Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Herda-Płonka Katarzyna
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Dziecko z ADHD
(2)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Subject: place
Bytom (woj. śląskie)
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Kariera szkolna uczniów z ADHD / Aneta Paszkiewicz. - Warszawa : Difin , 2012. - 239, [1] s. : tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-642-7
1. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej ADHD; 2. Proces diagnozowania zespołu nadpobudliwości psychoruchowej; 3. Zmiany zachodzące w ADHD wraz z rozwojem dziecka; 4. Różnorodne formy pomocy skierowane do osób z ADHD; 5. Praca z uczniem nadpobudliwym w klasie szkolnej; 6. Praca z dzieckiem nadpobudliwym w domu; 7. Metodologiczne podstawy badań własnych; 8. Przebieg rozwoju badanych uczniów z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej; 9. Środowisko rodzinne uczniów z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej; 10. Sytuacja Szkolna uczniów z ADHD; 11. Formy pomocy udzielanej uczniom z ADHD objętymi badaniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-7587-356-6
1. Teoretyczne podstawy badań: Charakterystyka środowiska rodzinnego i szkolnego jako środowiska wychowawczego dziecka; Grupa czynników ważnych w aspekcie etiologii ADHD i wskaźników symptomatologii oraz rozpoznanie i formy leczenia; Działalność stowarzyszeń na rzecz dzieci z ADHD, prawa im przysługujące oraz praktyczne wskazania w pracy z dzieckiem nadpobudliwym psychoruchowo; 2. Założenia metodologiczne badań własnych; 3. Analiza zebranego materiału badawczego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again