Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(15)
Autor
Kowalczyk Ryszard
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gierula Marian
(1)
Gola Beata
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Ociepka Beata
(1)
Pamuła Stanisław
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pałuszyńska Edyta
(1)
Polak Rafał
(1)
Romiszewska Beata
(1)
Zaworska-Nikoniuk Dorota
(1)
Ćwiek-Karpowicz Jarosław
(1)
Łada Agnieszka
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(15)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Środki masowego przekazu
(6)
Czasopisma
(4)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(4)
Prasa (wydawnictwa)
(4)
Czasopisma polskie
(3)
Język polski
(2)
Publicystyka polska
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Telewizja
(2)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Czasopisma kobiece polskie
(1)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma religijne polskie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Erotyzm
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Internet
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kościół
(1)
Marketing
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rozgłośnia regionalna
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Teleturnieje
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Temat: czas
1989-
(13)
Temat: miejsce
Wielkopolska
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Elementy marketingu na rynku prasy / Wanda Patrzałek. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2001. - 143 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; Metodologia badań rynku prasowego; Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza planowanego; Wyniki analizy zachowań sprzedawców czasopisma komputerowego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dajcie sensację na pierwszą stronę!, 2. Gołąbki niepokoju, 3. Chodzenie po wodzie i po kruchym lodzie, czyli autorutety morlane i medialne, 4. Wielka Parady-bitka, 5. Nijakie billboardy - dlaczego Partia demokratyczna na tak kiepski marketing, 6. Krajobraz po bitwie. Notatki robocze po wyborach 2005, 7. Pola mały, 8. Od lidera do zera. Czy polscy politycy niszczą swój wizerunek?, 9. Kadzidło polityczne, 10. Krajobraz przed bitwą. Sun Zi a wybory
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ojczyzna i narów, 2. Jan Paweł II w ojczyźnie, 3." Małe ojczyzny"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czy media zagrażają demokracji?, 2. Społeczne funkcje prasy lokalnej (uwagi i refleksje dotyczące Warszawy), 3. Przesunięci centrum władzy : media jako pierwsza siła systemu politycznego, 4. Wolność słowa w myśl litery prawa i w praktyce prasy lokalnej, 5.Czy media lokalne są środkami masowego przekazu?, 6. Prasa lokalna i regionalna jako element społeczeństwa obywatelskiego, 7. Relacje między władzą samorządową a gazetą lokalną, 8. Nie trzeba myśleć, wystarczy kliknąć, 9. Media lokalne w społeczeństwie sieci, 10. Prasa lokalna i sublokalna w województwie podkarpackim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka statystyczna prasy lokalnej w Wielkopolsce w latach 1990-2002, 2. Organizacja i zarządzanie lokalnym wydawnictwem prasowym, 3. Uwarunkowania ekonomiczne rozwoju prasy lokalnej, 4. Informacyjna, oświatowo-wychowawcza i kulturalna rola prasy lokalnej, 5. Prasa lokalna w systemie politycznym, 6. Język prasy i sposób przedstawiania rzeczywistości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 2. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 526, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
13. Rozwój prasy lokalnej po 1989 roku; 14. Rozwój radiofonii lokalnej po 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media w strukturze codzienności: Polacy na semiotycznym poligonie; Projekt Ulica; Badania zbiorowości i jej stan posiadania; Media na co dzień - telewizja; Media na co dzień - radio, gazeta, magazyn, sieć; Ubogie i bogate korzystanie z mediów (i możliwa alternatywa). II. Szerokie paradygmaty medialne i ich interpretacje: Gatunki medialne; Adaptowanie, hybrydyzacja, nowe gatunki medialne; Serwisy informacyjne i infotainment; Tabloidy i tabloidyzacja; Talk show - podglądactwo i democratainment; Teleturnieje i edutainment; Męskie/kobiecie - media rodzajowe i konsumpcja; Prasa dla kobiet i prasa kobieca; Magazyny dla mężczyzn; Opera mydlana - melodramat w mediach; Reklama - szeroki kontekst
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teologia "czwartej władzy", 2. Prawo Kościołowi związków wyznaniowych do prezentowania swoich przekonań w środkach masowego przekazu. Wolność myśli, sumienia i wyznania a wolność słowa, 3. Polska prasa wyznaniowa, 4. Media wyznaniowe w Polsce wobec problemów integracji Europy, 5. Polskie i polskojęzyczne media wyznaniowe w Internecie. Wybrane zagadnienia, 6. Religijne czasopisma dla kobiet w Polsce w latach 1945-2003, 7. Czy telewizja publiczna jest wierząca?, 7. Prasa Kościoła katolickiego w Polsce w latach 1989-2004, 8. Kościół prawosławny w Polsce a media 1989-2004, 9.Kościół ewangelicko- reformowany w Polsce a media masowe, 10. Prasa polskich wyznawców islamu, 11. Katolicka agencja Informacyjna - pomost między mediami wyznaniowymi a świeckimi, 12. Media katolickie w publicznych mediach elektronicznych - czyli blaski i cienie katolickiego "getta" w Polskim Radiu i Telewizji Polskiej, 13. Prasa parafialna jako typ prasy lokalnej, 14. Prasa parafialna w diecezji kieleckiej w latach 1989-2004, 15. "Błahowist" - czasopismo religijne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Seksualność jako płaszczyzna relacji międzyosobowych i odniesień aksjologicznych, 2. Przemiany obyczajowości seksualnej w XX wieku, 3. Młodzieżowa prasa polska lat dziewięćdziesiątych nośnikiem nowej obyczajowości seksualnej, 4. Metodologiczne podstawy badań, 5. Propagowane przez magazyny młodzieżowe modele zachowań seksualnych, 6. Nastolatki o ich związkach uczuciowych, 7. Opinie o życiu seksualnym rówieśników i własnym, 8. Nastolatki wobec konsekwencji aktywności seksualnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Ekspresywność nagłówków na poziomie leksyki, Cz.II Ekspresywność na poziomie frazematyki, Cz.III Metaforyka nagłówków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1." Polityka" - historia i przeobrażenia po 1989 r., 2." Polityka" a ustrojowe przemiany polityczne, 3." Polityka" a ustrojowe przemiany gospodarczo-społeczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prasa polska i niemiecka; 2. Pytania badawcze: Hipotezy; Zastosowane kryteria analizy; 3. Polska, Niemcy i Unia Europejska w prasie obu krajów- analiza ilościowa: Formy wypowiedzi dziennikarskiej; Trafność artykułów; Zawartość słów sugerujących tematykę danego kraju w tytułach artykułów; Czas ukazania się artykułów; Obecność tekstów na pierwszej stronie tytułów prasowych; Tematyka publikowanych artykułów; Podsumowanie analizy ilościowej; 4. Polska polityka europejska w ocenie prasy niemieckiej: Charakterystyka artykułów; Polityka europejska Polski w kontekście reformy Unii Europejskiej; Stosunek Polski do wspólnej polityki zagranicznej i bezpieczeństwa UE; Solidarność europejska w kwestiach bezpieczeństwa- dyskusja o tarczy antyrakietowej; Prasa niemiecka o polskich relacjach z Rosją w kontekście negocjowania nowej umowy Unii z Moskwą; Obraz polskiego stanowiska wobec europejskiej polityki energetycznej; Polska polityka w kontekście współpracy w ramach Unii Europejskiej; Sposób przedstawiania stosunków polsko-niemieckich w kontekście europejskim; Obraz stosunków bilateralnych niezwiązanych z historią; Prezentacja kwestii dwustronnych o tle historycznym; Prasa niemiecka o skutkach polskich wyborów parlamentarnych dla polityki europejskiej; Przedstawianie polskiej polityki europejskiej w niemieckiej prasie- podsumowanie; 5. Niemiecka polityka europejska w prasie polskiej: Charakterystyka artykułów; Personalizacja obrazu polityki europejskiej; Niemiecka prezydencja i negocjacje traktatu reformującego; Oczekiwania wobec niemieckiej prezydencji; Negocjacje traktatu; Polityka Niemiec a relacje Unii Europejskiej z Federacją Rosyjską; Obraz stosunków polsko-niemieckich w kontekście europejskim; Polityka historyczna; Kwestia dostępu Polaków do rynku pracy w Niemczech; Niemiecka polityka europejska w polskiej prasie- podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2279)
1. Historyczno-typologiczny przegląd rozwoju polskiej prasy lokalnej od powstania do lat 90. XX wieku, 2. Prasa lokalna w Polsce w warunkach transformacji lat 1989-1990, 3. Współczesna typologiczna struktura prasy lokalnej w Polsce, 4. Współczesne uwarunkowania funkcjonowania prasy lokalnej w Polsce, 5. Prasa lokalna w kontekście lokalnej komunikacji medialnej w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja społeczeństwa medialnego w medioznawstwie; 2. Metamorfizm mediów na przykładzie Polski; 3. Przestrzeń wirtualna jako ważny obszar działań public relations na podstawie badań wykorzystania Internetu w zarządzaniu komunikacją Południowego Koncernu Energetycznego S.A. Struktura procesu i próba oceny efektywności przyjętych rozwiązań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problematyka gander a pedagogika społeczna; 2. Feministyczne redefinicje wzorów kobiecości i męskości; 3. Kobiecość i męskość w polskiej prasie dla kobiet; 4.Założenia metodologiczne badań własnych; 5. Wzory kobiecości i męskości upowszechniane w przekazie czasopism poradniczych; 6. Wzory kobiecości i męskości upowszechniane w przekazie magazynów luksusowych; 7. Wzory kobiecości upowszechniane w przekazie prasy feministycznej; Socjalizacyjne i edukacyjne znaczenie prasy dla kobiet
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej