Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Sibińska Anna
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Agencje muzyczne
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Internet
(1)
Korporacjonizm
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek pracy
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 3 (45)/2004)
1.Globalizacja a internacjonalizacja. Kontrowersje definicyjne, podstawowe wymiary i cechy, 2.Orientacja na globalizację jako kompetencja menedżerska, 3.Nadzór korporacyjny a działalność innowacyjna, 4.Rynek pracy w epoce cywilizacji informacyjnej i procesów globalizacji gospodarki światowej, 5.Bank wirtualny jako przykład organizacji działającej w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne - zastosowanie Internetu w strategii mBanku, 6.Zastosowanie Internetu w nauczaniu zdalnym na poziomie akademickim, 7.Wybrane aspekty promocji polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 8.Działania produktowo-cenowe polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 9.Polityka rolna a procesy globalizacji, 10.Szanse polskiego rolnictwa ekologicznego na rynkach Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zachowania nabywców produktów bankowych i ich uwarunkowania: Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych; 2. Internet jako czynnik zachowań nabywców na rynku usług bankowych: Etapy rozwoju Internetu w sektorze bankowym i zakres jego wykorzystania w strategii marketing-mix; Bankowość internetowa a zachowania klientów banków; Idealna strona internetowa banku- oczekiwania klientów on-line; Statysfakcja internetowych klientów banków z usług internetowych banków; 3. Proces działań marketingowych banków: Stosowanie metod portfelowych przez banki w badaniach marketingowych; Proces kreowania nowych produktów bankowych; Cykl życia produktów bankowych; Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego; 5. Badania efektywności działań marketingowych banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej