Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(3)
Autor
Chodyński Andrzej
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Frączek Renata
(1)
Pietruch-Reizes Diana
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Bibliotekarstwo
(3)
Biblioteki
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Informacja naukowa
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Public relations
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Bibliografia terytorialna
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Infobrokerzy
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Internet
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Menedżerowie
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Usługi informacyjne
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Web 2.0
(1)
Wizerunek biblioteki
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Wizerunek szkoły
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolontariat międzynarodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace PTIN ; nr 9)
Accessible information in the knowledge society; Dynamics and stability in multilevel thematic network; The contemporary knowledge worker. Comprehensive and exciting challenges; Information policies from the republic of sciences to the realm of innovation; SME information sharing in emerging economies; A qualitative analysis of the factors influencing findability of the website of Slovak libraries; Information products in the electronic environment: from user experience to information ecology; Library data in higher education institution management. Publishing behavior research as factor of academic assessment; Nowe urządzenia organizacji wiedzy a jakość usług informacyjnych; Słowa kluczowe narzędziem promocji informacji i wiedzy; Aktywni odbiorcy usług informacyjnych w społeczeństwie wiedzy; Indeksy w serwisach www; Wykorzystanie Web 2.0 oraz architektury i informacji w pracy brokera informacji; Wyszukiwanie pełnotekstowe w zasobach bibliotek cyfrowych; Nauka o informacji a naukoznawstwo: siła powiązań; Warsztat naukowca a problem formatu informacji bibliograficznej generowanej przez systemy informacyjne; Źródła informacji prawniczej w Bibliotece Sejmowej; Współczesne bazodanowe systemy informacyjne o sztuce; Innowacja geoinformacyjna; Dostęp do informacji archiwalnej w społeczeństwie wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Zagadnienia ogólne: 1. Jakich badań potrzebują biblioteki w Polsce? 2. Czy biblioteki wyższych szkół niepaństwowych można nazwać naukowymi? Raport z badań ankietowych dotyczących działalności naukowej bibliotek 3. Potrzeby informacyjne użytkownika - rozważania na przykładzie biblioteki naukowej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu. Część 2. Formy i podmioty działalności naukowej i informacyjnej 1. Bibliografia regionalna w przestrzeni informacyjnej biblioteki akademickiej 2. Bibliografia "Regiony Polski Wschodniej" 3. Pokazy multimedialne jako jedna z form działalności informacyjno-dydaktycznej Biblioteki Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie 4. Optymalizacja dostępu do informacji w Bibliotece Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu ze szczególnym uwzględnieniem zadań bibliotekarza - specjalisty ds. informacji 5. Kulturotwórcza rola Biblioteki Uniwersytetu Szczecińskiego 6. Strony WWW bibliotek wyższych szkół niepaństwowych - próba porównania 7. Rola i zadania bibliotekarzy dyplomowanych w bibliotece akademickiej 8. Autorytet, motywacja i doświadczenie w pracy naukowej bibliotekarzy Część 3. Warsztat naukowy i jego udostępnianie: 1. Biblioteka Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu jako warsztat naukowo-dydaktyczny studentów i pracowników naukowych 2. Jakość usług bibliotecznych. Wyniki ankiety przeprowadzonej w Bibliotekach Wyższych Szkół Bakowych 3. Porównanie udostępniania zasobów informacji naukowych na nośnikach elektronicznych w Bibliotece Chemicznej i Bibliotece Chemii Spożywczej - filiach Biblioteki Głównej Politechniki Łódzkiej 4. Badanie jakości usług w budowaniu relacji czytelnik - bibliotekarz na podstawie doświadczeń Biblioteki Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu Część 4. Z doświadczeń bibliotek uczelnianych. 1. Proces tworzenia zbiorów, bazy naukowej i informacyjnej małej biblioteki uczelnianej na przykładzie Biblioteki Dolnośląskiej Wyższej Szkoły Służb Publicznych "Asesor" we Wrocławiu 2. Realizacja zadań naukowych wynikających z ustawy o bibliotekach w Bibliotece Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Wrocławiu 3. Nowe zadania i możliwości Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi w świetle zmian organizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Andrzej Chodyński: Organizacja non - profit jako akywny interesariusz firmy zarządzającej wiedzą. Uwarunkowania zrównoważonego. Agata Dudek: Public relations szkół wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Alicja Gębczyńska: Czynniki determinujące satysfakcję klienta wewnętrznego w organizacji non - profit. Zdzisław Gebołyś: Jak badać misję biblioteki? Honorata Howaniec: Public relations a wizerunek organizacji non - profit. Marian Huczek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych biblioteki. Marian Huiczek, Irena Socha: Komunikacja w doskonaleniu procesu public relations w bibliotece. Adam Stefan Jabłoński: Projakościowy model zarządzania widzą w organizacjach non - profit. Marek Marian Jabłoński: Innowacyjny menedżer organizacji non - profit. Joanna Kamińska: Czynniki wpływające na jakość pracy w bibliotece. Maja Kitlińska: Wykorzystanie metod organizatorskich do poprawy efektywności pracy w bibliotece. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Tożsamość wizualna organizacji non profit. Baeata Palma, Izabela Jurczak: Program komputerowy Sowa jako narzędzie wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Szkoły Zarządzania i Marketingu. Beata Żołędowska: Orientacja na użytkownika podstawą doskonalenia usług bibliotecznych. Marta Bartkowska - Stenek: wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej