Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Banki
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Optymalizacja
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość w zarządzaniu bankiem; Normy ISO w banku detalicznym; Metoda target costing w analizie jakości w banku; Jakość w procesach finansowych banku; Marketing w zarządzaniu przez jakość; Total Quality Management (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej