Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(13)
Autor
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Proniewski Marek
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Roszkowski Zenon
(1)
Stopczyński Andrzej (1962- )
(1)
Tarasiuk Wojciech
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Wojtasiak-Terech Agnieszka
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(13)
Rosja
(1)
Język
polski
(13)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(14)
Kredyt
(3)
Marketing
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Banki internetowe
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bilans księgowy
(1)
Ekonomika
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komputery
(1)
Koszty
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Odzież
(1)
Pośrednictwo
(1)
Prawo handlowe
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Turystyka
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wierzytelność
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS)
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie jakości w bankach / red. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 163 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Jakość jako podstawa reorganizacji firmy; Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne; Zarządzanie jakością; Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości; Procesowe zarządzanie organizacją; Statystyczne metody kontroli procesu; Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd.2 popr. - Białystok : Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, 2002. - 205 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Temat
Koncepcja marketingu bankowego, warunki stosowania marketingu i struktury organizacyjne działalności marketingowej, Marketingowe otoczenie banków, Badania marketingowe, Strategie usług bankowych, Segmentacja rynku usług bankowych, Planowanie strate- giczne, Produkty bankowe i polityka dystrybucji, Polityka cenowa, Promocja usług bankowych, Reklama jako element promocji, Personel banku i jakość usługi, Zarządzanie bankiem przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2004. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1.Pojęcie marketingu bankowego, 2.Badania marketingowe i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku; 3. Strategie marketingowe banków; 4. Produkt bankowy - jego cechy i rodzaje; 5. Polityka produktu i jej elementy; 6. Cykl życia produktu bankowego; 7. Cena produktów bankowych; 8. Dystrybucja produktów bankowych; 9. Polityka promocji banków; 10. Organizacja działalności marketingowej banku; 11. Przykłady działań marketingowych polskich i zagranicznych banków; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy : podręcznik / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 1999. - 199 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Pojęcie marketingu bankowego, Badania marketingowe i i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku, Produkt jako element strategii marketing-mix banku, Cena produktów banku, Dystrybucja produktów banku, Polityka promocji banków, Marketingowe strategie banków, Organizacja działalności marketingowej banku, Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w działalności banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, 2006. - 208 s. ; 24 cm.
I. Istota marketingu bankowego. II. Instrumenty marketingu. III. Segmentacja klientów. IV. Badania marketingowe. V. Subtelna sztuka reklamy. VI. Elementy kształtujące wizerunek banku. VII. Relacja bank - klient w budowaniu trwałych więzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2. Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3. Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4. Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5. CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7. Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Charakterystyka rynku pieniężnego, System bankowy w Polsce, Tradycyjne rozliczenia pieniężne, Elektroniczne usługi bankowe, Zagraniczne operacje rozliczeniowe, Kredyty bankowe, Zasady rozrachunków międzybankowych, Podstawowe rodzaje ryzyka w działalności banku, Podstawowe zasady oceny sytuacji finansowej banku, marketing w działalności banku, Przykłady liczbowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Promocja sprzedaży - pojęcie i elementy: Promocja sprzedaży i jej czynniki; Specyfika i zadania promocji usługi bankowej; Etapy polityki promocji banku. R.2 Elementy promocji sprzedaży: Reklama usług banko wych i jej rodzaje; Etapy akcji reklamowej banku; Ak cje aktywizacji sprzedaży (popieranie sprzedaży); Sprzedaż osobista - forma promocji oferty banku; Pub lic relations banku. R.3 Praktyka działań promocyjnych banku: Organizacja działań promocyjnych; Przykłady akcji promocyjnych ban ków. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
1. Instytucja kredytowa jako podmiot zarządzania: Elementy teorii zarządzania przedsiębiorstwem bankowym; Współczesna bankowość; Peryferie bankowości; Modele biznesowe współczesnej bankowości; 2. Zarządzanie finansowe: Elementy controllingu w instytucjach kredytowych; Narzędzia analityczne controllingu; Zarządzanie ryzykiem w banku; Ryzyko kredytowe; 3. Zarządzanie sprzedażą i marketingiem w banku: Elementy marketingu bankowego; Bankowe kanały dystrybucji; Zarządzanie siecią placówek bankowych; Zarządzanie placówkami instytucji kredytowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF Finanse / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Zawiera: Wstęp. Część I. Zagadnienia teoretyczne zarządzania ryzykiem. Rozdział 1. Koncepcja ryzyka i proces zarządzania ryzykiem - wprowadzenie: 1.1. Pojęcie ryzyka i zarządzania ryzykiem; 1.2. Rozwój dziedziny zarządzania ryzykiem; 1.3. Rodzaje ryzyka finansowego; 1.4. Proces zarządzania ryzykiem. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy pomiaru ryzyka: 2.1. Miary ryzyka - wprowadzenie; 2.2. Miary ryzyka wynikające z rozkładu statystycznego zmiennej ryzyka; 2.3. Koncepcja miar wrażliwości; 2.4. Przypadek wielowymiarowy; 2.5. Funkcje kopuli w analizie rozkładu wielowymiarowego; 2.6. Pomiar ryzyka ekstremalnego; 2.7. Subiektywne ujęcie w analizie ryzyka i miary stosunku do ryzyka; 2.8. Kilka uwag praktycznych związanych z pomiarem ryzyka. Rozdział 3. Instrumenty pochodne: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Podstawowe rodzaje instrumentów pochodnych; 3.3. Wycena opcji; 3.4. Wycena kontraktów terminowych futures i forward; 3.5. Wycena kontraktu swap; 3.6. Kredytowe instrumenty pochodne - kontrakt CDS. Rozdział 4. Zarządzanie ryzykiem rynkowym: 4.1. Pomiar ryzyka rynkowego - wartość zagrożona i oczekiwany niedobór; 4.2. Pomiar ryzyka rynkowego - miary wrażliwości; 4.3. Strategie sterowania ryzykiem rynkowym - wprowadzenie; 4.4. Strategie sterowania ryzykiem cen akcji; 4.5. Strategie sterowania ryzykiem cen akcji; 4.6. Strategie sterowania ryzykiem kursu walutowego. Rozdział 5. Zarządzanie ryzykiem kredytowym: 5.1. Pomiar ryzyka kredytowego - wprowadzenie; 5.2. Ryzyko portfela kredytowego; 5.3. Modele ryzyka kredytowego - ogólna systematyzacja; 5.4. Modele strukturalne ryzyka kredytowego; 5.5. Modele empiryczne ryzyka kredytowego; 5.6. Modele zredukowane ryzyka kredytowego; 5.7. Sterowanie ryzykiem kredytowym - kredytowe instrumenty pochodne. Część II. Zarządzanie ryzykiem w organizacji. Rozdział 6. Zarządzanie ryzykiem w banku: 6.1. Ryzyko w działalności banku; 6.2. Techniki oceny ryzyka; 6.3. Ryzyko operacyjne; 6.4. Ryzyko płynności; 6.5. Stress testy i ocena ryzyka „ekstremalnego”; 6.6. Proces FTP w zarządzaniu ryzykiem stopy procentowej i ryzykiem płynności; 6.7. Proces zarządzania ryzykiem w banku; 6.8. Nadzorcza ocena ryzyka; 6.9. Ryzyko systemowe. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem w zakładzie ubezpieczeń: 7.1. Rodzaje i czynniki ryzyka w zakładzie ubezpieczeń; 7.2. Pomiar i modelowanie ryzyka ubezpieczeniowego; 7.3. Pomiar ryzyka zakładu ubezpieczeń; 7.4. Sterowanie ryzykiem zakładu ubezpieczeń; 7.5. Regulacje ustawowe polskiego i europejskiego rynku ubezpieczeniowego dotyczące monitorowania wypłacalności zakładu ubezpieczeń. Rozdział 8. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie: 8.1. Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; 8.2. Pomiar ryzyka przedsiębiorstwa; 8.3. Sterowanie ryzykiem przedsiębiorstwa; 8.4. Potencjał wzrostu - opcje realne; 8.5. Ryzyko modelu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem w jednostce sektora publicznego: 9.1. Zarządzanie finansami w jednostkach sektora publicznego; 9.2. Rodzaje ryzyka w sektorze publicznym; 9.3. Pomiar ryzyka w jednostkach sektora publicznego; 9.4. Sterowanie ryzykiem; 9.5. Regulacje i dobre praktyki. Rozdział 10. Zarządzanie ryzykiem w gospodarstwie domowym: 10.1. Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem w gospodarstwie domowym; 10.2. Pomiar ryzyka gospodarstwa domowego; 10.3. Sterowanie ryzykiem w gospodarstwie domowym. Zakończenie. Pytania i zadania. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej