Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(17)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(5)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Detyna Beata
(1)
Francik Kamila
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Sibińska Anna
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Sulich Adam
(1)
Swoboda Uwe C
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Widera Wiktor
(1)
Ćwik Bogdan
(1)
Żukowska Joanna
(1)
Żurawik Barbara (1947- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(18)
Rosja
(1)
Język
polski
(18)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(19)
Bankowe usługi detaliczne
(5)
Jakość usług
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Jakość produktu
(2)
Konsumenci
(2)
Kredyt
(2)
Marketing
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Usługi finansowe
(2)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Optymalizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Prawo handlowe
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Płaca minimalna
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wierzytelność
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdolności
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość w zarządzaniu bankiem; Normy ISO w banku detalicznym; Metoda target costing w analizie jakości w banku; Jakość w procesach finansowych banku; Marketing w zarządzaniu przez jakość; Total Quality Management (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2004. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1.Pojęcie marketingu bankowego, 2.Badania marketingowe i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku; 3. Strategie marketingowe banków; 4. Produkt bankowy - jego cechy i rodzaje; 5. Polityka produktu i jej elementy; 6. Cykl życia produktu bankowego; 7. Cena produktów bankowych; 8. Dystrybucja produktów bankowych; 9. Polityka promocji banków; 10. Organizacja działalności marketingowej banku; 11. Przykłady działań marketingowych polskich i zagranicznych banków; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Małgorzata Kolasa. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 155, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Teoria marketingu bankowego: Istota marketingu bankowego a klasyczne ujęcie marketingu; Rola marketingu bankowego a jego zakres pojęciowy. 2.Produkt i jego cena: Produkty i usługi bankowe i ich cena; Trendy w systemie bankowym. 3. Dystrybucja produktów usług banku: Istota dystrybucji produktów usług bankowych a rola segmentacji klientów; Rodzaje kanałów dystrybucji; Bezpośrednie kanały dystrybucji produktów usług bankowych. 4. Promocja i Public Relations w działalności banku: Promocja, Public Relations, Reklama jako najbardziej popularne narzędzie promocji. 5. "Piąty element": Idea, modele i funkcje bankowego marketingu wewnętrznego; Idea jakości w polskich bankach; Customer Relationship Management jako nowa jakość w banku; Kapitał intelektualny a kapitał ludzki w polskiej bankowości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy : podręcznik / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 1999. - 199 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Pojęcie marketingu bankowego, Badania marketingowe i i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku, Produkt jako element strategii marketing-mix banku, Cena produktów banku, Dystrybucja produktów banku, Polityka promocji banków, Marketingowe strategie banków, Organizacja działalności marketingowej banku, Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
I. Istota i funkcje marketingu bankowego na tle marketingu usług : 1.Specyfika usługi jako produktu, 2.Marketing usług-marketing bankowy, 3.Jakość usług podstawą przewagi konkurencyjnej banku, 4.Konsument a usługa-od pierwszego kontaktu do lojalności, 5.Pojęcie równoważenia popytu i podaży usług bankowych w czasie. II. Analiza stopnia i skutków niedopasowania popytu i podaży usług bankowych : 1.Rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 2.Analiza zapotrzebowania na usługi bank owe w czasie-studia przypadków, 3.Przyczyny zmienności natężenia popytu na usługi bankowe, 4.Skutki niedopasowania popytu i podaży usług, 5.Analiza procesu świadczenia wybranych usług bankowych klientom indywidualnym, III. Instrumenty równoważące popyt z podażą usług bankowych : 1.Optimum możliwości dostarczania usług, 2.Instrumenty oddziaływania na konsumentów usług bankowych, 3.Instrumenty różnicujące zdolność banku w dostarczani u usług, 4.Zarządzanie czasem oczekiwania klienta na u sługę. IV Ekonomiczne i organizacyjne aspekty równoważenia popytu i podaży usług : 1.Realia opieki nad klientem indywidualnym w polskich bankach, 2.Model rozwiązań równo ważących popyt i podaż usług w banku, 3.Wpływ rozwiązań równoważących popyt i podaż usług na wzrost efektywności banku, 4.Bariery wdrażania proponowanych rozwiązań w bankach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota marketingu usług finansowych; Strategiczne planowanie marketingowe; Marketingowe otoczenie; Segmentacja rynku usług finansowych; Strategia usługi finan- sowej; Polityka cenowa; Polityka dystrybucyjna; Promocja; Marketing usług ubezpieczeniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2. Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3. Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4. Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5. CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7. Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Charakterystyka rynku pieniężnego, System bankowy w Polsce, Tradycyjne rozliczenia pieniężne, Elektroniczne usługi bankowe, Zagraniczne operacje rozliczeniowe, Kredyty bankowe, Zasady rozrachunków międzybankowych, Podstawowe rodzaje ryzyka w działalności banku, Podstawowe zasady oceny sytuacji finansowej banku, marketing w działalności banku, Przykłady liczbowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Promocja sprzedaży - pojęcie i elementy: Promocja sprzedaży i jej czynniki; Specyfika i zadania promocji usługi bankowej; Etapy polityki promocji banku. R.2 Elementy promocji sprzedaży: Reklama usług banko wych i jej rodzaje; Etapy akcji reklamowej banku; Ak cje aktywizacji sprzedaży (popieranie sprzedaży); Sprzedaż osobista - forma promocji oferty banku; Pub lic relations banku. R.3 Praktyka działań promocyjnych banku: Organizacja działań promocyjnych; Przykłady akcji promocyjnych ban ków. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem / Krzysztof Opolski. - Warszawa : Olympus, 1998. - 138, [2] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza koncepcji zarządzania przez jakość; Budowanie strategii jakości w bankach; Normy jakościowe w zarządzaniu bankiem; Kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM) w banku; Główny weryfikator jakości - klient banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz. I Promocja produktów bankowych na rynku detalicznym a orientacje i strategie rynkowe banków : 1.Istota i uwarunkowania działalności promocyjnej banków komercyjnych, 2.Orientacje strategiczne banków komercyjnych a istota i funkcje promocji, 3.Promocja produktów bankowych w systemie marketingu banków komercyjnych. II. Uwarunkowania środowiskowe strategii promocji banków komercyjnych : 1.Struktura otoczenia banków komercyjnych, 2.Składniki otoczenia dalszego banku komercyjnego i ich wpływ na działania promocyjne banków, 3.Czynniki otoczenia bliższego banku jako determinanty działalności promocyjnej banków. Cz. III Analiza działań promocyjnych banków w świetle kształtowania się ich orientacji marketingowej : 1.Charakterystyka przeprowadzonych badań i próby badawczej, 2.Orientacja rynkowa banków i jej przejawy w świetle badań bezpośrednich, 3.Działania promocyjne badanych banków i ich specyfika, 4.Zachowania nabywców na rynku produktów bankowych na podstawie badań empirycznych. Cz. IV Podstawy i kierunki rozwoju promocji banków detalicznych : 1.Przesłanki zmian w polityce promocyjnej banków, 2.Wzorce marketingowej strategii promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zachowania nabywców produktów bankowych i ich uwarunkowania: Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych; 2. Internet jako czynnik zachowań nabywców na rynku usług bankowych: Etapy rozwoju Internetu w sektorze bankowym i zakres jego wykorzystania w strategii marketing-mix; Bankowość internetowa a zachowania klientów banków; Idealna strona internetowa banku- oczekiwania klientów on-line; Statysfakcja internetowych klientów banków z usług internetowych banków; 3. Proces działań marketingowych banków: Stosowanie metod portfelowych przez banki w badaniach marketingowych; Proces kreowania nowych produktów bankowych; Cykl życia produktów bankowych; Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego; 5. Badania efektywności działań marketingowych banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Finansowe ; Nr 8)
Funkcja jakości; Jakość a rentowność; Wdrażanie strategii jakości w bankach; Doświadczenia banków zagranicznych; Klient - główny weryfikator jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie. 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej