Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(277)
IBUK Libra
(10)
ebookpoint BIBLIO
(7)
Forma i typ
Książki
(265)
Publikacje naukowe
(75)
Publikacje fachowe
(45)
Publikacje dydaktyczne
(44)
E-booki
(17)
Czasopisma
(8)
Druki ulotne
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(199)
dostępne
(137)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(150)
Czytelnia
(202)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(16)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(15)
Kojs Wojciech (1940- )
(13)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(11)
Sałamacha Przemysław
(8)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(7)
Dudek Sandra
(7)
Gajdzica Zenon (1970- )
(7)
Głuchowska Hanna
(7)
Hinz Magdalena
(7)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(7)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(7)
Czarnik Barbara
(6)
Kaliszewska Małgorzata
(6)
Klasińska Barbara
(6)
Maniecka Magdalena
(6)
Sapijaszka Zofia
(6)
Spychał Krzysztof
(6)
Wrońska Marta
(6)
Dudziec Kamila
(5)
Karpińska Anna
(5)
Matusek Beata (1975- )
(5)
Pelc Maria
(5)
Grabowska Tatiana
(4)
Jarosz Magdalena
(4)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(4)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(4)
Markiewicz-Patkowska Julita
(4)
Bednarz-Grzybek Renata
(3)
Białoszewski Dariusz
(3)
Bołdyrew Aneta
(3)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(3)
Gawlik Ewa
(3)
Godawa Grzegorz
(3)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(3)
Gubała Magdalena
(3)
Górska Milena
(3)
Kacprzak Elżbieta
(3)
Kacprzak Marta M
(3)
Kaczmarek Żanetta
(3)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(3)
Kochanowska Ewa
(3)
Korabiewska Izabela
(3)
Krzywoń Danuta (1973- )
(3)
Krzyżyk Danuta
(3)
Lewandowska Monika
(3)
Mamroł Andrzej
(3)
Możdżeń Stefan Ignacy (1938- )
(3)
Musiał Emilia
(3)
Nycz Edward
(3)
Pachociński Ryszard (1930- )
(3)
Plieth-Kalinowska Izabela
(3)
Rongies Witold
(3)
Sprawka Romana
(3)
Widawski Krzysztof
(3)
Wojciechowska Katarzyna
(3)
Woźnicki Jerzy (1947- )
(3)
Łączek Tomasz
(3)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(3)
Achtelik Aleksandra
(2)
Bartnikowska Urszula
(2)
Bogdańska Katarzyna
(2)
Bruchnalski Marcin
(2)
Buchnat Marzena
(2)
Ciechanowska Dorota
(2)
Cudak Romuald
(2)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(2)
Czopek Jakub
(2)
Dusza Bożena
(2)
Dymara Bronisława
(2)
Furmanek Waldemar (1945- )
(2)
Gajak-Toczek Małgorzata
(2)
Graboś Anita
(2)
Hyżak Danuta
(2)
Jurczyk Marta
(2)
Kabat Małgorzata
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kamińska Krystyna
(2)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(2)
Kirenko Janusz (1954- )
(2)
Kobosko Joanna
(2)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(2)
Kowal Jolanta
(2)
Kowalewski Michał
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Kozerska Agnieszka
(2)
Krajewska Anna
(2)
Krakowski Krzysztof
(2)
Kraus Ewa (1971- )
(2)
Krause Amadeusz
(2)
Kryk Gabriela
(2)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(2)
Leśniewski Zbigniew
(2)
Lorenc Joanna
(2)
Lulek Barbara
(2)
Mateja Agnieszka
(2)
Mazur Jan
(2)
Miodunka Władysław
(2)
Misiejuk Dorota
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(60)
2010 - 2019
(135)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(94)
Kraj wydania
Polska
(294)
Język
polski
(292)
angielski
(2)
Odbiorca
6-8 lat
(19)
Dzieci
(18)
0-5 lat
(17)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(16)
Przedszkola
(9)
Logopedzi
(5)
Nauczyciele
(5)
Rodzice
(5)
9-13 lat
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Pedagodzy
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Temat
Język polski
(40)
Szkolnictwo wyższe
(37)
Korekcja mowy
(34)
Szkolnictwo
(27)
Nauczyciele
(26)
Wymowa
(26)
Kształcenie
(23)
Spółgłoski
(21)
Oświata
(19)
Młodzież
(15)
Studenci
(15)
Edukacja
(14)
Pedagogika
(13)
Terapia logopedyczna
(13)
Zaburzenia mowy
(12)
Pedagogika resocjalizacyjna
(11)
Uczniowie
(11)
Nauczanie początkowe
(10)
Edukacja medialna
(9)
Rynek pracy
(9)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(9)
Wychowanie
(9)
Wychowanie w rodzinie
(9)
Edukacja międzykulturowa
(8)
Edukacja zdrowotna
(8)
Język dziecka
(8)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(8)
Rodzice
(8)
Więźniowie
(8)
Kształcenie integracyjne
(7)
Kształcenie zawodowe
(7)
Nauczanie
(7)
Nauka mówienia
(7)
Pedagogika społeczna
(7)
Wsparcie społeczne
(7)
Wychowanie przedszkolne
(7)
Absolwenci szkół wyższych
(6)
Dziecko z niepełnosprawnością
(6)
Edukacja prozdrowotna
(6)
Efektywność nauczania
(6)
Kształcenie nauczycieli
(6)
Kształcenie ustawiczne
(6)
Kultura
(6)
Metody nauczania
(6)
Opieka społeczna
(6)
Pedagogika specjalna
(6)
Prawo o szkolnictwie wyższym
(6)
Socjalizacja
(6)
Szkolnictwo specjalne
(6)
Szkolnictwo zawodowe
(6)
Dostęp do oświaty
(5)
Dzieci
(5)
Edukacja ekologiczna
(5)
Historia wychowania
(5)
Jakość kształcenia
(5)
Kobieta
(5)
Metodologia
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Oświata dorosłych
(5)
Patologia społeczna
(5)
Pedagodzy
(5)
Pisanie
(5)
Polityka społeczna
(5)
Polska
(5)
Postawy
(5)
Praca
(5)
Socjologia
(5)
Zarządzanie oświatą
(5)
Zdrowie publiczne
(5)
Świadomość społeczna
(5)
Aspiracje zawodowe
(4)
Badania naukowe
(4)
Bezrobocie
(4)
Czas wolny od pracy
(4)
Dorosłość
(4)
Edukacja ekonomiczna
(4)
Edukacja europejska
(4)
Edukacja włączająca
(4)
Erasmus+ (program)
(4)
Gry edukacyjne
(4)
Jakość życia
(4)
Język polski (przedmiot szkolny)
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Nauczanie dorosłych
(4)
Nauczanie zintegrowane
(4)
Nauka pisania
(4)
Osoby z niepełnosprawnością
(4)
Polityka oświatowa
(4)
Poradnictwo zawodowe
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Reforma oświaty
(4)
Rekwizycje wojenne
(4)
Rodzina zastępcza
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Socjologia rodziny
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Szkolnictwo niepubliczne
(4)
Wczesna interwencja
(4)
Wychowanie fizyczne
(4)
Temat: dzieło
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(103)
1989-2000
(43)
1901-2000
(22)
1801-1900
(6)
1989-
(6)
1901-
(3)
1701-1800
(2)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
1801-
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(185)
Europa
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(9)
Czechy
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Słowacja
(3)
Ukraina
(3)
Wielka Brytania
(3)
Japonia
(2)
Katowice (woj. śląskie)
(2)
Niemcy
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Afryka
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Brazylia
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Będzin (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Chiny
(1)
Egipt
(1)
Hiszpania
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Izrael
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Litwa
(1)
Nigeria
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Szwecja
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(67)
Opracowanie
(52)
Monografia
(22)
Ćwiczenia i zadania
(22)
Materiały pomocnicze
(21)
Materiały konferencyjne
(20)
Podręcznik
(14)
Raport z badań
(13)
Ćwiczenia logopedyczne
(10)
Karty pracy ucznia
(9)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo pedagogiczne
(8)
Książka do wypełniania
(6)
Case study (studium przypadku)
(4)
Komentarz do ustawy
(4)
Poradnik
(4)
Scenariusz zajęć
(4)
Księga pamiątkowa
(3)
Gry i zabawki
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Program nauczania
(1)
Szkic literacki
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(226)
Socjologia i społeczeństwo
(60)
Językoznawstwo
(32)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Psychologia
(12)
Medycyna i zdrowie
(9)
Nauka i badania
(8)
Historia
(7)
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
294 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundusze unijne dla oświaty)
1. Rezultaty jako część projektu: Dlaczego wskaźniki?; Cel projektu; Planowanie projektu; Monitorowanie projektu; Ewaluacja projektu; Podsumowanie. 2. Jak formułować efekty projektów?: Nowy wniosek o dofinansowanie projektu. 3. Jak mierzyć efekty projektu?: Rodzaje wskaźników; Wskaźniki a wskaźnik PO KL; Typy wskaźników; Wskaźniki zastępcze (proxy); Wybór właściwych wskaźników. 4. Źródła weryfikacji osiągania wskaźników: Opis wskaźnika; Jak często prowadzić pomiar wskaźników?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; R. 1 Nauki pedagogiczne w Polsce - dawniej-dziś-jutro; R. 2 Obszar szkolnictwa wyższego i związane z nim problemy; R. 3 Aktualne spojrzenie i sposób traktowania edukacji pedagogicznej w szkole niepublicznej - ze szczególnym uwzględnieniem WSHE we Włocławku; R. 4 Założenia metodologiczne przeprowadzonych badań empirycznych oraz charakterystyka terenu badań i osób badanych; R. 5 Absolwenci pedagogiki o swoich studiach i wynikach w kontekście aktualnych potrzeb społeczno-gospodarczych; R. 6 Absolwenci pedagogiki WSHE o swoich losach profesjonalnych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Perspektywa teorii pedagogiki społecznej. 1. W sprawie kształcenia do profesji społecznych - kilka uwag zagajenia do dyskusji na temat modelu absolwenta pedagogiki społecznej. 2. Po co studiować pedagogikę społeczną? 3. Kariera pewnej XIX-wiecznej koncepcji. 4. Pedagog społeczny w warunkach wielokulturowości i potrzeby kreowania przestrzeni międzykulturowego dialogu. 5. Społeczne zadania pedagogów. 6. Dookreśla funkcji pedagoga w warunkach permanentnej transformacji. 7. Pedagog jako animator przeobrażeń społecznych. 8. Pedagog społeczny wobec bezdomnych. Część II: Perspektywa praktyki. 1. Instytucjonalne dzieci - wyzwanie dla pedagogów społecznych. 2. System S.Z.I. (selekcja, zdemaskowanie, iniekcja). 3. Pozytywna profilaktyka w wychowaniu. 4. Czerpanie ze źródeł. 5. Skuteczny pedagog w procesie pomagania. 6. Ważne pytania w pedagogice społecznej. 7. Z doświadczeń praktyka. 8. O studencie pedagogiki społecznej słów kilka. 9. Absolwent skrojony na miarę. 10. Byłam studentką pedagogiki. 11. Podróż z "Surmą". Część III: Perspektywa studentów. 1. Współczesny świat studenta. Poszukiwanie własnej drogi. 2. Wizja pedagoga XXI wieku. 3. Animator wobec wyzwań rzeczywistości. 4. Czy łatwo być pedagogiem? 5. Autorytet zaczyna od siebie. 6. Kim jestem? 7. Jaki powinien być pedagog społeczny? Część IV: Grupy dyskusyjne. 1. Organizacje pozarządowe - droga do społeczeństwa obywatelskiego. 2. Praca z dzieckiem i rodziną. 3. W kręgu kultury i animacji społeczno-kulturalnej. 4. Rekomendacje i propozycje zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komentarze)
Zawiera: Dział II. Szkolnictwo wyższe: 5. Pracownicy uczelni; Dział V. Stopnie i tytuł w systemie szkolnictwa wyższego i nauki: 2. Stopień doktora. Oddział 1. Nadawanie stopnia doktora. Oddział 2. Kształcenie doktorantów. Oddział 3. Tryb eksternistyczny. 3. Stopień doktora habilitowanego; 4. Tytuł profesora. VII. Odpowiedzialność dyscyplinarna: 1. Odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli akademickich. Dział XIV. Przepisy szczególne: 3. Przepisy uchylające, przejściowe, dostosowujące i końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział I. Niepełnosprawność ruchowa – ujęcia terminologiczne i koncepcyjne: 1. Wprowadzenie w problematykę niepełnosprawności; 2. Niepełnosprawność ruchowa – definicja, zakres i klasyfikacje; 3. Psychospołeczne konsekwencje nabycia niepełnosprawności ruchowej; 4. Kategoria płci w analizach dotyczących niepełnosprawności ruchowej. Rozdział II. Akceptacja niepełnosprawności: 1. Pojęcie akceptacji; 2. Proces akceptacji niepełnosprawności; 3. Uwarunkowania akceptacji niepełnosprawności – stan badań. Rozdział III. Wybrane zasoby radzenia sobie kobiet z niepełnosprawnością ruchu: 1. Podmiotowe zasoby radzenia sobie kobiet z uszkodzeniem narządu ruchu; 2. Społeczne zasoby radzenia sobie kobiet z uszkodzeniem narządu ruchu. Rozdział IV. Metodologiczne założenia badań własnych: 1. Uzasadnienie podjętej problematyki; 2. Cel badań, problemy badawcze i hipotezy; 3. Zmienne i wskaźniki; 4. Metoda badań; 5. Charakterystyka badanej grupy; 6. Metody statystyczne analizy danych. Rozdział V. Akceptacja niepełnosprawności u badanych kobiet – analiza wyników badań empirycznych: 1. Natężenie akceptacji niepełnosprawności badanych kobiet; 2. Akceptacja niepełnosprawności badanych kobiet a zmienne socjodemograficzne; 3. Akceptacja niepełnosprawności badanych kobiet a zmienne związane z niepełnosprawnością; 4. Typologia akceptacji niepełnosprawności u badanych kobiet. Rozdział VI. Radzenie sobie i zasoby radzenia sobie badanych kobiet – analiza wyników badań empirycznych: 1. Radzenie sobie badanych kobiet; 2. Wybrane zasoby radzenia sobie badanych kobiet. Rozdział VII. Zależności między radzeniem sobie i zasobami radzenia sobie a akceptacją niepełnosprawności u badanych kobiet: 1. Radzenie sobie a akceptacja niepełnosprawności u badanych kobiet; 2. Zasoby radzenia sobie a akceptacja niepełnosprawności u badanych kobiet. 3. Znaczenie oceny niepełnosprawności w ustalaniu zależności między radzeniem sobie i zasobami radzenia sobie a akceptacją niepełnosprawności u badanych kobiet; 4. Rodzaj oceny niepełnosprawności a struktura zależności między radzeniem sobie i zasobami radzenia a akceptacją niepełnosprawności u badanych kobiet. Rozdział VIII. Podsumowanie z dyskusją wyników badań: 1. Akceptacja niepełnosprawności u badanych kobiet; 2. Radzenie sobie oraz podmiotowe i społeczne zasoby radzenia sobie badanych kobiet; 3. Zależności między radzeniem sobie oraz zasobami radzenia sobie a akceptacją niepełnosprawności u badanych kobiet z niepełnosprawnością ruchową; 4. Ocena niepełnosprawności a akceptacja niepełnosprawności, radzenie sobie i zasoby radzenia sobie u badanych kobiet z niepełnosprawnością ruchową; 5. Ocena niepełnosprawności a struktura zależności między radzeniem sobie, zasobami radzenia sobie a akceptacją ograniczeń w ruchu u badanych kobiet; 6. Ograniczenia przeprowadzonych badań; 7. Implikacje poznawcze i postulaty dla praktyki rehabilitacyjnej. Zakończenie; Literatura; Spis tabel i wykresów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczość / red. Jerzy Dietl)
Akredytacja. Standardy i procedury: Akredytacja uniwersytecka w Polsce po trzech latach; Proces akredytacji w państwowych uczelniach ekonomicznych w Polsce - założenia i perspektywy; Ekonomia akredytacji; Akredytacja Standardt i procedury (wypowiedź moderatora); Ewolucja standardó jakości w systemie akredystacji SEM FORUM; Procedura akredystacji jako element systemu zarządzania jakością kształcenia - doświadczenia akredytacji programu MBA w ZPSB; Akredytacja - dynamiczny proces zapewnienia jakości kształcenia; Rola akredytacji w procesie doskonalenia jakości kształcenia. Jakość kształcenia. Narzędzia i procedury: Ocena jako ści nauczania i akredytacja programów studiów Akade miach Medycznych - czteroletnie doświadczenia, wyniki pracy i plany dalszych działań; Akredytacja kierunków uczelni technicznych; Perspektywy akredytacji wyższych szkół zawodowych; Dylematy rozwoju akredytacji szkolni ctwa wyższego w Polsce; Standardy jakości w zarządzaniu szkoła wyższą; Badanie zadowolenia ze studiowania - pierwszy krok w stronę akredytacji środowiskowej (Do świadczenia Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w łodzi); Jakość nauczania szkół wyższych drogą do europeizacji studiów; Ankiety studenckie jako narzędzie doskonalenia jakości kształcenia w Uniwersytecie Opolskim; Akredytacja uczelni wyższych na podstawie norm ISO serii 9000. Doświadczenia i kierunki rozwoju akredytacji: Problemy związane z tworzeniem standardów akredytacyjnych; Do świadczenia polskiej akredytacji menedżerskiej na tle innych inicjatyw polskich i europejskiech; Doświadczenia i kierunki rozowju akredytacji; Akredytacja versus konkurencja programów - co hamuje postęp jakości?; Doś wiadczenia procesów akredytacyjnych WSB-NLU; O akredytacji na pięciu kierunkach studiów w Uniwersytecie Gdańskim; Dylematy akredytacji środowiskowej (kilka uwag w wyniku doświadczenia uzyskanego w Komisji Akredytacyjnej SEM FORUM); Drogi i bezdroża akredytacji - garść obserwacji rektora uczelni niepaństwowej; Akredytacja w świetle systemowego zarządzania jakością; O wyższości akredytacji społecznej nad państwową; Wizja szkolnictwa wyższego w świetle Deklaracji Bolońskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Andragogika: podstawowe terminy i konceptualizacje, 2. Teoretyczno-metodologiczne założenia andragogiki, 3. Współdziałanie andragogiki z innymi dyscyplinami, 4. Badania andragogiczne, 5. Ogólne uwarunkowania rozwoju oświaty dorosłych, 5. Wybrane problemy dydaktyki dorosłych, 7. Instytucjonalizacja badań andragogicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Kultura - rozumienie pojęcia, wybrane konteksty: 1.1. Kultura i jej znaczenia; 1.2. Animacja społeczno-kulturalna – geneza, rozwój koncepcji, perspektywa pedagogiczna. 2. Uczestnictwo młodzieży w kulturze: 2.1. Uczestnictwo młodzieży w kulturze – konteksty teoretyczne; 2.2. Aktywność kulturalna młodego pokolenia – wybrane aspekty i konteksty; 2.3. Młodzież – (nie)uczestnicy kultury. 3. Wybranie przestrzenie aktywności seniorów: 3.1. Wybrane obszary optymalnego starzenia się człowieka w okresie późnej dorosłości; 3.2. Człowiek w podeszłym wieku w przestrzeni ekonomicznej; 3.3. Przeszłość – teraźniejszość – przyszłość seniorów jako podstawa wyznaczania kierunków w animacji społeczno-kulturalnej. Zakończenie; Słownik pojęć; Bibliografia; Summary; Noty o autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 930.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 930.85 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ch. I Psychological-pedagogical and environmental conditioning. Didactic-educational difficulties of choldren and youth at the school age: Polish traditions in children and youth’s school education. The outline of problems until 1939 and the reality in the first years of the Polish People’s Republic; Early primary school children’s development in dysfunctional family; Adaptive difficulties of seven-year-olds in context of school maturity; Education of a child at pre-primary age. The essence of the matter, assumption and organizational and legal basis of pre-primary eduction in Poland. Ch. II The problem of pupils’ functioning in school environment: School truancies as a factore of non-adaption to social life; The problem of nicorinism among school youth; Factors conditioning the formation of the value system among teenagers; Reflections on Education and Preventive Actions at School; Prevention of sexually transmitted diseases. Ch. III Cooperation between school, family and tuteraly-educational institutions as a factory of education and general child’s development: Social worker facing the problem of poverty in families; Integration and alienation of child in family and didactic end educational achievements at younger school age; Culture creative role of family in a country environment; Psychological-pedagogical counselling service as a source of family aid; Educational environments in work on prosody of speech; Art. Activity as a from of theraphy of children who have educational difficulties.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Świat technologii komputerowych – wprowadzenie: 1.1. Komputer - wynalazek wszech czasów 1.2. E-learning w edukacji 1.3. Internet jako przestrzeń edukacyjna i społeczna 1.4. Zarys informacji o platformach zdalnego nauczania w kształceniu ustawicznym Rozdział II. Empiryczne, prawne i praktyczne aspekty wykorzystania technologii komputerowych w procesie nauczania i uczenia się: 2.1. Uwaga! "Człowiek w sieci" - doniesienia z badań nad zagrożeniami ze strony technologii komputerowych 2.2. Edukacja zdalna w świetle przepisów prawnych i oferta edukacyjna mediów publicznych 2.3. Internetowe strony wydawnictw oświatowych jako narzędzie wsparcia nauczycieli w procesie nauczania 2.4.Webinarium jako nowa forma doskonalenia warsztatu pracy nauczyciela 2.5. Inne formy wspierania nauczycieli w procesie nauczania za pomocą technologii komputerowych Rozdział III. Badania opinii dzieci, rodziców i nauczycieli na temat użytkowania gier, programów multimedialnych i Internetu dla celów dydaktycznych, poznawczych oraz dla rozrywki 3.1. Rola kompetencji nauczyciela i rodzica w przestrzeni mediów sieciowych 3.2. Kompetencje społeczne nauczyciela i rodzica: komunikacja i kontrola 3.3. Znaczenie Internetu w dydaktyce 3.4. Tematyka analizowanych badań i zastosowane metody badawcze 3.5. Kompetencje społeczne i wychowawcze nauczycieli i rodziców w zakresie korzystania z technologii informacyjnych 3.6. Gry komputerowe a zagospodarowanie czasu wolnego ucznia i monitorowanie kontroli kontaktu z cyberprzestrzenią 3.7. Programy komputerowe a aktywność edukacyjna dzieci w opinii rodziców i nauczycieli; Zakończenie; Słownik pojęć; Bibliografia; Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Głoska F: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski F 4. Wywoływanie głoski F 5. Ćwiczenie różnicowania słuchowego 6. Ćwiczenie głoski F w izolacji 7. Ćwiczenia głoski F w nagłosie sylab 8. Ćwiczenia głoski F w nagłosie rzeczowników 9. Ćwiczenie głoski F w śródgłosie cząstek wyrazów 10. Ćwiczenia głoski F w śródgłosie rzeczowników 11. Ćwiczenia głoski F w wygłosie sylab 12. Ćwiczenia głoski F w wygłosie rzeczowników 13. Ćwiczenia głoski F w nagłosie i śródgłosie rzeczowników 14. Kategoryzacja wyrazów 15. Kształtowanie orientacji przestrzennej 16. Ćwiczenie głoski F w wyrażeniach 17. Ćwiczenie głoski F w zdaniach 18. Automatyzacja głoski F. Głoska W: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski W 4. Wywoływanie głoski W 5. Ćwiczenie głoski W w izolacji 6. Ćwiczenie głoski W w nagłosie sylab 7. Kształtowanie orientacji przestrzennej 8. Ćwiczenie głoski W w nagłosie rzeczowników 9. Ćwiczenie głoski W w nagłosie czasowników 10. Ćwiczenie głoski W w śródgłosie cząstek wyrazów 11. Ćwiczenie głoski W w śródgłosie rzeczowników 12. Ćwiczenie głoski W w śródgłosie czasowników 13. Kategoryzacja wyrazów 14. Ćwiczenie głoski W w wyrażeniach 15. Ćwiczenie głoski W w zdaniach 16. Automatyzacja głoski W 17. Ćwiczenie głoski W na końcu wyrazów, które w wymowie tracą swoją dźwięczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Głoska J: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski J 4. Wywoływanie głoski J 5. Ćwiczenie głoski J w izolacji 6. Ćwiczenia głoski J w nagłosie sylab 7. Ćwiczenia głoski J w nagłosie rzeczowników 8. Ćwiczenie głoski J w śródgłosie cząstek wyrazów 9. Ćwiczenia głoski J w śródgłosie rzeczowników 10. Ćwiczenia głoski J w nagłosie i śródgłosie czasowników w liczbie pojedynczej i mnogiej 11. Ćwiczenia głoski J w wygłosie sylab 12. Ćwiczenia głoski J w wygłosie rzeczowników 13. Ćwiczenia głoski J w wygłosie czasowników 14. Kategoryzacja wyrazów 15. Kształtowanie orientacji przestrzennej 16. Ćwiczenie głoski J w wyrażeniach 17. Ćwiczenie głoski J w zdaniach 18. Automatyzacja głoski J. Głoska L: 1. Ćwiczenia artykulatorów 2. Ćwiczenia oddechowe – kształtowanie prawidłowego toru wydechowego 3. Wizualizacja głoski L 4. Wywoływanie głoski L 5. Ćwiczenie słuchu fonemowego 6. Ćwiczenie głoski L w izolacji 7. Ćwiczenia głoski L w nagłosie sylab 8. Ćwiczenia głoski L w nagłosie rzeczowników 9. Ćwiczenie głoski L w nagłosie rzeczowników 10.. Ćwiczenia głoski L w śródgłosie cząstek wyrazów 11. Ćwiczenia głoski L w śródgłosie rzeczowników 12. Ćwiczenia głoski L w śródgłosie czasowników 13. Ćwiczenia głoski L w wygłosie sylab 14. Ćwiczenia głoski J w wygłosie rzeczowników 15. Kategoryzacja wyrazów 16. Kształtowanie orientacji przestrzennej 17. Ćwiczenie głoski L w wyrażeniach 18. Ćwiczenie głoski L w zdaniach 19. Automatyzacja głoski L.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej