Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Czytelnia
(4)
Autor
Damasiewicz Agnieszka
(1)
Niżankowska Anna-Maria
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Prawo autorskie
(4)
Autorskie prawa osobiste
(3)
Alkohol
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Film
(1)
Gry hazardowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Majątek
(1)
Marketing
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Promocja handlowa
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Tytoń
(1)
Umowa
(1)
Wolne zawody
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 89)
Cz I. Ogólne prawa autorskie; 1. Zagadnienia wstępne; 2. Pojęcie i rodzaje utworów; 3. Przedmiot prawa autorskiego; 4. Autorskie prawa osobiste; 5. Majątkowe prawa autorskie; 6. Prawa pokrewne; 7. Dozwolony użytek czyniony z utworów; 8. Przejście majątkowych praw autorskich; 9. Prawo autorskie w społeczeństwie informacyjnym; 10. Ochrona prawna wizerunku; 11. Konwencje międzynarodowe; Cz II. Prawo filmowe; 1. Film jako przedmiot regulacji cywilnoprawnych; 2. Podmioty prawa autorskiego do filmu; 3. Osobiste prawa autorskie twórców filmowych; 4. Majątkowe prawa autorskie do filmu; 5. Umowy w dziedzinie filmu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo do integralności utworu / Anna-Maria Niżankowska. - Stan prawny na 31.08.2007 r. - Warszawa, Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 476, [4] s. ; 22 cm.
(Monografie)
1. Historia rozwoju prawa autorskiego i koncepcji autorskich praw osobistych, 2. Autorskie prawa osobiste w krajach systemów common law, 3. Treść prawa do integralności utworu, 4. Dysponowanie prawem do integralności utowru, 5. Prawo do integralności utowaru macierzystego a utwory zależne, 6. Nieograniczoność w czasie prawa do integralności utworu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klauzule umowne w obrocie gospodarczym / red. nauk. Fryderyk Zoll)
1. Klauzule dotyczące stron umowy wydawniczej, 2. Klauzule dotyczące treści utworu, 3. Klauzule dotyczące autorskich prawa osobistych, 4. Klauzule dotyczące autorskich praw majątkowych, 5. Klauzule dotyczące obowiązków wydawcy i autora, 6. Klauzula dotycząca odpowiedzialności kontraktowej, 7. Klauzula dotyczące postanowień dodatkowych i końcowych, 8. Klauzule dotyczące umowy o przekład
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej