Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(66)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(61)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(6)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(5)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Gierula Marian
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Magoska Maria
(2)
Oniszczuk Zbigniew
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Akopow Aleksandr
(1)
Amirow Walerij
(1)
Anderson Peter J
(1)
Balicki Adam
(1)
Baran Beata
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Braun Juliusz
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chruściak Ryszard
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czepiel Katarzyna W
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(1)
Duszak Anna
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Fairclough Norman
(1)
Faktorowicz Aleksandr
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fałkowski Mateusz
(1)
Fras Janina
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Grzonka Przemysław
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hallin Daniel C. (1953- )
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hołubko Wiktor
(1)
Höffner Marta
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jas Marta
(1)
Jas-Koziarkiewicz Marta
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Kandzia Agnieszka
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Klimkiewicz Beata
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Korczyk Waldemar
(1)
Kornacka Monika
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kostur Krystian
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Kożuch Artur
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Kuś Michał
(1)
Lesińska Magdalena
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lis Wojciechowski
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Maciejewska Katarzyna
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malarski Stanisław (1931-2018)
(1)
Mancini Paolo (1948- )
(1)
Matuszczyk Kamil
(1)
Melnik Galina
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Minczewska-Przeczek Anna
(1)
Mock Stanisław (1964- )
(1)
Moll Tomasz
(1)
Mrozowska Sylwia
(1)
Myl Małgorzata
(1)
Mączyński Marek
(1)
Napiórkowska Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Krystian
(1)
Ostaszewskij Aleksandr
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pawska Małgorzata
(1)
Piontek Dorota
(1)
Piwnicki Grzegorz
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Przywora Bogusław (1982- )
(1)
Pudło-Jaremek Anna
(1)
Półtorak Magdalena (1981- )
(1)
Płażek Stefan
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(66)
Temat
Środki masowego przekazu
(61)
Polityka
(21)
Marketing polityczny
(15)
Komunikacja polityczna
(13)
Komunikacja społeczna
(10)
Polityka medialna
(7)
Kampania wyborcza
(6)
Demokracja
(5)
Opinia publiczna
(5)
Dziennikarstwo
(4)
Dziennikarze
(4)
Polska
(4)
Terroryzm
(4)
Wybory parlamentarne
(4)
Globalizacja
(3)
Integracja europejska
(3)
Internet
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Public relations
(3)
Telewizja
(3)
Wolność słowa
(3)
Wybory
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Etyka społeczna
(2)
Historia
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Mniejszości narodowe
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Polityka a środki masowego przekazu
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Reklama
(2)
Religia
(2)
Rodzina
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Unia Europejska
(2)
Wybory samorządowe
(2)
Administracja
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Apelacja
(1)
Atak terrorystyczny w Madrycie (2004)
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Choroby ludzi
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Decyzja administracyjna
(1)
Degradacja środowiska
(1)
Demokracja pośrednia
(1)
Dyplomacja
(1)
Dyskryminacja ze względu na orientację seksualną
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoteologia
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gender
(1)
Geologia
(1)
Gospodarka
(1)
Górnictwo
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klasy społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kortezy Generalne
(1)
Krąg kulturowy
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Ludobójstwo
(1)
Mandat radnego
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Mniejszości (socjologia)
(1)
Nacjonalizm
(1)
Naród
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niemcy (Republika Federalna)
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Temat: czas
1989-
(6)
1901-2000
(4)
2001-
(4)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Hiszpania
(1)
Irlandia
(1)
Norwegia
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(19)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Demokracja w sieci, Polityka w Internecie-populizm jako konsekwencja zaburzeń dialogu, Technologia i demokracja, Demokracja a nowe technologie, Polityka społeczna i nowe media, Rola Internetu wobec procesów demokratyzacji w stosunkach międzynarodowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Anatomia problemu. 2. Rozszerzenie horyzontu. 3. Problematyka tematyki Niemiec. 4. Upolitycznienie przestrzeni przedpolitycznej. 5. Przypisywanie wartości relacjonowanym zdarzeniom. 6. Forma przekazów. 7. Mediatyzacja polityki. 8. Transformacja sposobu przedstawienia polityki. 9. Publiczny wizerunek polityków. 10. Obserwacja obserwacji polityki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Status NAUKOWY i wybrane współczesne źródła etyki: Etyka jako nauka i praktyka; Prawa człowieka jako źródła norm etycznych we współczesnym świecie; Aksjologiczny wymiar Unii Europejskiej; 2. Etyka w różnych sferach życia publicznego: Etyka i prawo; Etyka w administracji i życiu zawodowym; Etyka w życiu gospodarczym; Etyka w polityce; Zasady etyczne w dokumentach polskich partii politycznych; Sumienie "strażnika demokracji". O standardach etycznych w mediach; Etyka w nauce. Kontekst nauk społecznych; Problemy etyczne w sporcie; 3. Etyka w praktyce współczesnego życia publicznego: Etyka jako "siła bezsilnych". Wybrane świadectwa i świadkowie skuteczności wartości moralnych w życiu publicznym i politycznym XX w.; Dysfunkcje etyczne w sferze publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2388)
Część I: Istota społeczeństwa informacyjnego. Teoria i polityka. 1. Problematyka społeczeństwa informacyjnego. 2. Rozwój teorii społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne jako przedmiot badań na potrzeby strategii politycznych. Część II: Problemy społeczeństw informacyjnych w wieku globalnych sieci. 1. Konwergencja technologiczna i sektorowa - nowa jakość w technologii i gospodarce. 2. Globalizacja - proces wieku informacji. 3. Gospodarka informacyjna - oparta na wiedzy. 4. Praca i problemy zatrudnienia w społeczeństwie informacyjnym. 5. Struktura społeczeństwa informacyjnego. 6. Państwo, polityka i demokracja w społeczeństwie informacyjnym. Część III: Europejska strategia budowania społeczeństwa informacyjnego. 1. Unia Europejska po traktacie z Maastricht - między globalizacją a siłą tożsamości. 2. Europejska polityczna koncepcja społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne w strategiach korporacji i użytkowników nowych mediów. 4. Informatyzacja Unii Europejskiej - implementacja Strategii Lizbońskiej. 5. Europejska strategia zatrudnienia i pracy w społeczeństwie informacyjnym. 6. Polityka audiowizualna Unii Europejskiej wobec strategii budowania społeczeństwa informacyjnego. 7. Europejskie społeczeństwo informacyjne w politycznej koncepcji spójności społecznej i regionalnej. 8. Strategie narodowe budowania społeczeństwa informacyjnego w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 9. Polska wobec problemów globalnego i europejskiego społeczeństwa informacyjnego. Zakończenie. Przyszłość europejskiego społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prawo kontra prawo, 2. Prawo kontra moralność, 3. Prawo kontra obyczajowość, 4. Prawo kontra religia, 5. Prawo kontra nauka, 6. Prawo kontra medycyna, 7. Prawo kontra fistoria, 8. Prawo kontra polityka, 9. Prawo kontra media, 10. Prawo kontra ekonomia, 11. Prawo kontra ekologia, 12. Prawo kontra etyka prawnicza, 13. Prawo kontra zdrowy rozsądek, 14. Prawo kontra człowiek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dajcie sensację na pierwszą stronę!, 2. Gołąbki niepokoju, 3. Chodzenie po wodzie i po kruchym lodzie, czyli autorutety morlane i medialne, 4. Wielka Parady-bitka, 5. Nijakie billboardy - dlaczego Partia demokratyczna na tak kiepski marketing, 6. Krajobraz po bitwie. Notatki robocze po wyborach 2005, 7. Pola mały, 8. Od lidera do zera. Czy polscy politycy niszczą swój wizerunek?, 9. Kadzidło polityczne, 10. Krajobraz przed bitwą. Sun Zi a wybory
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2918)
I. Terroryzm i media 1. Terroryzm jako proces komunikacji 2. Sposoby wykorzystania mediów przez terrorystów 3. Media jako wrogowie terrorystów 4. Perpektywa mediów 5. Perpektywa rządów - problem cenzury, kontroli, bezpieczeństwa i reakcji 6. Bezpośrednie kanały komunikacyjne. Terroryzm a Internet 7. Konkluzja II. Tragedia w Madrycie, 11-14 marca 2004 r. 1. Czwartek. Dzień zamachów 2. Piątek. Manifestacje 3. Sobota. Przerwana cisza wyborcza 4. Niedziela. Wybory w cieniu zamachów 5. Wynik wyborów III. Kronika 11 marca: terroryzm i polityczna zmiana w Hiszpanii 1. 11 marca: dzień hańby 2. 12 marca: cała Hiszpania wychodzi na ulice 3. 13 marca: dzień refleksji 14 marca: polityczna zmiana 5. 11 marca: nietóre kwestie kluczowe IV. Wybory parlamentarne a zamachy terrorystyczne: kwestie najważniejsze dla Hiszpanów (2000-2004) 1. Kadencja parlamentarna 2000-2004: kontekst wyborczy 2. Metodologia 3. Rezultaty 4. Dyskusja V. Wyjaśnienie procesu kształtowania się stanowisk. Model "aktywacji kaskadowej" na przykładzie madryckich ataków bombowych z 11 marca 2004 r. 1. Formowanie się poglądów w politycznym kryzysie 2. Model "aktywacji kaskadowej" 3. Model "aktywizacja kaskadowej" w przypadku hiszpańskich ataków z 11 marca 3.1 Pierwsze wydarzenia 3.2 Odpowiedź rządu 3.3 Media i inne środowiska 4. Zagadnienia prezentowane w artykułach prasowych 4.1 11 marca. Kto jest najskuteczniejszy, a kto najsłabszy w zwalczaniu terroryzmu? 4.2 12 i 13 marca. Ugruntowanie różnic w poglądach: co ujawniły ataki w kontekście wyborów? 4.3 14 marca. Skutek odwrotny do zamierzonego: kto to naprawdę zrobił? 5. Dynamika kształtowania się stanowisk VI. Rola nowych mediów w relacjonowaniu madryckich ataków terrorystycznych, mobilizacji opinii puvblicznej i ich wpływ na wybory paralmentarne z 14 marca 2004 r 1. Rola nowych mediów podczas kryzysu wywołanego madryckimi atakami terrorystycznymi z 11 marca 2. Przyczyny spełecznej mobilizacji 3. Internet jako forum publicznej ekspresji 4. Telefonia komórkowa: narzędzie obywatelskiego nieposłuszeństwa 5. Madrycki flash mob z 13 marca 6. 13 marca w Madrycie i wirusowy marketnig 7. Odpowiedź opinii publicznej: konspiracja czy obywatelska aktywbość? 7.1 Teoria kospiracji 7.2 Obywatelskie niposłuszeństwo i akcja sieciowa 8. Konsekwencje obywatelskiej mobilizacji 9. Podsumowanie VII. Reakcja polskich mediów masowych na atak terrorystyczny w Madrycie 11 marca 2004 r. 1. Charaktersytyka reakcji polskich mediów 1.1 Dzienniki prasowe 1.2 Tabloidy 1.3 Wieczorne programy informacyjne 2. Podsumowanie VII. Reakcje prasy amerykańskiej na madrycki atak terrorystyczny z 11 marca 2004 r. 1. 11 września w amerykańskich mediach 2. Amerykanie a wiadomości zagraniczne 3. Ataki madryckie w amerykańskich mediach 3.1 Framing 3.2 Sensacyjne i upolitycznione podejscie tabloidów 3.3 Większa priorytetowość i obiektywność przekazu w poważnych gazetach 3.4. Konsekwencje ekonomiczne i bezpieczeństwo 3.5 Stosunki międzynarodowe 3.6 11 marca a amerykańskie wybory prezydenckie 2004 r. 3.7 11 marca a amerykańskie media hiszpańskojęzyczne 4. Podsumowanie IX. Ataki z 11 marca widziane oczami polskich studentów przebywających w Hiszpanii w ramach programu Socrates-Erasmus 1. Wprowadzenie 2. 11 marca 3. 12 marca 4. 13 marca 5. 14 marca 6. Kształtowanie się postaw Polaków wobec wydarzeń z 11 marca 7. Zamach madrycki w polskiej prasie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Jednostka a kształtujący się ład globalny świata; Globalizacja: czynniki napędowe i bariery; Perspektywy demokratyzacji globalnej wioski w warunkach wielokulturowości; Transformacje i rekonfiguracje podmiotów polityki w bliskiej i dalszej perspektywie; Współczesne mega trendy - od ryzyka do bezpieczeństwa globalnego; Uniwersalizm wartości w dobie globalizacji - możliwości wykorzystania skali Schaloma H. Schwartza w badaniach nad strukturą systemów wartości; Mierniki globalizacji; Zagraniczna pomoc gospodarcza dla krajów rozwijających się w dobie globalizacji; Zagrożenia wynikające z procesów globalizacyjnych w kontekście mega trendów na prze łomie XIX i XX wieku; Megatrendy a koncepcje działań podmiotów polityki; Globalistyka - wyzwania badawcze w rozpoznawaniu przemian globalnych; Trendy rozwojowe teorii politycznej w dobie komunikacji globalnej; Społeczeństwo "post fatum" a wyzwania przyszłości. Turystyka jako symbol współczesności; Przestępczość młodzieży w globalnym świecie; Edukacja w dobie globalnego społeczeństwa informacyjnego. II. Tożsamość społeczno-kulturowa wobec współczesnych przemian cywilizacyjnych (wybrane aspekty); Wpływ zjawiska wielokulturowości na kształtowanie się tożsamości ponowoczesnej; Migracja i wielokulturowość jako trwałe czynniki rozwoju człowieka; Wielokulturowość miasta a nowe tożsamości społeczne; Czy język jest elementem kształtującym współczesną europejską tożsamość?; Dyskurs o tożsamości w jednoczącej się Europie; Quo vadis Europo? Symboliczne źródła tożsamości cywilizacji europejskiej; Czy Europejczycy muszą bać się Islamu? Zagadnienie tożsamości europejskiej w świetle manifestu Jurgena Habermana i Jaquesa Derridy z 2003 r.; Narody etniczno-kulturowe w Europie Środkowej a kształtowanie się tożsamości europejskiej w warunkach integracji; Ludy tubylcze jako nowy aktor we współczesnych stosunkach międzynarodowych; Cyber Asyria: tożsamość współczesnych Asyryjczyków w dobie Internetu; Kwestia żydowska w myśli politycznej polskiej prawicy; Zmitologizowany obraz Holendra w Polsce; Funkcjonowanie organizacji mniejszości narodowych w Gdańsku; Polityczne i społeczne aspekty procesów rehabilitacji i weryfikacji narodowościowej na przykładzie województwa gdańskiego; Kształtowanie się tożsamości polskiego regionu na przykładzie Pomorza; wieloetniczność Wybrzeża Gdańskiego wyzwaniem XXI wieku; Stare stereotypy w nowej Europie. Młodzi Polacy o Austrii i Austriakach. III. Media w globalizującym się świecie: Mediatyzacja życia publicznego jako trend współczesnego świata?; Nowe media w służbie demokracji - rozwój społeczny czy zagrożenie?; Zdominowani przez informację - szanse i zagrożania społeczeństwa informacyjnego; Globalne wzorce komunikacji politycznej; Marginalizacja państwa w procesie globalnego komunikowania - mit wolności czy groźba anarchii?; Demokracja a Internet - doświadczeni Szwajcarii i Polski; Internetowy podział socjopolityczny; Prasa w Internecie - współistnienie czy zagrożenie dla prasy drukowanej?; Polski system medialny wobec wyzwań globalizacji; Inwestycje zagranicznych koncernów medialnych w Polsce na przykładzie rynku prasy regionalnej; Nien@wiść zglobalizowana. Problem walki sieciowej w perspektywie rewolucji informacyjno-komunikacyjnej XXI wieku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja ; 17)
I. Zagadnienia ogólne: Konsiliencja, czyli o porozumieniu między naukami w trzecim tysiącleciu; Nazywanie emocji u młodych dorosłych użytkowników języka; Ikoniczność w gramatyce generatywnej; Minimalizm a polska terminologia językoznawcza; Struktura językowa narracyjnych gier fabularnych; Językowa i wizualna reprezentacja stereotypu (rekonesans badawczy); Porażka komunikacyjna i jej pragmatyczne uwarunkowania. II. Odmiany i rejestry języka: Odmiany polszczyzny, typy tekstów, rodzaje komunikacji: Rozmowa studentów - komunikat ekspresji i rytuału; O socjolekcie "komórkowców" (na przykładzie wariantów wyrażenia puścić komuś sygnał); Paralele zmian kolokacji w stylu publicystycznym i struktury potocznego obrazu świata; Wpływ reklamy na językowe zachowania dzieci i młodzieży; Analiza dyskursu CB radio: profesjolekt kierowców TIR-ów. Studium pilotażowe; O kilku strategiach dyskursowych w rozmowie handlowej; Funkcja języka W w języku sportu - próba analizy; Interakcyjność elektronicznych gatunków mowy: przykład internetowego dyskursu naukowego; Charakterystyka genologiczna i stylistyczna ulotki medycznej; Gatunkowa odrębność konsultacji lekarskiej w świetle wybranych nurtów genologii lingwistycznej; Język "komputerowców". Zagadnienia leksykalne: Nieścisłości w polskich słownikach obcych; Nowe wyrazy w języku najstarszych mieszkańców wsi południowo-wschodniej Rzeszowszczyzny; Formy apelatywne we współczesnym języku polskim; aktualne problemy z feminizacją nazewnictwa w języku polskim. Język prasy, telewizji i reklamy: Wartościowanie ksiązki w programie telewizyjnym "Książki z górnej półki"; Informacja i komentarz - dwa sposoby konceptualizowania wydarzeń w wiadomościach telewizyjnych; Reklamie czasopism w czasopismach; Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego; Obraz jako element argumentacyjnej - kilka uwag na temat funkcji warstwy wizualnej przekazów reklamowych; Informacja czy argumentacja? Wpływ kultury na styl reklamy; Współdziałanie słowa i obrazu w prasie tabloidowej. Ujęcie semiotyczne; Najczęstsze przykłady normy językowej w prasie. Język polityki: Poselska gra na słowa - analiza perswazji w dyskursie sejmowym; Kreowanie wizerunku przeciwnika politycznego w rozmowie publicznej; Kampania wyborcza to wojna - o metaforach w tekstach prasowych w czasie kampanii wyborczej 2005; Językowa charakterystyka politycznych wypowiedzi Jana Marii Rokity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Tomasz Płudowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 268, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 24 c m.
1. Komunikacja polityczna w USA- zarys problematyki: Komunikacja polityczna- definicje i koncepcje; Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznej w drugiej połowie XX wieku; Kryzys komunikacji politycznej; 2. System medialny USA: Wprowadzenie; Współczesne tendencje w świecie mediów; Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego; Główne środki masowe przekazu; 3. Przekazy medialne: Charakterystyka środowiska informacyjnego; Reklama telewizyjna; Debaty telewizyjne; Telewizyjne wieczorne programy informacyjne; Nowe media polityczne; 4. Główni uczestnicy komunikacji politycznej: Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej; Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym; Propozycje reform systemu komunikacji politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Od monopolu do pluralizmu. Instytujonalnoprawne i polityczne aspekty systemu mediów masowych (1960-1992): 1. Radiofonia i telewizja w procesie przemian systemu mediów masowych, 2. Narodziny początkowych rozwiązań prawnych dotyczących Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - projekty przedparlamentarne. Cz.II Spory i kontrowersje w pracach legislacyjnych nad ustawowym i konstytucyjnym urgulowaniem ustroju Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (1990-2006): 1. Okres Sejmu X kadencji (1990-1991), 2. Okres Sejmu I kadencji (1991-1992), 3. Okres Sejmu II kadencji (1993-1997), 4. Okres Zgromadzenia Narodowego (19893-1997), 5. Okres Sejmu III kadencji (1997-2001), 6. Okres Sejmu IV kadencji (2001-2005), 7. Okres Sejmu V kadencji (2005-2006). Cz.III Główne problemy ustorju Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji: 1. Konstytucjonalizacja i charakter ustrojowy, 2. Zakres, środki i tryb działania, 3. Skład osobowy, 4. Przewodniczący, 5. Sprawozdanie - odpowiedzianlość polityczna, 6. Problemy ustroju Krajowej Rady w świelte wyników kontroli przeprowadzonych przez Najwyższą Izbę Kontroli, 7. Odpowiedzialność Konstytucyjna, 8. Przyszłość Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreowanie informacji : media relations / Wojciech Jabłoński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 179 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Media relations jako kluczowa dziedzina PR. 2. Ustalenie modelu relacji: specjalista w dziedzinie politycznego public relations-dziennikarz. 3. Rola mediów we współczesnym systemie demokratycznym. 4. News a pseudowydarzenie. 5. Zasadnicze uwarunkowania politycznych media relations. 6. Narzędzia i techniki komunikowania stosowane przez specjalistów w dziedzinie politycznych media relations. 7. Studium przypadku - pierwsza wojna w Zatoce Perskiej - rok 1991. 8. Studiom przypadku: druga wojna w Zatoce Perskiej - rok 2003. 9. Polityczne media relations w Polsce - ocena skuteczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: Krytyczna analiza dyskursu - nowy obszar badawczy dla lingwistyki i nauk społecznych. Część I: KAD w badaniach interdyscyplinarnych. KAD a wartości: interdyscyplinarność jako zwrot w kierunku podejścia krytycznego; Brakujące ogniwo KAD: moduły, amalgamaty i instynkt krytyczny; Krytyczna analiza dyskursu a znaczenia "demokracji" w wielkim korpusie; kulturowa ekonomia polityczna a analiza dyskursu; Dyskurs a nieznośna lekkość psychopatologii. Część II: KAD a media. Dyskurs populistyczny: retoryka wykluczenia a gatunki języka pisanego; Kontekstualizacja w dyskursie parlamentarnym. Aznar, Irak i pragmatyka kłamania; Legitymizacja w dyskursie politycznym: retoryka wojny w Iraku w kontekście pojęcia "proksymizacji"; Konstrukcja tożsamości narodowych i europejskich w polskim dyskursie politycznym po roku 1989: analiza dyskursywno-historyczna; W stronę analityki mediacji; Analiza krytyczna w obszarze miediów: gry, koncesje i nowy ład kulturowy. Część III: KAD a dyskursy korporacyjne. Nowa ideologia zarządzania. Podejście transdyscyplinarne krytycznej analizy dyskursu i nowej socjologii kapitalizmu; "Momenty dyskursywne": zarządzanie modernizcją sektora publicznego; Płeć władzy: kobiecy styl komunikacji i zarządzania w hiszpańskich miejscach pracy; KAD w działaniu: ścieranie się dyskursów w polityce państwa dotyczącej wydobycia ropy naftowej ze złóż oceanicznych; Czas w dyskursie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2057)
1. Związki między polityką a mediami w niemieckiej nauce o komunikowaniu. 2. Pozycja państwa i rządu federalnego w prowadzeniu polityki medialnej w RFN. 3. Formalne i programowe założenia polityki medialnej rządu federalnego. 4. Instytucjonalno-organizacyjne ramy polityki medialnej rządu federalnego. 5. Realizacja polityki medialnej rządu federalnego w latach 1949-1989.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego, 2. Modele zachowań wyborczych obywateli, 3. Segmentacja rynku wyborczego, 4. Wizerunek kandydata, 5. Kobiety w wyborach politycznych, 6. Media w kampaniach politycznych, 7. Telewizyjna i radiowa reklama polityczna, 9. Kampania bezpośrednia, 10. Marketing polityczny w Internecie, 11. Negatywne kampanie polityczne, 12. Sondaże wyborcze-źródło informacji i wpływu, 13. Markeing powyborczy, 14. Obrona przed manipulacją wyborczą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media w XXI wieku: 1. Czynniki oddziałujące na zachowania mediów masowych w procesach wyborczych, 2. Czwarta władza - media na progu XXI wieku, 3. Profesjonalizm w dziennikarstwie - historycznie i współcześnie, 4. Światowe koncerny medialne i przekazy rozpowszechniane przez nie w skali globalnej, 5. Media w polityce informacyjnej Komisji Europejskiej w Polsce przed rozszerzeniem 2004. II. Koalicja, sojusz,...blo(g) wyborczy: 6. Internet a wolność (od) wypowiedzi, 7. Blogosfera a dziennikarstwo obywatelskie, 8. Internet w kampanii wyborczej w 2005 roku. III. Za szklanym ekranem: 9. Polityka w ramówkach stacji telewizyjnych, 9. Sensacyjność dźwignią informacji telewizyjnej, 10. Zmiany w telewizyjnym prawie wspólnotowym i polskim - oddziaływanie na poziomie instytucjonalnym i programowym, 11. Dostępność rynku medialnego dla mniejszości narodowych zamieszkujących w Republice Austrii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Technologiczne i polityczne uwarunkowania funkcjonowania mediów, Media jako współczesna agora: szanse i zagrożenia, Misja, " czwarta władza" czy biznes? O potrójnej naturze mediów, Między demolatrią a pragmatyką masowego komunikowania. demokracja jako wypadkowa norm ustrojowych, języka polityków i kultury mediów, Nowe media = nowa jakość? Demokracja u progu ery mediów cyfrowych, Wolność słowa w Internecie- szanse i ograniczenia, Media publiczne- strażnik niezależności dziennikarskiej czy tuba propagandowa władzy, Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a partycypacja obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość a mass media, Media, ich wpływ i obecność w działalności, strukturze i programach polskiej lewicy, Media jako część " układu". Wizja środków masowego przekazu w wypowiedziach Jarosława Kaczyńskiego, Media katolickie w III RP i ich wkład w budowę polskiej demokracji, Konserwatyzm czy liberalizm? Obraz demokracji lansowany w Radiu Maryja i " Tygodniku Powszechnym", 2. Uwarunkowania prawne, Granice wolności mediów, Między rynkiem a wolnością dziennikarską, rejestracja dzienników i czasopism jako ograniczenie wolności polskiej prasy, Ochrona małoletnich w wolność prasy, Kryptoreklama a praktyka dziennikarska, Prawne granice wolności słowa, Wolność prasy a dobra osobiste, Niezależność dziennikarska: system i praktyka, Niezależny dziennikarz- rzeczywistość czy fikcja? 3. Realia ekonomiczne i zawodowe współczesnego dziennikarstwa, Konsolidacja na rynku prasy lokalnej - szansa czy zagrożenie?, Otoczenie polityczne a kształtowanie strategii przedsiębiorstw medialnych, Kapitał zagraniczny w regionalnej prasie- szanse i zagrożenia dla dziennikarzy (analiza na przykładzie Lubelszczyzny), Kształtowanie zespołów redakcyjnych oraz pozycja dziennikarzy prasy regionalnej w sytuacji rozwoju rynku i zmian własności mediów po 1989 roku (przykład Szczecina), Zagrożenie wolności słowa ze strony reklamodawców, Public Relations w służbie polskiej demokracji, Obiektywizm i samokontrola w wypowiedziach estońskiej prasy codziennej na początku XXI wieku, Dziennikarstwo śledcze w Niemczech. przykład kontrolnej funkcji mediów w demokratycznym społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej