Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Czerw Aleksandra
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Wciórka Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Służba zdrowia
(3)
Choroby psychiczne
(1)
Chorzy psychicznie
(1)
Jakość
(1)
Leki
(1)
Marketing
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : Difin, 2010. - 175, [1] s. : rys. , tab. , wykr. ; 23 cm.
I. Marketing usługi zdrowotnej: 1. Usługa zdrowotna jako produkt marketingowy; 2. Marketingowe badania rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; 3. Segmentacja rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; II. Marketing produktu leczniczego: 1. Rynek farmaceutyczny- charakterystyka; 2. Kompozycja marketingu-mix produktu leczniczego; Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym; 3. Marketing społeczny w kształtowaniu postaw zdrowotnych na przykładzie dzieci i młodzieży: 1. Marketing społeczny- pojęcia podstawowe; 2. Reklamowa kampania społeczna jako istotny element marketingu społecznego; 3. Postawy zdrowotne dzieci i młodzieży; 4. Rola marketingu społecznego w tworzeniu programów zdrowotnych dla dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ochrona zdrowia psychicznego we współczesnym świecie; 2. Ochrona zdrowia psychicznego w dokumentach WHO; 3. Ochrona zdrowia psychicznego w dokumentach UE; 4. Ochrona zdrowia psychicznego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Organizacja i zarządzanie. Organizacja i zarządzanie; Modele systemów opieki zdrowotnej na świecie; Dualne otoczenie organizacji opieki zdrowotnej; Organizacje opieki zdrowotnej; Specyfika zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Źródła finansowania zakładów opieki zdrowotnej i metody zakupu świadczeń zdrowotnych. część II: Określanie położenia organizacji. Elementy otoczenia organizacji; Narzędzia do określania położenia organizacji. Część III: Realizacja wizji organizacji; Wizja organizacji; Tworzenie i wdrażanie strategii organizacji; Biznesplan; Podstawy marketingu usług zdrowotnych. Częśc IV: Zasoby organizacji. Podstawy zarządzania finansami; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Urządzenia i aparatura medyczna; Nieruchomości i infrastruktura techniczna instytucji ochrony zdrowia; Outsourcing jako alternatywa dla klasycznego podejścia do zarządzania zasobami organizacji. Część V: Jakość w ochronie zdrowia. Jakość i zarządzanie jakością; Narzędzia poprawy jakości; Jakość certyfikowana. Część VI: Wymiary efektywności zarządzania. Narzędzia zarządzania i poprawy efektywności funkcjonowania organizacji ochrony zdrowia. część VII: Wyzwania stojące przed systemem opieki zdrowotnej w Polsce. Zmiany na rynku świadczeniodawców i świadczeń zdrowotnychn w Polsce; Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej; Wpływ procesów globalizacji na systemy ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej