Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Kłosiński Kazimierz A
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Banki
(2)
Banki internetowe
(1)
Budżet
(1)
Cło
(1)
Dewizy
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Globalizacja
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Lokata
(1)
Polska
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Rolnictwo
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Istota oraz przejawy globalizacji w procesach gospodarczych; R.2 Stan i tendencje rozwoju sektora usług w Polsce na przełomie wieków XX i XXI; R.3 Kapitał zagraniczny w sektorze usług w Polsce; R.4 Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sektorze usług w Polsce; R.5 Zagraniczne obroty usługowe Polski; R.6 Procesy globalizacji w sektorze bankowym oraz w dziedzinie usług ubezpieczeniowych; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Investor relations jako narzędzie transformacyjnego public relations (przykład błędów wizerunkowych debiutu giełdowego holdingu ITI). Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stowarzyszenia turystyczne w regionie - charakterystyka. Budowa wizerunku małego przedsiębiorstwa turystycznego na tle jego misji. Źródła informacji i przyczyny wyboru Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Public relations jako narzędzie kształtowania relacji przedsiębiorstw farmaceutycznych z lekarzami. Public relations. Psychologia, taktyka oraz zarządzanie na rynku kapitałowym. Jakościowe technik badań efektów działań public relations. Corporate identity w bankowości wirtualnej. Czynniki warunkujące zadowolenie klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń. Sponsoring i mecenat finansowy jako współczesna alternatywa dla reklamy telewizyjnej. Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Zasady komunikacji wewnętrznej w organizacji. Reklama internetowa a kształtowanie wizerunku firmy. Pracownik najlepszym rzecznikiem banku. Akcje edukacyjne jako promocja wizerunku firmy. Tożsamość - wizerunek - reputacja organizacji. Analiza wzajemnych relacji. Rola public relations w procesie realizacji oczekiwań konsumenta produktu odzieżowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zeszyt Nr 1(1) rok 2000. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2000. - 162, [2] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie / Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie ; Zeszyt Nr 1(1) rok 2000)
Budżeta państwa w świetle strategii gospodarczych okresu transformacji w laach 1989-1997; Gdzie się podzialy pieniądze?; Lokaty bankowe a otwarte fundusze inwestycyjne; Polityka celna Polski przed akcesją ze strukturami Unii Europejskiej; Nowelizacja regulacji rachunkowości w kontekście międzynarodowych standardó rachunkowości; Mała firma w procesie integracji europejskiej; Metody pomiaru ryzyka stopy procentowej; Polskie prawo dewizowe w okresie przygotowania Polski do wejścia do Unii Europejskiej; Analiza ilości i wielkości depozytów terminowych zrywanych przed terminem, prolongowanych na kolejne okresy; Wstęp do interpretacji bloków informacji marketingowej; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w Polsce i na świecie - dynamika zjawiska; Kapitały własne polskiego sektora bankowego - ich znaczenie i ocena; Zwolnienia podatkowe w specjalnych strefach ekonomicznych instrumentem wpływającym na decyzje o lokalizacji inwestycji - symulacja przedsięwzięcia gospodarczego; Kierunki rozwoju systemu bankowego Stanów Zjednoczonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej