Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(4)
Autor
Gogołek Włodziemierz
(2)
Bieniek Otylia
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Dela Piotr
(1)
Dijak Jan van
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kościński Karol
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Nowikowska Monika
(1)
Sala Paweł
(1)
Sobczak Jacek (1946 - )
(1)
Stańczuk Izabela
(1)
Wąsowski Krzysztof Andrzej (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Internet
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Reklama internetowa
(2)
Socjologia
(2)
Usługi
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Copywriting
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Historia
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Obsługa klienta
(1)
Prawo telekomunikacyjne
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Wykaz skrótów; Wstęp; Zmiana paradygmatu wolności środków społecznego;przekazu wobec nowych mediów w dobie konwergencji; Redefinicja celów interesu publicznego w nowych mediach. Od deregulacji do ponownej regulacji?; Rola mediów przy definiowaniu kwestii bezpieczeństwa; Cele i sposoby oddziaływania w konflikcie z wykorzystaniem cyberprzestrzeni; Ewolucja europejskich regulacji służących ochronie małoletnich przed dostępem do treści audiowizualnych szkodliwych dla ich rozwoju; Zwalczanie nielegalnych treści w internecie – aspekty; Wybrane; Zjawisko „trollingu” w internecie; Współczesna reklama internetowa a poszanowanie; Prywatnej sfery życia człowieka; Dane osobowe jako „waluta” związana z uczestnictwem w mediach społecznościowych; Rola Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w przeciwdziałaniu nieuprawnionemu ograniczaniu korzystania z wolności słowa w radiofonii; Droga do regulacji? Dezinformacja w przekazie medialnym; Mowa nienawiści a wolność wypowiedzi; Autorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Druk i jego konteksty. 3. Media i sfera publiczna we wczesnonowożytnej Europie. 4. Technologie i rewolucje. 5. Nowe procesy, nowe wzorce. 6. Informacja, edukacja, rozrywka. 7. Konwergencja mediów. 8. W cyberprzestrzeni i poza nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R.1 Wprowadzenie: Nowa infrastruktura społeczeństwa; Druga rewolucja komunikacyjna; Cechy nowych mediów; Zdolności komunikacyjne nowych mediów; Charakter i układ książki. R.2 Sieci: układ nerwowy społeczeństwa: Społeczeństwo sieci i inne klasyfikacje; Krótka historia ludzkiej sieci; sieci na wszystkich poziomach; Przyczyny powstania sieci; od społeczeństwa masowego do społeczeństwa sieci; Zmieniające się relacje w społeczeństwie sieci. R.3 Technologia: Wprowadzenie; Techniczne fundamenty społeczeństwa sieci; Sieci telekomunikacyjne; Sieci wymiany danych; Sieci komunikacji masowej; Sieci zintegrowane; Sieci multimedialne i szerokopasmowe; Przyszłe trendy. R.4 Gospodarka: Wprowadzenie; Przyczyny obecnej rewolucji komunikacyjnej; Gospodarka przepływów; Rynki, hierarchie i sieci; Nowa gospodarka?; Producenci: od infrastruktury do dostawców usług; Konsumenci: ofensywa producentów i klienci; Wnioski. R.5 Polityka i władza: Wprowadzenie; Podatność na zagrożenia; Rozproszenie i koncentracja polityki; Twierdzenia na temat e-rządu i demokracji cyfrowej; Władza w organizacji; Prywatność i autonomia osobista; Wnioski. R.6 Prawo: Wprowadzenie; Osłabienie prawa przez sieci; Kto rządzi Internetem?; Prawo do informacji i komunikacji; Prawa własności; Prawo do prywatności; Wnioski. R.7 Struktura społeczna: Wprowadzenie; Przestrzeń i czas w społeczeństwie sieci; Zacieranie granic między sferami życia; Wspólnoty i relacje społeczne; Jawność i fragmentacja: nowa spójność społeczna; Sieci i (nie)równość społeczna; Niestabilność społeczeństwa sieci; Wnioski. R.8 Kultura: Wprowadzenie; Życie w kulturze cyfrowej; Ilość i jakość treści w nowych mediach; Zmiana wykorzystania mediów; Wnioski. R.9 Psychologia: Wprowadzenie; Percepcja i nowe media; Uczenie się z nowymi mediami; Psychologia społeczna CMC; Zmiany w ludzkiej osobowości?; Wnioski. R.10 Wnioski i propozycje rozwiązań: Wprowadzenie; Wnioski ogólne; Społeczeństwo informacji i sieci w Ameryce Północnej, Europie, Azji Wschodniej i Trzecim Świecie; Propozycje rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej