Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(27)
Autor
Gierula Marian
(3)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(2)
Borkowski Igor
(2)
Gierula Joanna
(2)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Guzek Damian
(2)
Polińska Karolina
(2)
Sarna Paweł
(2)
Woźny Aleksander (1953- )
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Bertrand Claude-Jean
(1)
Cern Karolina M
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Drzewiecki Piotr
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Iłowiecki Maciej (1935- )
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jaroszyński Jan
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kasztelan Ewa
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Korkonosenko Siergiey
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kornilova Eugenia E
(1)
Korochensky Aleksandr P
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Krukowski Józef
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielnik Galina
(1)
Mocek Stanisław
(1)
Nowak-Juchacz Ewa
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Ostaszewski Aleksander
(1)
Paszek Jerzy
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Piekorz Maria
(1)
Piontek Dorota
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sareło Zbigniew
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Socha Robert
(1)
Sokół Zofia
(1)
Sowiński Sławomir (1968- )
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szostak Patrycja
(1)
Sztychmiler Ryszard
(1)
Szymański Tomasz
(1)
Theisen Otto
(1)
Tiepliaszina Ałła
(1)
Vattimo Gianni (1936-2023)
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wasilewski Krzysztof
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Wrońska Marta
(1)
Zajadło Jerzy
(1)
Łęcicki Grzegorz
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Środki masowego przekazu
(28)
Dziennikarstwo
(9)
Etyka dziennikarska
(8)
Dziennikarze
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Etyka
(4)
Etyka społeczna
(4)
Reklama
(4)
Polityka
(3)
Telewizja
(3)
Dane osobowe
(2)
Internet
(2)
Media społecznościowe
(2)
Prawo
(2)
Prawo autorskie
(2)
Radiofonia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Śmierć
(2)
Administracja
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Cierpienie
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka chrześcijańska
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia kultury
(1)
Gospodarka
(1)
Historia
(1)
Informacja publiczna
(1)
Islam
(1)
Jakość życia
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kryzys
(1)
Kultura masowa
(1)
Kłamstwo
(1)
Lęk
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Medycyna
(1)
Merchandising
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Patriotyzm
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo mediów
(1)
Prawo reklamy
(1)
Product placement
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Religia
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sport
(1)
Strach
(1)
Utopia
(1)
Wolność prasy
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Świadomość regionalna
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kazachstan
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prasoznawcze
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Esej
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Filozofia i etyka
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
DVD
W koszyku
II.I. Filozofia i istota sensu zła, cierpień i lęku 1. Zło budzące niepokój w ujęciu filozofów 2. Sens i bezsens - postmodernistyczny absurd orientacji bez orientacji 3. Aksjologiczny sens cierpienia 4. Filozofia lęku Antoniego Kępińskiego 5. Cierpienie jako doświadczenie siebie i świata 6. Istota współczesnego strachu 7. Strach i lęk - wybrane problemy 8. Lęk społeczny i nieśmiałość II. Lęki i obawy wieku dorastania 1. Czego obawiają się dzieci 2. Sposób doświadczania młodzieńczego kryzysu rozwojowego - problemy, sposoby radzenia sobie i konsekwencje w percepcji młodzieży szkół średnich 3. Poczucie samotności wśród młodzieży studenckiej 4. Czego boją się studenci? Identyfikowanie zagrożeń za pomocą introspekcji pytaniowej 5. Wartości i normy młodzieży uczącej się 6. Osobowościowe źródła obniżonego samopoczucia u progu dorosłości 7. Kto kontroluje zachowania dorastającej młodzieży III. Przyczyny życiowych niepowodzeń 1. Zmiany w środowisku a społeczna troska o jakość życia 2. Bezradność intelektualna a styl wyjaśniania zdarzeń 3. Dzieci z "dys" (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia) - moda czy porażka polskiej edukacji 4. Oswajanie lęku: praca ze światem wewnętrznym osoby z anoreksją 5. Rodzina w sytuacji choroby psychicznej IV. Kryzys rodziny i rodzicielstwa 1. Społeczne uwarunkowania kryzysu rodzicielstwa 2. Lęk przed rodzicielstwem 3. Kto się boi wady genetycznej? Społeczne konsekwencje wady genetycznej i sposoby poprawy jakości życia na przykładzie zespołu Turnera (ZT) 4. Dylemat kobiety-matki na podstawie powieści Doroty Terakowskiej Poczwarka 5. Samotne rodzicielstwo i jego konsekwencje dla rozwoju płciowego dziecka- zagrożenie czy nadzieja 6. Niektóre wymiary społecznych obaw przed zjawiskiem krzywdzenia dzieci 7. Przemoc w rodzinie i jej postrzeganie przez uczniów, rodziców i nauczycieli. Analiza wyników badań V. Dysfunkcjonalna szkoła 1. Kryzys systemu edukacji i wychowania 2. Kryzys wychowania czy kryzys instytucji wychowania? 3. Zagrożenia i obciążenia w pracy pedagoga specjalnego 4. Poczucie sensu życia i kryzys wartości pedagogów specjalnych a zagrożenie wypaleniem zawodowym VI. Zagrażające media 1. Potencjalne zagrożenia socjalizacji dzieci i młodzieży przez telewizję 2. Kształtowanie się systemu ochrony dzieci i młodzieży w mediach audiowizualnych w Polsce - zarys podstawowych zagadnień 3. "Polskie strachy" - przykłady absurdów polskiej rzeczywistości społecznej (na przykładzie konstrukcji informacji Tomasza Sianeckiego w Faktach TVN) 4. Internetowe zagrożenia w oczach nauczycieli 5. Internet - szansa na rozwój kompetencji społecznych czy zagrożenie uzależnieniem? 6. Komputer oraz inne wynalazki zaawansowanej technologii wśród ważnych zagrożeń współczesności VII. Kościół i sekty - kreowanie i oswajania lęków 1. Kościół - przestrzeń kreowania i oswajania lęków 2. Sekty - zagrożenie realne czy medialne? 3. Rodzice uczniów szkół średnich wobec sekt i związanych z nimi zagrożeń VIII. Przeciwdziałanie i zapobieganie porażkom wychowawczym 1. Na co nam postmodernizm w pedagogice? O tożsamości otwartej współczesnego człowieka 2. Stowarzyszenie Terapeutów i Arteterapeutów "LINIE" - sukcesy i porażki 3. STACJA - program streetworkerski adresowany do zbłąkanej młodzieży 4. Skauting bezpieczną i ciekawą drogą do dorosłości 5. Wykorzystanie Teatru Stosowanego w poszerzaniu świadomości i wiedzy na tematzdrowia psychicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiadomości wstępne: 1. Podstawowe rozróżnienia, 2. Zasady i wartości. Cz.II Deontologia: 1. Kodeksy: ich rodzaje i treść, 2. Czego brakuje w kodeksach, 3. Przykłady kodeksów. Cz.III Praktyka: 1. M*A*S - czyli jak sprawić by media przestrzegały przyjętych zasad, 2. Krytyka i przeszkody
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. I. Dziennikarstwo : od teorii do praktyki : 1.O futrzastych mrówkach i Księdzu Janie. Przyczynek do dziejów dziennikarstwa, 2. Dziennikarstwo jako narzędzie poznania, 3. Rola dziennikarza w dyskursie publicznym, 4. Czwarty stan - dziennikarz wobec wyzwań współczesnej sfery publicznej. CZ.II Dziennikarstwo a świat mediów : 1. Dziennikarz w postmodernistycznym świecie mediów,. 2. Zapasy z Golemem. Kłopoty z dziennikarskim sumieniem, 2. Dziennikarstwo i środki masowego przekazu w rynkowym społeczeństwie demokratycznym: krytyka modelu amerykańskiego,, 3.Łamiąc kod. media i dziennikarstwo a neoliberalny konsensus. Cz.III Dziennikarstwo w Polsce: historia i współczesność : 1. Dziennikarstwo w PRL, 2. Dziennikarstwo w demokratycznym ładzie medialnym, 3. Dziennikarz polski w procesie transformacji, 4. Tuzin przypadków dziennikarskich...które wstrząsnęły Polską, 5. Niezależność dziennikarska w Polsce: szanse i zagrożenia, Cz.IV Dziennikarstwo a świat społeczny : 1. Etos inteligencki, etos dziennikarski. Między misją a komercją, 2. Między misją a biznesem - niezależna prasa lokalna w Polsce po 1989 roku, 3. Ewangeliczny dialog i krytyczna współpraca. Kościół katolicki wobec mediów i dziennikarzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krótkie wykłady z filozofii)
Wprowadzenie. Normatywny deficyt społeczeństwa obywatelskiego; 1. Życie publiczne i jego substancja: Przestrzeń i struktura życia publicznego; Sfera publiczna- opinia publiczna- rozum publiczny; Media publiczne w społeczeństwie informacyjnym; 2. Życie i zdrowie: dobra podstawowe pod nadzorem publicznym; 3. Osoba jako podmiot moralny i podmiot prawny: Prawo pozytywne; Prawo naturalne; Prawa człowieka w zarysie systematycznym; Prawa człowieka w innych częściach globu; Prawo narodów: suwerenność i pokój; Unia europejska jako korpus politicum; 4. Apokaliptyczne sfery życia publicznego: Etyka w nauce; Ethos religijny i religia w życiu publicznym; Edukacja moralna a wzrost kompetencji demokratycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Status NAUKOWY i wybrane współczesne źródła etyki: Etyka jako nauka i praktyka; Prawa człowieka jako źródła norm etycznych we współczesnym świecie; Aksjologiczny wymiar Unii Europejskiej; 2. Etyka w różnych sferach życia publicznego: Etyka i prawo; Etyka w administracji i życiu zawodowym; Etyka w życiu gospodarczym; Etyka w polityce; Zasady etyczne w dokumentach polskich partii politycznych; Sumienie "strażnika demokracji". O standardach etycznych w mediach; Etyka w nauce. Kontekst nauk społecznych; Problemy etyczne w sporcie; 3. Etyka w praktyce współczesnego życia publicznego: Etyka jako "siła bezsilnych". Wybrane świadectwa i świadkowie skuteczności wartości moralnych w życiu publicznym i politycznym XX w.; Dysfunkcje etyczne w sferze publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prawo kontra prawo, 2. Prawo kontra moralność, 3. Prawo kontra obyczajowość, 4. Prawo kontra religia, 5. Prawo kontra nauka, 6. Prawo kontra medycyna, 7. Prawo kontra fistoria, 8. Prawo kontra polityka, 9. Prawo kontra media, 10. Prawo kontra ekonomia, 11. Prawo kontra ekologia, 12. Prawo kontra etyka prawnicza, 13. Prawo kontra zdrowy rozsądek, 14. Prawo kontra człowiek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etos współczesnego dziennikarstwa, 2. Media i demokracja w Polsce, 3. Konflikt między wolnością mediów a ochroną dóbr osobistych. Doświadczenia i zasady w wykładni prawa Republiki Federalnej Niemiec, 4. Wolność słowa w mediach a poszanowanie godności człowieka w prawie polskim, 5. Zasady dostępu Kościoła do środków społecznego przekazu w prawie polskim, 6. Kościół w Polsce a media, 7. O odpowiedzialności dziennikarza, 8. Wartości i normy dziennikarskiego etosu na podstawie kodeksów etyki dziennikarskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media a wartości religijne: Media a wartości religijne wobec pytania o dialogiczność mediów i wiary religijnej, Media - nowe drogi ewangelizacji w nauczaniu Kościoła i w prawie kanonicznym, Ochrona przekazu wiary w mediach. Aspekt kanoniczny, Media pomocą w kształtowaniu dojrzałości religijnej?. II Media a wartości moralne: Zagadnienia prawdomówności w mediach, Ochrona rodziny w mediach, Język reklamy kształtuje postawy moralne dzieci, Chrześcijanin dobrym dziennikarzem, Czy współczesne dziennikarstwo zasługuje na miano etycznego. III. Media a wartości patriotyczne: Media a wartości patriotyczne, Poszanowanie tożsamości narodowej w procesie integracji europejskiej, Czy media chronią patriotyzm?, Wartości patriotyczne w reklamie społecznej. IV. Wartości chrześcijańskie a ogólnoludzkie: Wartości współczesnego świata a wartości chrześcijańskie w mediach. Zbieżność czy konflikt?, Prawda i uczciwość w mediach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kulturowy I etyczny wymiar mediów: Relewancja etyki mediów dla wychowania w dobie pluralizacji i globalizacji mediów; Podstawy etyki w mediach masowych a postawy dziennikarzy w okresie PRL i transformacji ustrojowej; Zarys problematyki norm etycznych we współczesnej reklamie; Znaczenie i rola mediów we współczesnej edukacji społeczeństwa informacyjnego; 2. Mechanizmy manipulacyjne w mediach: Elementy propagandy i manipulacji audiowizualnej na przykładzie polskich seriali telewizyjnych w PRL i III RP; Funkcjonowania product placement i jego wpływ na decyzje zakupowe Polaków; 3. Dzieci i młodzież w przestrzeni medialnej: Polskie telewizyjne programy edukacyjne dla dzieci i młodzieży- zarys historyczny; Globalna przestrzeń komunikacji społecznej źródłem zagrożeń dla współczesnej rodziny; Zapobieganie zachowaniom problemowym dzieci w internecie jako zadanie dla edukacji medialnej; Agresja elektroniczna i cyberbullying wśród dzieci i młodzieży a działania szkoły; Kreatywne wykorzystanie telefonów komórkowych. Twórcza inwencja młodzieży w obszarze profilaktyki społecznej- kreacja rzeczywistości z wykorzystaniem mediów; Rola Internetu w nauczaniu języków obcych- perspektywa nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sens społecznego komunikowani, 2. Z problematyki metafizycznej mass mediów, 3. Podstawowe zasady etyczne odnoszące się do nadawców, 4. Zasady dotyczące odbiorców, 5. Etyczne ocena reklamy, 6. Morlane aspekty Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prasa: Ikonografia żałoby narodowej 2012; Śmierć polskich żołnierzy w Iraku. Analiza doniesień prasowych z lat 2003-2007; Jak przywrócić śmierć do życia? O próbie przełamania tabu śmierci na łamach prasy na przykładzie akcji Gazety Wyborczej; Socjotechnika "śmierci" wg Jarosława Kaczyńskiego. Wiedza potoczna a wiedza naukowa o istocie pojęcia; Wszyscy jesteśmy niewolnikami. Motyw śmierci w relacjach reporterów "Gazety Wyborczej"; Przegląd sposób przedstawiania śmierci w prasie młodzieżowej i studenckiej; 2. Fotografia i prasa: śmierć na łamach "Tygodnika Powszechnego"; Publiczna egzekucja Arthura Greisera w poznańskiej prasie; Gdy umierają dziennikarskie sumienia; Śmierć Anny Politkowej na łamach opiniotwórczej prasy w Polsce; Żeby obraz śmierci nie paraliżował życia. Idealizowanie zmarłego; 3. Internet, radio, prasa: Autocenzura albo śmierć- dziennikarstwo i wolność słowa w Meksyku w 2010 r. Blog del Narco- przełamywanie tabu czy promocja przestępczości; Obraz śmierci w serwisach informacyjnych i audycjach publicystycznych radia RMF FM w dniach 10-24.04.2010 r.; Medialne rekolekcje (2-8 kwietnia 2005 r.); Metafory śmierci w prasie na przykładzie publikacji z kwietnia 2005 i 2010 r.; "Umieranie" w dźwiękowej przestrzeni reportażu radiowego; Na granicy światów, czyli "życie po życiu" w słuchowisku Marka Baczewskiego Nie używaj tego ognia; "Mój sąsiad nie żyje"- prezentacja tragicznych wydarzeń w mediach lokalnych na przykładzie tygodnika lokalnego "MM Moje Miasto Szczecin"; 4. Reklama i telewizja: Eros i Tanatos w służbie reklamy; Wpływ seriali TV na postrzeganie zagadnienia śmierci; Śmierć partnerką telewizji. Obraz śmierci na szklanym ekranie w wybranych przykładach; Dokumentalne (Tele)wizje śmierci; Reklamowe gry i zabawy ze śmiercią; Pokażę Ci, jak się (nie) umiera. Śmierć w reklamie komercyjnej; 5. Socjologia i muzyka: Problematyka śmierci na życzenie w Internecie; Marketing śmierci; Death metal- motyw śmierci w wybranej polskiej prasie muzycznej; Śmierć- współczesny celebryta?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pedagogika i etyka: Ars moriendi jako postulat tanatopedagogiczny, medialny i osobowy; Tragizm, rozrywka, edukacja- różne obrazy śmierci w mediach jak próba przekroczenia tabu śmierci i umierania; Ars moriendi w wydaniu ponowoczesnym; Efekt Wertera w świecie mediów i działania na rzecz prewencji samobójstw; 2. Kino i film: Śmierć i sposoby umierania przedstawione w wybranych współczesnych filmach polskich; Aktualizacja rytuału pogrzebowego w filmie Andrzeja Seweryna pt. "Kto nigdy nie żył"; Spektakl współczesnego ars moriendi. O filmie Marcina Koszałki "Istnienie"; Obrazy śmierci w dziełach filmowych jako projekcja odległych, a wciąż obecnych konstruktorów myślowych gnozy; 3. Kultura, religia i etyka: Miłość silniejsza niż śmierć; Nieśmiertelność ciała jako mit współczesnej kultury "Ciało jako przedmiot zbawienia"; Śmiertelność- nieśmiertelność. Medialne konstrukcje i dekonstrukcje; Katastrofy lotnicze- obrazy śmierci w mediach a etyka dziennikarska; Choroba Alzheimera- mity a rzeczywistość- co pokazują nam media?; Odchodzenie Papieża Jana Pawła II w telewizji publicznej jako nowy medialny rytuał; Media wobec śmierci naturalnej. Zarys problematyki w ujęciu etycznym; 4. Islam i wojna: Islamski zamach w Madrycie w 2004 roku i jego obraz w czołowych dziennikach hiszpańskich oraz w innych wydawnictwach prasowych; Medialne obrazy śmierci z rąk ekstremistów islamskich- na przykładzie Afganistanu za rządów Talibów; Problematyka śmierci w medialnych relacjach o wojnie a prawo do obiektywnej informacji; 5. Internet, fotografia i dyskurs medialny: Medialne oswajanie śmierci. Funkcje prezentowania umierania w przekazach medialnych. Żałoba online; Gry komputerowe a promocja śmierci; Prywatna śmierć w nowych mediach; Fotonekrepolia- spoglądając śmierć w oczy. Problematyka mortualna w fotografii prasowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Medialny demontaż wizerunku sfery publicznej w Polsce. Czy odpowiedzialność i wiarygodność mediów uznać należy za relikt przeszłości? Dziennikarze i terroryści - przeciwnicy czy wspólnicy? Dziennikarz - podmiot niezaangażowany czy komunikator? Spirala ujadania i jazgotu w mediach; Lista Wildsteina a spirala ujadania i jazgotu; Zagrożenia debaty publiczne - fragmentaryzacja i mitologizacja informacji dziennikarskiej; Dziennikarstwo śledcze a standardy etyki zawodu; Prywatność a prawo - wybrane zagadnienia; "Nowiny" i "Super Nowiny" - Spór o tytuł; Różne rodzaje odpowiedzialności we współczesnych mediach; Fotografia prasowa - między etyką a sensacją; Tabloidy zmieniają konkurencję; W kręgu faktograficznej rejestracji rzeczywistości - reportaż, felieton; "Opowiedzieć coś ważnego" - reportaż prasowy w audiowizualnym świecie; Praca dziennikarza w mediach lokalnych w latach 1990-2005, na przykładzie Kielc; Status lubelskiego dziennikarza a realia wolnego rynku; Prze(dziwna) prasa bezpłatna w Mazowieckim Grodzie; Dziennikarstwo interwencyjne jako przejaw kontrolnej funkcji prasy na przykładzie dzienników woj. podkarpackiego; Szczepański i Rywin. Prasa polska o telewizyjnych aferach PRL i III Rzeczypospolitej; Interefikacja dziennikarstwa i public relation w dwóch wybranych gazetach; Dziennikarz ukraiński - zmagania z rzeczywistością polityczną na tle "pomarańczowej rewolucji"; Problemy życia społeczności lokalnych na łamach podkarpackich pism lokalnych i sublokalnych w latach 1989-2005; Rynkowe determinanty wolności mediów; Nowoczesne radio - między statyką a dynamiką; Współczesne formuły wiadomości radiowych; Radio katolickie jako owoc przemian ustrojowych w Polsce; Komisja śledcza ds. PKN Orlen w programach informacyjnych Radia Maryja i Telewizji Trwam; Między misją a komercją. Problemy finansowania mediów publicznych a odpowiedzialność nadawców; Między odpowiedzialnością a sensacją. Programy interwencyjne i kryminalne; Książka czy telewizja - łatwiejszym źródłem zdobywania wiedzy? Reforma systemu edukacji w Polsce a jej obraz w mediach; Media o edukacji - konkurent czy sojusznik przyjemnej nauki? (prezentacja wyników badań własnych); Edukacja moralna postrzegana w kontekście alfabetyzacji medialnej przez amerykańskich badaczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 3139)
I. Media, polityka i rynek: Misja, "czwarta władza" czy biznes?; Globalizacja mediów i chaos kulturowy; Ani pierwsza, ani czwarta; Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?; Świat wg mediów czy świat wg nas?; Prawo do informacj a dostęp do mediów; "Czysta informacja" i PR w mediach; Radio lokalne we Włoszech. II. Aksjologia mediów i etyka dziennikarska: Etyka na sprzedaż, czyli kodeksy dziennikarskie; Etyka dziennikarska i dyskurs cyberetyczny; Etyka dziennikarska i nowe media; Nowe media i stare wartości; Etyka mediów lokalnych; Etyka dziennikarstwa śledczego; Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego; Dziennikarstwo śledcze na medialnym rynku; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Multimedia - "multi" w mediach; O nowych sposobach i wymiarach pluralizacji kultury; Media - etyka - polityka; Przyczynek do politycznej archeologii mediów; Etyka dziennikarska i nowe media; Dyskurs międzykulturowy we współczesnych mediach; Wyznaczniki gatunkowe zapowiedzi; O intertekstualności dyskursu politycznego w mediach (na przykładzie radiowych rozmów z polityka mi); Sprostowanie - prasowe strategie oswajania obecności; Wybrane funkcje reportażu prasowego dla młodzieży a współczesna kultura; Przepowiednie w Internecie; Dialog we współczesnym komunikowaniu publicznym; "Pułapka internetowa", czyli o słownictwie tematycznym związanym z Internetem; Nowoczesne media szansą dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (na przykładzie terapii uczniów z dysleksją rozwojową); Media Polonii niemieckiej w obszarze komunikacji społecznej; Rola mediów w środowiskach wielokulturowych, ze szczególnym uwzględnieniem Śląska Opolskiego. Próba redefinicji zjawiska; Media publiczne w Polsce;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Światem rządzi informacja; 2. Prawdziwy dialog; 3. Prawda i zaufanie; 4. Media- kreacja czy informacja; 5. Nieco historii; 6. Odnowa w SDP w 1980 roku; 7. Rada Wałęsy; 8. Świetny początek nowej etyki mediów; 9. O wartościach chrześcijańskich; 10. Świeckie akty, konwencje, umowy; 11. Jeszcze o cenzurze i nowych kodeksach; 12. Odnawianie kodeksu; 13. Narodziny Rady Etyki Mediów; 14. Skandynawowie o niezależności dziennikarzy; 15. Rada w ogniu walki: konferencja mediów polskich i karta etyki mediów; 16. REM- kadencje i kolejne składy; 17. 17 zasad czyliů dekalog dziennikarza; 18. O ważności sumienia; 19. Przykłady działania Rady Etyki Mediów; 20. Wiatr nie wieje każdemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradniki / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Prawo do krytyki a ochrona czci: Wprowadzenie; Odpowiedzialność karna; Orzecznictwo strasburskie; 2. Odpowiedzialność cywilna: Dobre imię; Wizerunek; Prywatność i intymność; Sądowy zakaz publikacji; 3. Dostęp do informacji publicznej; 4. Tajemnica dziennikarska; 5. Sprawozdawczość sadowa; 6. Prowokacja dziennikarska. Ukryta kamera; 7. Autoryzacja; 8. Sprostowanie i odpowiedź
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.09.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [2] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 3 rozszerz. i uzupeł. Stan prawny na 1.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 330 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej