Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Korenik Dorota
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Banki
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
1. Uwagi wstępne - aspekty pojęciowy i metodologiczny; 2. Banki i kliencie jako siły konkurencji - reguły gry i ich zmiany w polskim sektorze bankowym; 3. Banki polskie - zasadnicze bariery i szanse w walce o klientów; 4. Konkurencja potencjalna - tendencje i kierunki zmian w bankowości europejskiej i przesłanki kształtowania współpracy z klientami w Polsce; 5. Konkurencja substytucyjna i bezpośrednia ze strony niebankowych instytucji finansowych; 6. Infrastruktura instytucjonalna wspomagająca rozwój rynku usług bankowych w Polsce; 7. Przemiany w otoczeniu zewnętrznym a konkurencyjność banków polskich; 8. Luki w ofercie współpracy a konkurencyjność banków polskich (w świetle otwarcia Polski na rynek Unii Europejskiej); 9. Model klienta z sektora MŚP na potrzeby banku; 10. Model klienta indywidualnego n potrzeby banku; 11. Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej