Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Amsterdamski Stefan
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Oppenheim A.N
(1)
Wieczorkowska Grażyna
(1)
Wierzbiński Jerzy
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Ankieta
(3)
Wywiad socjologiczny
(2)
Internet
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Nauki społeczne
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Socjologia
(1)
Statystyka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
R 1. Sposoby odpowiadania na interesujące nas pytania. Badania korelacyjne i eksperymentalne, R 2. Co to znaczy, że wyniki badań są istotne statystycznie?, R 3. Pułapki w badaniach sondażowych, R 4. Budowanie indeksów złożonych. Zastosowanie analizy czynnikowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa. Podziękowania. Wprowadzenie do planowania badań sondażowych; Planowanie sondaży analitycznych; Planowanie sondaży opisowych; Badania pilotażowe; Wywiad o charakterze eksploracyjnym; Wywiady standaryzowane; Projektowanie kwestionariuszy; Formułowanie pytań; Podstawy teorii pomiaru; Konstruowanie stwierdzeń dotyczących postaw; Skalowanie postaw; Metody projekcyjne w badaniu postaw; Odmiany i zastosowania; Przetwarzanie danych; Analiza statystyczna. Dodatek I: Testy statystyczne. Dodatek II: Nomografy do sprawdzania statystycznej istotności różnic między odsetkami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej