Form of Work
Książki
(22)
Status
only on-site
(16)
available
(15)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(16)
Author
Trempała Janusz
(3)
Wojciechowski Aleksander
(3)
Birch Ann
(2)
Brzezińska Anna
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Olejnik Marian
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Schaffer H. Rudolph
(2)
Wrona Leszek
(2)
Łuczyński Jan
(2)
Brzezińska Anna I
(1)
Butcher James N
(1)
Carson Robert C
(1)
Dietrich Włodzimierz
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Harwas-Napierała Barbara. Tom 2 Charakterystyka okresów życia człowieka
(1)
Harwas-Napierała Barbara. Tom 3 Rozwój funkcji psychicznych
(1)
Helms Donald B
(1)
Jaczewski Andrzej
(1)
Johnson Robert L
(1)
Jopkiewicz Andrzej
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Lis Stanisława
(1)
Materska Maria
(1)
Mańk-Kowalska Jadwiga
(1)
McCann Vivian
(1)
Mineka Susan
(1)
Myers David G
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria. Tom 1 Zagadnienia ogólne
(1)
Radomska Anna
(1)
Suliga Edyta
(1)
Suświłło Małgorzata
(1)
Trempała Janusz (1953- )
(1)
Trempała Janusz. Tom 2 Charakterystyka okresów życia człowieka
(1)
Trempała Janusz. Tom 3 Rozwój funkcji psychicznych
(1)
Turner Jeffrey S
(1)
Tyszkowa Maria
(1)
Tyszkowa Maria. Tom 1 Zagadnienia ogólne
(1)
Winczura Barbara
(1)
Wojciechowska Ludwika
(1)
Zagórska Wanda
(1)
Zawadzka dorota
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(22)
Language
Polish
(22)
Subject
Dziecko
(19)
Młodzież
(15)
Psychologia rozwojowa
(11)
Osobowość
(7)
Niemowlę
(5)
Psychologia
(5)
Rozwój społeczny
(5)
Uczucia
(5)
Metodologia
(4)
Mowa
(4)
Motywacja
(3)
Myślenie -- psychologia rozwojowa
(3)
Młodzież -- psychologia
(3)
Noworodek
(3)
Osobowość -- teoria -- podręcznik akademicki
(3)
Psychologia rozwojowa -- podręcznik
(3)
Choroby psychiczne
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Genetyka
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Ludzie starzy
(2)
Neuropsychologia
(2)
Niepełnosprawni umysłowo
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia prenatalna
(2)
Psychoterapia
(2)
Rodzina
(2)
Uczenie się
(2)
Uczniowie
(2)
Vygotskij, Lev Semenovič
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Autyzm
(1)
Dorosłość
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Gwałt
(1)
Kazirodztwo
(1)
Kształcenie słuchu muzycznego
(1)
Lecznictwo
(1)
Ludzie starzy -- fizjologia
(1)
Medycyna
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Muzyka
(1)
Muzykoterapia
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mózg
(1)
Ontogeneza
(1)
Pamięć
(1)
Paranoja
(1)
Pedofilia
(1)
Piaget, Jean
(1)
Piaget, Jean (1896-1980)
(1)
Pokwitanie
(1)
Psychologia ciała
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychopatologia
(1)
Schizofrenia
(1)
Spostrzeganie
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Stres
(1)
Tożsamość płciowa
(1)
Urojenia
(1)
Wrażenia
(1)
Wychowanie
(1)
Wzrost
(1)
Zaburzenia i dewiacje seksualne
(1)
Zdolności
(1)
Zmysły
(1)
Śmierć
(1)
Świadomość
(1)
Żałoba
(1)
24 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-88149-61-X
1. Człowiek w czasie i przestrzeni, 2. Rozwój fizyczny, 3. Rozwój motoryczny, 4. Układy regulujące i integrujące (układ nerwowy i hormonalny), 5. Układ odpornościowy, 6. Genetyczne i środowiskowe czynniki rozwoju człowieka i zachowania, 7. Rozwój seksualny, 8. Problemy wieku starczego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (6 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7204-435-X
1. Zagadnienia wstępne, 2. Czynniki rozowju osobniczego, 3. Rola żywnienia w rozowju, 4. Rozwój struktury i funkcji organizmu, 5. Okresy rozowju onotenetycznego, 6. Rozwój cech morfologicznych i proporacji ciała, 7. Pojęcie zdrowia i warunków zdrowotnych, 8. Zaburzenia w rozowju somatycznym i stanie zdrowia dzieci i młodzieży, 9. Ogólny kształt ciała - somatyp, postawa ciała, 10. Metody kontroli i normy oceny procesów wzrastania, 11. Kryteria oceny wieku rozwojowego, 12. Znaczenie aktywności ruchowej w rozowju fizycznym człowieka, 13. Metody oceny rozowju czynnościowego człowieka
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-997-6
1. Charakterystyka zaburzeń autystycznych, 2. Powstawanie i rozwój umysłowej reprezentacji świata dziecka, 3. Zakłócenia w rozwoju teorii umysłu u dzieci autystycznych, 4. Metodologiczne podstawy badań, 5. Analiza i interpretacja wyników przeprowadzonych badań eksperymantalnych, 6. Konkuluzje i implikacje praktyczne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
ISBN: 978-83-88936-40-1
1. Znaczenie muzyki w edukacji dziecka: Dziecko poznaje siebie językiem sztuki; Ekspresja muzyczna w przedszkolu; Muzyka i jej formy w rozwijaniu aktywności dziecka wczesnoszkolnego; 2. Aktywne formy wspomagające rozwój głosu i mowy dziecka: Proces powstawania dźwięku i kształtowanie się głosu dziecka; Muzyka czynnikiem stymulującym aktywność językowa dziecka; Różne formy aktywności muzycznej w usprawnianiu narządów mowy; Muzyka, zabawa i taniec w pracy nad głosem i mową dziecka; Kształtowanie głosu i mowy dziecka w aspekcie dydaktycznym; 3. Muzykoterapia dziecięca: Dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole; Istota muzykoterapii- znaczenie edukacyjne; 4. Implikacje empiryczne wykorzystywania muzyki w stymulacji rozwoju dziecka: Motywowanie uczniów do nauki i czynniki determinujące aktywność taneczna; 2. Muzyka, taniec i praca nad mową- w opinii nauczycieli i terapeutów; Projekty działań edukacyjno-kompensacyjnych opartych na muzyce: Zintegrowane formy wprowadzania dziecka w świat muzyki; Muzyka Mozarta w procesie wspierania rozwoju dziecka; Projekt "Mój Portret"= poznanie siebie, poszukiwanie tożsamości; Muzyczna aktywność dziecka specjalnej troski- ujęcie case study w quasi- eksperymencie indywidualizującym; Idea integracji- współczesne wyzwania muzykoterapii: Optyka nauczycieli i terapeutów; Integracja- w postrzeganiu dziecka o harmonijnym rozwoju; Zysk terapeutyczny- perspektywa dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7271-287-5
1. Współczesna myśl psychologiczna, 2. Pojęcie i czynniki rozwoju psychicznego człowieka, 3. Aktywność poznawcza, 4. Aktywność społeczne, 5. Procesy emocjonalne, 6. Motywacja, 7. Osobowość - koncepcje, struktury i rozwój, 8.Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 8. Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 9. Uczniowie o wybitnych możliwościach rozwoju, 10. Uczniowie o ograniczonych możliwościach uczenia się, 11. Dzieci niepełnosprawne, 12. Uczniowie z trudnościami w rozwoju emocjonalno-społecznym, 13. Poznawanie ucznia i jego środowiska, 14.Nauczyciel i uczeń w procesie edukacji, 15.Pomoc psychologiczna w procesie edukacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7271-287-5
1. Współczesna myśl psychologiczna, 2. Pojęcie i czynniki rozwoju psychicznego człowieka, 3. Aktywność poznawcza, 4. Aktywność społeczne, 5. Procesy emocjonalne, 6. Motywacja, 7. Osobowość - koncepcje, struktury i rozwój, 8.Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 8. Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 9. Uczniowie o wybitnych możliwościach rozwoju, 10. Uczniowie o ograniczonych możliwościach uczenia się, 11. Dzieci niepełnosprawne, 12. Uczniowie z trudnościami w rozwoju emocjonalno-społecznym, 13. Poznawanie ucznia i jego środowiska, 14.Nauczyciel i uczeń w procesie edukacji, 15.Pomoc psychologiczna w procesie edukacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7150-695-3
1. Krytyczne myślenie dzięki wiedzy psychologicznej, 2. Neurotyka, genetyka i zachowanie, 3. Rozwijające się dziecko, 4. Adolescencja i dorosłość, 5. Wrażenia, 6. Spostrzeganie, 7. Stany świadomości, 8. Uczenie się, 9. Pamięć, 10. Myślenie i język, 11. Inteligencja, 12. Motywacja, 13. Emocje, 14. Osobowość, 15. Zaburzenia psychiczne, 16. Terapia, 17. Stres a zdrowie, 18. Psychologia społeczna
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-17779-9
Zawiera: Przedmowa do wydania polskiego (Anna Brzezińska). Przedmowa. Rozdział 1 Odkrywanie natury dziecka: Czym jest psychologia dziecka?; Do czego jest nam potrzebna psychologia dziecka?; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 2 Istota dzieciństwa: Kim jest dziecko?; Perspektywa historyczna; Perspektywa kulturowa; Dorosły sposób myślenia o dzieciach; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 3 Początek życia: O dziedziczeniu; Od poczęcia do narodzin; Przystosowanie noworodka do życia; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 4 Tworzenie związków: Istota związku; Rodzina; Rozwój przywiązania; Relacje między rówieśnikami; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 5 Rozwój emocjonalny: Czym są emocje?; Pojmowanie emocji przez dzieci; Socjalizowanie emocji; Kompetencje emocjonalne; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 6 Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego: Przegląd; Studia rozwoju poznawczego; Za i przeciw teorii Piageta; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 7 Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju: Przegląd; Od cudzej pomocy do autopomocy; Ocena; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 8 Dzieci jako osoby przetwarzające informacje: Modelowanie czynności umysłowych; Istota myśli; Organizacja umysłu; Zapamiętywanie; Myślenie o ludziach; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 9 Posługiwanie się językiem: Czym jest język?; Przebieg rozwoju języka; Wyjaśnienie procesu przyswajania sobie języka; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 10 Ku dojrzałości: Stawanie się człowiekiem dorosłym; Ciągłość i zmiana; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Słownik pojęć. Bibliografia. Indeks nazwisk. Indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14534-X
1. Odkrywanie natury dziecka, 2. Istota dzieciństwa, 3. Początek życia, 4. Tworzenie związków, 5. Rozwój emocjonalny, 6. Dziecko jako naukowiec. Piagetowska teoria rozwoju poznawczego, 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju, 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informację, 9. Posługiwanie się językiem, 10. Ku dojrzałości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Psychologia rozwojowa w zarysie / Ann Birch ; przeł. Jan Łuczyński, Marian Olejnik. - Wyd. 1 nowe - 5 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2012. - 305, [1] s. ; 21 cm.
(Krótkie wykłady z psychologii)
ISBN: 978-83-01-15932-0
Zawiera: Przedmowa. Rozdział 1. Badania nad rozwojem. Rozdział 2. Wczesne uspołecznienie: 2.1. Rozwój relacji społecznych; 2.2. Rozwój przywiązania; 2.3. Przywiązanie, separacja i deprywacja; 2.4. Zabawa dziecięca. Rozdział 3. Rozwój poznawczy: 3.1. Piageta teoria rozwoju poznawczego; 3.2. Rozwój poznawczy w kontekście społecznym; 3.3. Pomiar inteligencji; 3.4. Przetworzenie informacji o rozwój poznawczy; 3.5. Nabywanie języka. Rozdział 4. Ujęcia rozwoju społecznego: 4.1. Podejście psychodynamiczne; 4.2. Teorie uczenia się; 4.3. Podejście poznawczo–rozwojowe. Rozdział 5. Zachowania społeczne: 5.1. Rozwój moralny; 5.2. Rozwój ról związanych z płcią; 5.3. Rozumienie siebie i innych. Rozdział 6. Adolescencja i dorosłość: 6.1. Adolescencja; 6.2. Rozwój przez całe życie: badanie dorosłości; 6.3. Wczesna dorosłość; 6.4. Średni wiek dojrzały; 6.5. Późny wiek dojrzały. Bibliografia. Indeks nazwisk. Indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Krótkie wykłady z psychologii)
ISBN: 83-01-14511-0
1. Badania nad rozwojem, 2. Wczesne uspołecznienie, 3. Rozwój poznawczy, 4. Ujęcia rozwoju społecznego, 5. Zachowania społeczne, 6. Adolescencja i dorosłość
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-14152-2
Tom 1. Zagadnienia ogólne / Maria Przetacznik-Gierowska, Maria Tyszkowa (266, [1] s. : wykr.); Tom 2. Charakterystyka okresów życia człowieka / red. nauk. Barbara Harwas-Napierała, Janusz Trempała (303, [1] s. : tab.); Tom 3. Rozwój funkcji psychicznych / red. nauk. Barbara Harwas-Napierała, Janusz Trempała (209, [1] s. : tab.).
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16394-5
I.: Podstawy psychologii rozwoju człowieka: 1. Kształtowanie się naukowej psychologii rozwoju człowieka , 2. Natura rozwoju psychicznego , 3. Mechanizm zmiany rozwojowej , 4. Teorie rozwoju psychicznego , 5. Badanie rozwoju psychicznego człowieka ; II.: Rozwój psychiczny człowieka w poszczególnych okresach życia : 6. Okres prenatalny , 7. Wczesne dzieciństwo , 8. Średnie dzieciństwo - wiek przedszkolny , 9. Późne dzieciństwo - młodszy wiek szkolny , 10. Dorastanie , 11. Wczesna dorosłość , 12. Średnia dorosłość , 13. Późna dorosłość ; III. : Stosowana psychologia rozwojowa : wybrane zagadnienia : 14. Prawidłowości rozwoju sfery metapoznawczej w teorii i praktyce nauczania , 15. Praktyczne implikacje wiedzy o rozwoju społeczno-moralnym , 16. Zarządzanie edukacją wspierającą rozwój indywidualny uczniów , 17. Praktyczna wiedza o rozwoju życia rodzinnego , 18. Wspieranie młodzieży w zakresie samopoznania, planowania własnego życia oraz podejmowania decyzji dotyczących własnej przyszłości , 19. Wspomaganie funkcjonowania ludzi starzejących się , 20. Wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną , 21. Wspomaganie osób z zaburzeniami należącymi do autystycznego spektrum w perspektywie psychopatologii rozwojowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia rozwoju człowieka : podręcznik akademicki / red. nauk. Janusz Trempała. - Wyd. 1 - 4 dodr. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2016. - XVI, 542 s. : rys., tab. ; 29 cm.
ISBN: 978-83-01-16394-5
I.: Podstawy psychologii rozwoju człowieka: 1. Kształtowanie się naukowej psychologii rozwoju człowieka , 2. Natura rozwoju psychicznego , 3. Mechanizm zmiany rozwojowej , 4. Teorie rozwoju psychicznego , 5. Badanie rozwoju psychicznego człowieka ; II.: Rozwój psychiczny człowieka w poszczególnych okresach życia : 6. Okres prenatalny , 7. Wczesne dzieciństwo , 8. Średnie dzieciństwo - wiek przedszkolny , 9. Późne dzieciństwo - młodszy wiek szkolny , 10. Dorastanie , 11. Wczesna dorosłość , 12. Średnia dorosłość , 13. Późna dorosłość ; III. : Stosowana psychologia rozwojowa : wybrane zagadnienia : 14. Prawidłowości rozwoju sfery metapoznawczej w teorii i praktyce nauczania , 15. Praktyczne implikacje wiedzy o rozwoju społeczno-moralnym , 16. Zarządzanie edukacją wspierającą rozwój indywidualny uczniów , 17. Praktyczna wiedza o rozwoju życia rodzinnego , 18. Wspieranie młodzieży w zakresie samopoznania, planowania własnego życia oraz podejmowania decyzji dotyczących własnej przyszłości , 19. Wspomaganie funkcjonowania ludzi starzejących się , 20. Wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną , 21. Wspomaganie osób z zaburzeniami należącymi do autystycznego spektrum w perspektywie psychopatologii rozwojowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14237-5
1. Kształtowanie się psychologii rozwojowej jako nauki, 2. Przedmiot, problemy i zadania współczesnej psychologii rozwoju człowieka, 3. Pojęcie rozwoju i zmiany rozwojowej, 4. Zasady i prawidłowości psychicznego rozwoju człowieka, 5. Ekologiczne uwarunkowania rozwoju psychicznego człowieka, 6. Rola kultury w rozwoju psychicznym jednostki, 7. Jednostka a rodzina: interakcje, stosunki, rozwój, 8. Zmiany rozwojowe aktywności i działalności jednostki, 9. Wybrane koncepcje i teorie rozwoju psychicznego człowieka, 10. Periodyzacja rozwoju psychicznego, 11. Metodologiczne problemy badania procesów rozwoju
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14151-4
1. Okres prenatalny, 2. Wczesne dzieciństwo, 3. Średnie dzieciństwo. Wiek przedszkoly, 4. Późne dzieciństwo. Młodszy wiek szkolny, 5. Adolescencja, 6. Wczesna dorosłość, 7. Średnia dorosłość. Wiek średni, 8. Późna dorosłość. Wiek starzenia się
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89120-17-8
11. Odmienność, dysfunkcje i wykorzystywanie seksualne, 12. Schizofrenia i zaburzenia urojeniowe, 13. Zaburzenia po uszkodzeniu mózgu i inne mechanizmy upośledzenia funkcji poznawczych, 14. Zaburzenia okresu dzieciństwa i adolescencji, 15. Ocena kliniczna, 16. Biologiczne metody leczenia, 17. Terapie psychologiczne, 18. Współczesne problemy leczenia zaburzeń psychicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16236-8
1. Umysł, zachowanie oraz psychologia naukowa: Czym jest psychologia a czym nie jest?; W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę?; Na czym polega sześć podstawowych perspektyw badawczych w psychologii?; 2. Biopsychologia, nauka o układzie nerwowym i natura ludzka: W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie?; Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu?; Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe?; 3. Rozwój przez całe życie: Jakie wrodzone zdolności posiada noworodek?; Jakie zadania rozwojowe napotykamy w okresie dzieciństwa?; Jakie zmiany charakteryzują okres dorastania?; Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dorośli?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159,9, 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-60083-83-5
1. Jak myślimy o rozwoju człowieka? 2. Jak przebiega rozwój człowieka? 3. Wiek niemowlęcy. Jak rozpoznać potencjał dziecka? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 4. Wiek poniemowlęcy. Jak rozpoznać potencjał dziecka? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 5. Wiek przedszkolny. Jak rozpoznać potencjał dziecka? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 6. Wiek szkolny. Jak rozpoznać potencjał dziecka? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 7. okres dorastania. Jak rozpoznać potencjał nastolatków? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 8. Okres wczesnej dorosłości. Jak rozpoznać potencjał młodych dorosłych? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 9. Środkowy okres dorosłości. Jak rozpoznać potencjał dojrzałych dorosłych? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 10. Okres późnej dorosłości. Jak rozpoznać potencjał ludzi w wieku podeszłym? Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? 11. Jak trafnie rozpoznawać problemy rozwojowe? 12. Jak skutecznie wspomagać rozwój?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again