Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(15)
E-booki
(7)
Czasopisma
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(17)
Autor
Chodyński Andrzej
(9)
Huczek Marian (1939-2023)
(9)
Jabłoński Adam
(4)
Kamińska Joanna
(4)
Kochmańska Magdalena
(4)
Adamiec Sabina
(3)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Socha Irena (1946- )
(3)
Żołędowska-Król Beata
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Galata Stanisław
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kocójowa Maria
(2)
Kopel Anna
(2)
Regulski Lech
(2)
Rosa Kacper
(2)
Skórska Anna
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Wojciechowski Jacek
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Chuchro Ewa (1969-2013)
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Frączek Renata
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Gębołyś Zdzisław
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Kemp Ivor
(1)
Kochamńska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Krynojewski Franciszek R
(1)
Kłóska Iwona
(1)
Marek Jabłoński
(1)
Materska Katarzyna
(1)
Obrzut Anna
(1)
Pietruch-Reizes Diana
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Sidor Maria Wanda
(1)
Sosińska-Kalata Barbara
(1)
Szołtysik Karina
(1)
Targosz-Wrona Elżbieta
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Urban Bogumiła
(1)
Wildhardt Teresa
(1)
Wnuk Jan
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Bibliotekarstwo
(16)
Instytucje nonprofit
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Innowacje
(4)
Biblioteki
(3)
Internet
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Public relations
(3)
Biblioteki akademickie
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja
(2)
Informacja naukowa
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Strony WWW
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteka
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Biopaliwa
(1)
Controlling
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Finanse
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Infobrokerzy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Intuicja
(1)
Jakość usług
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing biblioteczny
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Miasta
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Organizacja
(1)
Parki technologiczne
(1)
Podatek
(1)
Polska
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemysł
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rosja
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Rynek pracy
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Samorząd gminny
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Sieś komputerowa
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Targi i wystawy
(1)
Usługi informacyjne
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Wartość dodana
(1)
Web 2.0
(1)
Wizerunek biblioteki
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Wizerunek szkoły
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolontariat międzynarodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace PTIN ; nr 9)
Accessible information in the knowledge society; Dynamics and stability in multilevel thematic network; The contemporary knowledge worker. Comprehensive and exciting challenges; Information policies from the republic of sciences to the realm of innovation; SME information sharing in emerging economies; A qualitative analysis of the factors influencing findability of the website of Slovak libraries; Information products in the electronic environment: from user experience to information ecology; Library data in higher education institution management. Publishing behavior research as factor of academic assessment; Nowe urządzenia organizacji wiedzy a jakość usług informacyjnych; Słowa kluczowe narzędziem promocji informacji i wiedzy; Aktywni odbiorcy usług informacyjnych w społeczeństwie wiedzy; Indeksy w serwisach www; Wykorzystanie Web 2.0 oraz architektury i informacji w pracy brokera informacji; Wyszukiwanie pełnotekstowe w zasobach bibliotek cyfrowych; Nauka o informacji a naukoznawstwo: siła powiązań; Warsztat naukowca a problem formatu informacji bibliograficznej generowanej przez systemy informacyjne; Źródła informacji prawniczej w Bibliotece Sejmowej; Współczesne bazodanowe systemy informacyjne o sztuce; Innowacja geoinformacyjna; Dostęp do informacji archiwalnej w społeczeństwie wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas i powinności. 2. Biblioteczna wartość nadana. 3. Bibliotekarstwo w stanie ewolucji. 4. Biblioteczne strategie. 5. Konsorcja biblioteczne. 6. Kierownik biblioteki. 7. Biblioteczne rekomendacje i filtracje. 8. Komunikacja elektroniczna: język - odbiorca. 9. Flirt literatury z maszyną turinga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Budowa i doskonalenie zespołów pracowniczych budzi duże zainteresowanie współczesnych organizacji. Z badań naukowych wynika, że na powodzenie i efektywność organizacji oprócz czynników materialnych, technicznych i finansowych, istotny wpływ mają ludzie - ich umiejętności, kompetencje, możliwości oraz wyznawane wartości. Równie ważne są relacje między ludźmi, forma organizacji ich pracy oraz role jakie pełnią w zespole. Ze Wstępu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przewodnik; 2. Aktualności: przepisy prawne; 3. Organizacja biblioteki: Status prawny biblioteki; Nadzór finansowy, administracyjny i pedagogiczny nad bibliotekami; Organy biblioteki; Organizacja gospodarki finansowej; Podstawowe dokumenty prawne biblioteki; Własność biblioteki (majątek, inwentarz, ubezpieczenie); 4. Zamówienia publiczne: Informacje ogólne; 5. Gospodarka finansowe biblioteki: Źródła finansowania biblioteki; Alternatywne środki finansowania biblioteki; Granty krajowe i UE; 6. Budżet biblioteki: Podstawy teoretyczne; 7. Wydatki personalne i rzeczowe biblioteki: Wydatki personalne w bibliotekach; 8. Zarządzanie finansami biblioteki: Zarządzanie finansami; Zarządzanie projektami; Zarządzanie jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Andrzej Chodyński: Organizacja non - profit jako akywny interesariusz firmy zarządzającej wiedzą. Uwarunkowania zrównoważonego. Agata Dudek: Public relations szkół wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Alicja Gębczyńska: Czynniki determinujące satysfakcję klienta wewnętrznego w organizacji non - profit. Zdzisław Gebołyś: Jak badać misję biblioteki? Honorata Howaniec: Public relations a wizerunek organizacji non - profit. Marian Huczek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych biblioteki. Marian Huiczek, Irena Socha: Komunikacja w doskonaleniu procesu public relations w bibliotece. Adam Stefan Jabłoński: Projakościowy model zarządzania widzą w organizacjach non - profit. Marek Marian Jabłoński: Innowacyjny menedżer organizacji non - profit. Joanna Kamińska: Czynniki wpływające na jakość pracy w bibliotece. Maja Kitlińska: Wykorzystanie metod organizatorskich do poprawy efektywności pracy w bibliotece. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Tożsamość wizualna organizacji non profit. Baeata Palma, Izabela Jurczak: Program komputerowy Sowa jako narzędzie wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Szkoły Zarządzania i Marketingu. Beata Żołędowska: Orientacja na użytkownika podstawą doskonalenia usług bibliotecznych. Marta Bartkowska - Stenek: wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja darmowa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydyaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich. Miscellanea Informatologica Varsoviensia)
1. Modelowe koncepcje informatyzacji naukowej (information science) na początku XXI wieku, 2. Dostęp do wiedzy wobec rozowju rynku publikacji cyfrowych. Zagrożenia i nadzieje, 3. Wolna informacja, wolna kultura, 4. Ujednolicenie elektronicznych systemów informacji publicznej, 5. Organizowanie zasobów wiedzy o kulturze w świetle wybranych narzędzi lingwistycznych, 6. Logiki opisowe jako teoretyczne podstawy budowania ontologii, 7. Microsoft Japanese ime - interfejs języka japońskiego dla Windows XP, 8. Audyt informacyjny - dwa modele
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 16)
1. Tendencje, 2. Jakość i integracja, 3. Tworzenie i dostęp, 4. Dystrybucja przez biblioteki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 15)
1. Public relations : aspekty teoretyczne w biblioteko znawstwie i informacji naukowej, 2. Public relations i biblioteki, 3. Public relations : projekty specjalne, 4. Konferencja Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego 2003 / Organizator Maria Kocójowa, 5. Public relations Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Plan zarządzania kryzysowego: Ogólne informacje dotyczące planowania; Część graficzna planu zarządzania kryzysowego; Część opisowa planu zarządzania kryzysowego; Część opisowa planu zarządzania kryzysowego; 2. Plan obrony cywilnej: Część graficzna- mapa; Część opisowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularny, 2000-2002
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2007)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Cz.I Aspekty humanityczne zarządzania: 1. Psychologiczne uwarunkowania działań zbiorowych, 2. Komunikacja warunkiem kapitału społecznego biblioteki, Motywowanie pracowników biblioteki a koncepcja marketingu wewnętrznego. Cz.II Zarządzanie strategiczne: 1. Macierz oceny szans rozowju miast i gmin, 2. Klasa kreatywna jako czynnik rozowju miast, 3. Bariery rozowju przedsiębiorczości małych i średnich firm, 4. Wybrane czynniki zarządzania wartością organizacji non-profit. Cz.III Zarządzanie operacyjne: 1. Nauczanie na odległość formą edukacji w szkolnictwie wyższym, 3. Etykiety środowiskowe jako znaki towarowe w marketingu produktów przyjaznych środowisku w dobie globalizacji, 4. Działalność gospodarcza gminy środkiem rozowju przedsiębiorczości lokalnej, 5. Promocja gminy jako sposów wspierania loklanego rozwoju społecznjo-gospodarczego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 2/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Elastyczność przedsiębiorstwa na globalnym rynku-aspekty rozwojowe, 2. Europejskie trendy w zakresie innowacji, 3. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 4. Rynek pracy a przedsiębiorczość lokalna, 5. Koncepcja edukacji przez całe życie jako odpowiedź na wyzwania współczesności, 6. Kapitał intelektualny w realizacji jednolitego procesu budowy strategii przedsiębiorstwa, 7. Klastry jako środek przedsiębiorczości lokalnej, 8. Efektywne modele biznesu, 9. Uwarunkowania strategii przedsiębiorstw transnarodowych, 10. Analiza interesariuszy w projektach bibliotecznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydyaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 97)
1. Zasoby ludzkie w zarządzaniu biblioteka: Kapitał intelektualny biblioteki; Potencjał społeczny a kapitał biblioteki; 2. Rozwój zasobów ludzkich biblioteki: Przeciwdziałanie skutkom negatywnego doboru do zawodu; Rozwój zawodowy pracowników elementem zarządzania zasobami ludzkimi w bibliotekach; Badanie opinii pracowników jako instrument wspomagający zarządzanie relacjami wewnętrznymi w bibliotece; Badanie satysfakcji użytkowników jako metoda określania potrzeb szkoleniowych bibliotekarzy; Rola Kadry zarządzającej w kształtowaniu kultury organizacyjnej biblioteki; 3. Wybrane metody zarządzania kadrami w bibliotece: Okresowe ocenianie pracowników biblioteki; Ocenianie pracowników biblioteki. Zagadnienia metodyczne na przykładzie Biblioteki WSB w Poznaniu; Zadaniowe i heurystyczne metody rozwiązywania problemów; Etyczne aspekty zastosowania TQM w bibliotekach; Rola inteligencji emocjonalnej w działalności informacyjno-bibliotecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej