Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Pawlak Piotr
(1)
Winczura Barbara
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Aspergera
(1)
2 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7850-064-3
. Autyzm a opóźnienie rozwoju; 2. Autystyczne spektrum zaburzeń a dysfunkcje semantyczno-pragmatyczne; 3. Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego a autyzm; Autyzm, autyzm atypowy a schizofrenia wczesnodziecięca; Autyzm atypowy, zespół Aspergera, nadpobudliwość psychoruchowa a objawy psychotyczne; Zespół Aspergera a zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi; Zaburzenia zdolności niewerbalnego uczenia się a zespół Aspergera; Zaburzenia zachowania a nadpobudliwość psychoruchowa z deficytami uwagi (ADHD); Niedowidzenie z problemami somatycznymi, psychicznymi oraz podejrzeniem zespołu Aspergera lub schizofrenii; Choroba przewlekła a zaburzenia emocjonalne i trudności w uczeniu się; Mózgowe porażenie dziecięce i zaburzenia współwystępujące; Dyslalia rozszczepowi a współtowarzyszące powikłania ontogenezy dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7850-763-5
Zawiera: Kim jest dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej: Określenie definicji. Etiologia zespołu hiperkinetycznego. Symptomy zespołu nadpobudliwości psychoruchowej. Wpływ ADHD na funkcjonowanie dziecka. Występowanie objawów ADHD w zależności od wieku. Formy terapii dzieci z ADHD. Założenia i cele programu: Cele zajęć grupowych. Cele zajęć indywidualnych. Struktura zajęć. Ewaluacja skuteczności terapii opartej na programie profilaktyczno-terapeutycznym dla dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej: Podstawowe założenia metodologiczne. Wyniki badań. Wpływ czynnika eksperymentalnego na wybrane elementy funkcjonowania poznawczego dzieci z ADHD. Wpływ eksperymentu na funkcjonowanie psychospołeczne dzieci z ADHD. Motywacja do nauki szkolnej dzieci z ADHD. Podsumowanie i wnioski z badań. Propozycja zajęć grupowych: Zajęcia I, Zajęcia II, Zajęcia III, Zajęcia IV, Zajęcia V, Zajęcia VI, Zajęcia VII, Zajęcia VIII, Zajęcia IX, Zajęcia X, Zajęcia XI, Zajęcia XII, Zajęcia XIII, Zajęcia XIV, Zajęcia XV. Propozycja zajęć indywidualnych: Zajęcia I, Zajęcia II, Zajęcia III, Zajęcia IV, Zajęcia V, Zajęcia VI, Zajęcia VII, Zajęcia VIII.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again