Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia
(1)
Author
Gierula Marian
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Dziennikarze
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: place
Rosja
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61975-84-7
1. Przepływ informacji w skali krajowej i międzynarodowej w dobie konwergencji mediów: Telewizja i Internet w Rosji: konwergencja technologii; Dziennikarstwo międzynarodowe w warunkach konwergencji środków masowego przekazu; Czy publikacje Wikileaks zmieniły dziennikarstwo?; Gazeta papierowa- witryna internetowa- e-gazeta w Polsce. Dokąd zmierza nasza prasa?; Rodzaje i zastosowanie konwergencji w aplikacjach polskiej prasy tabletowej; 2. Zmiana i transformacja krajowych systemów medialnych pod wpływem konwergencji mediów masowych: Konwergencja a społeczny odbiór mediów w Niemczech; Tygodniki społeczno-polityczne i biznesowe na rynku informacyjnym Rosji: konwergencja modeli wydawniczych; Postęp konwergencji mediów na przykładzie stron internetowych wybranych euroregionów; Konwergencja mediów na przykładzie funkcjonowania miejskich i gminnych portali internetowych w województwie śląskim; Czy radio może być telewizją, a telewizja radiem? Analiza zjawiska konwergencji mediów na przykładzie Programu IV Polskiego Radia i stacji TVN24; Konwergencja mediów, a stan współczesnej radiofonii studenckiej w Polsce; Współczesne formy rozrywki w polskim radiu komercyjnym; Wortal RMF24.PL jako przykład konwergencji audycji radiowych i treści portalu informacyjnego; Konwergencja mediów katolickich w Polsce; 3. Dziennikarz w dobie konwergencji mediów masowych: Informacja dziennikarska we współczesnej Rosji, albo dlaczego nie ma światełka na końcu tunelu; Postrzeganie prestiżu zawodu dziennikarza wobec zjawiska konwergencji mediów; Pack Journalism jako skutek globalizacji treści - analiza na wybranych przykładach; Konwergencja a dziennikarstwo polityczne- rozkwit internetowej publicystyki politycznej czy zaangażowanego sieciowego "pseudodziennikarstwa"? Na przykładzie wybranych politycznych wortali internetowych; Blogi przykładem dziennikarstwa internetowego w dobie konwergencji mediów; Dziennikarze w reklamach. Miedzy etyka a praktyka; 4. Problemy prawne mediów masowych i dziennikarstwa w dobie konwergencji mediów; Dziennikarze w reklamach. Między etyką a praktyką; 4. Problemy prawne mediów masowych i dziennikarstwa w dobie konwergencji: Konwergencja w prawne ramy działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Urzędu Komunikacji elektronicznej; Europejskie teorie prawnicze a praktyka w rosyjskiej przestrzeni medialnej: historia i współczesność; Wybrane aspekty nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, a konwergencja mediów; Wpływ krajowej rady radiofonii i telewizji na proces wprowadzania naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce; Wpływ prawa europejskiego na polskie prawo mediów; Zjawisko konwergencji mediów w odniesieniu do działalności, komunikowania i promocji podmiotów politycznych- w następstwie nowych uregulowań prawnych dotyczących prowadzenia i finansowania kampanii wyborczych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again