Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(5)
Autor
Antczak-Sabala Beata
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Biblioteki akademickie
(5)
Bibliotekarstwo
(2)
Informacja naukowa
(2)
Public relations
(2)
Biblioteka
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Marketing partnerski
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing partnerski w usługach bibliotek: Partnerzy biblioteki a kreowanie jej wizerunku; Otoczenie bibliotek akademickich i jego wpływ na funkcjonowanie; Marketing partnerski w kreowaniu wizerunku biblioteki; Realizacja idei partnerstwa w bibliotece szkoły wyższej; Biblioteka wydziałowa: między wydziałem a biblioteką główna; Elementy koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w procesie konstruowania misji i wizji biblioteki; Związki partnerskie bibliotek; Marketing partnerski w usługach bibliotek; Miejsce biblioteki w strukturze uczelni na przykładzie biblioteki w Wyższej Szkole Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu; Czytelnik czy konsument wiedzy? Nowe podejście do użytkowników bibliotek; 2. Public relations bibliotek- kreowanie związków partnerskich: Współpraca biblioteki uniwersyteckiej z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi jako zasadnicza część kreacji wizerunku; Rozwój biblioteki jako element rozwoju w kontekście społecznej odpowiedzialności uczelni; Działania biblioteki w zakresie public relations jako czynnik motywujący jej pracowników; Ocena satysfakcji użytkowników biblioteki jako podstawa kształtowania relacji partnerskich; Blogi w public relations organizacji niedochodowych; Nowe formy społecznościowej współpracy bibliotekarzy; Kształtowanie relacji biblioteki z mediami; Jak pozyskać sponsora, czyli o praktycznej stronie sponsoringu bibliotecznego; Public relations biblioteki wyższego szkoły niepublicznej; 3. Biblioteki cyfrowe- partnerzy przyszłości: Perspektywa współpracy bibliotek szkół wyższych i placówek naukowych w tworzeniu systemu informacyjnego nauk o turystyce; Śląska Biblioteka Cyfrowa jako partner Wyższej Szkoły Humanista; Rozwój bibliotek cyfrowych w Polsce; Współpraca sieci bibliotek Uniwersytetu Śląskiego z Narodowym Uniwersalnym Katalogiem Centralnym NUKAT; System biblioteczny SOWA2?MARC21 w szkołach wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Organizacja współczesnej biblioteki akademickiej. Badania i oceny jakości bibliotek. Tworzenie kultury oceny; Katalog centralny NUKAT a organizacja dostępu do zasobów naukowych biblioteki akademickiej; Nowe role i specjalności pracowników biblioteki: broker informacji; Strategi rozwoju na przykładzie biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniul Wykorzystywanie i udostępnianie elektronicznych baz danych w bibliotekach niepaństwowych szkół wyższych; Rola edukacyjnych zasobów elektronicznych w kreowaniu pozytywnego wizerunku biblioteki akademickiej na przykładzie Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej; Poznaj swojego czytelnika. Czy strona internetowa biblioteki może być źródłem informacji o czytelniku? Część II: Nowoczesne technologie w działalności biblioteki. Federacja Bibliotek Cyfrowych w sieci PIONIER; Organizacja dostępu do informacji w bibliotece cyfrowej; Oprogramowanie o otwartym kodzie źródłowym i jego przyszłość w sektorze usług bibliotecznych; Koha - alternatywa dla komercyjnych systemów bibliotecznych; Miejsce katalogowania w świecie wyszukiwarek internetowych czyli jak zachęcić użytkownika sieci do wizyty w bibliotece; Biblioteka 2.0 - interaktywna biblioteka w sieci. Część III: Usługi w bibliotece akademickiej. Information literacy - kształcenie umiejętności informacyjnych w bibliotekach akademickich; Szkolenie biblioteczne on-line w polskich bibliotekach akademickich; Przysposobienie biblioteczne - kurs e- learningowy w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; QuestionPoint - wirtualny wielojęzyczny serwis informacyjny. Część IV: Public relations a kultura żywego słowa bibliotekarza, czyli retoryka stosowana w działaniach public relations biblioteki uczelnianej; Społeczne komunikowanie się biblioteki z otoczeniem. Istota, cele i zasady bibliotecznego PR; Public relations w Bibliotece Uczelnianej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie. Możliwości, przykłady, propozycje działań; Przełamywać bariery, czyli o tworzeniu właściwych relacji między bibliotekarzem a użytkownikiem w procesie komunikacji interpersonalnej; Wpływ komunikacji interpersonalnej na wizerunek biblioteki i relacje bibliotekarz-użytkownik; Skuteczna komunikacja vs konflikt w bibliotece; Aranżacja wnętrza jako czynnik kształtowania wizerunku biblioteki; Navigare necesse est - wyzwania etyczne w cyberprzestrzeni; Funkcjonalność stron www bibliotek niepaństwowych szkół wyższych a ich wizerunek w środowisku elektronicznym na podstawie wybranych przykładów; Strony www jako element wizerunku bibliotek niepaństwowych szkół wyższych miasta Wrocławia. Część V: Materiały z X Konferencji Bibliotek Szkół Wyższych Niepaństwowych. Poradnik medialny, czyli współpraca z radiem i telewizją; Wirtualne usługi informacyjne; Narzędzia i metody wyszukiwania w Ukrytym Internecie - przegląd i propozycje zastosowań dla bibliotek; Badanie użyteczności serwisów internetowych; Sprawozdanie z X Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Szkół Wyższych Niepaństwowych "Przestrzeń informacyjna biblioteki akademickiej - tradycja i nowoczesność", Toruń, 9-11 czerwca 2008 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 15)
1. Public relations : aspekty teoretyczne w biblioteko znawstwie i informacji naukowej, 2. Public relations i biblioteki, 3. Public relations : projekty specjalne, 4. Konferencja Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego 2003 / Organizator Maria Kocójowa, 5. Public relations Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Polityka KBN w zakresie finansowania działań wspierających badania naukowe, Biblioteka w systemie uczelni akademickiej, Biblioteka akademicka: możliwe zmiany organizacji, Problematyka oceny jakości i wynikające z niej próby standaryzacji i normalizacji działalności biblioteczno-informacyjnej, Kadra polskich bibliotek uczelnianych w perspektywie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Budownictwo biblioteczne w ostatnim dziesięcioleciu-główne tendencje w projektowaniu, od gromadzenia zbiorów do zarządzania zasobami, Wczoraj fantazja, dzisiaj - rzeczywistość, czyli o komputeryzacji polskich bibliotek akademickich słów kilka, Zbiory specjalne-luksus czy narodowy obowiązek?, Praca naukowa i dydaktyczna w bibliotekach uczelnianych i możliwości jej efektywnego realizowania, Międzynarodowa współpraca między bibliotekami uczelni państwowych i niepaństwowych, Te nieprzewidywalne biblioteki akademickie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie marketingiem w usługach, 2. Misja biblioteki naukowej w teorii i praktyce, 3. Mapa strategii rozwoju biblioteki wyższej szkoły, 4. Planowanie strategiczne w bibliotece akademickiej, 5. Zarządzanie marką w bibliotece, 6. Strategie zarządzania a konkurencyjność szkół wyższych, 7. Marketing bezpośredni w działaniach Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 7. Organizacja pracy i zarządzanie personelem w bibliotece na podstawie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 8. Strategia rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - cele, zadania, perspektywy, 9. Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego biblioteki - sztuka czy formalność? Od teorii do praktyki, 10. Wizerunek współczesnej biblioteki, 11. Zarządzanie strategiczne w bibliotekach szkół wyższych na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L.Koźmińskiego, czyli wczoraj, dziś i jutro biblioteki WSPiZ, 12. Wpływ zarządzania strategicznego w bibliotece uczelnianej na profesjonalną obsługę czytelników, 13. Zarządzanie jakością usług w małej bibliotece naukowej, 14. Od wizji do strategii: jak tworzona plan strategiczny Biblioteki DSWE TWP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej