Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(7)
Autor
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(2)
Celarek Krystyna
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Przybylska Joanna
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Smul Patrycja
(1)
Sobieraj Aneta
(1)
Sola Mirosław
(1)
Szulim Patrycja
(1)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Audyt wewnętrzny
(9)
Kontrola zarządcza
(4)
Finanse publiczne
(3)
Prawo finansów publicznych
(3)
Administracja publiczna
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Budżety gminne
(1)
Globalizacja
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kontrola wewnętrzna
(1)
Nadzór administracyjny
(1)
Organizacja
(1)
Outsourcing
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Prawo
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Samorząd gminny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sądowa kontrola administracji
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Vademecum Rachunkowości)
Cz. I. Ogólne zasady audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych 1. Ogólne zagadnienia audytu wewnętrznego 2. Regulacje w zakresie audytu wewnętrznego 3. Ryzyko i jego analiza na potrzeby audytu wewnętrznego 4. Planowanie audytu wewnętrznego 5. Techniki badania audytowego 6. Zadanie audytowe i jego realizacja 7. Sprawozdawczość w zakresie audytu wewnętrznego 8. Organizacja działu audytu wewnętrznego Cz. II Wybrane obszary audytu wewnętrznego 9. Audyt systemu kontroli wewnętrznej 10. Audyt systemów informatycznych 11. Audyt sytemu kadr i wynagrodzeń 12. Audyt funduszy ze źródeł zagranicznych 13. Audyt finansowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych / pod red. Teresa Kiziukiewicz. - Wyd. 2 rozszerz. i zaktual. Stan prawny na 31.05.2009 r. - Warszawa : Difin, 2009. - 458 s. : il. ; 23 cm.
(Vademecum Rachunkowości)
Cz. I. Ogólne zasady audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych 1. Ogólne zagadnienia audytu wewnętrznego 2. Regulacje w zakresie audytu wewnętrznego 3. Ryzyko i jego analiza na potrzeby audytu wewnętrznego 4. Planowanie audytu wewnętrznego 5. Techniki badania audytowego 6. Zadanie audytowe i jego realizacja 7. Sprawozdawczość w zakresie audytu wewnętrznego 8. Organizacja działu audytu wewnętrznego Cz. II Wybrane obszary audytu wewnętrznego 9. Audyt systemu kontroli wewnętrznej 10. Audyt systemów informatycznych 11. Audyt sytemu kadr i wynagrodzeń 12. Audyt funduszy ze źródeł zagranicznych 13. Audyt finansowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych / red. nauk. Joanna Przybylska. - Dodruk - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 180 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Audyt wewnętrzny w świetle teorii agencji i behawioralnej teorii przedsiębiorstwa 1.2. Teoria agencji a audyt wewnętrzny 1.3. Audyt wewnętrzny w świetle teorii behawioralnej Rozdział 2. Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - zagadnienia wprowadzające 2.1. Definicja audytu wewnętrznego - zmiana podejścia 2.2. Kwalifikacje zawodowe oraz cechy osobowe audytora wewnętrznego Rozdział 3. Komunikacyjne aspekty pracy audytora 3.1. Komunikowanie w pracy audytora 3.2. Komunikowanie niewerbalne w pracy audytora 3.3. Komunikowanie werbalne w pracy audytora 3.4. Agresja i konflikt w pracy audytora Rozdział 4. Audyt wewnętrzny a ochrona zaufania i reputacji organizacji w sytuacjach kryzysowych 4.2. Znaczenie reputacji 4.3. Podatność sektorów i branż na powstawanie sytuacji kryzysowych i utratę reputacji 4.4. Znaczenie obszaru ryzyka utraty reputacji w pracy audytora 4.5. Informacja i jej percepcja 4.6. Zachowania interesariuszy w sytuacjach kryzysowych 4.7. Sytuacja kryzysowa i strategie informacyjne organizacji 4.8. Działania informacyjne i odbudowa zaufania w fazie sanacji Rozdział 5. Metodyka audytu w zakresie występowania pomocy publicznej w projektach dofinansowanych z funduszów Unii Europejskiej 5.2. Pojęcie i rodzaje pomocy publicznej 5.3. Wyłączenia blokowe 5.4. Schemat oceny występowania pomocy publicznej Rozdział 6. Wybrane zagadnienia audytu wewnętrznego obszaru zamówień publicznych 6.2. Warunki udziału w postępowaniu, ich zakres oraz zasady konstruowania, naruszenia zasady proporcjonalności 6.3. Kryteria oceny ofert oraz metodologia ich oceny, kryteria podmiotowe i kontrowersje związane z ich stosowaniem 6.4. Żądanie dokumentów nieuprawnionych, naruszenia zasady uczciwej konkurencji 6.5. Błędy w procedurach natury formalnej organizacyjnej 6.6. Wadium - formy i zasady wnoszenia, błędy dotyczące jego zwrotu Rozdział 7. Wykorzystanie narzędzi informatycznych w badaniu audytowym na przykładzie MS Excel, pakietu SAS i języka programowania R 7.1. Techniki audytu wewnętrznego 7.2. Metody statystyczne wykorzystywane w badaniu audytowym 7.3. Dobór próby i estymacja 7.4. Narzędzia informatyczne wspierające statystyczny obszar pracy audytora 7.5. Zastosowanie wybranych narzędzi informatycznych w badaniu audytowym Rozdział 8. Zadanie audytowe jako narzędzie oceny działalności jednostki i doradztwa dla jej kierownika (na przykładzie Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu) 8.1. Zadania zapewniające jako narzędzie oceny działalności jednostki 8.2. Czynności doradcze jako narzędzie doradztwa kierownika jednostki 8.3. Charakterystyka Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu 8.4. Komórka audytu wewnętrznego w strukturze organizacyjnej poznańskiej Izby Administracji Skarbowej 8.5. Zadania zapewniające a czynności doradcze w badanej jednostce; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kontrola wewnętrzna przestała być sumieniem instytucji, 2. Audyt wewnętrzny - nadzieja na wiarygodność, 3. Ekspansja audytów wewnętrznych, 4. Audyt wewnętrzny a kontrola finansowa, 5. Metodyka audytu - wymagania proceduralne, 6. Audytor wewnętrzny - wszechstronny, 7. Organizacja i koordynacja służb audytorskich, 8. Rola i miejsce audytu wewnętrznego w systemie kontroli, 9. Dylematy audytu wewnętrznego w JSFP, 10. Trudne początki kontroli i audytu wewnętrznego, 11. Dokąd zmierza audyt wewnętrzny w administracji publicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wykaz skrótów; Tytułem wstępu; Rozdział 1. Dwa poziomy kontroli zarządczej Rozdział 2. Monitorowanie jako standard kontroli zarządczej 2.1. Monitorowanie w jednostce nadrzędnej 2.2. Monitorowanie w jednostce organizacyjnej 2.3. Monitorowanie z perspektywy kierownika jednostki 2.4. Zagrożenia dla monitorowania Rozdział 3. Kontrola jako blok standardów kontroli zarządczej 3.1. Kontrola w jednostce nadrzędnej 3.2. Kontrola w jednostce organizacyjnej 3.3. Zagrożenia środowiska kontroli Rozdział 4. Audyt wewnętrzny 4.1. Podwójna rola audytu wewnętrznego w systemie kontroli zarządczej 4.2. Kontrola to czy audyt? 4.3. Audyt wewnętrzny – adwokat diabła Rozdział 5. Przydatne narzędzia; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Rola i zadania samorządu gminnego; 2. Zadania wójta i urzędników gminy zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych w zakresie kontroli; 3. Organizacja wewnętrznej działalności kontrolnej; 4. Rola i znaczenie procedur kontroli w działalności jednostek organizacyjnych gminy; 5. Procedury kontroli jako zbiory zasad i sposobów postępowania urzędników samorządowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sektor Publiczny w Praktyce. Ustrój i organizacja)
Zawiera: O autorach; Wykaz skrótów; Bibliografia; Wstęp; Rozdział I. Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej 1. Pojęcie organizacji i zarządzania 2. Rodowód i ewolucja administracji publicznej 3. W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań Rozdział II. Kierownictwo 1. Kierownictwo jako instytucja prawna 2. Kierownictwo jako zagadnienie organizacyjne i zarządcze Rozdział III. Planowanie strategiczne i polityka rozwojowa 1. Czym jest planowanie 2. Najważniejsze metody planowania strategicznego 3. Instrumenty prawne 4. Narzędzia do zarządzania strategicznego w samorządach 5. Ewaluacja 6. Błędy polskich strategii samorządowych Rozdział IV. Realizacja zadań publicznych 1. Uwagi ogólne 2. Formy organizacyjno-prawne realizacji zadań publicznych 3. Zlecanie zadań podmiotom zewnętrznym 4. Współtworzenie zadań publicznych Rozdział V. Zarządzanie projektami w administracji publicznej 1. Czym jest projekt i jak nim zarządzać 2. Zespół projektowy 3. Biuro zarządzania projektami i jego funkcjonalności 4. Zasady opracowywania projektu 5. Projekty publiczne 6. Zarządzanie problemowe Rozdział VI. Partycypacja społeczna 1. Partycypacja społeczna/obywatelska – definicja zjawiska 2. Infrastruktura partycypacji społecznej 3. Społeczeństwo obywatelskie 4. Budżet obywatelski jako przejaw partycypacji społecznej 5. Idea prawa do miasta 6. Nowe miejsce organizacji pozarządowych Rozdział VII. Doradztwo w administracji publicznej 1. Istota doradztwa w administracji publicznej 2. Podstawy prawne działalności doradczej 3. Organizacje międzynarodowe świadczące usługi doradcze 4. Organizacje krajowe świadczące usługi doradcze Rozdział VIII. Zarządzanie jakością w administracji publicznej 1. Geneza zarządzania jakością 2. Czym jest jakość w administracji publicznej 3. Systemy zarządzania jakością w administracji publicznej 3.1. ISO 3.2. Analiza rozwoju instytucjonalnego urzędu 3.3. Wspólnotowa Metoda Oceny – CAF 4. Narzędzia wykorzystywane do zarządzania jakością w administracji publicznej 4.1. Tajemniczy klient 4.2. Benchmarking 4.3. Narzędzia partycypacyjne w zarządzaniu publicznym 4.4. Narzędzia kwestionariuszowe Rozdział IX. Kontrola zarządcza 1. Uwagi ogólne 2. Zasady i cele kontroli zarządczej 3. Poziomy kontroli zarządczej 4. Standardy kontroli zarządczej 5. Zarządzanie ryzykiem Rozdział X. Audyt wewnętrzny 1. Definicja i istota audytu wewnętrznego 2. Podstawy prawne audytu wewnętrznego 3. Zasady i cele audytu wewnętrznego 4. Organizacja audytu wewnętrznego 5. Praktyka funkcjonowania audytu wewnętrznego Rozdział XI. Informacja i dane publiczne 1. Prawne podstawy funkcjonowania informacji publicznej 2. Zasada jawności w samorządzie terytorialnym 3. Nowe formy zbierania informacji na temat realizowanych zadań publicznych 4. Rozwój sztucznej inteligencji (AI) w administracji publicznej Rozdział XII. Organizacja urzędu 1. Schemat organizacyjny i zespół 2. Reguły organizacyjne. Statut i regulamin 3. Definicja obszarów wspólnych i odrębnych rządu i administracji samorządowej 4. Centra usług wspólnych 5. Komunikacja w administracji publicznej Rozdział XIII. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej 1. Podstawy prawne zarządzania zasobami ludzkimi 2. Systemy motywacyjne w administracji publicznej 3. Systemy oceniające 4. Doskonalenie kadr, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji 5. Ogólna charakterystyka zarządzania zasobami ludzkimi Rozdział XIV. Zarządzanie kryzysowe – „nowe” wyzwanie administracji publicznej 1. Prawne podstawy zarządzania kryzysowego 2. Praktyczne aspekty zarządzania kryzysowego na szczeblu wykonawczym 3. Pandemia COVID-19 w Polsce na tle zasad zarządzania kryzysowego Rozdział XV. Najnowsze trendy w zarządzaniu publicznym 1. Zarządzanie centrum miasta jako odpowiedź na silosowość działania administracji publicznej 2. Zarządzanie wartością publiczną 3. Policy Lab 4. Interwencje behawioralne; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Administracja samorządowa - ogólna charakterystyka; 2. Kontrola a nadzór - zagadnienia administracyjnoprawne; 3. Kontrola zewnętrzna nad samorządem terytorialnym; 4. Kontrola wewnętrzna w samorządzie terytorialnym; 5. Nadzór nad samorządem terytorialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2013)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
1. Orientacja na klienta czynnikiem zapobiegania kryzysowi w przedsiębiorstwie; 2. Rozwój i stan polskiej agroturystyki; 3. Wybrane aspekty doboru personelu w administracji publicznej; 4. Powody prowadzenia własnej działalności gospodarczej małych firm; 5. Wykorzystanie outsourcingu w wybranych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa; 6. Problemy związane z zastosowaniem outsourcingu w sektorze MSP; 7. Problematyka zarządzania logistycznego strumieniami powrotnymi; 8. Wykorzystanie Internetu w sprzedaży i promocji usług turystycznych; 9. Wypalenie zawodowe- pojęcie, przyczyny i objawy; 10. Globalizacja- szansa czy zagrożenie dla współczesnego świata; 11. Teoretyczne i praktyczne aspekty komunikacji społecznej na przykładzie wybranych zagadnień socjologicznych; 12. Kontrola zarządcza instrumentem zarządzania jednostką finansów publicznych; 13. Kalkulacja kosztu jednostkowego elementem zarządzania spółką X; 14. Zasady opodatkowania osób prawnych w Polsce i Niemczech- analiza porównawcza; Recenzja książki S. Kassay "Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość, tom I, Środowisko biznesowe. Zmiany struktur własnościowych w okresie transformacji ekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej