaczenie, Przedmiot badań i rozwój ekologii krajobrazu. Cz.4 Ekorozwój i ekoturystyka : Ekorozwój - nowy trend XXI wieku, Turystyka przyjazna środowisku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategic management in tourism / editor Luiz Moutinho and Alfonso Vargas-Sánchez. - 3rd edition. - Boston, Massachusetts : CABI , 2018. - XV, [1], 362 s. : tab., wykresy ; 25 cm.
(CABI Tourism texts)
Zawiera: Contributors. Preface. Part 1. Tourism Environment, Economic Development, Forecasting and Trends: The New Business Environment and Trends in Tourism; Futurecast Applied to Tourism; Future Economic Development in Tourism, Tourism Demand Modelling and Forecasting. Part 2. Integrated Management in Tourism: Consumer Behaviour in Tourism, Strategic Creativity in Tourism Business; Strategic Innovation in Tourism Business; Empowerment and Human Resource Management in Tourism; Financial Management in Tourism; Technology Management in Tourism. Part 3. Strategic Vision and Managementt in Tourism: Strategic Thinking in Tourism; Towards a New Strategic Paradigm; New Performance Measurements; Process-based Management in Tourism; International Strategies in Tourism; Crisis Management and Strategic Implications. Part 4. New Business Ecosystem and Stakeholder-driven Strategy: Stakeholder Engagement in Tourism; Authenticity in Tourism; Tourism Resources and Sustainability; New Strategic Developments in Tourism. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej