Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Gierula Marian
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Społeczeństwo
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2409)
1. Środki masowego komunikowania i ich przemiany: Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji; Środki masowego komunikowania Kościoła katolickiego w Polsce na przełomie XX i XXI wieku; Współczesna publicystyka polityczna wobec przeszłości; Hipertekst, konwergencja i interaktywność. Refleksja filozoficzno-metodologiczna nad skutkami konwergencji mediów tradycyjnych do sieci i vice versa; Prasa lokalna na rynku ekonomicznym mediów; Problematyka populizmu na łamach "Gazety Wyborczej"; Tajemnica dziennikarska - problem etyczno-prawny; Fundamentalizm w polskich mediach katolickich po 1989 roku )ze szczególnym uwzględnieniem Radia Maryja); Przeobrażenia prasy regionalnej w Zachodniopomorskim na przykładzie "Głosu Szczecińskiego"; Niemieckie koncerny medialne w Europie Środkowej. Zagrożenia i szanse; Środki masowej informacji w Federacji Rosyjskiej (Wybrane problemy); Problem wolności chorwackich mediów; Konflikt formuł - sprzeczności w postrzeganiu roli polonijnego pisma "Głos" między wydawcą a kierownictwem redakcji; 2. Środki masowego komunikowania a zmiany życia społecznego: Nowe media a kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego; Od czytelnictwa do oglądactwa, od oglądactwa do surfowania, czyli jak zmienia się korzystanie z prasy pod wpływem nowszych i nowych mediów; Mass media a społeczeństwo obywatelskie; Media jako narzędzie zwalczania korupcji; Wpływ "nowych" środków komunikacji na przemiany zachowań konsumpcyjnych; Cyberfeminizm, czyli kobiety w społeczeństwie informacyjnym; Problem obecności religii w cyfrowym świecie; Śmierć na szklanym ekranie. Obraz śmierci i umierania w polskiej telewizji na przełomie XX i XXI wieku; Seriale telewizyjne a kreowanie świadomości zbiorowej; Strategia naprawy finansów Rzeczypospolitej. Realny program gospodarczy czy fakt medialny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej