Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Author
Borowska Alina
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Kobylarek Aleksander
(1)
Kozdrowicz Ewa
(1)
Przecławska Anna
(1)
Year
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Absolwenci szkół wyższych
(4)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Bezrobocie
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Kształcenie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Subject: time
1989-
(3)
5 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-89501-49-X
Część I: Perspektywa teorii pedagogiki społecznej. 1. W sprawie kształcenia do profesji społecznych - kilka uwag zagajenia do dyskusji na temat modelu absolwenta pedagogiki społecznej. 2. Po co studiować pedagogikę społeczną? 3. Kariera pewnej XIX-wiecznej koncepcji. 4. Pedagog społeczny w warunkach wielokulturowości i potrzeby kreowania przestrzeni międzykulturowego dialogu. 5. Społeczne zadania pedagogów. 6. Dookreśla funkcji pedagoga w warunkach permanentnej transformacji. 7. Pedagog jako animator przeobrażeń społecznych. 8. Pedagog społeczny wobec bezdomnych. Część II: Perspektywa praktyki. 1. Instytucjonalne dzieci - wyzwanie dla pedagogów społecznych. 2. System S.Z.I. (selekcja, zdemaskowanie, iniekcja). 3. Pozytywna profilaktyka w wychowaniu. 4. Czerpanie ze źródeł. 5. Skuteczny pedagog w procesie pomagania. 6. Ważne pytania w pedagogice społecznej. 7. Z doświadczeń praktyka. 8. O studencie pedagogiki społecznej słów kilka. 9. Absolwent skrojony na miarę. 10. Byłam studentką pedagogiki. 11. Podróż z "Surmą". Część III: Perspektywa studentów. 1. Współczesny świat studenta. Poszukiwanie własnej drogi. 2. Wizja pedagoga XXI wieku. 3. Animator wobec wyzwań rzeczywistości. 4. Czy łatwo być pedagogiem? 5. Autorytet zaczyna od siebie. 6. Kim jestem? 7. Jaki powinien być pedagog społeczny? Część IV: Grupy dyskusyjne. 1. Organizacje pozarządowe - droga do społeczeństwa obywatelskiego. 2. Praca z dzieckiem i rodziną. 3. W kręgu kultury i animacji społeczno-kulturalnej. 4. Rekomendacje i propozycje zmian.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89501-11-2
1.Charakterystyka organizacji przyszłosći i jej wymogi w stosunku do pracownika przyszłości, 2.Pracownik przyszłości, 3.Absolwent przyszłości, 4.Współczesny absolwent w świetle badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7322-887-X
1.Idea uniwersytetu. Kształcenie, edukacja liberalna czy badania naukowe?, 2.Sytuacja uniwersytetu w dobie transformacji, 3.Założenia metodologiczne i zastosowanie procedury w badaniach własnych, 4.Sytuacja społeczno-zawodowa absolwentów uniwersytetu w świetle badań, 5.Analiza jakościowa wybranych przypadków absolwentów charakteryzujących się nietypową pozycją społeczno-zawodową
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7378-159-5
1.Rynek czy system: szkolnictwo wyższe w Polsce okresu transformacji, 2.Uzupełniające studia magistersie jako czynnik konkurencyjności uczelni, 3.Licencjat czy magister: studenci na rynku usług edukacyjnych, 4.Jakość ksztaćłenia w strategiach badanych uczelni, 5.Jakość kształcenia w opiniach studentów, 6.Wybrane aspekty jakości kształcenia, 7.Młodzi adepci zarządzania na rynku pracy. Oczekiwania pracodawców wobec absolwentów wyższych uczelni, 8.Konkurencja czy partnerstwo na rynku usług edukacyjnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again