Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(5)
Autor
Bauman Teresa (1955-2017)
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Creswell John W. (1945- )
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Kauf Sabina
(1)
King Bruce M
(1)
Minium Edward W. (1917-2004)
(1)
Pilch Tadeusz (1939- )
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Zakrzewska Marzenna
(1)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Badania ilościowe
(6)
Badania jakościowe
(4)
Pedagogika
(3)
Badania naukowe
(2)
Metodologia
(2)
Logistyka gospodarcza
(1)
Nauki społeczne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Praca
(1)
Projektowanie badań naukowych
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychometria
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Statystyka
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Transport i logistyka
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 226, [2] s. : rys., tab., wykresy, wzory ; 24 cm.
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta 1.1. Pojęcie logistycznej obsługi klienta 1.2. Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta 1.3. Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku 1.4. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie ROZDZIAŁ 2. Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta 2.1. Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności 2.2. Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta 2.3. Analiza ABC/XYZ oraz krzywa Lorenza w określaniu optymalnego poziomu obsługi klienta 2.4. Tajemniczy klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej ROZDZIAŁ 3. Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej 3.1. Pomiar jako metoda gromadzenia danych 3.2. Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności danych 3.3. Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta ROZDZIAŁ 4. Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta 4.1. Cel, tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej 4.2. Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej 4.3. Rodzaje pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania 4.4. Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta ROZDZIAŁ 5. Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta 5.1. Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja 5.2. Miary rozproszenia i ich interpretacja 5.3. Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów 5.4. Wybrane metody wnioskowania statystycznego ROZDZIAŁ 6. Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta 6.1. Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów 6.2. Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta 6.3. Stosunki korelacyjne oraz korelacja krzywoliniowa ROZDZIAŁ 7. Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej 7.1. Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego 7.2. Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności między elementami obsługi a zadowoleniem klienta 7.3. Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint 7.4. Analiza PROFIT i jej wykorzystanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta ROZDZIAŁ 8. Ilościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta 8.1. Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta 8.2. Wykorzystanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej 8.3. Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymaganiach klienta względem obsługi logistycznej; Słownik pojęć; Spis rysunków; Spis tabel; Bibliografia; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ENCHIRIDION)
Szczegółowy spis treści; Analityczny spis treści – procedury i techniki badawcze; Przedmowa; Podziękowania; O autorze. Część I. Rozważania wstępne 1. Wybór typu projektu badawczego 2. Przegląd literatury 3. Zastosowanie teorii 4. Strategie pisania i zasady etyczne Część II. Projektowanie badań naukowych 5. Wprowadzenie 6. Sformułowanie celu 7. Pytania badawcze i hipotezy 8. Metody ilościowe 9. Procedury jakościowe 10. Procedury badań mieszanych; Słowniczek terminologiczny; Bibliografia; Indeks autorów; Indeks przedmiotowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” prezentuje rozważania i wyniki analiz dotyczące zastosowań różnych, zarówno ilościowych jak i jakościowych technik w badaniach społecznych. Przedstawiamy teksty zgrupowane w trzech modułach tematycznych. Pierwszy omawia zagadnienia statusu metodologicznego różnego rodzaju technik badawczych, poczynając od propozycji klasyfikacji sondażowych technik otrzymywania materiałów, poprzez refleksje nad badaniami na małych próbach celowych, do analiz dotyczących badań ewaluacyjnych, panelu badawczego, sondażu perswazyjnego, wywiadów eksperckich i delfickich oraz wywiadu grupowego. W drugiej części przedstawiono teksty omawiające metodologiczne aspekty badania zjawisk społecznych na przykładzie postaw wobec bezrobocia oraz środowiska osób świadczących usługi seksualne. Trzeci moduł prezentuje artykuły poświęcone nowym technologiom w badaniach społecznych – głównie programom komputerowym do analizy danych jakościowych i badaniom internetowym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Psychologiczny model dobrostanu w pracy : wartość i sens pracy / Agnieszka Czerw. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 231, [1] s. : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Psychologia Teoria Badania)
Zawiera: 1. Psychologia pozytywna i jej wpływ na psychologię pracy i organizacji. 2. Dobrostan jako pojęcie ogólne dotyczące różnych obszarów życia; Dobrostan osobisty, społeczny i zawodowy; Koncepcja hedonistyczna i eudajmonistyczna dobrostanu przyjemne i wartościowe życie; Sens rozróżnienia perspektywy hedonistycznej i eudajmonistycznej; Dobrostan i złe samopoczucie. 3. Dobrostan w pracy stan wiedzy aktualnej; Hedonistyczny dobrostan w pracy i organizacji; Emocje w sytuacji pracy; Satysfakcja z pracy; Eudajmonistyczny dobrostan w pracy; Zaangażowanie w pracę; Flow w pracy; Pasja w pracy; Poczucie powołania w pracy; Praca jako wartość centralna w życiu człowieka; Wartości realizowane w pracy; Sens pracy. 4. Budowanie pozytywnej organizacji poprzez nadawanie sensu pracy; Praktyki organizacyjne a odczuwanie sensu pracy przez pracowników; Przyczyny dobrostanu w pracy w szerokim kontekście dopasowania do pracy i organizacji. 5. Kwestionariusz eudajmonistycznego dobrostanu w miejscu pracy; Założenia teoretyczne kwestionariusza; Konstrukcja narzędzia do pomiaru dobrostanu w miejscu pracy; Badania konstrukcyjne Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy; Definicje skal Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy; Analiza konfirmacyjna struktury Kwestionariusza Dobrostanu w Miejscu Pracy; Stabilność pomiaru Kwestionariuszem Dobrostanu w Miejscu Pracy; Profile dobrostanu w pracy. 6. Weryfikacja konceptualnego modelu relacji eudajmonistycznego dobrostanu zawodowego z innymi typami dobrostanu; Relacja hedonistycznego i eudajmonistycznego dobrostanu w pracy; Badanie 1 eudajmonistyczny i hedonistyczny (satysfakcja z pracy) dobrostan w pracy; Badanie 2 eudajmonistyczny i hedonistyczny (afekt) dobrostan w pracy; Empiryczny model zależności różnych typów dobrostanu w sytuacji pracy; Relacja dobrostanu w miejscu pracy do dobrostanu osobistego i społecznego; Badanie 3 dobrostan w pracy i w życiu w perspektywie hedonistycznej; Badanie 4 eudajmonistyczny dobrostan w pracy i w życiu; Badanie 5 dobrostan w pracy i w życiu w mieszanej perspektywie; Badanie 5a hedonistyczny dobrostan osobisty i eudajmonistyczny dobrostan w pracy; Badanie 5b eudajmonistyczny dobrostan osobisty i hedonistyczny dobrostan w pracy; Badanie 6 dobrostan w pracy i dobrostan społeczny w perspektywie eudajmonistycznej; Empiryczny model zależności eudajmonistycznych miar dobrostanu w różnych obszarach funkcjonowania człowieka; Empiryczny model zależności dobrostanu zawodowego (eudajmonistycznego i hedonistycznego) z dobrostanem w innych obszarach funkcjonowania człowieka. 7. Podsumowanie rola psychologicznego dobrostanu u pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Pojecie wstępne; 3. Rozkłady częstości, wentyle i rangi centylowe; 4. Graficzna reprezentacja rozkładów liczebności; 5. Tendencja centralna; 6. Zmienność i wyniki standaryzowane; 7. Wyniki standaryzowane i krzywa normalna; 8. Korelacja; 9. Predykcja; 10. Interpretacyjne aspekty korelacji i regresji; 11. Prawdopodobieństwo; 12. Losowy dobór do próby i rozkłady z próby; 13. Wstęp do wnioskowania statystycznego: testowanie hipotez o średnich pojedynczych; 14. Interpretacja wyników testowania hipotez: wielkość efektu, błąd I rodzaju i błąd II rodzaju oraz moc testu; 15. Testowanie hipotez o różnicach między dwiema niezależnymi grupami; 16. Testowanie hipotez o różnicy między dwiema grupami zależnymi (skolerowanymi); 17. Wnioskowanie o współczynniku korelacji; 18. Alternatywa dla testowania hipotez: przedziały ufności; 19. Chi-kwadrat i wnioskowanie o częstości; 20. Testowanie hipotez o różnicach między trzema grupami albo większą ich liczbą: jednoczynnikowa analiza wariancji (i niektóre jej alternatywy); 21. Czynnikowa analiza wariancji: plan dwuczynnikowy dla grup niezależnych; 22. Niektóre testy (prawie) wolne od zalożeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Minimum wymagań stawianych badaniom pedagogicznym, 2. Teoretyczne aspekty badań pedagogicznych, 3. Badania ilościowe i pomiar w pedagogice, 4. Badania jakościowe w pedagogice, 5. Problemy i hipotezy w badaniach pedagogicznych, 6. Zmienne wskaźniki i typy badań pedagogicznych, 7. Dobór próby w badaniach pedagogicznych, 8. Etapy badań pedagogicznych, 9. Moralne aspekty badań pedagogicznych; 10. Przegląd metod i technik badań pedagogicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Filozoficzne i pragmatyczne pojęcie badań empirycznych: 1. Elementy wiedzy o nauce i poznaniu naukowym, 2. Terminy i pojęcia badań pedagogicznych. Cz. II Strategie ilościowe w badaniach pedagogicznych; 3. Metody badań pedagogicznych, 4. Techniki badań pedagogicznych, 5. Pomiar w badaniach pedagogicznych, 6. Skuteczność metod statystycznych i warunki ich stosowania, 7. Narzędzia badawcze. Konstrukcja i zastosowanie, 8. Organizacja i etapy badań naukowych, 9. Zasady opracowania materiałów badawczych, 10. Formalne i pozaformalne warunki poprawności badań. Cz. III Strategie jakościowe w badaniach pedagogicznych: 11. Podstawowe założenia badań jakościowych, 12. Rodzaje badań jakościowych, 13. Metody zbierania materiałów badawczych, 14. Opracowywanie danych jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej