Form of Work
Książki
(40)
Status
only on-site
(34)
available
(23)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(35)
Author
Gajda Janusz
(2)
Hopfinger Maryla
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Baran Stanley J
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bucholc Marta
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Davis Dennis K
(1)
Dayan Daniel
(1)
Dorak-Wojakowska Lilianna
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dueholm Matthew
(1)
Dueholm Natalia
(1)
Duszak Anna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Gonet Radosław
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jung Bohdan
(1)
Juranek Aleksander Martin
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Katz Elihu
(1)
Kolasińska-Pasterczyk Iwona
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Król Marek
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Leppert Roman
(1)
Liwo Marian
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Kamil
(1)
Mamzer Hanna
(1)
McQuail Denis
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Paleczna Aneta
(1)
Pawlak Nina
(1)
Pełczyński Grzegorz
(1)
Popławska Agata
(1)
Regiewicz Adam
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Rozmus Dariusz
(1)
Sadza Agata
(1)
Sawisz Anna
(1)
Schlafly Phyllis
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sobota-Liwoch Katarzyna
(1)
Sypień Jacek
(1)
Szewczyk Marcin K
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Taylor Lisa
(1)
Vorbrich Ryszard
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Wilk Eugeniusz
(1)
Willis Andrew
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Łaciak Beata
(1)
Żuk Piotr
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(40)
Language
Polish
(40)
Subject
Środki masowego przekazu
(33)
Kultura masowa
(18)
Komunikacja społeczna
(11)
Telewizja
(8)
Kultura
(6)
Kultura audiowizualna
(6)
Reklama
(6)
Edukacja medialna
(4)
Internet
(4)
Dziecko
(3)
Opinia publiczna
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Wychowanie
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Film
(2)
Globalizacja
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikacja społeczna -- a wychowanie
(2)
Kultura masowa -- a wychowanie
(2)
Młodzież
(2)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(2)
Promocja handlowa
(2)
Radiofonia
(2)
Społeczeństwo
(2)
Technika a kultura
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Aspiracje
(1)
Biblioteki
(1)
Czasopisma
(1)
Elita władzy
(1)
Emancypacja kobiet
(1)
Erotyzm
(1)
Feminizm
(1)
Filozofia
(1)
Fotografia
(1)
Hedonizm
(1)
Informacja
(1)
Instytucje kultury
(1)
Językoznawstwo -- a filozofia
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kino
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kultura -- psychologia
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Kultura infromacyjna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Maszyny i narzędzia górnicze
(1)
Multimedia
(1)
Muzealnictwo
(1)
Naród
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Optymizm -- psychologia
(1)
Osobowość
(1)
Pedaogogika
(1)
Polska
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Propadanda
(1)
Propaganda
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Rada Europy -- a środki masowego przekazu
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Struktura spoeczna
(1)
Symbole
(1)
Szczęście
(1)
Szczęście -- zagadnienia
(1)
Teatr
(1)
Telewizja regionalna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Telewizyjne programy sportowe
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Uczucia
(1)
Wolność prasy
(1)
Wybory
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Władza
(1)
Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy
(1)
Środki masowego przekazu -- prawo międzynarodowe -- Europa -- stan na 2002
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Życie codzienne
(1)
Subject: time
1989-
(3)
Genre/Form
Literatura dziecięca polska
(1)
47 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89405-41-5
Zamiast wstępu. O demontażu świadomości i świata przed stawionego; Człowiek w technologii. Benjamina szkic do portretu; Montaż i kultura atrakcji; Kultura medialna i wybór etyczny według Kierkegaarda; Postulaty odnowionej estetyki w kontekście antropologii i aksjologii; Kamp jako postawa estetyczna. O postmodernistycznych uwikłaniach; Telewizja jako sztuka postmodernistyczna; Pytania o estetykę obrazu cyfrowego; Pytania o postmodernistyczne kino; Znaczenia i wartości w reklamie. Analiza kulturologiczna; O samozwrotności tekstu reklamowego; Estetyka i anestetyka w reklamie społecznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-909574-4-2
1. Sceny przemocy w mediach a zachowanie dziecka, 2. Elementy interesujące i nudne w programach telewizyjnych dla dzieci, 3. Literatura dziecięca w książkach i mass mediach z badań własnych, 4. Czasopisma dla dzieci - zainteresowania i potrzeby a rzeczywistość biblioteczna, 5. Media w bibliotekach publicznych, 6. Internet jako medium syntetyczne. Internetowa oferta dla dzieci i młodzieży, 7. Edukacja medialna w programach szkolnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89190-94-9
1. Media elektroniczne - dominujące ogniwo środowiska życia dziecka, 2. Teoretyczne przesłanki analizy problematyki dotyczącej mediów w życiu dziecka, 3. Metodologiczne podstawy badań nad mediami, 4. Obraz dziecka w kulturze audiowizualnej - analiza treści wybranych programów telewizyjnych, 5. Media elektroniczne - nowe szanse rozwojowe i edukacyjne dziecka, 6. Ujemne skutki relacji dziecko-media elektroniczne, 7. Obraz świata współczesnego i przyszłego budowany przez dzieci dzięki przekazom medialnym, 8. Oblicza dzieciństwa współczesnych dzieci, 9. Rodzinna edukacja medialna współczesnego dziecka - założenia, zadania, realizacja
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88594-97-4
Dziecko we współczesnej kulturze Zachodu: Lolita, Haryy Potter i Chłopcy z Wyspy Koralowej; Obraz dziecka w prasie i telewizji; Wizerunek medialny dziecka niepełnosprawnego; Medialny obraz problemu wykorzystywania seksualnego dzieci; Program telewizyjny "Od przedszkola do Opola" jako wyraz dominującej we współczesnej kulturze postawy wobec dziecka; Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej; Treści religijne w przekazach biblijnych dla dzieci i programie telewizyjnym "Ziarno"; Obraz świata społecznego w filmach animowanych dla dzieci; Zabawki jako forma socjalizacji ról płciowych; Nowa przestrzeń dziecka we współczesnej kulturze; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 90)
1. Konstytucyjna zasada wolności prasy i jej ograniczenia, 2. Dziennikarskie prawo do informacji jako środek dochodzenia prawdy, 3. Organizacja działalności prasowej, 4. Środki masowego komunikowania, 5. Przestępstwo prasowe jako skutek działalności dziennikarskiej, 6. Część jako dobro prawnie chronione, 7. Znamiona zniesławienia w środkach masowego komunikowania, 8. Odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 9. Okoliczności wyłączające odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 10. Kary i środki karne za zniesławienie popełnione w środkach masowego komunikowanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-922896-2-5
1. Rewolucja się skończyła, 2. Media - zwierciadło czy twórca trendów społecznych?, 3. Kwestionowanie miejsca kobiety, 4. Wojsko neutralne płacowo?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Seria Kulturoznawswto ; Nr 9)
ISBN: 83-232-1663-0
Konsumpcja jako kulturowo uwarunkowana forma przemocy. Przemoc i tekst. "Walczymy wszyscy przeciw wszystkim" - historia spod znaku niezgody. Real Blood, Virtual Media. "Please, go wake up!" Submission, Hirsi Ali and "The War of Terror" in the Netherlands. Formy przemocy wizualnej. Przemoc a muzeum. Reprodukowanie patriarchatu. Obecność motywów przemocy w antyku i ich kontynuacja we współczesnej literaturze. Przegrani modernizacji - pluralizm kulturowy a równość szans edukacyjnych w Niemczech. Geje, transwestyci i machos - przemoc symboliczna w Meksyku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-921930-8-3
Cz. I. Wybrane problemy kultury: Kultura jako wartość i przedmiot refleksji pedagogicznej; Wychowanie w kulturze i współczesnych kontekstach; Kultura jako przekraczanie granic; Kultura duszy- duszą kultury; Kulturowy wymiar formacji katechetycznej; Słownictwo religijne w kulturze języka i nauczaniu; "Kształtem miłości piękno jestů" Jana Pawła II propozycja dla artystów. Poezja jako wartość dla człowieka i kultury; Pamięć- element konstytutywny tożsamości. Propozycja biblijna wobec kryzysu kultur; Akt twórczy w perspektywie afektywnej; Ewaluacja kultury jako forma samorefleksji wspomagającej proces rozwoju osobowości; Wychowanie do humanizmu planetarnego; Podejście metodologiczne w badaniach zjawisk edukacji międzykulturowej; Cz. II. Młodzież a kultura: Młodzież i kultura w świetle antropologii ekonomicznej; Specyfika międzykulturowa Europejskich Spotkań Młodych animowanych przez Wspólnotę Braci z Taize; Miejsce muzyki w życiu młodzieży integrującej się Europy na tle innych zainteresowań kulturalnych; Rola pieśni historycznych w kształtowaniu obrazu ojczyzny; Rola mediów w rozwijaniu zainteresowania muzyką młodzieży; Jakość kontaktów młodzieży z kulturą audiowizualną; Zagrożenia rozwoju osobowości przez środki masowego przekazu; Wpływ mediów na kształtowanie aktywnej postawy studentów wobec kultury; Wolnoczasowa aktywność kulturalna młodzieży akademickiej; Językowy obraz kultury współczesnej młodzieży; Media jako inspiracja zachowań językowych dzieci i młodzieży; Perspektywa temporalna jako wyraz postawy młodzieży wobec świata; Postawy wobec kultury fizycznej młodzieży z wybranych ośrodków wychowawczych na terenie powiatu krakowskiego; Cz. III. Edukacja a kultura: Edukacja w środowisku pluralizmu kulturowego i religijnego; Kształcić czy inkulturować? Jaki jest cel edukacji szkolnej? Kultura a edukacja- szanse i zagrożenia; Resocjalizacyjna rola twórczości i sztuki; Rola aktywności twórczej w życiu osób głuchoniewidomych; Wychowanie przez sztukę; Sylwetka współczesnego odbiorcy muzyki a praktyka edukacyjna; Znaczenie edukacji muzycznej w kształceniu młodzieży szkolnej; Innowacje w kształceniu wczesnoszkolnym zintegrowanym dotyczące edukacji kulturalnej; Różne formy edukacji kulturalnej w szkole podstawowej na przykładzie SP nr 4 im. H. Sienkiewicza w Grajewie; Aranżacja przestrzeni edukacyjnej przedszkola a edukacja estetyczna dzieci; Wpływ aktywności plastycznej dzieci na ich rozwój i poszukiwanie własnych dróg twórczych; Kontakty ze sztuką w przedszkolu- doświadczenia w kontekście wychowawczych i rozwojowych funkcji sztuki; Rola przedszkola w przygotowaniu dzieci niepełnosprawnych do odbioru dób kultury
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7441-134-1
1. Kultura masowa, 2. Gra przekazu reklamowego, 3. Egzemplifikacja kultury masowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7587-654-3
1. Kultura mediów i tożsamość: Media, tożsamość i edukacja; Wychowanie instant. Na przykładzie programu telewizyjnego Superniania; Kultura medialna jako element konstruowania własnej tożsamości i stylu życia adolescentów w "płynnej nowoczesności"; Gadżet czy narzędzia intelektualne? (o telefonie komórkowym w rękach adolescenta); Między brakiem zrozumienia a nienawiścią czyli odkrywanie tożsamości płciowej we współczesnych obrazach filmowych- Transamerica Duncana Tuckera oraz Nie czas na łzy Kimberly Pierce; Szkoła w filmie. Czy to fikcja? Analiza obrazu rzeczywistości szkolnej w filmie Klasa; Obrazy ojcostwa we współczesnej polskiej kinematografii; Fani, czyli my. Strategie kształtowania postaw prosumenckich we współczesnej kulturze popularnej na przykładzie przemysłu filmowego; Od popkultury do reklamy społecznej. Rozważania nad miejscem reklamy społecznej w kulturze popularnej; Tożsamość religijna w reklamie w dobie popkultury, czyli po co reklamie religia?; Kompetencje medialne a przyszłość zawodowa pokolenia Google; Internetowa kultura pomagania; Tożsamość punk- rzeczywista czy upozorowana?; Portal Nasza Klasa jako środowisko konstruowania tożsamości; 2. Ciało, płeć i tożsamość: Tożsamość queer jako matryca strategii oporowych; Kreacja idealnych wizerunków, czyli kult ciała w kulturze popularnej; Postrzeganie własnej cielesności w kontekście kultury popularnej- zderzenie wymogów przestrzeni medialnej z rzeczywistością; Manekin jako obiekt pożądania społeczeństwa konsumpcyjnego; "Twarz jako medium". O doświadczeniu ciała i przestrzeni przez osoby psychotyczne w świetle antropologii wizualnej i sensorycznej; Eros i Tanatos w recepcji Zagłady. Kultura popularna, obraz, ciało; Intymne strategie tożsamościowe dziecka we współczesnej kulturze popularnej; Porono-chic, czyli seksualność jako narzędzie komunikacji; Społeczno-kulturowy kontekst zjawiska (przed)wczesnego rodzicielstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-915484-7-3
1. Studia socjokulturowe, wybrane komponenty społeczeństwa informacyjnego, 2. Interpretacje filmoznawcze, przeszłość i teraźniejszość w perspektywie aksjologicznej, 3. Szkice medioznawcze, kościół katolicki i globalna komunikacja wiary
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Kultura. Osobowość. Polityka / red. Piotr Chmielewski. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2002. - 531 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-88495-91-7
Naród i etniczność. Obraz Ukrainy w polskiej prasie, studium przypadku. Teoretyczne podstawy analizy stosunków sąsiedzkich, Być mniejszością w większości, Ethnic conflict resolution in scandinavia, Psychologiczny kontekst postaw patriotycznych i nacjonalistycznych. Polityka. The polish presidency: a retrospective, System differences in political elites, Is the united states still a democracy?, Thinking adn (Un)doing: legitimacy deficit and the fall of socialism, Władza i kooperacja, Meandry procesu instytucjonalizacji zachowań wyborczych społeczeństwa polskiego, Kultura. Przegląd poznawczych teorii rozwoju moralnego, Technologie komunikacji a opinia publiczna, Świadkowie Jehowy: charakterystyka wyznania, Wiry globalizacji, Transformacja. Kilka uwag o kryzysach i ich badaniu, Kto jeszcze lubi socjalizm i dlaczego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
ISBN: 978-83-7611-068-4
1. Media XXI wieku. Ciągłość i zmiana: Digitariusze wszystkich sieci łączcie się! Widmo hiperkapitalizmu krąży nad światem; Poprawianie wizerunków w popkulturze i tego konsekwencje; Telewizyjne programy informacyjne w badaniach problemów społecznych; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Obecność prawosławia w Internecie- skala i rola; Społeczny i medialny wizerunek skrajnych feministek; E-prasa, e-książka. Gutenberg w notebooku?; Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne; Badanie wpływu mediów na przykładzie analizy skuteczności oddziaływania reklamy twórczej; Teoria autorska a kino amerykański w latach 70-tych XX wieku; Uwarunkowania kulturowe wizerunków Indian w kinie amerykańskim; Kompetencje medialne młodzieży: status quo, perspektywy rozwoju; Walory i ograniczenia komunikacji sieciowej; Od telewizora do monitora- zmiana preferencji odbiorczych; 2. Sztuka jako komunikacja. Autor i jego dzieło: Dzieło muzyczne jako komunikat; Miasto jako przestrzeń komunikacyjna w programowych wypowiedziach awangardy literackiej XX wieku; Wolność twórczości artystycznej a ochrona dóbr kultury w świetle prawa; Sztuka interaktywna jako forma psychoterapii; Aktor i widz- relacja intersubiektywności (na przykładzie teatru ruchu); Komunikacja jako sztuka początku XXI wieku- taniec słowa z obrazem; "Taniec z gwiazdami"- próba analizy programu telewizyjnego; Dziennikarz jako twórca; 'Ja jestem bohaterem moich książek". Autor i jego dzieło na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego; Wizerunek starszej kobiety w polskiej sztuce współczesnej; Kształcenie komunikacji interkulturowej z wykorzystaniem materiałów prasowych z punktu widzenia dydaktyka i taphofila; Uwagi o młodych pojęciach- na przykładzie autorytetu; Czytelnik we wspomnieniach Marii Znamierowskiej-Prufferowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-242-0392-3
Media i sport. Wprowadzenie; Sport w telewizji: powtórka i przedstawienie na ekranie; Sport telewizyjny jako zma(s)kulinizowany kult dystrakcji; Erotyka sportu telewizyjnego. Uwagi na temat liturgii heroizmu na co dzień; Lekkoatletyka, Eros i kultura popularna; Piękno sportu zespołowego. Futbol amerykański - na stadionie i w telewizji; Przyjemności widza a przemoc w telewizyjnych transmisjach sportowych; Piekielna inscenizacja w komunikowaniu masowym: estetyka codzienności i spektakl; Syndrom Heysel; Światowe zawody, rozrywka i czas wolny. Kobiety przed telewizorem; Sport w mediach: gorący i zimny; Piłka nożna - grana i opowiadana. Rozważania na temat narratywizacji gier w transmisjach telewizyjnych; Rozumienie przekazu audiowizualnego (na przykładzie transmisji wyścigów kolarskich); Sport - przez pryzmat estetyki, a nawet widziany jako sztuka?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7383-183-5
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Edukacja medialna. Podręcznik akademicki / komitet red. Janusz Adamowski, Edward Chudziński, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Mroziewicz, Walery Pisarek)
ISBN: 978-8-360501-15-3
1. Wprowadzenie. 2. Firmy medialne. 3. Media i reklama. 4. Prasa codzienna - rozwój w cieniu nowych technologii. 5. Czasopisma - esencja różnorodności. 6. Radio czy podcasting?. 8. Telewizja. 9. Nowe technologie w mediach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Media w edukacji / Janusz Gajda. - Wyd. 4. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2005. - 218 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-7308-498-3
1.Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej, 2.Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze, 3.Znacząca rola mass mediów w edukacji, 4.Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze, 5.Media jako swoiste środowisko wychowawcze współczesnego, człowieka, 6.Hipermedia - komputer i Internet jako nowoczene środki komunikacji,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Media w edukacji / Janusz Gajda. - Wyd. 8. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2010. - 218, [1] s. ; 24 cm.
ISBN: 83-7308-498-3
1.Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej, 2.Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze, 3.Znacząca rola mass mediów w edukacji, 4.Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze, 5.Media jako swoiste środowisko wychowawcze współczesnego, człowieka, 6.Hipermedia - komputer i Internet jako nowoczene środki komunikacji,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again