Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
ebookpoint BIBLIO
(5)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(7)
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(4)
Autor
Atanasov Emil
(1)
Biessek Alessandro
(1)
Brylska Karolina
(1)
Brzostek-Kleszcz Mirosława
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Fabian Ewa
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajda Paweł
(1)
Górczyński Robert
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Lacey Matt
(1)
Lachowski Lech
(1)
Magiera Anna
(1)
Markiewicz-Hoyda Hanna
(1)
Marzec Ewa
(1)
Patera Mateusz
(1)
Pietrasiewicz Adam (1958- )
(1)
Polański Przemysław
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prusak-Górniak Katarzyna
(1)
Roszewska Katarzyna
(1)
Stanisławski Robert Piotr
(1)
Szczepaniak Sylwester
(1)
Szpor Grażyna
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Wilken Jeremy
(1)
Wójcicki Łukasz
(1)
Ławski Wiktor
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Aplikacja mobilna
(5)
Dostępność (informatyka)
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Sektor publiczny
(2)
Strony WWW
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Ekologistyka
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Magazyn
(1)
Marketing mobilny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Odpady niebezpieczne
(1)
Opakowania
(1)
Prawa osób z niepełnosprawnościami
(1)
Projektowanie
(1)
Smartfon
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
User experience (UX)
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Znak towarowy
(1)
Środowisko przyrodnicze
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Komentarz do ustawy
(2)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
13 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... Android Studio!

Urządzenia mobilne to potężne narzędzia o nieograniczonych możliwościach. To już nie tylko telefon czy niewielki komputer — weszliśmy w erę aplikacji, wśród których prym wiedzie system Android. Środowisko to ożywia blisko dwie trzecie używanych na świecie smartfonów i tabletów, a jego użytkownicy mają do dyspozycji ponad czterysta pięćdziesiąt tysięcy różnych aplikacji! Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne pozwoli Ci zapoznać się z architekturą systemu Android. Nauczysz się tworzyć aplikacje mobilne w Android Studio i — kto wie — być może wkrótce zostaniesz twórcą własnej aplikacji na miarę Endomondo czy Dropboxa.

Android jest najpopularniejszym systemem operacyjnym dla urządzeń mobilnych i posiada 80 procent udziałów na rynku smartfonów. Jak zacząć programować na najpopularniejszą platformę mobilną oraz zostać rozchwytywanym przez zleceniodawców specjalistąTo prostsze, niż sądzisz. Skorzystaj ze szkolenia Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne i przekonaj się, że tworzenie aplikacji może być prawdziwą przyjemnością.

Co Cię czeka podczas naszego kursu Android Studio?

Tworzenie (pisanie) aplikacji na Androida to Twój cel? Sprawdź, co da Ci nasz kurs!

  • Oswoisz się z architekturą systemu Android.
  • Przygotujesz się do tworzenia oryginalnych i autorskich aplikacji mobilnych w Android Studio.
  • Dowiesz się, jakich narzędzi potrzebujesz, aby rozpocząć pracę.
  • Uzyskasz dostęp do pełnego wyposażenia warsztatu programisty.
  • Nauczysz się wykorzystywać multimedia i usługi systemowe.
  • Zaczniesz zapisywać dane w bazie SQLite i w pamięci zewnętrznej.
  • Będziesz obsługiwać wyjątki w aplikacji androidowej.
  • Zaprojektujesz różne interfejsy użytkownika — oparte na gotowych lub własnych komponentach graficznych.
  • Przygotujesz swoją aplikację do publikacji w Google Play.

A ponadto...

  • Opanujesz podstawy potrzebne do dalszego poznawania Android SDK.

Przekonaj się, że pisanie aplikacji mobilnych na Androida jest dla Ciebie. Podczas dwudziestu czterech przygotowanych dla Ciebie lekcji nauczysz się podstaw języka Java i zaczniesz wykorzystywać go do tworzenia aplikacji na smartfony i tablety. Nasz ekspert przybliży Ci budowę aplikacji działających w Androidzie. Będziesz używać odpowiednich narzędzi, dowiesz się także, jak korzystać z zasobów graficznych i funkcji systemowych. Uzyskasz dostęp do SDK (Software Development Kit), specjalistycznego zestawu narzędzi i bibliotek. Wszystko po to, by po odbyciu szkolenia Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne móc wreszcie pisać własne programy.

Android Studio od środka, dzięki naszemu kursowi

Android Studio to oparte na IntelliJ kompletne środowisko (IDEA) firmy JetBrains, w którym nawet początkujący Android developer może pisać i projektować aplikacje. Językiem programowania użytym we wszystkich przygotowanych dla Ciebie lekcjach jest Java, a szereg przydatnych funkcji i rozwiązań sprawia, że wykonywanie pewnych czynności jest banalnie proste i nie wiąże się z koniecznością ciągłego kompilowania i testowania zaproponowanych rozwiązań. Co więcej, tworzenie aplikacji mobilnych z Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne i rozpoczęcie pracy jako Android developer nie będzie wymagało od Ciebie prawie żadnego budżetu. Nie będziesz musiał opłacać hostingu ani kupować domeny. Także nakłady na marketing Twojego produktu nie będą wielkie, gdyż sklepy mobilne, takie jak Google Play, będą go promować na własną rękę. Czy masz już pomysł na swoją aplikację?

Być jak Android developer

Jeśli podziwiasz sukces Instagramu, zaczytujesz się w publikacjach przygotowanych na Kindle’a, odtwarzasz pliki video na urządzeniach mobilnych przy użyciu MX Player, a drogę do piwnicy oświetlasz Tiny Flashlight wprost ze swojego smartfona, to bez wątpienia jesteś zarażony bakcylem Androida. Jeśli doceniasz to, że Android doskonale działa z Twoimi ulubionymi aplikacjami, takimi jak Mapy Google, Kalendarz, Gmail i YouTube, i widzisz w tym potencjał rozwoju, to przyszedł właśnie czas, byś z oddanego użytkownika przeprogramował się na kreatywnego twórcę. Twórcę, który dodatkowo będzie rozchwytywany na rynku pracy.

Dzięki szkoleniu Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne nauczysz się tworzyć proste aplikacje i analizować kod przykładów. Poznasz dobre praktyki programistyczne i podstawowe zasady projektowania z wykorzystaniem języka Java oraz spróbujesz sił w ich wdrożeniu. Sięgniesz do przygotowanych przykładów, a nabytą wiedzę wykorzystasz w samodzielnym tworzeniu aplikacji na urządzenia z systemem Android.

Łowca androidów

Zastanawiasz się, na czym będzie polegała Twoja praca, kiedy zostaniesz Android developerem? To oczywiste, że będziesz wówczas projektować nowe aplikacje mobilne na smartfony i tablety. Będziesz także odpowiedzialny za implementacje i rozwój aplikacji na platformę Android. Nie będzie Ci już straszna żadna dokumentacja aplikacji mobilnych. A Twoje projekty będą obecne w praktycznie każdym telefonie lub tablecie.

Porzuć swoje obawy związane z projektowaniem mobilnym. Zdecydowanie łatwiej zostać ekspertem w dziedzinie Androida, który jest stosunkowo młodą platformą, niż konkurować w pisaniu sterowników ze specjalistami z dużo większym doświadczeniem i stażem pracy. Rynek Androida i innych technologii mobilnych (iOS, Windows Phone) jest świeży, a dobrzy programiści są poszukiwani przez zleceniodawców. Po odbyciu szkolenia Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne nie będziesz już musiał szukać pracy — to ona będzie szukać Ciebie. Przygotuj się na oferty rekruterów, proponujących Ci coraz ciekawsze warunki.

Tylko dla wtajemniczonych

Opracowaliśmy dla Ciebie informacje, które pozwolą Ci zrozumieć specjalistyczną terminologię oraz posługiwać się nią — i będą dostępne od ręki. Nie musisz wertować opasłych tomów ani przeszukiwać internetowej otchłani. Z Android Studio. Kurs video. Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne zaczniesz od szybkiego poznania platformy, podstaw programowania obiektowego, języka Java oraz odpowiednich narzędzi, by pod koniec szkolenia stworzyć własną aplikację!


Poznaj naszego eksperta

Paweł Gajda — Android developer, młody wilk polskiej Doliny Krzemowej. Laureat krajowego finału konkursu Microsoft Imagine Cup 2013. Przygodę z Androidem rozpoczął w 2010 roku, kiedy system dopiero zdobywał popularność. Entuzjasta produktów firmy JetBrains (przede wszystkim IntelliJ IDEA). Naukowo związany z Wojskową Akademią Techniczną. Po godzinach rozwija własne projekty, prowadzi bloga i próbuje sił jako indie game developer.

Sprawdź również inne nasze szkolenia, w tym kursy iOS.

„Człowiek, który nie zmierza do jakiegoś celu, nie osiągnie żadnego”.

Anatole France
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Framework Angular od wielu lat jest jednym z najważniejszych narzędzi do rozwijania średnich i dużych aplikacji internetowych. Co istotne, aplikacje te bez problemu działają w każdej nowoczesnej przeglądarce, a także na platformach mobilnych. Obecnie Angular jest dojrzałą, stabilną i wciąż ewoluującą technologią, a w kolejnych wydaniach frameworka pojawiają się nowe, ułatwiające pracę funkcje. Aplikacje napisane w Angularze opierają się na hierarchicznym systemie komunikujących się komponentów i na dobrze zbudowanych interfejsach API. Przejrzystość i zrozumiałe zasady rządzące tym systemem sprawiają, że nauka posługiwania się Angularem przychodzi szybko i jest bardzo satysfakcjonująca.

Ta książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą możliwie szybko zacząć budować poprawne aplikacje w Angularze i bezproblemowo uruchamiać je w środowisku produkcyjnym. Podręcznik został napisany w sposób, który pozwala na natychmiastowe rozpoczęcie kodowania i zrozumienie - niemal mimochodem - tak zaawansowanych technik jak testowanie, wstrzykiwanie zależności czy regulowanie wydajności. W książce położono nacisk na korzystanie z TypeScriptu i ES2015 oraz na tworzenie poprawnego kodu zgodnie z najlepszymi praktykami. Nie zabrakło licznych wskazówek i opisu nieoczywistych, ale bardzo pomocnych technik pracy. Dzięki temu szybko wykorzystasz potencjał Angulara do pisania wydajnych, odpornych i bezpiecznych aplikacji!

Najważniejsze zagadnienia:

  • Przegląd architektury Angulara i jego funkcji
  • Zasady tworzenia aplikacji w Angularze
  • Komponenty i interakcje między nimi
  • Usługi, wstrzykiwanie zależności i wzorce nawigacyjne
  • Testowanie, debugowanie i wdrażanie aplikacji

Oto Angular: ambitne narzędzie dla profesjonalistów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa w budowaniu kapitału marki; 2. Homo smartphonicus i jego gadżet; 3. Narzędzia komunikacji mobilnej; 4. Komunikacja marki z wykorzystaniem smartfonów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... proste budowanie i rozbudowywanie serwisów internetowych

Framework Flask jest idealnym wyborem, jeśli chce się zbudować prosty serwis WWW. Korzystanie z niego w tym celu pozwala oszczędzić czas i nie wymaga wielkich umiejętności. Bazujący na języku Python framework zawiera mechanizmy umożliwiające łączenie go z tak fundamentalnymi plikami w sieci, jak HTML czy CSS. Pozwala to nie tylko budować serwisy od nowa, lecz także kreować jedynie wybrane elementy, które zostaną następnie użyte do rozbudowy już istniejącej strony - nawet jeśli przy jej tworzeniu korzystano z innej technologii.

Poszczególne lekcje kursu pozwolą Ci zacząć pracę z technologią Flask. Dowiesz się między innymi, jak wykorzystać zewnętrzne biblioteki i jak zbudować prostą aplikację do konwersji plików graficznych użytkownika pomiędzy poszczególnymi formatami. Szkolenie przeprowadzi Cię przez wiele zagadnień związanych z tworzeniem aplikacji webowych, także przez meandry budowania kalkulatora zysków z oszczędności! Zdobędziesz wiedzę dotyczącą zasad instalacji potrzebnego oprogramowania, konfigurowania własnego repozytorium do kontroli wersji, tworzenia uporządkowanej struktury projektu, wreszcie implementacji na podstawie automatycznie uruchamianych testów. Dowiesz się też, na jakie aspekty zwracać uwagę podczas tworzenia interfejsu użytkownika. Zobaczysz wreszcie, jak w prosty sposób można dostosować tworzone serwisy do wymogów urządzeń mobilnych.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia

W trakcie proponowanego przez nas kursu video:

  • Stworzysz aplikacje w technologii Flask.
  • Opanujesz zasady pracy z systemem kontroli wersji Git.
  • Poznasz proste i zagnieżdżone szablony Flask.
  • Zintegrujesz Bootstrap i Flask.
  • Dostosujesz CSS i HTML do potrzeb frameworka Flask.
  • Będziesz operować plikami na serwerze Flask.
  • Nauczysz się automatyzować czynności, tworzyć strony z treścią i formularzami.
  • Skonwertujesz pliki graficzne.
  • Przybliżysz sobie zasady UI i UX aplikacji webowych.

Co więcej...

  • Dowiesz się, jak testować stworzoną przez siebie aplikację i naprawiać pojawiające się w niej błędy.

Flask. Kurs video. Od pierwszej linijki kodu do praktycznego zastosowania kończy się na poziomie podstawowym. Oznacza to, że po ukończeniu szkolenia będziesz w stanie stworzyć od zera nowy projekt oparty na technologii Flask - taki, który umożliwi interakcję z użytkownikiem bez przechowywania stanu pomiędzy poszczególnymi wizytami użytkownika.

Sfera web developera

Osoby zajmujące się technologiami webowymi muszą nieustannie śledzić dostępne rozwiązania. Ich mnogość jest w dużej mierze związana z koniecznością dostarczania funkcjonalności działających w przeglądarce i pokrywających potrzeby między innymi banków, sklepów internetowych, blogów, serwisów streamingowych czy gier przeglądarkowych. Web developer musi nie tylko być świadom dostępnych technologii, ale także dobierać je odpowiednio do aktualnego problemu. Zarówno wśród freelancerów, jak i w software house’ach popularne jest używanie WordPressa do tworzenia stron o charakterze informacyjnym. Gdy jednak konieczne jest dodatkowe przetwarzanie wykraczające poza obsługę komentarzy, sięga się po inne technologie. Flask może być używany dla usług, które muszą być gotowe na wzmożone zapotrzebowanie na infrastrukturę. Jest wspierany na Google App Engine, gdzie samo przydzielanie dodatkowych i usuwanie nadmiarowych zasobów może być w dużej mierze zautomatyzowane dzięki możliwościom Google Cloud Platform. Zadaniem developera jest jednak taka implementacja oferowanych funkcjonalności, aby użytkownik nie tracił danych, kiedy zmienia się liczba wykorzystywanych serwerów.

Czasem naprawdę warto zrobić jeden krok w tył, aby móc zrobić dwa kroki w przód. Dotyczy to także tworzenia oprogramowania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Flutter to opracowany przez Google framework do tworzenia aplikacji mobilnych, które świetnie wyglądają i dobrze działają w systemach Android i iOS. Pisanie reaktywnych aplikacji we Flutterze jest przyjemną i efektywną pracą. Język Dart został bowiem zbudowany tak, by ułatwić pisanie poprawnego kodu. Flutter jest intensywnie rozwijany przez Google: framework co kilka tygodni zyskuje nowe funkcjonalności. Mimo że to relatywnie nowe rozwiązanie, cieszy się dużą popularnością. Liczba poważnych aplikacji napisanych we Flutterze stale rośnie.

Dzięki temu przewodnikowi płynnie rozpoczniesz pisanie aplikacji we Flutterze w języku Dart. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko programistyczne i rozpocząć projekt. Książka poprowadzi Cię przez proces projektowania interfejsu użytkownika i funkcji umożliwiających poprawną pracę aplikacji. Nauczysz się pisać własne wtyczki (tzw. plug-iny). Poznasz techniki poprawy wrażeń użytkownika i dowiesz się, jak tworzyć dobre, intuicyjne interfejsy. Dzięki licznym wyjaśnieniom, przykładom i wskazówkom nauczysz się pisać aplikacje wolne od błędów i gotowe do wdrożenia w App Store i Google Play. W efekcie dobrze przygotujesz się do projektowania aplikacji we Flutterze na wysokim, profesjonalnym poziomie.

W książce:

  • podstawy języka programowania Dart i koncepcje interfejsu Fluttera
  • pisanie wtyczek i widżetów Fluttera
  • stylizacja aplikacji i poprawa wrażeń użytkownika we Flutterze
  • stosowanie komponentu AnimatedBuilder
  • uzyskiwanie natywnej wydajności aplikacji

Flutter od Google. Specjalnie dla profesjonalnych twórców najlepszych aplikacji!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Oddajemy w ręce Czytelników kolejny numer czasopisma „Informatyka Ekonomiczna”. Jak każdy wcześniejszy zeszyt również ten ma unikatowy charakter. Głównymi przesłankami dla stworzenia tego zbioru była chęć zaprezentowania różnorodności poglądów oraz przemyśleń Autorów, wynikających z doświadczeń zdobytych w trakcie wieloletniej praktyki związanej z tworzeniem, doskonaleniem oraz implementacją nowoczesnych technologii w organizacjach. Wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej” opracowania otrzymały pozytywne recenzje. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić wdzięczność wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składa podziękowania Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji. Media społecznościowe przyszłości według studentów. Analiza i kreowania trendów. Chatboty jako nowy sposób komunikacji w Internecie. Ograniczenia badań aplikacji wobec batalii o prywatność. Analiza ewolucji interakcji człowiek-komputer. Aplikacje w dydaktyce. Szansę i zagrożenia. Mapa aplikacji w życiu studentów. Indeks nazwisk. Noty o autorach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Istota ekologistyki 1.1. Pojęcie i funkcje ekologistyki 1.2. Klasyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa systemów ekologistycznych 1.3. Zielona logistyka 1.4. Gospodarka o obiegu zamkniętym 1.5. Wskaźniki i mierniki w ekologistyce Rozdział 2. Zagrożenia ekologiczne 2.1. System bezpieczeństwa środowiska naturalnego 2.2. Klasyfikacja zagrożeń ekologicznych 2.3. Ryzyko a zagrożenia ekologiczne Rozdział 3. Gospodarka odpadami w ekologistyce 3.1. Odpady w liczbach 3.2. Charakterystyka wybranych odpadów 3.3. Procesy logistyczne w gospodarce odpadami, ich optymalizacja 3.4. Zarządzanie magazynowaniem odpadów 3.5. Kalkulacja kosztów w ekologistyce Rozdział 4. Ekologistyka w postępowaniu z odpadami niebezpiecznymi 4.1. Odpady niebezpieczne, charakterystyka, istota 4.2. Aspekty prawne przy gospodarowaniu odpadami niebezpiecznymi 4.3. Transport odpadów niebezpiecznych Rozdział 5. Opakowania w logistyce i ekologistyce 5.1. Funkcje opakowań i ich rodzaje 5.2. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi 5.3. Innowacyjne opakowania w branży spożywczej 5.4. System wspomagający dobór opakowań Rozdział 6. Systemy informatyczne w ekologistyce 6.1. Istota logistycznego systemu informacyjnego dla potrzeb ekologistyki 6.2. Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) 6.3. Telematyka w bezpieczeństwie procesów transportowych 6.4. Automatyczna identyfikacja 6.5. Sieci do monitoringu w ekologistyce 6.6. Wybrane technologie wspierające i integrujące przepływ informacji 6.7. Wybrane nowe rozwiązania w informatyce wykorzystywane w ekologistyce 6.8. Gospodarka odpadami z użyciem aplikacji mobilnych Rozdział 7. Narzędzia w ekologistyce 7.1. Istota „czystszej produkcji” 7.2. Minimalizacja odpadów 7.3. System zarządzania środowiskowego Rozdział 8. Ekologia w magazynach 8.1. Idea zrównoważonego budownictwa 8.2. Metody energooszczędnego zarządzania budynkiem 8.3. Certyfikacja ekologiczna Rozdział 9. Przemysł 4.0 a ekologistyka 9.1. Wprowadzenie do Internetu rzeczy 9.2. Przemysł 4.0 a współczesna logistyka 9.3. Inteligentne zarządzanie odpadami; Bibliografia; Wykaz załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Kontekst: Kto używa aplikacji?; Gdzie i kiedy aplikacja jest używana?; Na jakim urządzeniu aplikacja jest używana? Część II. Wejście: Jak wygląda interakcja użytkownika z aplikacją; Dane wprowadzone przez użytkownika; Dane z innych źródeł; Część III. Wyjście: Wyświetlanie komponentów w aplikacji; Wyjście niewizualne; Część IV. Responsywność: Zrozumienie postrzegania czasu; Szybkie uruchamianie aplikacji; Szybkie działanie aplikacji; Część V. Dostęp do sieci: Sposoby na zróżnicowaną jakość połączenia; Część VI. Zasoby: Zarządzanie zużyciem energii i zasobami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
E-book
W koszyku

Twórz aplikacje dla systemu iOS - i naucz się programowania w języku Swift

Swift został zaprezentowany światu w 2014 roku - dziś jest uznanym standardem dla programistów platformy macOS i iOS. Równocześnie to jeden z najpopularniejszych języków programowania na świecie. Charakteryzuje się zwięzłą i przejrzystą składnią, jest łatwy do nauczenia się, wygodny i elastyczny. Programiści mawiają, że Swift podsuwa nowe sposoby rozwiązywania starych problemów. Jeśli chcesz pisać efektywne i bezpieczne, a przy tym eleganckie i przyjazne użytkownikom aplikacje dla maszyn z logo jabłuszka, po prostu musisz nauczyć się Swifta!

Jeśli jesteś początkującym programistą i postanowiłeś nauczyć się rzetelnego programowania aplikacji mobilnych dla iOS, to książka dla Ciebie. Znajdziesz w niej przystępne wprowadzenie do koncepcji programowania oraz podstawy języka Swift. Przećwiczysz tworzenie aplikacji mobilnych na platformie iOS. Dowiesz się, jak tworzyć interfejs użytkownika za pomocą plików typu storyboard w Xcode, a także jak pobierać i wyświetlać obrazy oraz zapisywać i wczytywać informacje w trakcie różnych sesji pracy z aplikacją. Nauczysz się korzystać z menedżera zależności CocoaPods i przekonasz się, jak bardzo jest użyteczny. Poznasz kilka przydatnych bibliotek open source do szybkiego tworzenia oprogramowania, dowiesz się też, jak opracowywać aplikacje pobierające informacje i zasoby z chmury.

Najważniejsze zagadnienia:

  • składnia i elementy języka Swift oraz praca w środowisku Xcode
  • struktura aplikacji mobilnej
  • zastosowanie poszczególnych struktur danych w Swifcie
  • tworzenie GUI i zapewnianie interaktywności aplikacji
  • wykorzystywanie informacji pochodzących z publicznego API do budowy swojej aplikacji
  • biblioteki dla open source Swifta

Oto Swift: najlepszy język dla aplikacji na iOS!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
W „Pracach Instytutu Elektrotechniki” publikowane są oryginalne artykuły naukowe, prace przeglądowe, prace habilitacyjne i skrócone prace doktorskie z zakresu szeroko pojętej elektrotechniki. Czasopismo ukazuje się nieprzerwanie od 1951 roku. Początkowo zawierało artykuły oparte na wykonanych w Instytucie Elektrotechniki badaniach tak teoretycznych jak i doświadczalnych. Obecnie na łamach "Prac IEL" bardzo często goszczą autorzy spoza Instytutu – z kraju i zagranicy. Wszystkie artykuły naukowe zgłoszone do publikacji w czasopiśmie były zawsze recenzowane.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Komentarze Praktyczne)
Wstęp. Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. poz. 848). Art. 1. [Zakres regulacji]. Art. 2. [Podmioty publiczne objęte regulacją]. Art. 3. [Wyłączenia podmiotowe i przedmiotowe spod regulacji]. Art. 4. [Definicje legalne]. Art. 5. [Obowiązek zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 6. [Obowiązek publikowania w sposób dostępny cyfrowo informacji publikowanych również na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej niespełniającej wymagań dostępności cyfrowej]. Art. 7. [Obowiązek zapewnienia alternatywnego sposobu dostępu do elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej w przypadku braku możliwości zapewnienia jego dostępności cyfrowej]. Art. 8. [Strony, elementy i funkcje stron internetowych lub aplikacji mobilnych objęte obowiązkiem zapewnienia ich dostępności cyfrowej]. Art. 9. [Obowiązek zapewnienia dostępności cyfrowej elementów stron internetowych i aplikacji mobilnych jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego oraz gminnych osób prawnych]. Art. 10. [Deklaracja dostępności]. Art. 11. [Terminy przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności]. Art. 12. [Zadania ministra właściwego do spraw informatyzacji]. Art. 13. [Kompetencje nadzorcze ministra właściwego do spraw informatyzacji]. Art. 14. [Wykaz podmiotów publicznych, wykaz adresów stron internetowych podmiotów publicznych oraz wykaz aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 15. [Strony internetowe i aplikacje mobilne podlegające monitorowaniu zapewnienia dostępności cyfrowej]. Art. 16. [Udostępnianie informacji o wynikach monitorowania zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 17. [Sprawozdanie z wyników monitorowania zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 18. [Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów]. Art. 19. [Kara pieniężna]. Art. 20. [Zmiany w przepisach ustawy z 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne]. Art. 21. [Zmiany w przepisach ustawy z 6.12.2018 r. o zmianie ustawy o dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw]. Art. 22. [Warunki techniczne publikacji oraz struktura dokumentu elektronicznego deklaracji dostępności]. Art. 23. [Pierwsze monitorowanie zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 24. [Pierwsze sprawozdanie z wyników monitorowania zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 25. [Reguła wydatkowa]. Art. 26. [Przepis przejściowy]. Art. 27. [Wejście ustawy w życie]. Załącznik. Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. poz. 848).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krótkie Komentarze Becka)
Zawiera: Wykaz skrótów; Wykaz literatury; A. Komentarz; Ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z dnia 4 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 848); Wprowadzenie; Art. 1. Zakres przedmiotowy; Art. 2. Zakres podmiotowy; Art. 3. Wyłączenie stosowania; Art. 4. Objaśnienie pojęć; Art. 5. Dostępność cyfrowa strony internetowej i aplikacji mobilnej Art. 6. Publikacja informacji; Art. 7. Alternatywny sposób dostępu; Art. 8. Zapewnienie dostępności cyfrowej przez podmiot publiczny; Art. 9. Zapewnienie dostępności cyfrowej przez samorząd terytorialny; Art. 10. Deklaracja dostępności; Art. 11. Termin przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności; Art. 12. Zadania ministra właściwego do spraw informatyzacji; Art. 13. Zakres nadzoru; Art. 14. Wykaz adresów stron internetowych podmiotów publicznych; Art. 15. Zakres stron internetowych i aplikacji mobilnych podlegających monitorowaniu; Art. 16. Udostępnianie informacji o wynikach monitorowania; Art. 17. Sprawozdanie z wyników monitorowania; Art. 18. Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej; Art. 19. Kara pieniężna; Art. 20. Zmiany w InformPodPublU; Art. 21. Zmiany w ZmDowodyU18; Art. 22. Warunki techniczne publikacji, struktura dokumentu elektronicznego deklaracji dostępności; Art. 23. Termin pierwszego monitorowania; Art. 24. Termin przekazania pierwszego sprawozdania do KE; Art. 25. Limit wydatków z budżetu państwa; Art. 26. Utrata mocy aktów wykonawczych; Art. 27. Wejście w życie; B. Aneks; 1 . Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego z dnia 26 października 2016 r. (Dz.Urz.UE.L z 2016 r. Nr 327, str. 1); 2. Wytyczne dla dostępności treści internetowych (WCAG); Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej