Source
Książki
(22)
ebookpoint BIBLIO
(2)
IBUK Libra
(1)
Form of Work
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(16)
available
(15)
Branch
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(16)
Author
Kęska Michał
(3)
Bernátová Renáta
(2)
Graboś Anita
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Rajca Piotr
(2)
Batorowska Hanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Bulzak Andrzej
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Czopek Jakub
(1)
Danilewska Joanna
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dobrakowski Paweł
(1)
Dusza Bożena
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Forma Paulina
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Goryana Iryna
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grozdew Elżbieta
(1)
Gurba Ewa
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hallada Marek
(1)
Hodaň Bohuslav
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Huczek Marian
(1)
Jońca Rafał
(1)
Jurek Michał
(1)
Jędrzejko Mariusz Z
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Karásková Vlasta
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Klich Jarosław
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kocór Maria
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kostka Karel
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewandowski Marek
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Lulek Barbara
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Manek Anna Maria
(1)
Matusek Beata (1975- )
(1)
Minochkina Olga
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Musiał Emilia
(1)
Mzyk Dominika
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olszewski Jacek
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Pachura Piotr
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Petkova Lesia
(1)
Piontek Adam
(1)
Piwowarska Ewa
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Rachwaniec-Szczecińska Żaneta
(1)
Radecki Artur
(1)
Rozpondek Rafał
(1)
Rożenek Paulina
(1)
Rudź Piotr
(1)
Ryś Adam
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Samojlik Tomasz
(1)
Schildt Herbert
(1)
Senczyk Jaromir
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Year
2020 - 2023
(6)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(25)
Subject
Społeczeństwo informacyjne
(12)
Edukacja medialna
(8)
Nauczanie na odległość
(6)
Nauczanie początkowe
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Pedagogika medialna
(4)
Samokształcenie
(4)
Edukacja
(3)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(3)
Internet
(3)
Multimedia
(3)
Szkolnictwo
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Informatyka
(2)
Java (język programowania)
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Nauczyciele
(2)
Pokolenie Z
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rodzice
(2)
Sport
(2)
Studenci
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania etnologiczne
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
COVID-19
(1)
Community policing
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Egalitaryzm
(1)
Film
(1)
Fonoholizm
(1)
Hermeneutyka
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Języki programowania
(1)
Komputery
(1)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Kultura a informatyka
(1)
Marketing partnerski
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Mentoring
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Myśli samobójcze
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika penitencjarna
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Policja
(1)
Polityka samorządowa
(1)
Polska
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Postawy
(1)
Praca socjalna
(1)
Praca zawodowa
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Programy edukacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rodzina wielopokoleniowa
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samobójstwo
(1)
Socjologia
(1)
Stereotyp
(1)
Subject: work
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
Ćwiczenia i zadania
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
25 results Filter
E-book
In basket
ISBN: 978-83-796-9177-7

Aktywne starzenie się to nic innego, jak zdolność ludzi do tego, aby mimo upływu lat wieść produktywne życie w sferze społecznej i gospodarczej. Oznacza to, że potrafią oni dokonywać elastycznych wyborów w zarządzaniu swoim czasem na przestrzeni życia – czasem poświęcanym na naukę, pracę, odpoczynek i zapewnienie opieki innym. Postulat aktywizacji rozpatrywany jest głównie w kontekście podnoszenia efektywnego wieku emerytalnego, zarządzania wiekiem w miejscu pracy, podnoszenia kompetencji pracowników i dbałości o stan zdrowia.W niniejszej książce uwaga autorów została skoncentrowana na późniejszej fazie życia, zaś wszystkie zamieszczone opracowania łączy chęć określenia tych elementów życia społecznego, które zagrażają jak najdłuższemu utrzymaniu aktywności przez osoby starsze lub znajdujące się na przedpolu starości. Autorzy zwracają uwagę na różnorodne uwarunkowania polskiej starości i aktywności ludzi starych – prawne, instytucjonalne, społeczne.Opracowania te stanowią kontynuację badań prowadzonych przez Zespół do spraw Osób Starszych.

This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Book
In basket
ISBN: 978-83-7850-782-6
Wpływ wysokich technologii na rozwój poznawczy dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym; Czy szkoła może być cyfrowa?; Interpersonalne, grupowe i społeczne relacje w nauczaniu na odległość; Nowe media a kształt wczesnej edukacji; Siecioholizm: opis zjawiska oraz jego uwarunkowania psychologiczne, socjokulturowe i technologiczne; Medialna wielozadaniowość (media multitasing) w świetle badań psychologicznych; „Wzmocniona? Rzeczywistość”. Ludzkie praktyki i doświadczenia w hybrydalnej rzeczywistości; Aktywny wymiar typografii; Usługi wybranych bibliotek akademickich wykorzystujących technologie IT oraz nowe narzędzia komunikacji jako formy zdobywania wiedzy i przetwarzania informacji; Ewolucja roli specjalisty w mediach Od paternalistycznego eksperta TV do komunikatywnego everymana w sieci; Kampanie społeczne w obronie praw zwierząt - typologia, kontekst medialny i teoretyczny; Człowiek XXI wieku i doświadczenie rzeczywistości odbite w kinie Puzzle films jako metafora współczesnego świata; Kulturowe aspekty odbioru filmu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Edukacja Jutra)
ISBN: 978-83-64788-24-6
I. Media w nowoczesnym projekcie edukacyjnym: Światowe tendencje rozwoju technologii edukacyjnych; Medialny świat a intelektualny potencjał współczesnych uczniów; Immersja i ambiwalencja mediów - pedagogiczne wołanie o szkołę i społeczeństwo o bardziej ludzkim obliczu; II. Aspekty społeczeństwa informacyjnego: Edukracja - ideologia wszechobecnej edukacji; Wpływ społeczny, perswazja, propaganda, manipulacja a wychowanie; III. Korzystanie z nowych mediów - od dzieciństwa do starości: Nowe technologie a rozwój wybranych procesów poznawczych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; Rozpoznawanie potrzeb edukacyjnych cyfrowych tubylców; Edukacja cyfrowa seniorów - luksus dla nielicznych czy konieczność dla wszystkich?; IV. Internet w przestrzeni edukacyjnej: Internet w kształceniu uczniów szkół gimnazjalnych; Miejsce i rola internetu i mediów społecznościowych w przestrzeni edukacyjnej; V. Nowe technologie a tworzenie materiałów edukacyjnych: Eksperyment i nowe technologie w kształceniu dzieci i młodzieży; Podstawy tworzenia materiałów dydaktycznych w formie fotografii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7523-779-5 (całość)
Subject
Genre/Form
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61121-35-0
1. Społeczeństwo informacyjne a edukacja medialna: Edukacja medialna w społeczeństwie wiedzy; Edukacja medialna i media alternatywne; Badania nad mediami w życiu dziecka i rodziny- próba oceny i nowe wyzwania; Pedagogika medialna- następca edukacji medialnej?; Jeszcze nie wszystko stracone. Edukacja medialna w dotychczasowej i nowej podstawie programowej. Próba podsumowania szans i rozczarowań; Sposoby realizacji edukacji medialnej w Hiszpanii; 2. Współczesne media elektroniczne: szansa czy zagrożenia?: Media lokalne szansą dla edukacji; Kompetencje medialne dotyczące korzystania z telefonu komórkowego nowym wyzwaniem edukacji medialnej; Przekaz fundamentalnych wartości moralnych a media; Kultura mondo i jej przejawy w media sferze dziecka; Wpływ reklamy telewizyjnej na kształtowanie postaw konsumpcyjnych młodzieży gimnazjalnej; Propagowane przez media sposoby wykorzystywania czasu wolnego młodzieży; Medialna edukacja prenatalna- na przykładzie forum babyboom; 3. Media a realia polskiej szkoły. Dylematy praktyki: Prakseologiczny wymiar korzystania z multimediów w szkole; ICT- technologie informacyjno-komunikacyjne dla edukacji; Multimedia w edukacji muzycznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-012-5
1. Osoba starsza w przestrzeni demograficznej, psychologicznej i edukacyjnej; 2. Transformacja życia codziennego osób w wieku senioralnym w kontekście społeczeństwa informacyjnego; 3. Uczenie się i nauczanie osób starszych w obszarze nowych mediów w świetle podstaw teoretycznych; 4. Edukator osób starszych a prowadzenie działań dydaktycznych w obszarze nowych mediów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-63955-84-7
Zawiera: Wprowadzenie; R. 1 Zmiana cywilizacyjna – w kierunku społeczeństwa informacyjnego. Od teorii do praktyki; R. 2 Metody i narzędzia cyfrowej edukacji; R. 3 Cyberproblemy – od teorii do praktyki. Cyberoptymizm i cyberpesymizm; R. 4 Przez przypadek i teorię do wniosków praktycznych; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(O co pytamy najczęściej / Urząd Komitetu Integracji Europejskiej ; 8)
ISBN: 83-89218-73-9
1. Edukacja, 2. RP a UE - edukacja, 3. Kultura, 4. RP a UE - kultura, 5. Sport, 6. RP a UE - sport, 7. Społeczeństwo informacyjne, 8. RP a UE - Społeczeństwo informacyjne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-233-2032-2
Idea wspólnoty dla edukacji. Społeczny kontekst budowania wspólnoty. Aksjologiczne i antropologiczne konteksty budowania wspólnoty. Wspólnota edukacyjna w świecie współczesnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89275-96-1
1. Cyborgizacja ludzi a humanizacja komputerów, 2. Przemiany kultury słowa - internet jako sieć komunikacyjna, 3. Współczesne technologie teleinformatyczne w procesie kształcenia, 4. Modele współczesnej dydaktyki informatyki, 5. Aktualny stan przygotowania nauczycieli szkół różnych szczebli do wykorzystania informatyki w procesie nauczania na przykładzie województwa śląskiego, 6. Koncepcja informatycznego systemu optymalizacji wykorzystania symboli obrazkowych pcs przez osoby z poważnymi zaburzeniami mowy, 7. Proces weryfikacji edukacji programów komputerowych kierowanych do uczniów niepełnosprawnych intelektualnie, 8. Multimedialne aplikacje interaktywne w pedagogice specjalnej, 9. Komuniacja medialna w edukacji, 10. Przygotowanie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do realizacji celów kształcenia informatycznego a dostępność sprzętu technologii informatycznej w szkole, 11. Opinie nauczycieli zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej na temat komputerowego wspomagania procesu kształtowanych umijętności matematycznych uczniów klas początkowych, 12. Nauczyciel wobec wyzwań informatyzującej się edukacji, 13. Zastosowanie modelowania i symulacji komputerowej w procesie dydaktycznym, 14. Program power point jako podstawa opracowania statycznych multimedialnych programów dydaktycznych, 15. Konstruowanie struktury multimedialnych programów dydaktycznych (mpd), 16. Hipertekst - jako komponent multimedialnego programu dydaktycznego, 17. Koncepcja opracowania portalu edukacyjnego na bazie platformy nukephp, 18. Twórcza podstawa nauczyciela a plastyczna aktywność uczniów - wykorzystanie multimedialnych programów komputerowych, 19. Funkcje poznawcze i twórcze symulacji komputerowej w kształceniu zawodowym, 20. System przetwarzania testów egzaminacyjnych, 21. Zastosowanie generatora zadań w procesie dydaktycznym, 22. Wykorzystanie vb i vba w projektowaniu aplikacji bazdodanowych, 23. Techniki informatyczne wykorzystywane w nauczaniu przedmiotu "metody organizacji i zarządzania", 24. Bezpłatna alternatywa, 25. Formatowanie akapitów - tak banalne, ze nie ma o czym pisać?, 26. Metodyka tworzenia indeksów i spisów treściw programowanie ms word, 27. Arkusz kalkulacyjny - kompendium wiedzy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8102-446-4
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Specyfika i uwarunkowania kształcenia zdalnego 1.1. Istota i podstawowe formy kształcenia zdalnego 1.2. Rys historyczny procesów kształcenia zdalnego 1.3. Podstawowe technologie i narzędzia kształcenia zdalnego 1.4. Zalety i wady kształcenia zdalnego 1.5. Interesariusze procesów kształcenia zdalnego Rozdział 2. Rola oraz znaczenie nauczyciela i szkoleniowca w kształceniu zdalnym 2.1. Proces komunikowania się w zdalnym procesie dydaktycznym 2.2. Kompetencje nauczyciela i szkoleniowca w zdalnym procesie nauczania 2.3. Zarządzanie czasem i zwiększanie zaangażowania uczestników podczas zajęć on-line Rozdział 3. Zastosowanie oprogramowania Microsoft Office w kształceniu zdalnym 3.1. Podstawowe aplikacje i usługi pakietu Microsoft Office 3.2. Instalacja pakietu Microsoft Office 365 3.3. Korzystanie z Microsoft Office 365 w wersji on-line Rozdział 4. Funkcjonalność oprogramowania Microsoft Forms kształceniu zdalnym 4.1. Przygotowanie i zakładanie nowego testu lub ankiety 4.2. Tworzenie pytań w aplikacji MS Forms 4.3. Zarządzanie testami i ankietami Rozdział 5. Wsparcie procesów dydaktycznych z wykorzystaniem oprogramowania Microsoft Teams 5.1. Podstawowe funkcje Microsoft Teams 5.2. Instalowanie Microsoft Teams 5.3. Zespoły w Microsoft Teams 5.4. Tworzenie nowego spotkania 5.5. Inne sposoby uruchamiania aplikacji Microsoft Teams Rozdział 6. Platforma e-learningowa w nauczaniu zdalnym - przykład platformy Moodle 6.1. Tworzenie kursu na platformie Moodle 6.2. Administrowanie kursem na platformie Moodle; Zakończenie; Bibliografia; Wykaz rysunków; Wykaz tabel.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-5882-9
CZĘŚĆ I. JĘZYK JAVA. 1. Historia i ewolucja języka Java. Rodowód Javy. Powstanie języka Java. Jak Java wywarła wpływ na internet. Magia języka Java - kod bajtowy. Hasła języka Java. Ewolucja Javy. Kultura innowacji. 2. Podstawy języka Java. Programowanie obiektowe. Pierwszy przykładowy program. Drugi prosty program. Dwie instrukcje sterujące. Bloki kodu. Kwestie składniowe. Biblioteki klas Javy. 3. Typy danych, zmienne i tablice. Java to język ze ścisłą kontrolą typów. Typy proste. Typy całkowitoliczbowe. Typy zmiennoprzecinkowe. Typ znakowy. Typ logiczny. Bliższe spojrzenie na stałe. Zmienne. Konwersja typów i rzutowanie. Automatyczne rozszerzanie typów w wyrażeniach. Tablice. Wnioskowanie typów zmiennych lokalnych. Kilka słów o łańcuchach. 4. Operatory. Operatory arytmetyczne. Operatory bitowe. Operatory relacji. Operatory logiczne. Operator przypisania. Operator ? Kolejność wykonywania operatorów. Stosowanie nawiasów okrągłych. 5. Instrukcje sterujące. Instrukcje wyboru. Instrukcje iteracyjne. Instrukcje skoku. 6. Wprowadzenie do klas. Klasy. Deklarowanie obiektów. Przypisywanie zmiennych referencyjnych do obiektów. Wprowadzenie do metod. Konstruktor. Słowo kluczowe this. Mechanizm odzyskiwania pamięci. Klasa stosu. 7. Dokładniejsze omówienie metod i klas. Przeciążanie metod. Obiekty jako parametry. Dokładniejsze omówienie przekazywania argumentów. Zwracanie obiektów. Rekurencja. Wprowadzenie do kontroli dostępu. Składowe statyczne. Słowo kluczowe final. Powtórka z tablic. Klasy zagnieżdżone i klasy wewnętrzne. Omówienie klasy String. Wykorzystanie argumentów wiersza poleceń. Zmienna liczba argumentów. Stosowanie wnioskowania typów zmiennych lokalnych z typami referencyjnymi. 8. Dziedziczenie. Podstawy dziedziczenia. Słowo kluczowe super. Tworzenie hierarchii wielopoziomowej. Kiedy są wykonywane konstruktory? Przesłanianie metod. Dynamiczne przydzielanie metod. Klasy abstrakcyjne. Słowo kluczowe final i dziedziczenie. Wnioskowanie typów zmiennych lokalnych a dziedziczenie. Klasa Object. 9. Pakiety i interfejsy. Pakiety. Dostęp do pakietów i składowych. Import pakietów. Interfejsy. Metody domyślne. Metody statyczne w interfejsach. Stosowanie metod prywatnych w interfejsach. Ostatnie uwagi dotyczące pakietów i interfejsów. 10. Obsługa wyjątków. Podstawy obsługi wyjątków. Typy wyjątków. Nieprzechwycone wyjątki. Stosowanie instrukcji try i catch. Wiele klauzul catch. Zagnieżdżone instrukcje try. Instrukcja throw. Klauzula throws. Słowo kluczowe finally. Wyjątki wbudowane w język Java. Tworzenie własnej klasy pochodnej wyjątków. Łańcuch wyjątków. Trzy dodatkowe cechy wyjątków. Wykorzystanie wyjątków. 11. Programowanie wielowątkowe. Model wątków języka Java. Wątek główny. Tworzenie wątku. Tworzenie wielu wątków. Stosowanie metod isAlive() i join(). Priorytety wątków. Synchronizacja. Komunikacja międzywątkowa. Zawieszanie, wznawianie i zatrzymywanie wątków. Uzyskiwanie stanu wątku. Stosowanie metody wytwórczej do tworzenia i uruchamiania wątku. Korzystanie z wielowątkowości. 12. Wyliczenia, automatyczne opakowywanie typów prostych i adnotacje. Typy wyliczeniowe. Opakowania typów. Automatyczne opakowywanie typów prostych. Adnotacje. Adnotacje typów. Adnotacje powtarzalne. Ograniczenia. 13. Wejście-wyjście, instrukcja try z zasobami i inne tematy. Podstawowa obsługa wejścia i wyjścia. Odczyt danych z konsoli. Wyświetlanie informacji na konsoli. Klasa PrintWriter. Odczyt i zapis plików. Automatyczne zamykanie pliku. Modyfikatory transient i volatile. Operator instanceof. Modyfikator strictfp. Metody napisane w kodzie rdzennym. Stosowanie asercji. Import statyczny. Wywoływanie przeciążonych konstruktorów za pomocą this(). Kilka słów o kompaktowych profilach API. 14. Typy sparametryzowane. Czym są typy sparametryzowane? Prosty przykład zastosowania typów sparametryzowanych. Klasa sparametryzowana z dwoma parametrami typu. Ogólna postać klasy sparametryzowanej. Typy ograniczone. Zastosowanie argumentów wieloznacznych. Tworzenie metody sparametryzowanej. Interfejsy sparametryzowane. Typy surowe i starszy kod. Hierarchia klas sparametryzowanych. Wnioskowanie typów a typy sparametryzowane. Wnioskowanie typów zmiennych lokalnych a typy sparametryzowane. Znoszenie. Błędy niejednoznaczności. Pewne ograniczenia typów sparametryzowanych. 15. Wyrażenia lambda. Wprowadzenie do wyrażeń lambda. Blokowe wyrażenia lambda. Sparametryzowane interfejsy funkcyjne. Przekazywanie wyrażeń lambda jako argumentów. Wyrażenia lambda i wyjątki. Wyrażenia lambda i przechwytywanie zmiennych. Referencje do metod. Referencje do konstruktorów. Predefiniowane interfejsy funkcyjne. 16. Moduły. Podstawowe informacje o modułach. java.base i moduły platformy. Stary kod i moduł nienazwany. Eksportowanie do konkretnego modułu. Wymagania przechodnie. Stosowanie usług. Grafy modułów. Trzy wyspecjalizowane cechy modułów. Wprowadzenie do jlink i plików JAR modułów. Kilka słów o warstwach i modułach automatycznych. Końcowe uwagi dotyczące modułów. CZĘŚĆ II. BIBLIOTEKA JĘZYKA JAVA. 17. Obsługa łańcuchów. Konstruktory klasy String. Długość łańcucha. Specjalne operacje na łańcuchach. Wyodrębnianie znaków. Porównywanie łańcuchów. Przeszukiwanie łańcuchów. Modyfikowanie łańcucha. Konwersja danych za pomocą metody valueOf(). Zmiana wielkości liter w łańcuchu. Łączenie łańcuchów. Dodatkowe metody klasy String. Klasa StringBuffer. Klasa StringBuilder. 18. Pakiet java.lang. Opakowania typów prostych. Klasa Void. Klasa Process. Klasa Runtime. Runtime.Version. Klasa ProcessBuilder. Klasa System. Interfejs System.Logger i klasa System.LoggerFinder. Klasa Object. Wykorzystanie metody clone() i interfejsu Cloneable. Klasa Class. Klasa ClassLoader. Klasa Math. Klasa StrictMath. Klasa Compiler. Klasy Thread i ThreadGroup oraz interfejs Runnable. Klasy ThreadLocal i InheritableThreadLocal. Klasa Package. Klasa Module. Klasa ModuleLayer. Klasa RuntimePermission. Klasa Throwable. Klasa SecurityManager. Klasa StackTraceElement. Klasa StackWalker i interfejs StackWalker.StackFrame. Klasa Enum. Klasa ClassValue. Interfejs CharSequence. Interfejs Comparable. Interfejs Appendable. Interfejs Iterable. Interfejs Readable. Interfejs AutoCloseable. Interfejs Thread.UncaughtExceptionHandler. Podpakiety pakietu java.lang. 19. Pakiet java.util, część 1. – kolekcje. Wprowadzenie do kolekcji. Interfejsy kolekcji. Klasy kolekcji. Dostęp do kolekcji za pomocą iteratora. Spliteratory. Przechowywanie w kolekcjach własnych klas. Interfejs RandomAccess. Korzystanie z map. Komparatory. Algorytmy kolekcji. Klasa Arrays. Starsze klasy i interfejsy. Ostatnie uwagi na temat kolekcji. 20. Pakiet java.util, część 2. - pozostałe klasy użytkowe. Klasa StringTokenizer. Klasa BitSet. Klasy Optional, OptionalDouble, OptionalInt oraz OptionalLong. Klasa Date Klasa Calendar. Klasa GregorianCalendar. Klasa TimeZone. Klasa SimpleTimeZone. Klasa Locale. Klasa Random. Klasy Timer i TimerTask. Klasa Currency. Klasa Formatter. Klasa Scanner. Klasy ResourceBundle, ListResourceBundle i PropertyResourceBundle. Dodatkowe klasy i interfejsy użytkowe. Podpakiety pakietu java.util. 21. Operacje wejścia-wyjścia: analiza pakietu java.io. Klasy i interfejsy obsługujące operacje wejścia-wyjścia. Klasa File. Interfejsy AutoCloseable, Closeable i Flushable. Klasy strumieni. Strumienie bajtów. Strumienie znaków. Klasa Console. Serializacja. Korzyści wynikające ze stosowania strumieni. 22. System NIO. Klasy systemu NIO. Podstawy systemu NIO. Udoskonalenia dodane w systemie NIO.2. Stosowanie systemu NIO. 23. Obsługa sieci. Podstawy działania sieci. Klasy i interfejsy pakietu java.net obsługujące komunikację sieciową. Klasa InetAddress. Klasy Inet4Address oraz Inet6Address. Gniazda klientów TCP/IP. URL. Klasa URLConnection. Klasa HttpURLConnection. Klasa URI. Pliki cookie. Gniazda serwerów TCP/IP. Datagramy. Prezentacja pakietu java.net.http. 24. Obsługa zdarzeń. Dwa mechanizmy obsługi zdarzeń. Model obsługi zdarzeń oparty na ich delegowaniu. Klasy zdarzeń. Klasa KeyEvent. Źródła zdarzeń. Interfejsy nasłuchujące zdarzeń. Stosowanie modelu delegowania zdarzeń. Klasy adapterów. Klasy wewnętrzne. 25. Wprowadzenie do AWT: praca z oknami, grafiką i tekstem. Klasy AWT. Podstawy okien. Praca z oknami typu Frame. Wprowadzenie do stosowania grafiki. Praca z klasą Color. Praca z czcionkami. Zarządzanie tekstowymi danymi wyjściowymi z wykorzystaniem klasy FontMetrics. 26. Stosowanie kontrolek AWT, menedżerów układu graficznego oraz menu. Podstawy kontrolek AWT. Etykiety. Stosowanie przycisków. Stosowanie pól wyboru. Klasa CheckboxGroup. Kontrolki list rozwijanych. Stosowanie list. Zarządzanie paskami przewijania. Stosowanie kontrolek typu TextField. Stosowanie kontrolek typu TextArea. Wprowadzenie do menedżerów układu graficznego komponentów. Menu i paski menu. Okna dialogowe. Przesłanianie metody paint(). 27. Obrazy. Formaty plików. Podstawy przetwarzania obrazów: tworzenie, wczytywanie i wyświetlanie. Podwójne buforowanie. Interfejs ImageProducer. Interfejs ImageConsumer. Klasa ImageFilter. Dodatkowe klasy obsługujące obrazy. 28. Narzędzia współbieżności. Pakiety interfejsu Concurrent API. Korzystanie z obiektów służących do synchronizacji. Korzystanie z egzekutorów. Typ wyliczeniowy TimeUnit. Kolekcje współbieżne. Blokady. Operacje atomowe. Programowanie równoległe przy użyciu frameworku Fork/Join. Pakiet Concurrency Utilities a tradycyjne metody języka Java. 29. API strumieni. Podstawowe informacje o strumieniach. Operacje redukcji. Stosowanie strumieni równoległych. Odwzorowywanie. Tworzenie kolekcji. Iteratory i strumienie. Inne możliwości API strumieni. 30. Wyrażenia regularne i inne pakiety. Przetwarzanie wyrażeń regularnych. Refleksje. Zdalne wywoływanie metod (RMI). Formatowanie dat i czasu przy użyciu pakietu java.text. Interfejs API dat i czasu - java.time. CZĘŚĆ III. WPROWADZENIE DO PROGRAMOWANIA GUI PRZY UŻYCIU PAKIETU SWING. 31. Wprowadzenie do pakietu Swing. Geneza powstania biblioteki Swing. Bibliotekę Swing zbudowano na bazie zestawu narzędzi AWT. Podstawowe cechy biblioteki Swing. Podobieństwo do architektury MVC. Komponenty i kontenery. Pakiety biblioteki Swing. Prosta aplikacja na bazie biblioteki Swing. Obsługa zdarzeń. Rysowanie w bibliotece Swing. 32. Przewodnik po pakiecie Swing. Klasy JLabel i ImageIcon. Klasa JTextField. Przyciski biblioteki Swing. Klasa JTabbedPane. Klasa JScrollPane. Klasa JList. Klasa JComboBox. Drzewa. Klasa JTable. 33. Wprowadzenie do systemu menu pakietu Swing. Podstawy systemu menu. Przegląd klas JMenuBar, JMenu oraz JMenuItem. Tworzenie menu głównego. Dodawanie mnemonik i kombinacji klawiszy do opcji menu. Dodawanie obrazów i etykiet ekranowych do menu. Stosowanie klas JRadioButtonMenuItem i JCheckBoxMenuItem. Tworzenie menu podręcznych. Tworzenie paska narzędzi. Stosowanie akcji. Finalna postać programu MenuDemo. Dalsze poznawanie pakietu Swing. CZĘŚĆ IV. STOSOWANIE JAVY W PRAKTYCE. 34. Java Beans. Czym jest komponent typu Java Bean? Zalety komponentów Java Beans. Introspekcja. Właściwości ograniczone. Trwałość. Interfejs Customizer. Interfejs Java Beans API. Przykład komponentu Java Bean. 35. Serwlety. Podstawy. Cykl życia serwletu. Sposoby tworzenia serwletów. Korzystanie z serwera Tomcat. Przykład prostego serwletu. Interfejs Servlet API. Pakiet javax.servlet. Odczytywanie parametrów serwletu. Pakiet javax.servlet.http. Obsługa żądań i odpowiedzi http. Korzystanie ze znaczników kontekstu użytkownika. Śledzenie sesji. DODATKI A. Komentarze dokumentujące. Znaczniki narzędzia javadoc. Ogólna postać komentarzy dokumentacyjnych. Wynik działania narzędzia javadoc. Przykład korzystający z komentarzy dokumentacyjnych. B. Wprowadzenie do JShell. C. Kompilowanie i uruchamianie prostych programów w jednym kroku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-6066-2
Wstęp; Podziękowania; Rozdział 1. Strumienie: 1.1. Od iteracji do operacji na strumieniach; 1.2. Tworzenie strumieni; 1.3. Metody filter, map oraz flatMap; 1.4. Pobieranie podstrumieni i łączenie strumieni; 1.5. Inne przekształcenia strumieni; 1.6. Proste operacje redukcji; 1.7. Typ Optional; 1.8. Gromadzenie wyników; 1.9. Gromadzenie wyników w mapach; 1.10. Grupowanie i podział; 1.11. Kolektory przetwarzające; 1.12. Operacje redukcji; 1.13. Strumienie danych typów prostych; 1.14. Strumienie równoległe; Rozdział 2. Wejście i wyjście: 2.1. Strumienie wejścia-wyjścia; 2.2. Odczyt i zapis danych binarnych; 2.3. Strumienie obiektów i serializacja; 2.4. Zarządzanie plikami; 2.5. Mapowanie plików w pamięci; 2.6. Blokowanie plików; 2.7. Wyrażenia regularne; Rozdział 3. Język XML: 3.1. Wprowadzenie do języka XML; 3.2. Struktura dokumentu XML; 3.3. Parsowanie dokumentów XML; 3.4. Kontrola poprawności dokumentów XML; 3.5. Wyszukiwanie informacji i XPath; 3.6. Przestrzenie nazw; 3.7. Parsery strumieniowe; 3.8. Tworzenie dokumentów XML; 3.9. Przekształcenia XSL; Rozdział 4. Programowanie aplikacji sieciowych: 4.1. Połączenia z serwerem; 4.2. Implementacja serwerów; 4.3. Połączenia wykorzystujące URL; 4.4. Klient http; 4.5. Wysyłanie poczty elektronicznej; Rozdział 5. Programowanie baz danych: JDBC: 5.1. Architektura JDBC; 5.2. Język SQL; 5.3. Instalacja JDBC; 5.4. Stosowanie poleceń SQL; 5.5. Wykonywanie zapytań; 5.6. Przewijalne i aktualizowalne zbiory wyników zapytań; 5.7. Zbiory rekordów; 5.8. Metadane; 5.9. Transakcje; 5.10. Zaawansowane zarządzanie połączeniami; Rozdział 6. API dat i czasu: 6.1. Oś czasu; 6.2. Daty lokalne; 6.3. Modyfikatory dat; 6.4. Czas lokalny; 6.5. Czas strefowy; 6.6. Formatowanie i parsowanie; 6.7. Współdziałanie ze starym kodem; Rozdział 7. Internacjonalizacja: 7.1. Lokalizatory; 7.2. Formaty liczb; 7.3. Data i czas; 7.4. Porządek alfabetyczny i normalizacja; 7.5. Formatowanie komunikatów; 7.6. Wczytywanie i wyświetlanie tekstów; 7.7. Komplety zasobów; 7.8. Kompletny przykład; Rozdział 8. Skrypty, kompilacja i adnotacje: 8.1. Skrypty na platformie Java; 8.2. Interfejs kompilatora; 8.3. Stosowanie adnotacji; 8.4. Składnia adnotacji; 8.5. Adnotacje standardowe; 8.6. Przetwarzanie adnotacji w kodzie źródłowym; 8.7. Inżynieria kodu bajtowego; Rozdział 9. System modułów platformy Javy: 9.1. Pojęcie modułu; 9.2. Nadawanie nazw modułom; 9.3. Modularny program "Witaj, świecie!"; 9.4. Żądanie użycia modułów; 9.5. Eksportowanie pakietów; 9.6. Modularne pliki JAR; 9.7. Moduły a technika refleksji; 9.8. Moduły automatyczne; 9.9. Moduł nienazwany; 9.10. Flagi wiersza poleceń stosowane podczas migracji; 9.11. Wymagania przechodnie i statyczne; 9.12. Eksport kwalifikowany i otwieranie; 9.13. Wczytywanie usług; 9.14. Narzędzia do pracy z modułami; Rozdział 10. Bezpieczeństwo: 10.1. Ładowanie; 10.2. Menedżery bezpieczeństwa i pozwolenia; 10.3. Uwierzytelnianie użytkowników; 10.4. Podpis cyfrowy; 10.5. Szyfrowanie; Rozdział 11. Zaawansowane możliwości pakietu Swing i grafiki: 11.1. Tabele; 11.2. Drzewa; 11.3. Zaawansowane możliwości biblioteki AWT; 11.4. Grafika rastrowa; 11.5. Drukowanie; Rozdział 12. Metody macierzyste: 12.1. Wywołania funkcji języka C z programów w języku Java; 12.2. Numeryczne parametry metod i wartości zwracane; 12.3. Łańcuchy znaków jako parametry; 12.4. Dostęp do składowych obiektu; 12.5. Sygnatury; 12.6. Wywoływanie metod języka Java; 12.7. Dostęp do elementów tablic; 12.8. Obsługa błędów; 12.9. Interfejs programowy wywołań języka Java; 12.10. Kompletny przykład: dostęp do rejestru systemu Windows; Skorowidz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-796-9718-2
Form of Work

Podjęta tematyka rozważań sytuuje się na styku dwóch dużych obszarów dociekań pedagogicznych. Z jednej strony obejmuje problem pedeutologiczny, dociekając, w jakie kompetencje powinien być wyposażony współczesny nauczyciel, z drugiej zaś – aktualne problemy teorii wychowania estetycznego przez zawężenie podmiotu badań do nauczycieli muzyki.W pierwszej rozdziale skoncentrowano się na roli technologii informacyjno-komunikacyjnej we współczesnej pedagogice, ze specjalnym uwzględnieniem edukacji estetycznej, co każe również zastanowić się nad obecnością nowych mediów w sztuce. Przedstawione są tu stanowiska zarówno pedagogów, jak i teoretyków sztuki (tu głównie Ryszarda W. Kluszczyńskiego) na temat udziału nowych mediów w obydwu rozpatrywanych obszarach.Drugi rozdział dotyczy pojęcia kompetencji informatycznych nauczyciela muzyki. Opisano w nim kompetencje oraz poddano analizie dokumenty określające postulowany stan kompetencji informatycznych nauczycieli muzyki, a także ich naturalne rozwinięcie, jakim są programy kształcenia kandydatów na nauczycieli muzyki w uczelniach regionu łódzkiego.W kolejnym rozdziale zawarto metodologię badań, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Oprócz przedmiotu badań, celów, metod, technik, narzędzi, omówiono również samą organizację badań.

This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-614-6410-5
Form of Work
Publikacja darmowa
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
No cover
Book
In basket
Multimedia w kształceniu / Józef Bednarek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 412 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-14833-0
Część Teoretyczna. 1. Jaka jest specyfika dydaktyki i nauczania-uczenia się? 2. Jak rozwijały i doskonaliły się media? 3. Czym są media i technologie informacyjne? 4. Najnowsze strategie oświatowo-informatyczne. 5. Jakie są informatyczne tendencje w kształceniu? 6. Czym charakteryzuje się kształcenie multimedialne? 7. Jak można scharakteryzować wybrane media i multimedia. Część praktyczna. 8. Jakie modyfikacje procesu dydaktycznego wynikają ze stosowania mediów? 9. Jak racjonalnie stosować media? 10. Czym jest edukacja informatyczna i czytelniczo-medialna? 11. Jak zmienia się działalność biblioteki? 12. Jakie jest zastosowanie mediów w edukacji specjalnej? 13. Czym charakteryzuje się edukacja na odległość? 14. Czym jest telefonia komórkowa i jakie są jej możliwości? 15. Jakie są wyzwania społeczeństwa informacyjnego i zagrożenia stwarzane przez najnowsze technologie? 16. Jakie przeobrażenia społeczne następują pod wpływem mediów? 17. Jakie są najnowsze rozwiązania w zakresie technologii informacyjnych?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7326-064-1
Wstęp; Nauczanie na odległość - wyzwanie dla Uniwersytetu Gdańskiego; Dialog w kształceniu na odległość - jego znaczenie i struktura; Edukacja na odległość - moda czy szansa?; Edukacja na odległość metodyka i oprogramowanie; Media elektroniczne a edukacja nieformalna i pozainstytucjonalna dzieci i młodzieży; Current Trends in the Use of Technology for Improved teaching And Access to non - Traditional University Students in the United States; Od skryptu wprowadzającego do wirtualne go seminarium. Przegląd zastosowań telenauczania w dokształcaniu w Niemczech; Szwedzki model nauczania na odległość; Prospects for the study of macroeconomics by means of Distance learning; Internet jako wiodące narzędzie modelu Studiów na Odległość Politechniki Warszawskiej; Książki w Sieci; Nauczanie baz danych na odległość; Zdalne kształcenie administratorów sieci w Pomorskiej Akademii Regionalnej Cisco; Distance Education centre at Gdańsk University of Technology - International projects and courses on-line; Doświadczenia Youbg Digital Poland SA w dostarczaniu rozwiązań do edukacji na odległość; Platformy informatyczne w nauczaniu na odległość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again