Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(5)
Autor
Błędowski Piotr
(1)
Desperak Marta
(1)
Gerka Vladimír
(1)
Jarosz Ewa
(1)
Mickiewicz-Janiszewska Agata
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Paluchowski Władysław Jacek (1947- )
(1)
Podhájecká Mária
(1)
Prusak Błażej
(1)
Stanios Marta
(1)
Stopolska Joanna
(1)
Wysocka Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Diagnoza
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Dyslekcja i dysgrafia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Kontrola
(1)
Kształcenie
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika
(1)
Planowanie gospodarcze -- Polska
(1)
Prognozy -- metody
(1)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- prognozy -- metody -- podręcznik
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina
(1)
Socjometria
(1)
Szkolnictwo
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wykłady z psychologii / red. nauk. Jerzy Brzeziński ; Tom 7)
Zawiera: Wstęp. Jakim zagadnieniem poświecona jest ta książka. R. 1. Diagnozowanie jako umiejętność praktyczna i obszar zainteresowania nauki: 1.1. Diagnozowanie jako umiejętność praktyczna. Blok rozszerzający: Modele współpracy psychologów i psychiatrów wg Obuchowskiego; Modele współpracy psychologów praktyków i teoretyków wg Brzezińskiej; Modele odpowiadania psychologów diagnostów na wyzwania praktyki wg Kelly-ego. 1.2. Pojęcie i przedmiot diagnozowania. Blok rozszerzający: Miary nieinwazyjne; Asymetria relacji: badania naukowe i praktyka psychologiczna. R.2. Pojęcie diagnozy w psychologii: 2.1. Sposoby ujmowania procesu diagnozowania w psychologii; 2.2. Diagnostyka tradycyjna a diagnostyka behawioralna; 2.3. Personologiczna koncepcja diagnozowania i pojęcie cechy psychologicznej; 2.4. Diagnoza a terapia; 2.5. Nowe wyzwania – możliwości i konsekwencje wykorzystywania komputerów w diagnostyce psychologicznej. R.3. Diagnozowanie – faza prediagnostyczna, badania i wstępnych decyzji: 3.1. Faza prediagnostyczna. Blok rozszerzający: Wiedza i umysł diagnosty; 3.2. Faza badania i wstępnych decyzji. Blok rozszerzający: Wyodrębnianie zachowań testowych na przykładzie techniki Rorschacha; Klasyfikacja zachowań testowych na przykładzie techniki Rorschacha; Klasyfikacja zachowań testowych na przykładzie kwestionariusza MMPI; Norma statystyczna i jej konsekwencje; Próba normalizacyjna a pacjenci. R.4. Diagnozowanie – opis i interpretacja: 4.1. Ilościowy opis zachowań; 4.2. Jakościowy opis zachowań; 4.3. Opis a interpretacja zachowań testowych i pozatekstowych. Blok rozszerzający: Znaczenie interpretacyjne, skupione wokół skal MMPI; Znaczenie interpretacyjne wybranych skal klinicznych (6 i 9) w obszarze patologii; Znaczenie interpretacyjne wybranych skal klinicznych (4 i 0) w obszarze normy; Przykład reguł klasyfikowania profili MMPI wg systemu Gilbestadta i Drukera; Typ 2-7-4 (3); 4.4. Zachowania testowe i rzeczywiste (pozatekstowe) jako przedmiot interpretacji; 4.5. Wyjaśnianie psychologiczne; 4.6. Sposoby interpretacji. Blok rozszerzający: Schemat interpretacji wielowymiarowych inwentarzy osobowości na przykładzie MMPI; 4.7. Trafność interpretacji. R.5. Diagnozowanie i formułowanie zaleceń i interwencja: Etap formułowania zaleceń interwencyjnych i komunikatów (planu interwencji); Interwencja i jej formy; Iteracyjny charakter diagnozowania. R.6. Kształtowanie i kształcenie diagnostów: 6.1. Problemy etyczne związane z diagnozowaniem; 6.2. Problemy związane z komercjalizacją diagnostyki psychologicznej; Problemy nauczania diagnozowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozy psychopedagogicznej 1. Diagnoza psychopedagogiczna - ogólne założenia teoretyczne 2. Uwarunkowania procesu diagnostycznego 3. Podstawowe techniki diagnostyczne w psychologii i pedagogice II. Główne obszary diagnozy psychopedagogicznej - założenia teoretyczne i rozwiązania metodologiczne 1. Diagnoza środowiska wychowawczego rodziny - założenia teoretyczne 2. Wybrane koncepcje i środki diagnozy rodziny 3. Diagnoza niektórych problemów funkcjonowania rodziny jako środowiska wychowawczego - przemoc i zaniedbywanie dzieci 4. Sytuacja szkolna jako przedmiot diagnozy psychopedagogicznej 5. Diagnoza dojrzałości szkolnej jako podstawa prognozy funkcjonowania dziecka w sytuacji szkolnej 6. Diagnoza funkcjonowania dziecka w szkole 7. Diagnoza dysleksji rozwojowej jako postawa prognozy trudności w uczeniu się - model psychopedagogiczny 8. Odmowa chodzenia do szkoły jako zaburzenie funkcjonowania dziecka w sytuacji szkolnej 9. Błąd wychowawczy jako kategoria diagnozy sytuacji szkolnej i jakości środowiska rodzinnego 10. Diagnoza sytuacji społecznej w klasie szkolnej 11. Techniki projekcyjne w psychopedagogicznym diagnozowaniu sytuacji rodzinnej i szkolnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Gra jako okno do poznania dziecięcego świata; 3. Menedżmnet gier edukacyjnych; 4. Gra w kontekście procesu edukacyjnego; 5. Program edukacyjny Dziecko i świat; 6. Powiązanie diagnozy pedagogicznej z programem edukacyjnym i grą; 7. Rozwiązania praktyczne w zakresie rocznego programu edukacyjnego; 8. Propozycje gier edukacyjnych; 9. Unikalność gry w edukacji przedszkolnej; 10. Kompetencja nauczyciela w dziedzinie gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etapy budowy i oceny modeli prognozowania zagrożenia finansowego przedsiębiorstwa, 2. Wybrane techniki stosowane w analizie zagrożenia finansowego przedsiębiorstw, 3. Metody wykorzystywane w analizie porównawczej modeli oceny zagrożenia finansowego przedsiębiorstw, 4. Polskie doświadczenia w obszarze prognozowania zagrożenia finansowego przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Streszczenie; 2. Wprowadzenie; 3. Program praktyk pedagogicznych- analiza desk research; 4. Metodologia badań ankietowych przeprowadzonych w ramach projektu; 5. Wyniki badań ankietowych dotyczących jakości oraz efektywności programów praktyk pedagogicznych w województwie śląskim; 6. Wnioski i rekomendacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej