Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Kenrick Douglas T. (1948- )
(1)
Kowalski Robin M
(1)
Leary Mark
(1)
Neuberg Steven L
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Orski Marek
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Zaremba Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Socjotechnika
(2)
Grupy społeczne
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Psychologia polityczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Socjologia polityki
(1)
Spostrzeganie społeczne
(1)
Strach
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Akredytacja- droga do uznania: Uznanie jako warunek uczestnictwa i sukcesu; Formalne procedury akredytacji; Akredytacja jako sprawdzian pretendentów; 2. Przesłanki akredytacji pretendentów: Racjonalne przesłanki uznania społecznego; Przesłanki fałszywej akredytacji; 3. Narzędzia i formy fałszywej akredytacji: Wyróżniki i atrybuty fałszywej akredytacji; Hipokryzja, czyli dwulicowość; Typowe metody i taktyki akredytacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
R.1 Trema życia codziennego: Definicja; Doświadczanie lęku społecznego; Rodzaje lęku społecznego; Różnice indywidualne; Nauki behawioralne i lęk społeczny. R.2 Interpersonalne podstawy lęku społecznego: Autoprezentacja i zachowania interpersonalne; Autoprezentacyjne podstawy lęku społecznego; Ewolucyjne podstawy lęku społecznego; Implikacje podejścia autoprezentacyjnego. R.3 Motywacja autoprezentacyjna: Kontrola wrażenia wywieranego na innych; Wartość i znaczenie oczekiwanych rezultatów; Wizerunek własny i samoocena; Szukanie aprobaty. R.4 Oczekiwania autoprezentacyjne: Skuteczność autoprezentacji; Ocena obciążenia interpersonalnego; Ocena zasobów autoprezentacyjnych; Tendencyjność ocen skuteczności autoprezentacyjnej. R.5 Katastrofy autoprezentacyjne: Kłopotliwe położenie Zakłopotanie; Teoria zakłopotania; Uleganie zakłopotaniu; Metody zaradcze; Dezadaptacyjne aspekty zakłopotania; Znaczenie zakłopotania. R.6 Lęk społeczny a fobia społeczna: Czy fobia społeczna jest skrajną postacią lęku społecznego?; Podstawy temperamentalne; Rozwój predyspozycji osobowościowych; Podatność na lęk społeczny w specyficznych kontekstach Różnice płci; Zmiany związane z wiekiem. R.7 Subiektywne aspekty lęku społecznego: fizjologia, poznanie i emocje: Pobudzenie fizjologiczne; Lęk w procesach poznawczych; Odczuwanie emocji; Skutki pobudzenia i myślenia lękowego; Rumieńce. R.8 Zachowania interpersonalne: Dysafiliacja; Autoprezentacja; Przyszłe interakcje a autoprezentacja; Nieszkodliwa towarzyskość; Zachowania prospołeczne; Skutki dysafiliacji. R.9 Jak pozbyć się bólu brzucha: Metody leczenia lęku społecznego; Motywacja autoprezentacyjna; Skuteczność autoprezentacyjna; Obniżanie poziomu lęku; Względna skuteczność różnych metod leczenia; Leczenie się na własną rękę; Podsumowanie - na styku psychologii społecznej i klinicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do psychologii społecznej : Czym jest psychologia społeczna; Psychologia społeczna-główne perspektywy teoretyczne; Podstawowe zasady zachowania społecznego; jak psycholodzy badają zachowania społe czne; Jakie jest miejsce psychologii społecznej wśród innych nauk? R.2 Osoba a sytuacja : System motywacyjny :motywy i cele; System reprezentacji poznawczych:nasz obrza świata i siebie; System afektywny:uczucia; Od o soby do zachowania. R.3 Poznanie społeczne zrozumienie siebie i innych : Poznawanie świata społecznego; Cel: zminimalizowanie wysiłku umysłowego; cel:zarządzanie w izerunkiem własnej osoby; Cel:słuszność. R.4 Autopre zentacja : Czym jest autoprezentacja?; Cel:wzbudzać sy mpatię; Cel:uchodzić za osobę kompetentną; Cel:dowieść swego statusu i władzy. R.5 Perswazja : Definicja i charakterystyka preswazji; Cel:Trafny obraz rzeczywis tości; Cel:zgodność; Cel:zyskanie aprobaty społecznej. R.6 Wpływ społeczny : Kategorie wpływu społecznego:kon formizm,uległość i posłuszeństwo; Cel:dokonanie właści wego wyboru; Cel:zdobycie aprobaty społecznej; Cel:za rządzanie wizerunkiem własnej osoby.R.7 Afilacja i prz yjażń : Definicja afilacji i przyjaźni; Cel:zdobycie w sparcia społecznego; Cel:gromadzenie informacji; Cel: zdobycie wysokiego statusu; Cel:wymiana korzyści mater ialnych. R.8 Miłość i związki romantyczne : Czym jest miłość i związki romantyczne; Cel:uzyskanie satysfak cji seksualnej; Cel:stworzenie więzi rodzinnych; Cel: zdobycie zasobów materialnych i pozycji społecznej. R.9 Zachowania prospołeczne : Definicja zachowań pro społecznych; Cel:korzyści materialne i genetyczne; Cel :aprobata i pozycja społeczna; Cel:zarządzanie wizerun kiem własnej osoby; Cel:zarządzanie nastrojami i emocj ami; Czy altruizm istnieje? R.10 Agresja : Definiowani e agresji; Cel:rozładowanie napięcia; Cel:osiągnięcie korzyści materialnych i społecznych; Cel:zdobycie lub utrzymanie wyskiej pozycji społecznej; Cel:obrona sie bie lub innych; Przeciwdziałanie przmocy. R.11 Uprze dzenia,stereotypy,dyskryminacja : Globalne uprzedzenia ; Cel:osiagnięcie materialnych korzyści dla własnej grupy; Cel:zyskanie aprobaty społecznej; Cel:zarządza nie wizerunkiem własnej osoby; Cel:oszczędność poznawc za; Przeciwdziałanie uprzedzeniom, stereotypom i dys kryminacji. R.12 Grupy : Natura grupy; Cel:realizacja zadań; Cel:podejmowanie słusznych decyzji; Cel:zdoby cie pozycji lidera. R.13 Globalne dylematy społeczne : Definiowanie dylematów społecznych; Cel:osiąganie na tychmiastowej korzyści; Cel:obrona siebie i własnej gr upy. R.14 Zintegrowana psychologia społeczna : Główne perspektywy teoretyczne psychologii społecznej; Łącze nie różnych perspektyw; Dlaczego metoda badawcza jest ważna?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej