Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Czyż Marek
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Banki
(3)
Marketing partnerski
(2)
Kredyt
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie współczesnych narzędzi marketingowych w instytucjach finansowych: Uwagi ogólne; Współczesne uwarunkowania rozwoju podmiotów gospodarczych; Marketing w ujęciu tradycyjnym; Marketing bankowy jako jedna z dziedzin marketingu usług. II. Bankowość korporacyjna jako podstawowy obszar działalności banków: Dotychczasowy rozwój bankowości korporacyjnej; Produkty bankowe ľ specyfika, rodzaje; Źródła przewagi konkurencyjnej w bankach; Kierunku rozwoju współczesnych instytucji finansowych. III. Ocena działań marketingowych w bankowości korporacyjnej; Prezentacja wyników badań przedsiębiorstw; Wnioski z przeprowadzonych badań marketingowych. IV. Koncepcja wykorzystania marketingu partnerskiego w bankowości korporacyjnej: Założenia i uwarunkowania proponowanej koncepcji; Model docelowy marketingu na potrzeby bankowości korporacyjnej; Przewidywany harmonogram wdrażania proponowanego modelu (na przykładzie banku X); Wnioski. V. Wpływ nowej koncepcji marketingu partnerskiego na poprawę jakości usług oferowanych przez wybrany bank: Jakość pożądana a jakość oferowana w banku X; Zagraniczne wzorce jakości usług bankowych; Sposoby i narzędzia doskonalenia marketingu partnerskiego w bankowości korporacyjnej; Szacunek nakładów i efektów z wdrożenia koncepcji marketingu partnerskiego w banku äXö
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Marketing relacyjny jako nowa orientacja strategiczna, 2.Lojalność i satysfakcja klientów banku a utrwalanie relacji, 3.zarzadzanie jakością w marketingu relacyjnym istota i rola w utrwalaniu związków z klientami banku, 4.zasady wdrażania marketingu relacyjnego, 5.Marketing relacyjny w praktyce sektora banków detalicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Charakterystyka rynku pieniężnego, System bankowy w Polsce, Tradycyjne rozliczenia pieniężne, Elektroniczne usługi bankowe, Zagraniczne operacje rozliczeniowe, Kredyty bankowe, Zasady rozrachunków międzybankowych, Podstawowe rodzaje ryzyka w działalności banku, Podstawowe zasady oceny sytuacji finansowej banku, marketing w działalności banku, Przykłady liczbowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej