Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(7)
Autor
Rudzińska-Rogoża Aneta
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Cieszyńska Jadwiga
(1)
Jacewicz Agata
(1)
Lewinson J
(1)
Mickiewicz Janina
(1)
Pomirska Zofia
(1)
Waliś Robert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(8)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Pisanie
(3)
Czytanie
(2)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Język polski
(1)
Metoda Montessori
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka pisania
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zapobieganie
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Trudności w czytaniu i pisaniu, ich uwarunkowania i symptomy; 2. Diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu o podłożu dysleksji rozwojowej w aspekcie pedagogicznym; 3. Udzielenie pomocy uczniowi z trudnościami w czytaniu i pisaniu w procesie edukacyjnym w szkole i w domu; 4. Terapia pedagogiczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dysleksja- ustalenia terminologiczne; 2. Nauka czytania w świetle badań naukowych; 3. Mózgowa organizacja funkcji językowych; 4. Diagnozowanie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym; 5. Diagnoza trudności w czytaniu i pisaniu; 6. Praca terapeutyczna z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praktyczny poradnik dla rodziców i pedagogów)
1. Prawda o zaburzeniach edukacyjnych: Czym jest dysgrafia?, Co wywołuje dysgrafię?, Zespół Gertsmanna, Niezdarne dziecko; Klasyfikacja dysgrafii; Liczy się nastawienie. 2. Punkt widzenia rodziców: Co jest normalne?; Wczesne sygnały ostrzegawcze; Zrób coś!; Szukanie pomocy w szkole; Co możesz zrobić w domu?; Nauka w domu. 3. Szukanie pomocy: Podstawowe prawa dziecka; Podstawa dla diagnozy; Historia rozwoju dziecka; Koordynacja ruchowa; Reakcja emocjonalna na niepełnosprawność; Testy diagnostyczne. 4. Punkt widzenia nauczyciela: Zapewnianie wsparcia i motywacji; Nagradzanie za pracę; Pochwały potrafią działać cuda; Zatrzymanie dziecka w tej samej klasie. 5. Opracowywanie programu edukacyjnego: Podstawy opracowywania skutecznego programu; Nie tylko pismo; Przystosowanie i zmiany; Nauczanie podstawowych umiejętności; Techniki pomocnicze; Pamiętaj, nauczycielu! Inne pomocnicze zmiany. 6. Strategie pisania: Wykresy; strategie redagowania tekstu; Zmienianie zadań wykonywanych w klasie; Podsumowanie. 7. Narzędzia wspomagające: Narzędzia proste; Narzędzia złożone; Badania nad technologią. 8. Współpraca: Rodzice i specjaliści: Różne punkty widzenia; Nakazy i zakazy dla rodziców i nauczycieli. 9. Dalsza edukacja: Wskazówki dla studentów; Prawdziwe historie; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zapobieganie trudnościom w uczeniu się; 2. Implikacje neurodydaktyczne dla edukacji dzieci i młodzieży; 3. Uczniowie o symptomie niedostosowania społecznego; 4. Uwarunkowania i przejawy agresji i przemocy w szkole; 5. Czynniki zewnętrzne decydujące o powodzeniu w nauce szkolnej; 6. Dziecko z ADHD w przedszkolu; 7. Dysleksja- specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu; 8. Logopeda radzi- praca nad wymową dziecka; 9. Nauka pisania a trudności w pisaniu- dysgrafia; 10. Trudności w uczeniu się matematyki- jak im zapobiegać?; 11. Wspomaganie rozwoju przyszłego ucznia- propozycje pracy z dzieckiem w oparciu o program autorski; 12. Profilaktyczno-terapeutyczne aspekty metody M. Montessori
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dysleksja jako specyficzne trudności w uczeniu się czytania i pisania: Co warto wiedzieć o dysleksji; Specjalne trudności w czytaniu i pisaniu jako przyczyna niepowodzeń szkolnych; Wpływ dysleksji na funkcjonowanie psychospołeczne uczniów; 2. Niekonwencjonalne sposoby działań terapeutycznych: Terapia pedagogiczna dziecka dyslektycznego; Zastosowanie map myśli w terapii dysleksji; Humor w procesie nauczania dzieci dyslektycznych; Bajkoterapia- motywacja do nauki czytania i pisania; 3. Multimedia w terapii dzieci z zaburzeniami czytania i pisania: Zastosowanie komputera w terapii dzieci z zaburzeniami czytania i pisania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie w problematykę ryzyka dysleksji u dzieci: Dylematy ryzyka dysleksji; Diagnozowanie ryzyka dysleksji u dzieci; Rola przedszkola w procesie wspomagania rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji; Zasady i specyfika pracy terapeutycznej z dziećmi ryzyka dysleksji w wieku przedszkolnym; 2. Profilaktyka i terapia w codzienności edukacyjnej dziecka z ryzyka dysleksji; Zastosowanie teorii integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dziecka z ryzyka dysleksji; Moja praca z dzieckiem dyslektycznym- doświadczenia terapeuty; Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji w Miejskim Przedszkolu nr 8 w Zielonej Górze; Od motoryki małej do motoryki dużej- znaczenie ćwiczeń ruchowych z perspektywy teoretycznej i praktycznej; Muzykoterapia jako istotne narzędzie wspierania rozwoju dziecka; Glottodydaktyka w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej; Polisensoryczne metody w nauczeniu czytania i pisania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie w problematykę ryzyka dysleksji u dzieci: Dylematy ryzyka dysleksji; Diagnozowanie ryzyka dysleksji u dzieci; Rola przedszkola w procesie wspomagania rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji; Zasady i specyfika pracy terapeutycznej z dziećmi ryzyka dysleksji w wieku przedszkolnym; 2. Profilaktyka i terapia w codzienności edukacyjnej dziecka z ryzyka dysleksji; Zastosowanie teorii integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dziecka z ryzyka dysleksji; Moja praca z dzieckiem dyslektycznym- doświadczenia terapeuty; Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji w Miejskim Przedszkolu nr 8 w Zielonej Górze; Od motoryki małej do motoryki dużej- znaczenie ćwiczeń ruchowych z perspektywy teoretycznej i praktycznej; Muzykoterapia jako istotne narzędzie wspierania rozwoju dziecka; Glottodydaktyka w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej; Polisensoryczne metody w nauczeniu czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej