Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(15)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(15)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(11)
Autor
Bojko Joanna
(1)
Bolesta Krzysztof
(1)
Brobst Stephen
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Gajda Jan B
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Jeżak Jan
(1)
Klauer Patricia
(1)
Krupski Rafał
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lissowski Grzegorz
(1)
Magdalena Wajda
(1)
Marszałek Stanisław
(1)
McCormack Mark H
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Muller Uwe Renald
(1)
Ogonek Krzysztof
(1)
Poe Vidette
(1)
Rusiński Michał
(1)
Schauz Ewa
(1)
Schendelen Rinus
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Decyzje
(13)
Zarządzanie
(5)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Głosowanie
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dozór techniczny
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Jakość
(1)
Kadry
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody przeliczania głosów
(1)
Motywacja pracy
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Planowanie
(1)
Polityka
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Sieci neuronowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Symulacja
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Transport morski
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Wybory
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problemy i metody teorii wyboru społecznego: Wprowadzenie; Pierwsze paradoksy; Wybór między dwiema alternatywnymi społecznymi; Twierdzenie Arrowa; Ograniczone profile preferencji; Strategiczne aspekty metod wyboru społecznego; Systemy wyborcze i demokracja reprezentacyjna; Paradoks liberalizmu Sena; Sprawiedliwość dystrybutywna; Metodologiczne problemy teorii wyboru społecznego; Zakończenie. Racjonalność i wybór społeczny: Problemy i trudności; Oceny dobrobytu społecznego i twierdzenie o niemożliwości Arrowa; Preferencje społeczne, wybór społeczny i twierdzenie o niemożliwości; O rozsądnych ocenach społecznego dobrobytu; O mechanizmach decyzji społecznych; Procedury i ich konsekwencje; Wolności, prawa i preferencje; Wartości i wybory indywidualne; Uwagi końcowe. Paradoksy agregacji preferencji: Wprowadzenie; Podstawowe oznaczenia i definicje; Twierdzenie Arrowa o nie istnieniu; Twierdzenia o nieistnieniu o słabszych wersjach kolektywnej racjonalności; Twierdzenia o nie inieniu dla funkcji społecznej decyzji; Prawa indywidualne a zasady Pareto; Losowy wybór społeczny, ograniczone dziedziny i międzyosobowe porównanie użyteczności; Wnioski końcowe. Reguła większościowa: Wybór parami w głosowaniu większościowym; Założone decyzje podejmowane metodą większościową; Konkluzje. Wprowadzenie do analizy procedur głosowania: Wstęp; Metody binarne; Metody jednoetapowe; Niebinarne metody wieloetapowe; Kryteria; Wnioski; Uzupełnienie: podstawowe pojęcia teorii zbiorów użyte w artykule. Głosowanie aprobujące: Wprowadzenie; Dopuszczalne strategie; Szczere głosowanie i odporność na zachowania strategiczne; Dwudzielne preferencje; Głosowanie aprobujące a wybory prezydenckie. Metody głosowania i systemy wyborcze: Metody głosowania; Systemy wyborcze. Teoretyczne granice maksymalnego zniekształcenia: kilka analitycznych wniosków na temat systemów wyborczych Wyniki; Wnioski. Tak proporcjonalnie, jak to tylko możliwe: Dystrybucja dóbr niepodzielnych; Rozdział mandatów w Izbie Reprezentantów między stany w USA; Określenie problemu; Metody Hamiltona i Jeffersona; Obciążenie metody Jeffersona; Metody Daniela Webstera i Johna Quincy'ego Adamsa; Standardowy podział dla dwóch stanów i jego uogólnienie; Paradoks Alabamy; Metoda Joespha Hilla; Obciążenie; Kryteria zgodności i pierwszeństwa; Trzymanie się kwoty; Paradoks populacji; Podsumowanie. Sprawiedliwość a informacyjna podstawa wyboru społecznego: Uwagi ogólne; Utylitaryzm a zasada leksyminu; Uwagi techniczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wybór publiczny; Klasyfikowanie reguł decyzyjnych; Modelowanie zachowań parlamentarnych-Sejm RP II kadencji; Indeksy siły; Prognozowanie wynikow wyborów; Przetarg; Tryb ustawodawczy; Rola komisji sejmowych w kształtowaniu treści ustaw (na tle prac komisji nadzwyczajnej sejmu II kadencji ds. kodyfikacji prawa karnego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Pojęcie, cele i funkcje systemu informacyjnego; Struktury systemu informacyjnego; Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym; 2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa: Pojęcie i rodzaj potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu; 3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie: Elementy systemu informacji marketingowej; Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej; Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego; Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej; 4. Bazy danych w marketingu: Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych; Hurtownia danych jako centralna baza danych; Bazy danych w systemie informacji marketingowej; Wykorzystanie baz danych w marketingu; 5. Technologie informacyjne w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA: Rozwiązania technologiczne w zintegrowanym systemie zarządzania; Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą; Hurtownie danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektem, 2. Kierownik zespołu projektowego, 3. Budowanie zespołu projektowego, 4. Funkcjonowanie zespołu projektowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Europeizacja spraw publicznych, 2.Pole rozgrywek: proces decyzyjny Unii europejskiej, 3.Pociągając za sznurki Brukseli, 4.Zarządzanie areną Unii Europejskiej, 5.Zarządzanie sytuacją z perspektywy krajowej, 6.Zarządzanie działaniami lobbingowymi, 7.Ograniczenia w zarządzanie europejskimi sprawami publicznymi, 8.Lobbing a demokracja w Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W jaki sposób każdy może mną kierować, 2. Narzędzia którymi dysponujesz, 3. Jak zyskać i zachować autorytet, 4. Zatrudnianie najlepszych i utrzymywanie ich, 5. Podejmowanie mądrzejszych decyzji, 6. By zebrania miały większy sens, 7. Obcinanie kosztów, 8. Sprawiedliwe ocenianie i wynagradzanie, 9. Techniki zaawansowane, 10. Jaki masz iloraz inteligencji menedżerskiej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
R.1 Symulacja, R.2 Symulacja zdarzeń dyskretnych, R.3 Symulacja modeli ciągłych, R.4 Prognozowanie - podsta wowe pojęcia, R.5 Prognozowanie z modeli strukturalnyc h, R.6 Prognozowanie przy wykorzystaniu modeli niestru kturalnych, R.7 Sztuczne sieci neuronowe w prognozowa niu, R.8 Przegląd najważniejszych rozkładów, R.9 Pods tawy technik opracowania wyników symulacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Spis treści [Contents] Dorota Rutkowska, Krzysztof Przybyszewski: Efekt sformułowania (framing effect): zaangażowanie poznawczego wysiłku a wpływ kontekstualnych informacji o zysku lub stracie na podejmowanie decyzji [Framing effect: Cognitive effort and influence of contextual cues about gains and losses on decision making], doi: 10.7366/1896180020153401, s. 248–265; Oleg Gorbaniuk, Ewelina Włodarska: Markery Wielkiej Szóstki polskiego leksykonu osobowości w badaniach samoopisowych, [Adjective markers of Polish indigenous lexical personality factors: A self-rating study], doi: 10.7366/1896180020153402, s. 266–282; Tomasz Besta, Maria Kaźmierczak, Magdalena Błażek: Przynależność grupowa i poczucie osobistego sprawstwa: rola fuzji tożsamości i klarowności Ja, [Group adherence and personal agency: The role of identity fusion and self-concept clarity], doi: 10.7366/1896180020153403, s. 283–295; Andrzej Nowak, Karolina Ziembowicz, Agata Zabłocka-Bursa, Wiesław Bartkowski: Wpływ społeczny z perspektywy obiektu wpływu: teoria i modele symulacyjne [Social influence from the ‘object of impact’ perspective: Theory and a simulation model], doi: 10.7366/1896180020153404, s. 296–309; Anna Filip, Marta Białecka-Pikul: Rozumienie autoprezentacji przez dzieci: rola teorii umysłu i trafności wiedzy matek o myśleniu ich dzieci, [Understanding self-presentation by children: The role of theory of mind and accuracy of mothers’ knowledge about their children’s thinking], doi: 10.7366/1896180020153405, s. 310–323; Elżbieta Stojanowska: Wpływ rodzaju wzbudzonego Ja na efektywność autopromocji i ingracjacji osób o różnej płci psychologicznej [Influence of self – construal priming on effectiveness of self: Promotion and ingratiation in people differing in psychological gender], doi: 10.7366/1896180020153406, s. 324–334; Anita Zbieg, Aleksandra Słowińska, Błażej Żak: Siła relacji interpersonalnej: wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relationships: Initial test of the theory and method], doi: 10.7366/1896180020153407, s. 335–351.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Nowoczesne koncepcje i tendencje oraz dyskusja wokół podstaw zarządzania strategicznego: Otoczenie biznesu a współczesny marketing; O wyborach strategicznych w sferze organizacji i zarządzania oraz ich przesłankach; Od wzrostu do rozwoju przedsiębiorstwa; Mechanistyczna i organiczna perspektywa patrzenia na strategię przedsiębiorstwa - ujęcie ewolucyjne; Kontekst interdyscyplinarny "Zarządzania strategicznego" i jego konsekwencje poznawcze i aplikacyjne; Zarządzanie strategiczne w organizacji uczącej się; Cele proekologiczne w systemowym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Strategiczny wymiar doskonałości w zarządzaniu; Przewodzenie jako element zarządzania strategicznego; Kierunki rozwoju zarządzania strategicznego; Zarządzanie strategiczne w firmach rodzinnych; Kształtowanie atrakcyjności sektora przez jego uczestników; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; Rachunkowość zarządcza w praktyce światowej i polskiej na początku XXI w. - aspekty strategiczne; Strategiczna szkoła kultury organizacyjnej; Regionalność w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Myślenie strategiczne w małych i średnich firmach Górnego Śląska; Niektóre kontrowersyjne problemy dotyczące przedsiębiorstwa jako instytucji; Wymiar myślenia strategicznego w praktyce polskich przedsiębiorstw; Równowaga w zarządzaniu strategicznym; Rozdział II: Procesy zarządzania strategicznego oraz procesy podejmowania decyzji strategicznych: Cele strategiczne jako czynnik zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Problemy komunikowania w procesach transformacji przedsiębiorstw; Operacjonizacja celów strategicznych; Kaskadowanie Strategicznej Karty Wyników; Dwa wymiary zarządzania strategicznego jako wyznaczniki strategicznych sytuacji przedsiębiorstw - prezentacja wyników badań; Wybrane problemy operacjonalizacji zasobowego podejścia do strategii przedsiębiorstwa; Wartość nie tylko dla właścicieli; Warunki skutecznego wdrażania strategii; Problemy z wdrażaniem strategii w praktyce polskich przedsiębiorstw; Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie z perspektywy VBM; Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z interesariuszami; Wdrażanie strategii poprzez procesową strukturę zarządzania; Kryzys w przedsiębiorstwie - ujęcie diagnostyczne; Motywy decyzji strategicznej dotyczącej fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa - teoria a praktyka; Dynamiczna strategia jako kluczowy czynnik sukcesu polskich przedsiębiorstw; Planowanie strategiczne na przykładzie Powszechnych Towarzystw Emerytalnych; Fazy procesu zarządzania strategicznego w małych przedsiębiorstwach; Zarządzanie projektami rozwojowymi przedsiębiorstwa; Strategiczne aspekty profesjonalizacji zarządzania firmą rodzinną w rozwiniętej gospodarce rynkowej; Wybrane aspekty komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu strategicznym; Wspomaganie informacyjne zarządzania strategicznego; Rozdział III: Metody analizy i planowania strategicznego: Łańcuch wartości jako koncepcja zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna SWOT w opracowaniu strategii grupy kapitałowej- analiza przypadku; Modelowanie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa wspomagane analitycznym systemem doradczym opartym na eksperckich bazach danych; Słabości i problemy metodologiczne wybranych metod analizy strategicznej; Identyfikacja grup strategicznych z wykorzystaniem wielowymiarowych metod statystycznych (na przykładzie polskiego sektora bankowego); Modyfikacja wybranych metod analizy strategicznej przedsiębiorstwa; Produktywność kapitału w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Metoda dwustopniowej oceny wariantów planów strategicznych; Koncepcja usprawnień analizy SPACE; Metody wyceny czynników strategicznych w inwestycjach kapitałowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcia i technologie, Architektura i infrastruktury, Czynniki zapewniające osiągnięcie sukcesu, Cykl życia wspomagania podejmowania decyzji, Rozpoczynamy budowę hurtowni danych, Zbieranie wymagań na dane, Integracja danych, Projektowanie bazy danych dla hurtowni danych, Dostęp do danych, Szkolenie, wsparcie i rozruch, Metadane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach ; nr 2/2002)
1. Udział i znaczenie przewozów morskich w handlu międzynarodowych; 2. Ocena i kierunki zmian polskiego systemu finansowania ochrony środowiska w procesie integracji europejskiej; 3. Zastosowanie logistyki w transporcie; 4. Nowoczesne metody zarządzania produkcją; 5. Podstawowe narzędzia podejmowania decyzji; 6. Zmiany współzależności zmiennych: produkcja, majątek trwały, zatrudnienie i eksport, eksporterów marketingu południowego, w procesie transformacji i integracji; 7. Systemy zarządzania wiedzą, źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw; 8. Model integracji zasobów ludzkich w organizacji; 9. Rola Stanów Zjednoczonych we współczesne gospodarce światowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rzeczywistość w przedsiębiorstwie; Opinie na temat obecnej sytuacji; Machiavelli; Ewolucyjny system kierowania; Systemy kierowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej