Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(14)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(4)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(4)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(4)
Nęcka Edward (1953- )
(3)
Orzechowski Jarosław
(3)
Szymura Błażej (1969-2009)
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Agor Weston H
(1)
Bojko Joanna
(1)
Bolesta Krzysztof
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Budohoska Wanda
(1)
Grabowska Anna
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kozielecki Józef
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mudyń Krzysztof
(1)
Rheinberg Falko
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Schendelen Rinus
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Zychowicz Juliusz
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Decyzje
(20)
Psychologia społeczna
(5)
Myślenie
(4)
Perswazja
(4)
Psychologia stosowana
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Socjotechnika
(4)
Spostrzeganie
(4)
Język
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Mowa
(3)
Pamięć
(3)
Poznanie
(3)
Rozumowanie (logika)
(3)
Umysł
(3)
Uwaga (psychologia)
(3)
Wiedza
(3)
Zarządzanie
(3)
Świadomość
(3)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Organizacja
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Etyka biznesu
(1)
Grupy nacisku
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Polityka
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Stres
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Problemy i decyzje menedżerskie; 2. Obiektywne uwarunkowania decyzji menedżerskich; 3. Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych; 4. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie normatywne; 5. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie opisowe; 6. Metody i techniki wspomagania procesów decyzyjnych; 7. Intuicja i kreatywność w procesach decyzyjnych; 8. Metody pozyskiwania akceptacji dla decyzji menedżerskich. Wnioski końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czym jest intuicja; Rola intuicji w przywództwie i zarządzaniu; Sprawdź swoje zdolności intuicyjne; Jak wykorzystywać intuicję przy podejmowaniu decyzji; Jak dalej rozwijać swoją intuicję; Program przyszłych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Europeizacja spraw publicznych, 2.Pole rozgrywek: proces decyzyjny Unii europejskiej, 3.Pociągając za sznurki Brukseli, 4.Zarządzanie areną Unii Europejskiej, 5.Zarządzanie sytuacją z perspektywy krajowej, 6.Zarządzanie działaniami lobbingowymi, 7.Ograniczenia w zarządzanie europejskimi sprawami publicznymi, 8.Lobbing a demokracja w Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia ogólna / red. Tadeusz Tomaszewski ; T.1)
1. Procesy percepcji: Twórczy charakter systemu percepcyjnego; Wzrok; Słuch; Czucie skórne; Kinestezja i zmysł równowagi; Smak i węch; Współdziałanie zmysłów w ramach jednego systemu percepcyjnego; 2. Myślenie i rozwiązywanie problemów: Definicja terminu; Informacja jako materiał myślenia; Operacje umysłowe; Reguły sterujące łańcuchem operacji umysłowych; Heurystyczna struktura myślenia; Wynik czynności myślenia; Rola myślenia w rozwiązywaniu problemów; Rodzaje sytuacji problemowych; Fazy rozwiązywania problemów; Fazy dostrzegania problemu; Analiza sytuacji problemowej; Faza wytwarzania pomysłów; Faza weryfikacji pomysłów; Strategie rozwiązywania problemów; Przeszkody w rozwiązywaniu problemów; Myślenie twórcze; 3. Podejmowanie decyzji: Podejmowanie decyzji w warunkach ryzyka; Proces przewidywania. Prawdopodobieństwo subiektywne; Wartościowanie wyników działania. Pojęcie użyteczności; Ocena ryzyka; Procesy decyzyjne. Akt wyboru; Sekwencja decyzji ryzykownych; Granice badań decyzyjnych: sytuacje otwarte
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstępo. 2. Wczesne koncepcje wyjaśniające: instynkty i popędy. 3. Motywacja jako relacja między osobą a otoczeniem. 4. Motywacja do osiągania sukcesu. 5. Motywacja do sprawowania władzy. 6. Analiza złożonych struktur motywacji. 7. Motywacja a wola. 8. Aktualne kierunki badań: motywy, cele a dobre samopoczucie. 9. Jak mierzy się motywację?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji, 2. Podejmowanie decyzji w organizacji, 3. Motywacja w organizacji, 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację, 5. Stres w organizacji, 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi, 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa, 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji, 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Psychologia poznawcza / Edward Nęcka, Jarosław Orzechowski, Błażej Szymura. - Wyd. 1 - 5 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2013. - 739 s. ; 24 cm + płyta CD.
1. Umysł i poznanie, Cz.I Reprezentacje poznawcze: 2. Istota i forma reprezentacji umysłowych, 3. Pojęcia i schematy, 4. Wiedza. Cz.II Elementarne procesy poznawcze: 5. Świadomość i uwaga, 6. Kontrola poznawcza, 7. Percepcja, 8. Pamięć, 9. Czynności pamięciowe, Cz.III Złożone procesy poznawcze : 10. Myślenie i rozumowanie, 11. Rozwiązywanie problemów, 12. Wydawanie sądów i podejmowanie decyzji, 13. Język i mowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Umysł i poznanie, Cz.I Reprezentacje poznawcze: 2. Istota i forma reprezentacji umysłowych, 3. Pojęcia i schematy, 4. Wiedza. Cz.II Elementarne procesy poznawcze: 5. Świadomość i uwaga, 6. Kontrola poznawcza, 7. Percepcja, 8. Pamięć, 9. Czynności pamięciowe, Cz.III Złożone procesy poznawcze : 10. Myślenie i rozumowanie, 11. Rozwiązywanie problemów, 12. Wydawanie sądów i podejmowanie decyzji, 13. Język i mowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Psychologia poznawcza / Edward Nęcka, Jarosław Orzechowski, Błażej Szymura. - Wyd. 1 [dodruk 4]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2012. - 739 s. ; 24 cm + CD.
1. Umysł i poznanie, Cz.I Reprezentacje poznawcze: 2. Istota i forma reprezentacji umysłowych, 3. Pojęcia i schematy, 4. Wiedza. Cz.II Elementarne procesy poznawcze: 5. Świadomość i uwaga, 6. Kontrola poznawcza, 7. Percepcja, 8. Pamięć, 9. Czynności pamięciowe, Cz.III Złożone procesy poznawcze : 10. Myślenie i rozumowanie, 11. Rozwiązywanie problemów, 12. Wydawanie sądów i podejmowanie decyzji, 13. Język i mowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie, Psychologia spostrzegania i zasady konstuowania rekalm, Startegie marketingowe w świetle procesów uczenia sie i pamięci, Motywacja i emocje w marketingu, Postawy konsumenckie, Psychograficzna segmentacja rynku, Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji, Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne, Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki, Znak towarowy, Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe, Reakcja konsumentów na cenę, Dysonans pozazakupowy i satysfakcja pozazakupowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się; 3. Pamięć w reklamie; 4. Fałszywa pamięć konsumenta; 5. Motywacja i emocje w marketingu; 6. Podstawy konsumenckie; 7. Psychograficzna segmentacja rynku; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe; 13. Reakcja konsumentów na cenę; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pzoakupowa; 15. Sprzedawcy; 16. Znak towarowy;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Rozbieżność w ocenianiu; 2. Podstawowe zniekształcenia w ocenianiu; 3. Oceny i uczucia; 4. Społeczny kontekst oceniania; 5. Znaczenie przyjętej perspektywy: możliwości manipulowania ocenami ludzi; 6. Znaczenie kontekstu; 7. Znaczenie wcześniejszych opinii: poszukiwanie potwierdzenia własnych mniemań; 8. Oceny globalne czy cząstkowe; 9. Złudzenia w ocenianiu szans - wyolbrzymianie i niedocenianie szans; 10. Oceny zależności - kłopoty z wykorzystaniem doświadczenia; 11. Błędy w ocenie własnej wiedzy; 12. Pragnienia i przekonania; 13. Kiedy oceny wpływają na fakty: samospełniające się proroctwa; 14. Dodatek dla studentów: skale i techniki skalowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak menedżerowie radzą sobie z ryzykiem?: Sytuacje menedżerskiego ryzyka; Sformułowanie sytuacji decyzyjnej- wyniki pewnego badania; Niewystarczalność zaleceń ogólnych; Podsumowanie. Racjonalne podejście do ryzyka: Niepewność i ryzyko; Pomiar ryzyka; Skąd się bierze prawdopodobieństwo?; Kiedy podejmować ryzyko- zasada maksymalizacji oczekiwanej wartości; Kwestia gustu i kwestia logiki- zasada maksymalizacji oczekiwanej użyteczności; Kiedy badać swój stosunek do ryzyka?; Elementarne błędy przy podejmowaniu ryzykownych decyzji; Podsumowanie. Racjonalne sformułowanie problemu decyzyjnego: Efekty sformułowania problemu; Teoria perspektywy; Kontrolowanie perspektywy własnej i innych; Podsumowanie. Racjonalne sposoby wyboru: Nie ma idealnych rozwiązań; Lepszy wróbel w garści czy gołąb na dachu?; Drzewa decyzyjne; "I kapitał stracił, i karę zapłacił" - pod trzymywanie nieudanych decyzji; Konflikt wartości; Podsumowanie. Szacowanie prawdopodobieństwa: Konieczność oszacowania prawdopodobieństwa w postaci ilościowej; Błędy popełniane przy szacowaniu prawdopodobieństwa; Metody szacowania prawdopodobieństwa; Podstawowe reguły rachunku prawdopodobieństwa; Podsumowanie. Błędy w ocenie niepewność i ryzyka- wyolbrzymianie i niedocenianie szans: Zasada reprezentatywności; Zasada zakotwiczenia; Zasada dostępności psychicznej; Nadmierna pewność siebie; Podsumowanie. Ryzykowne decyzje w warunkach stresu i presji czasowej Trudne sytuacje decyzyjne; Podejmowanie decyzji w warunkach stresu; Jak trafnie podejmować decyzje w warunkach stresu- trzy pożyteczne zasady; Podejmowanie decyzji w warunkach presji czasowej; Podsumowanie. Podejmowanie ryzykownych decyzji w grupie: Czy korzystnie jest podejmować decyzje w grupie?; Techniki agregowania indywidualnych ocen; Behawioralne techniki grupowego podejmowania decyzji; Podsumowanie. Różnice w stosunku do ryzyka- ryzykanci i asekuranci: Czy są ludzie bardziej i mniej skłonni do podejmowania ryzyk?; Ryzyko zależne jest od zdolności i zależne od losu; Przekonania na temat kontroli i stosunek do ryzyka; Motywacja osiągnięć a stosunek do ryzyka; Czy podejmowanie ryzyka zależy od temperamentu- poszukiwacze wrażeń; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. W jaki sposób podejmujesz decyzje?, 3. Powszechne błędy, które większość z nas popełnia (i jak ich unikać), 4. Rady, których nie udzieliła ci matka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej