Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Zimek Roland
(2)
Popiołkiewicz Monika
(1)
Tomaszewska-Adamarek Aleksandra
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
CorelDRAW
(2)
Programy graficzne
(2)
Grafika komputerowa
(1)
Photoshop
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I Edycja grafiki wektorowej 1. Wstęp: Co nowego w programie?; Wymagania systemowe; Różnice między rysunkiem rastrowym a wektorowym; 2. Pierwsze kroki: Instalacja programu CorelDRAW X3; Uruchamianie programu; Wygląd ekranu; Zapisywanie, otwieranie i drukowanie rysunków; Zapisywanie rysunków; Otwieranie rysunków; Drukowanie rysunków; Przydatne informacje; Doker Hints; 3. Podstawy rysunku wektorowego: Rysowanie prostych obiektów; Prostokąty, elipsy, wielokąty, gwiazdy i spirale; Kształty podstawowe; Obiekty z 3 punktów; Uproszczone rysowanie; Nadawanie kolorów obiektom; Transformacje obiektów; Tworzenie kopii obiektu; Tworzenie kopii obiektu podczas transformacji; Kopiowanie obiektu w określonych odstępach; Kolejność obiektów; Wybieranie obiektów; Grupy obiektów; Blokowanie obiektów; Wyrównywanie i rozkładanie obiektów; Przykłady; Gwiazda z prostokąta; Rysunek z pochylonych obiektów; Litera C z kwadratów; Przesłanianie obiektów; Szachownica Polskiego Lotnictwa Wojskowego; Gwiazda z kołem; 4. Praca z tekstem: Wprowadzanie i formatowanie tekstu; Okno Format Text; Formatowanie znaków; ormatowanie akapitów; Wyrównywanie obiektów względem tekstu; Wstawianie znaków specjalnych; Przykłady; Tekst z cieniem; Cień tekstu oświetlonego z przodu; Obrócony tekst w skali szarości; Obrót tekstu; 5. Używanie wypełnień i konturów: Zmiana ustawień domyślnych; Wypełnienie jednolite (Uniform Fill); Wypełnienie tonalne (Fountain Fill); Wypełnienie deseniem (Pattern Fill); Wypełnienie teksturą (Texture Fill); Wypełnienie postscriptowe (PostScript Texture); Okno dokowane (Color Docker Window); Kontury obiektów; Szybkie wypełnianie części wspólnej; Przykłady; Efekt przycisku; Dwukolorowy tekst; 6. Precyzyjne rysowanie: Linijki; Siatka; Prowadnice; Dynamiczne prowadnice; Przyciąganie do obiektów; Przykłady; Efekt siatki na kuli; Kompozycja figur utworzona przy użyciu przyciągania do obiektów; Piramida z trójkątów; Tarcza zegara; 7. Edycja krzywych: Rysowanie linii; Rysunek odręczny (Freehand Tool); Krzywe Béziera (Bezier Tool); Środki artystyczne (Artistic Media Tool); Pisak (Pen Tool); Łamana (Polyline Tool); Krzywa z 3 punktów (3 Point Curve Tool); Interakcyjny łącznik (Interactive Connector Tool); Krzywe Béziera; Zmiana kształtu krzywych; Zmiana kształtu obiektów; Przykłady; Modyfikacja kształtu litery; Serce z dwóch węzłów; Róża wiatrów; 8. Modyfikacje obiektów: Pędzle; Pędzel rozmazujący (Smudge Brush); Pędzel chropowaty (Roughen Brush); Przycinanie i usuwanie; Kadrowanie (Crop Tool); Nóż (Knife Tool); Gumka (Eraser Tool); Inteligentne usuwanie segmentów (Virtual Segment Delete); Łączenie obiektów; Kształtowanie; Spawanie (Weld); Przycinanie (Trim); Część wspólna (Intersect); Proste przycinanie (Simplify); Przód bez tyłu (Front Minus Back); Tył bez przodu (Back Minus Front); Przykłady; Przecięty napis; Jaskółka; Flaga olimpijska; Kwiatek; 9. Praca z bitmapami: II Edycja grafiki rastrowej; Wstęp do części II; Co o Photoshopie wiedzieć wypada?; Rzut oka na historię sztuki; Malarstwo; Druk; Fotografia; Sieć WWW; Co nowego?; 10. Photoshopa czas zacząć: Uruchamianie programu; Ekran główny; Praca z dokumentami; Tworzenie nowego dokumentu; Otwieranie dokumentu w programie Photoshop; Elementy okna obrazu; Adobe Bridge - przeglądarka plików nowej generacji; Zapisywanie plików; Nawigacja; Zmiana skali podglądu obrazu; Skąd brać obrazy?; Skanowanie; Adobe Stock Photos; Kończenie pracy; Zamykanie obrazu; Zamykanie przeglądarki Adobe Bridge; Kończenie pracy z programem Photoshop; 11. Okno widokowe, czyli jak korzystać z prostych narzędzi: Zmiana rozmiarów i rozdzielczości; Automatyczne skalowanie obrazu; Zmiana rozmiarów obrazu; Przeskalowywanie obrazu do określonych rozmiarów; Zmiana rozdzielczości obrazu; Obszar roboczy; Zmiana wielkości obszaru roboczego; Kadrowanie obrazu; Kilka słów o pasku opcji narzędzia Kadrowanie (Crop); Obracanie obrazu; Zaznaczanie; Pasek narzędziowy; Pasek narzędziowy - narzędzie po narzędziu; Główne menu poleceń; Menu Plik (File); Menu Edycja (Edit); Menu Obrazek (Image); Menu Warstwa (Layer); Menu Zaznacz (Select); Menu Filtr (Filter) i Widok (View); Menu Okno (Window); Menu Pomoc (Help); Pasek opcji; Palety; Co zrobić, żeby palety nie przeszkadzały?; Studnia palet; Obszar roboczy, czyli własne środowisko; Paleta Kolor (Color); Paleta Próbki (Swatches); Paleta Style (Styles); Paleta Info (Info); Paleta Warstwy (Layers); Paleta Kanały (Channels); Paleta Ścieżki (Paths); Paleta Historia (History); Paleta Zadania (Actions) Palety Typografia (Character) i Akapit (Paragraph); Paleta Ustawienia narzędzia (Tools Presets); Paleta Pędzle (Brushes); 12. Wszystko o kolorach: Zacznijmy od podstaw; RGB a CMYK, czyli monitor kontra drukarka; Co to są kanały?; Tryby kolorów; Tryby mieszania kolorów; Wybór kolorów; Kolor narzędzia i kolor tła; Definiowanie koloru; Edycja kolorów; Polecenia podmenu Dopasuj (Adjustments); Okno dialogowe Balans kolorów (Color Balance); Poziomy jasności obrazu; Polecenia Auto-kolor (Auto Color) i Auto-kontrast (Auto Contrast); Okno dialogowe Barwa/Nasycenie (Hue/Saturation); Warstwy wypełnione kolorem naturalnym; Ściemnianie i rozjaśnianie obrazu; 13. Warstwy, ścieżki i kształty: Podstawowe operacje na warstwach; Tworzenie nowej warstwy; Kopiowanie warstwy w obrębie obrazu; Odbicie lustrzane warstwy; Ukrywanie i wyświetlanie; Przekształcanie selekcji w warstwę; Usuwanie warstwy; Zarządzanie warstwami; Zmiana kolejności warstw; Konwersja tła na warstwę i warstwy na tło; Przesuwanie warstwy; Blokowanie parametrów warstwy; Kopiowanie warstw; Grupy warstw; Łączenie i spłaszczanie; Operacje zaawansowane przeprowadzane na warstwach; Krycie warstwy; Efekty warstw; Mieszanie warstw; Maski warstwy; Grupy odcinania; Ścieżki i kształty; Ścieżki; Edycja ścieżek; Kształty; 14. Malowanie i gradienty FTP: Narzędzia malarskie FTP; Narzędzie Pędzel (Brush) FTP; Narzędzie Smużenie (Smudge) FTP; Narzędzie Wiadro z farbą (Paint Bucket) FTP; Narzędzie Gumka (Eraser) FTP; Paleta Pędzle (Brushes) FTP; Edycja końcówki pędzla FTP; Zapisywanie ustawień pędzla FTP; Wczytywanie biblioteki końcówek FTP; Gradienty FTP; Tworzenie gradientu FTP; Edycja gradientu FTP; Dodatkowe biblioteki gradientów FTP; Mapa gradientu FTP; 15. Tekst FTP: Tworzenie tekstu FTP; Edytowalna warstwa tekstowa FTP; Edycja tekstu FTP; Efekty specjalne FTP; Przekształcanie i zniekształcanie tekstu FTP; Rasteryzacja warstwy tekstowej FTP; Wypełnianie tekstu obrazem FTP; Zanikanie napisów i efekty warstwy FTP; 16. Filtry i maski FTP: Filtry FTP; Stosowanie filtrów FTP; Przegląd filtrów FTP; Ćwiczenia FTP; Maski FTP; Kanały alfa FTP; Szybka maska FTP; 17. Edycja i obróbka zdjęć FTP: Kadrowanie, skalowanie, zmiana rozdzielczości FTP; Korekta błędów FTP; Zabawa z kolorem FTP; Ostrość FTP; Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ćwiczenia Praktyczne)
1. Wstęp; 2. Pierwsze kroki; 3. Podstawy rysunku wektorowego; 4. praca z tekstem i tabelami; 5. Wypełnienia i kontury; 6. Precyzyjne rysowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Stworzenie identyfikacji wizualnej firmy? Profesjonalne zaprezentowanie produktów? To umiejętności, bez których nie poradzi sobie żaden dział marketingu.
Proponowany przez nas CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy to pierwszy krok do ich zdobycia. Czterdzieści siedem lekcji szczegółowo objaśnia, jak zaprojektować logo, papier firmowy i wizytówkę, przygotować teczkę ofertową, ulotkę i gadżety reklamowe, a później w efektowny sposób zaprezentować gotowy projekt. Nasza ekspertka krok po kroku wprowadzi Cię w zagadnienia grafiki użytkowej.

Co Cię czeka podczas szkolenia?

Kurs jest przeznaczony dla średnio zaawansowanych użytkowników programu CorelDRAW, którzy chcieliby zgłębić tajniki takich funkcji jak krzywe Béziera, operacje boolowskie, harmonia kolorów, wypełnienia tonalne czy style obiektów. Dzięki ich wykorzystaniu adepci grafiki użytkowej posiądą między innymi umiejętność wykonywania mockupów, czyli uniwersalnych makiet służących do prezentacji projektów. Wszystkie wektorowe grafiki stworzone w programie CorelDRAW mogą być z powodzeniem wykorzystywane zarówno w wersji elektronicznej, jak i do wysokiej jakości wielkoformatowych wydruków.
Wejdź w zupełnie nowy wymiar grafiki! Dzięki zaawansowanym narzędziom dostępnym w pakiecie CorelDRAW X7 przygotowane przez siebie projekty przedstawisz także w przestrzeni trójwymiarowej. Wykorzystanie rad zawartych w kursie sprawi, że wyniki Twojej pracy dosłownie nabiorą głębi, a tym samym staną się jeszcze bardziej atrakcyjne dla odbiorcy.

Zatem do dzieła!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej