Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Autor
Chodyński Andrzej
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Zybert Elżbieta Barbara
(2)
Berliński Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Sidor Maria Wanda
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Wnuk Jan
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Bibliotekarstwo
(3)
Biblioteki
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Bibliotekarstwo szkolne
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Biopaliwa
(1)
Controlling
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Edukacja medialna
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Informacja naukowa
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele-bibliotekarze
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Służba zdrowia
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolontariat międzynarodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Jakość jako element działań kontrolno-ewaluacyjnych w bibliotekach i ośrodkach informacji, 2. Przykładowe narzędzia wydajności, efektywności i jakości działań biblioteczno-informacyjnych, 3. Przykładowe zastosowanie narzędzi pomiaru w bibliotekach różnych sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydyaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 49)
Zawiera: Etyka pracy bibliotekarza szkolnego; Bibliotekarstwo szkolne zawodem stresującym i toksycznym; Jakość w pracy biblioteki szkolnej; Międzynarodowe wytyczne dla bibliotekarstwa szkolnego; Księgi pierwsze. Antologie dla dzieci; Rynek książki szkolnej w Polsce; Edukacja czytelnicza i medialna; Muzea i ich miejsce w systemie oświatowym; Edukacyjne tropy w Internecie; Biblioteki wobec zmian w opisie bibliograficznym; Opracowanie rzeczowe zbiorów w bibliotece szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej