Form of Work
Książki
(8)
Status
only on-site
(6)
available
(4)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(7)
Author
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Ferens Andrzej
(1)
Jagodzińska Katarzyna
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Macek Iwona
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Olszak Celina M
(1)
Olszewski Piotr
(1)
Palma Beata
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Sarna Paweł
(1)
Selwa Anna
(1)
Sidło Aleksandra
(1)
Więckiewicz Marta
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Administracja
(6)
Samorząd terytorialny
(4)
Public relations
(3)
Bhp
(1)
Franchising
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Podatek
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Prawo pracy
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rolnictwo
(1)
Sektor publiczny
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki trwałe
(1)
Świat
(1)
Subject: time
1989-
(1)
9 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-229-1961-1
FERENS A.: Administracja publiczna. Wprowadzenie do nauki administracji publicznej; HERBUT R.: Administracja publiczna - modele, funkcja i struktura; ANTOSZEWSKI A.: Administracja publiczna w systemie politycznym; JABŁOŃSKI A.W.: Tendencje przeobrażeń administracji publiczna na Zachodzie; SROKA J.: Administracja publiczna jako uczestnik trójstronnego przetargu interesów; MACEK I.: Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej; OCIEPKA B.: Komunikacja w administracji publicznej; WISZNIOWSKI R.: Marketing w administracji publicznej; NOWACKA E.: Struktura samorządu terytorialnego w Polsce; PONIKOWSKI B.: Jednostka i obywatele a administracja publiczna Refleksja filozoficzna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Media and Publuc Ralation)
ISBN: 978-83-61991-23-6
1.Public relations- pomiędzy rynkiem a sferą publiczną w kierunku koncepcji pr jako zarządzania zaufaniem; 2. Zastosowanie instrumentów marketingu w kryzysie bankowym; 3. Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mbanku); 4. Kreowanie e-wizerunku samorządu terytorialnego; 5. Wybrane narzędzia komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego; 6. Medialna autopromocja- próba klasyfikacji (rys teoretyczny); 7. Public relations a media lokalne; 8. Zarządzanie zmianą oraz komunikowanie w sytuacji kryzysowej na przykładzie redakcji prasowych; 9. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej; 10. Social media jako narzędzie promocji instytucji kultury na przykładzie Tarnowskiego Centrum Kultury; 12. Analiza kreacji wizerunku Alexa Jonesa na nowych mediach; 13. Komunikacja jako narzędzie strategiczne dla IT; 14. Multifatyczność komunikacji marketingowej; 15. System wizualizacji i marka jako instrumenty komunikacji marketingowej; 16. Lokowanie produktu w kontekście nieuczciwej konkurencji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659
No cover
Book
In basket
(Biała Seria PTNP)
ISBN: 978-83-7780-189-5
1. Teoretyczne aspekty funkcjonowania wizerunku polityki i polityków (w stronę medialnego demontażu polityki); Wizerunek negatywny w polskiej polityce; Wizerunek polityczny: ideologiczny, strategiczny, operacyjny czy taktyczny; Rebranding lidera politycznego. Przyczynek do dyskusji o czynnikach determinujących efektywność zmiany wizerunku; Wizerunek polskich polityków. Teoria i praktyka; 2. Kreowanie wizerunku w wymiarze państwowym i międzynarodowym: Wizerunek Parlamentu Europejskiego jako przesłanka aspiracji wyborczych; Wizerunek dyplomacji i dyplomatów w świetle "rewelacji" WikiLeaks; Osobowościowy wizerunek Bronisława Komorowskiego i jego wyborców; Aspekty negatywne w pierwszych kampaniach wyborczych w Polsce po 1989 r.; Immunitet jako element wizerunku parlamentarzysty. Uwagi na tle instytucji immunitetu materialnego; Wizerunek polityczny- media a kampanie wyborcze; Wizerunek Lecha Kaczyńskiego po katastrofie smoleńskiej- powstanie mitu?; Wizerunek polityczny kandydatów na urząd prezydenta. Analiza kompanii wyborczej Jarosława Kaczyńskiego i Bronisława Komorowskiego; 3. Wizerunek w kampaniach lokalnych: Wizerunek szyty na miarę- o kreacjach dolnośląskich liderów rynku w kampanii samorządowej 2006; Siła argumentów czy argument siły? Rywalizacja wyborcza o stanowisko prezydenta miasta Kielce w 2010 r. z powyborczym suplementem; Wizerunek jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Kilce; Polskie miasta w Internecie na przykładzie kandydatur do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016; 4. Komunikowanie w procesie kształtowania wizerunku organizacji, grup, instytucji i jednostki: Strony internetowe organizacji pozarządowych jako źródło informacji i wiedzy (na przykładzie wybranych polskich think tanków); Kształtowanie wizerunku grupy podczas akcji protestacyjnych zorganizowanych przez mniejszości etniczne; Rola public relations w komunikowaniu się Kościoła katolickiego; Komunikowanie polityczne a wizerunek; Kilka uwag o wizerunku egzekutora ukształtowanym przez ustawę o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; Etyczne aspekty kreacji wizerunku sądu oraz sędziego cywilisty. Normatywny obraz sędziego; Wizerunek konstytucyjnych organów państwowych jako determinant autorytetu państwa na przykładzie Komisji Śledczej do zbadania prawidłowości działań organów administracji rządowej w sprawie postępowań karnych związanych z uprowadzeniem i zabójstwem Krzysztofa Olewnika (SKKO); Portret zabójczyni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 581)
1. Koncepcje marketingu i orientacji rynkowej- zastosowanie w sektorze publicznym; 2. Samorządowe usługi publiczne- charakterystyka, zakres przedmiotowy i formy organizacyjno-prawne; 3. Operacjonalizacja koncepcji marketingu i orientacji rynkowej w administracji terytorialnej. Wyniki wywiadów indywidualnych; 4. Poziom i uwarunkowania orientacji rynkowej polskiej administracji terytorialnej; 5. Wpływ orientacji rynkowej na wybrane wyniki działalności jednostek samorządu lokalnego; 6. Perspektywy wdrażania orientacji rynkowej w polskim samorządzie terytorialnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 352/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Komunikacja społeczna)
ISBN: 978-83-61991-65-6
1.Ramówka wiosenna a relacje między kosztem instytucjonalnym i promocją medialną- w oparciu o TVP i TVP2; 2. Jakość media relations urzędów administracji samorządowej w Zagłębiu Dąbrowskim w ocenie dziennikarzy mediów lokalnych i regionalnych; 3. Media w działaniach public relations samorządu na przykładzie miast Górnośląskiego Związku Metropolitalnego; 4. Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego jako element promocji regionu i wspierania tożsamości regionalnej; 5. Dress code jako element wewnętrznego public relations i jego znaczenie w kreowaniu pozytywnego wizerunku biblioteki naukowej; 6. Strategia wizerunkowa Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Założenia i implementacja; 7. Marketing partnerski placówki zdrowotnej- tworzenie relacji z klientami a wewnętrzne public relations; 8. Odkrywany czy odkryty potencjał komunikacyjny? O wykorzystaniu mikrologu jako narzędzia internetowego public relations w sektorze publicznym; 9. Nowe muzea sztuki w Europie Środkowej on-line w poszukiwaniu odbiorców, czyli o muzealnym public relations w kanale internetowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie Prawnicze / C.H.Beck)
ISBN: 83-7483-284-3
1. Public relations w kształtowaniu wizerunku, 2. Koncepcja misji administracji, 3. Skuteczne urzędy i urzędnicy, 4. Etyka w procesie kształtowania wizerunku, 5. Kreowanie obrazu administracji lokalnej, 6. Badania marketingowe w administracji, 7. System marketingu w administracji publicznej i samorządowej, 8. Działania promocyjne na przykładzie samorządu terytorialnego, 9. Kultura obsługi w administracji jako instrument kształtowania jej wizerunku
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15162-1
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Authority data
Administracja - a marketing (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again