Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(11)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(10)
Autor
Chodyński Andrzej
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Socha Irena (1946- )
(3)
Antczak Mariola
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Krzemień Eugeniusz
(2)
Nowak Paweł
(2)
Rosa Kacper
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Budnik Monika
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jagodzińska Katarzyna
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kruk Marta
(1)
Kurowska Joanna
(1)
Obrzut Anna
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Palma Beata (1979- )
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Sarna Paweł
(1)
Selwa Anna
(1)
Sidło Aleksandra
(1)
Simiński Roman
(1)
Sołtysik-Piorunkiewicz Anna
(1)
Szołtysik Karina
(1)
Słociński Sebastian
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Urban Bogumiła
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Więckiewicz Marta
(1)
Wojciechowski Jacek
(1)
Żejmo Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Bibliotekarstwo
(5)
Biblioteki
(5)
Public relations
(5)
Biblioteki akademickie
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Biblioteka
(3)
Marketing
(3)
Marketing biblioteczny
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Wizerunek biblioteki
(2)
Administracja
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Ocena pracowników
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Wizerunek szkoły
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolontariat międzynarodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
14 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Andrzej Chodyński: Organizacja non - profit jako akywny interesariusz firmy zarządzającej wiedzą. Uwarunkowania zrównoważonego. Agata Dudek: Public relations szkół wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Alicja Gębczyńska: Czynniki determinujące satysfakcję klienta wewnętrznego w organizacji non - profit. Zdzisław Gebołyś: Jak badać misję biblioteki? Honorata Howaniec: Public relations a wizerunek organizacji non - profit. Marian Huczek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych biblioteki. Marian Huiczek, Irena Socha: Komunikacja w doskonaleniu procesu public relations w bibliotece. Adam Stefan Jabłoński: Projakościowy model zarządzania widzą w organizacjach non - profit. Marek Marian Jabłoński: Innowacyjny menedżer organizacji non - profit. Joanna Kamińska: Czynniki wpływające na jakość pracy w bibliotece. Maja Kitlińska: Wykorzystanie metod organizatorskich do poprawy efektywności pracy w bibliotece. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Tożsamość wizualna organizacji non profit. Baeata Palma, Izabela Jurczak: Program komputerowy Sowa jako narzędzie wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Szkoły Zarządzania i Marketingu. Beata Żołędowska: Orientacja na użytkownika podstawą doskonalenia usług bibliotecznych. Marta Bartkowska - Stenek: wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja darmowa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2458)
1. Główne idee i założenia marketingu wewnętrznego w bibliotece, 2. Narzędzia marketingu wewnętrznego służace podnoszeniu jakości pracy biblioteki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing partnerski w usługach bibliotek: Partnerzy biblioteki a kreowanie jej wizerunku; Otoczenie bibliotek akademickich i jego wpływ na funkcjonowanie; Marketing partnerski w kreowaniu wizerunku biblioteki; Realizacja idei partnerstwa w bibliotece szkoły wyższej; Biblioteka wydziałowa: między wydziałem a biblioteką główna; Elementy koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w procesie konstruowania misji i wizji biblioteki; Związki partnerskie bibliotek; Marketing partnerski w usługach bibliotek; Miejsce biblioteki w strukturze uczelni na przykładzie biblioteki w Wyższej Szkole Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu; Czytelnik czy konsument wiedzy? Nowe podejście do użytkowników bibliotek; 2. Public relations bibliotek- kreowanie związków partnerskich: Współpraca biblioteki uniwersyteckiej z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi jako zasadnicza część kreacji wizerunku; Rozwój biblioteki jako element rozwoju w kontekście społecznej odpowiedzialności uczelni; Działania biblioteki w zakresie public relations jako czynnik motywujący jej pracowników; Ocena satysfakcji użytkowników biblioteki jako podstawa kształtowania relacji partnerskich; Blogi w public relations organizacji niedochodowych; Nowe formy społecznościowej współpracy bibliotekarzy; Kształtowanie relacji biblioteki z mediami; Jak pozyskać sponsora, czyli o praktycznej stronie sponsoringu bibliotecznego; Public relations biblioteki wyższego szkoły niepublicznej; 3. Biblioteki cyfrowe- partnerzy przyszłości: Perspektywa współpracy bibliotek szkół wyższych i placówek naukowych w tworzeniu systemu informacyjnego nauk o turystyce; Śląska Biblioteka Cyfrowa jako partner Wyższej Szkoły Humanista; Rozwój bibliotek cyfrowych w Polsce; Współpraca sieci bibliotek Uniwersytetu Śląskiego z Narodowym Uniwersalnym Katalogiem Centralnym NUKAT; System biblioteczny SOWA2?MARC21 w szkołach wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele public relations - od publicity do współdziałania; 2. Marketing we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3. Strategie innowacji jako wartości dla klienta; 4. Publicity of private brands; 5. Czarny public relations a bankructwa banków; 6. Public relations instytucji usług publicznych działających na obszarze samorządu terytorialnego; 7. Promotional Tools in Foreign Direct Investment Attracting; 8. Metodologie badania wizerunku organizacji pożytku publicznego na przykładzie szkoły wyższej; 9. Efektywna komunikacja zewnętrzna w organizacjach pozarządowych. Studium przypadku: Towarzystwo Inicjatyw Twórczych "e"; 10. Rola biblioteki w kreowaniu wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej szkoły Humanitas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna)
1. Ramówka wiosenna a relacje między kosztem instytucjonalnym i promocją medialną- w oparciu o TVP i TVP2; 2. Jakość media relations urzędów administracji samorządowej w Zagłębiu Dąbrowskim w ocenie dziennikarzy mediów lokalnych i regionalnych; 3. Media w działaniach public relations samorządu na przykładzie miast Górnośląskiego Związku Metropolitalnego; 4. Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego jako element promocji regionu i wspierania tożsamości regionalnej; 5. Dress code jako element wewnętrznego public relations i jego znaczenie w kreowaniu pozytywnego wizerunku biblioteki naukowej; 6. Strategia wizerunkowa Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Założenia i implementacja; 7. Marketing partnerski placówki zdrowotnej- tworzenie relacji z klientami a wewnętrzne public relations; 8. Odkrywany czy odkryty potencjał komunikacyjny? O wykorzystaniu mikrologu jako narzędzia internetowego public relations w sektorze publicznym; 9. Nowe muzea sztuki w Europie Środkowej on-line w poszukiwaniu odbiorców, czyli o muzealnym public relations w kanale internetowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing relacji a poprawa obsługi klienta biblioteki, Zarządzanie marketingiem relacji firm z udziałem proekologicznych organizacji non profit, Misja biblioteki szkoły wyższej w Polsce, Budowanie oraz ocena jakości pracy biblioteki szkolnej jako multimedialnego i internetowego centrum informacji, Znaczenie identyfikacji powiązań klienta wewnętrznego w zarządzaniu biblioteką, Kultura organizacyjna w planowaniu strategicznym biblioteki, Przedsiębiorczość a ryzyko, Realizacja celów strategicznych organizacji non profit w oparciu o zrównoważoną kartę wyników Kaplana - Nortona, Cele marketingu wewnętrznego w kreowaniu wizerunku, Znaczenie marki w kształtowaniu wizerunku organizacji non profit, Efektywność działania organizacji non profit, Zarządzanie tożsamością biblioteki, Biblioteka jako przykład organizacji niedochodowej, Promocja w działalności biblioteki pedagogicznej. Reklama społeczna jako narzędzie promocji w organizacjach ze szczególnym uwzględnieniem organizacji typu non profit, Rola marketingu wewnętrznego w kreowaniu wizerunku biblioteki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od marketingu tradycyjnego do marketingu internetowego: biblioteka otwarta i aktywne bibliotekarstwo internetowe; 2. Wizerunek biblioteki jako element wizerunku uczelni; 3. Co i jak promować w bibliotece?; 4. Public relations w aspekcie pracy w bibliotece. Praktyczne zastosowanie wybranych narządzi; 5. System ocen okresowych pracowników w bibliotece; 6. Identyfikacja korporacyjna jako potężne źródło przewagi wobec konkurencji; 7. Tworzenie wizerunku biblioteki na przykładzie działań Biblioteki Głównej Uniwersytetu Szczecińskiego; 8. Jak łapać użytkownika w sieci? Elementy marketingu 2.0 w bibliotece; 9. Prospołeczne działania współczesnej biblioteki jako narzędzie marketingu: konieczność czy potrzeba serca?; 10. Marketing biblioteki w zmieniającym się świecie. Marketing w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego- wybrane działania marketingowe; 11. Zarządzanie czasopismami elektronicznymi w Bibliotece Politechniki Wrocławskiej; 12. Zasady działalności marketingowej i marketing relacji; 13. Dialog w bibliotece szkoły wyższej- wybrane zagadnienia; 14. Budowanie więzi w środowisku uniwersyteckim: rola marketingu partnerskiego w działaniach biblioteki akademickiej; 15.Iinnowacyjne rozwiązania w bibliotekarstwie fińskim z wykorzystaniem elementów strategii marketingowych; 16. Biblioteka otwarta- biblioteka aktywna. Sztuka promocji Biblioteki Głównej Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach; 17. Komunikacja marketingowa biblioteki uczelnianej z otoczeniem (ze szczególnym uwzględnieniem relacji bibliotekarz- użytkownik); 18. Zachowania użytkowników bibliotek impulsem do usprawnień ich obsługi; 19. Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie marketingiem w usługach, 2. Misja biblioteki naukowej w teorii i praktyce, 3. Mapa strategii rozwoju biblioteki wyższej szkoły, 4. Planowanie strategiczne w bibliotece akademickiej, 5. Zarządzanie marką w bibliotece, 6. Strategie zarządzania a konkurencyjność szkół wyższych, 7. Marketing bezpośredni w działaniach Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 7. Organizacja pracy i zarządzanie personelem w bibliotece na podstawie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 8. Strategia rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - cele, zadania, perspektywy, 9. Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego biblioteki - sztuka czy formalność? Od teorii do praktyki, 10. Wizerunek współczesnej biblioteki, 11. Zarządzanie strategiczne w bibliotekach szkół wyższych na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L.Koźmińskiego, czyli wczoraj, dziś i jutro biblioteki WSPiZ, 12. Wpływ zarządzania strategicznego w bibliotece uczelnianej na profesjonalną obsługę czytelników, 13. Zarządzanie jakością usług w małej bibliotece naukowej, 14. Od wizji do strategii: jak tworzona plan strategiczny Biblioteki DSWE TWP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2008)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sieci z udziałem organizacji niekomercyjnych; 2. Przedsiębiorczość sektora publicznego; 3. Czynniki sukcesu rozwoju przedsiębiorczości w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami w regionie małopolskim; 4. Konkurencyjność małych przedsiębiorstw; 5. Strategie konkurencyjne małych przedsiębiorstw; 6. Klaster jako forma powiązań przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy; 7. Strategie inwestora w budowanie wartości przedsiębiorstwa; 8. Humanistyczne aspekty wdrażania zintegrowanych systemów zarządzania; 9. Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych w marketingu; 10. Wykorzystani systemów ekspertowych we wspomaganiu decyzji marketingowych; 11. Instrumenty ograniczania niepewności konsumenta; 12. Rola oceniania pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi w administracji publicznej; 13. Perspektywy odpowiedzialności społecznej w zarządzaniu tożsamością biblioteki uczelnianej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2008)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Marian Huczek: Wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw przez Unię Europejską na przykładzie Małopolski; Andrzej Chodyński: Przedsiębiorczość i innowacyjność a kompetencje- aspekty strategiczne; Marta Kruk: Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w wybranych przedsiębiorstwach sektora budowlanego; Marek jabłoński, Adam Jabłoński: Zarządzanie w kryzysie- model zarządzania finansami; Monika Budnik: Badania satysfakcji klientów jako próba zmierzenia się z dysonansem poznawczym konsumentów; Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem techniki customer care- charakterystyka systemów CRM; Małgorzata Smolarek: Strategie marketingowe małych przedsiębiorstw w powiecie częstochowskim; Paweł Nowak: Wykorzystanie ceny w jakości produktów; Magdalena Jabłońska: Ocena stosowania wybranych zasad społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności przedsiębiorstw; Kacper Rosa: Nowe narzędzia zarządzania środowiskiem- korzyści z ekologicznej oceny cyklu życia (LCA); Eugeniusz Krzemień, Radosław Wolniak: Systemy zarządzania środowiskowego, jakością oraz bezpieczeństwem i higieną pracy i ich integracja; Krystyna Trynda: Audyt informacyjny w sektorze MSP z wykorzystaniem technologii informatycznych' Jagdiga Bakonyi: Efektywność procesów dydaktycznych wspieranych metodami e-lerningu; Sabina Adamiec: Cyfryzacja bibliotek a potencjał społeczny bibliotekarzy; Joanna Dzieńdziora: Równouprawnienie kobiet i mężczyzn w miejscu pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej