Form of Work
Książki
(14)
Czasopisma
(2)
Status
only on-site
(13)
available
(5)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(13)
Author
Boczkowska Magdalena
(2)
Gierula Joanna
(2)
Gierula Marian
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Polińska Karolina
(2)
Sarna Paweł
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Cern Karolina M
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Drzewiecki Piotr
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guzek Damian
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jaroszyński Jan
(1)
Jastrzębski Jerzy
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kasztelan Ewa
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Korkonosenko Siergiey
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kornilova Eugenia E
(1)
Korochensky Aleksandr P
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Krukowski Józef
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielnik Galina
(1)
Nowak Ewa
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Ostaszewski Aleksander
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Piekorz Maria
(1)
Piontek Dorota
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sztychmiler Ryszard
(1)
Theisen Otto
(1)
Tiepliaszina Ałła
(1)
Zajadło Jerzy
(1)
Łęcicki Grzegorz
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Subject
Środki masowego przekazu
(14)
Dziennikarstwo
(4)
Etyka
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Reklama
(3)
Dane osobowe
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Media społecznościowe
(2)
Polityka
(2)
Prawo autorskie
(2)
Śmierć
(2)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma społeczno-kulturalne amerykańskie
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka chrześcijańska
(1)
Historia
(1)
Internet
(1)
Islam
(1)
Język Polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Medycyna
(1)
Patriotyzm
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Prawo
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Product placement
(1)
Radiofonia
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Religia
(1)
Socjotechnika
(1)
Telewizja
(1)
Wolność prasy
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Subject: work
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Subject: time
1939-
(1)
Subject: place
Kazachstan
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(2)
16 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-240-0589-7
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Krótkie wykłady z filozofii)
ISBN: 978-83-01-15402-8
Wprowadzenie. Normatywny deficyt społeczeństwa obywatelskiego; 1. Życie publiczne i jego substancja: Przestrzeń i struktura życia publicznego; Sfera publiczna- opinia publiczna- rozum publiczny; Media publiczne w społeczeństwie informacyjnym; 2. Życie i zdrowie: dobra podstawowe pod nadzorem publicznym; 3. Osoba jako podmiot moralny i podmiot prawny: Prawo pozytywne; Prawo naturalne; Prawa człowieka w zarysie systematycznym; Prawa człowieka w innych częściach globu; Prawo narodów: suwerenność i pokój; Unia europejska jako korpus politicum; 4. Apokaliptyczne sfery życia publicznego: Etyka w nauce; Ethos religijny i religia w życiu publicznym; Edukacja moralna a wzrost kompetencji demokratycznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7334-869-1
1. Prawo kontra prawo, 2. Prawo kontra moralność, 3. Prawo kontra obyczajowość, 4. Prawo kontra religia, 5. Prawo kontra nauka, 6. Prawo kontra medycyna, 7. Prawo kontra fistoria, 8. Prawo kontra polityka, 9. Prawo kontra media, 10. Prawo kontra ekonomia, 11. Prawo kontra ekologia, 12. Prawo kontra etyka prawnicza, 13. Prawo kontra zdrowy rozsądek, 14. Prawo kontra człowiek
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 340 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7306-067-7
1. Etos współczesnego dziennikarstwa, 2. Media i demokracja w Polsce, 3. Konflikt między wolnością mediów a ochroną dóbr osobistych. Doświadczenia i zasady w wykładni prawa Republiki Federalnej Niemiec, 4. Wolność słowa w mediach a poszanowanie godności człowieka w prawie polskim, 5. Zasady dostępu Kościoła do środków społecznego przekazu w prawie polskim, 6. Kościół w Polsce a media, 7. O odpowiedzialności dziennikarza, 8. Wartości i normy dziennikarskiego etosu na podstawie kodeksów etyki dziennikarskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7299-548-3
I. Media a wartości religijne: Media a wartości religijne wobec pytania o dialogiczność mediów i wiary religijnej, Media - nowe drogi ewangelizacji w nauczaniu Kościoła i w prawie kanonicznym, Ochrona przekazu wiary w mediach. Aspekt kanoniczny, Media pomocą w kształtowaniu dojrzałości religijnej?. II Media a wartości moralne: Zagadnienia prawdomówności w mediach, Ochrona rodziny w mediach, Język reklamy kształtuje postawy moralne dzieci, Chrześcijanin dobrym dziennikarzem, Czy współczesne dziennikarstwo zasługuje na miano etycznego. III. Media a wartości patriotyczne: Media a wartości patriotyczne, Poszanowanie tożsamości narodowej w procesie integracji europejskiej, Czy media chronią patriotyzm?, Wartości patriotyczne w reklamie społecznej. IV. Wartości chrześcijańskie a ogólnoludzkie: Wartości współczesnego świata a wartości chrześcijańskie w mediach. Zbieżność czy konflikt?, Prawda i uczciwość w mediach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-931326-4-5
1. Kulturowy I etyczny wymiar mediów: Relewancja etyki mediów dla wychowania w dobie pluralizacji i globalizacji mediów; Podstawy etyki w mediach masowych a postawy dziennikarzy w okresie PRL i transformacji ustrojowej; Zarys problematyki norm etycznych we współczesnej reklamie; Znaczenie i rola mediów we współczesnej edukacji społeczeństwa informacyjnego; 2. Mechanizmy manipulacyjne w mediach: Elementy propagandy i manipulacji audiowizualnej na przykładzie polskich seriali telewizyjnych w PRL i III RP; Funkcjonowania product placement i jego wpływ na decyzje zakupowe Polaków; 3. Dzieci i młodzież w przestrzeni medialnej: Polskie telewizyjne programy edukacyjne dla dzieci i młodzieży- zarys historyczny; Globalna przestrzeń komunikacji społecznej źródłem zagrożeń dla współczesnej rodziny; Zapobieganie zachowaniom problemowym dzieci w internecie jako zadanie dla edukacji medialnej; Agresja elektroniczna i cyberbullying wśród dzieci i młodzieży a działania szkoły; Kreatywne wykorzystanie telefonów komórkowych. Twórcza inwencja młodzieży w obszarze profilaktyki społecznej- kreacja rzeczywistości z wykorzystaniem mediów; Rola Internetu w nauczaniu języków obcych- perspektywa nauczyciela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7151-057-1
1. Prasa: Ikonografia żałoby narodowej 2012; Śmierć polskich żołnierzy w Iraku. Analiza doniesień prasowych z lat 2003-2007; Jak przywrócić śmierć do życia? O próbie przełamania tabu śmierci na łamach prasy na przykładzie akcji Gazety Wyborczej; Socjotechnika "śmierci" wg Jarosława Kaczyńskiego. Wiedza potoczna a wiedza naukowa o istocie pojęcia; Wszyscy jesteśmy niewolnikami. Motyw śmierci w relacjach reporterów "Gazety Wyborczej"; Przegląd sposób przedstawiania śmierci w prasie młodzieżowej i studenckiej; 2. Fotografia i prasa: śmierć na łamach "Tygodnika Powszechnego"; Publiczna egzekucja Arthura Greisera w poznańskiej prasie; Gdy umierają dziennikarskie sumienia; Śmierć Anny Politkowej na łamach opiniotwórczej prasy w Polsce; Żeby obraz śmierci nie paraliżował życia. Idealizowanie zmarłego; 3. Internet, radio, prasa: Autocenzura albo śmierć- dziennikarstwo i wolność słowa w Meksyku w 2010 r. Blog del Narco- przełamywanie tabu czy promocja przestępczości; Obraz śmierci w serwisach informacyjnych i audycjach publicystycznych radia RMF FM w dniach 10-24.04.2010 r.; Medialne rekolekcje (2-8 kwietnia 2005 r.); Metafory śmierci w prasie na przykładzie publikacji z kwietnia 2005 i 2010 r.; "Umieranie" w dźwiękowej przestrzeni reportażu radiowego; Na granicy światów, czyli "życie po życiu" w słuchowisku Marka Baczewskiego Nie używaj tego ognia; "Mój sąsiad nie żyje"- prezentacja tragicznych wydarzeń w mediach lokalnych na przykładzie tygodnika lokalnego "MM Moje Miasto Szczecin"; 4. Reklama i telewizja: Eros i Tanatos w służbie reklamy; Wpływ seriali TV na postrzeganie zagadnienia śmierci; Śmierć partnerką telewizji. Obraz śmierci na szklanym ekranie w wybranych przykładach; Dokumentalne (Tele)wizje śmierci; Reklamowe gry i zabawy ze śmiercią; Pokażę Ci, jak się (nie) umiera. Śmierć w reklamie komercyjnej; 5. Socjologia i muzyka: Problematyka śmierci na życzenie w Internecie; Marketing śmierci; Death metal- motyw śmierci w wybranej polskiej prasie muzycznej; Śmierć- współczesny celebryta?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7151-058-8
1. Pedagogika i etyka: Ars moriendi jako postulat tanatopedagogiczny, medialny i osobowy; Tragizm, rozrywka, edukacja- różne obrazy śmierci w mediach jak próba przekroczenia tabu śmierci i umierania; Ars moriendi w wydaniu ponowoczesnym; Efekt Wertera w świecie mediów i działania na rzecz prewencji samobójstw; 2. Kino i film: Śmierć i sposoby umierania przedstawione w wybranych współczesnych filmach polskich; Aktualizacja rytuału pogrzebowego w filmie Andrzeja Seweryna pt. "Kto nigdy nie żył"; Spektakl współczesnego ars moriendi. O filmie Marcina Koszałki "Istnienie"; Obrazy śmierci w dziełach filmowych jako projekcja odległych, a wciąż obecnych konstruktorów myślowych gnozy; 3. Kultura, religia i etyka: Miłość silniejsza niż śmierć; Nieśmiertelność ciała jako mit współczesnej kultury "Ciało jako przedmiot zbawienia"; Śmiertelność- nieśmiertelność. Medialne konstrukcje i dekonstrukcje; Katastrofy lotnicze- obrazy śmierci w mediach a etyka dziennikarska; Choroba Alzheimera- mity a rzeczywistość- co pokazują nam media?; Odchodzenie Papieża Jana Pawła II w telewizji publicznej jako nowy medialny rytuał; Media wobec śmierci naturalnej. Zarys problematyki w ujęciu etycznym; 4. Islam i wojna: Islamski zamach w Madrycie w 2004 roku i jego obraz w czołowych dziennikach hiszpańskich oraz w innych wydawnictwach prasowych; Medialne obrazy śmierci z rąk ekstremistów islamskich- na przykładzie Afganistanu za rządów Talibów; Problematyka śmierci w medialnych relacjach o wojnie a prawo do obiektywnej informacji; 5. Internet, fotografia i dyskurs medialny: Medialne oswajanie śmierci. Funkcje prezentowania umierania w przekazach medialnych. Żałoba online; Gry komputerowe a promocja śmierci; Prywatna śmierć w nowych mediach; Fotonekrepolia- spoglądając śmierć w oczy. Problematyka mortualna w fotografii prasowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 3139)
ISBN: 978-83-229-3011-3
I. Media, polityka i rynek: Misja, "czwarta władza" czy biznes?; Globalizacja mediów i chaos kulturowy; Ani pierwsza, ani czwarta; Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?; Świat wg mediów czy świat wg nas?; Prawo do informacj a dostęp do mediów; "Czysta informacja" i PR w mediach; Radio lokalne we Włoszech. II. Aksjologia mediów i etyka dziennikarska: Etyka na sprzedaż, czyli kodeksy dziennikarskie; Etyka dziennikarska i dyskurs cyberetyczny; Etyka dziennikarska i nowe media; Nowe media i stare wartości; Etyka mediów lokalnych; Etyka dziennikarstwa śledczego; Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego; Dziennikarstwo śledcze na medialnym rynku; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.09.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [2] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
ISBN: 978-83-7601-343-5
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Book
In basket
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 3 rozszerz. i uzupeł. Stan prawny na 1.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 330 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
ISBN: 978-83-7601-343-5
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 12/2018)
Zawiera: Nauka o dziennikarstwie: rosyjskie doświadczenie i międzynarodowa współpraca; Citizen media criticism and political processes in mediatized society; Rodzaje kłamstwa i ich wykorzystanie w tekście; Wiarygodność mediów masowych. Przypadek niemiecki; Municipal press in Russia: Developmental incentives; Koncentracja mediów w Rosji. Próba zarysowania problemu; Media rosyjskie w okresie kampanii przed wyborami prezydenckimi; O efemerycznym czasopiśmie "Na szlakach świata" (1926-1927) i redaktorach Lepeckich; Uwagi o języku współczesnym młodych Polaków; Ziemie Zachodnie i Północne na łamach czasopism kulturalnych w pierwszych latach powojennych; Dziennikarstwo śledcze Wojciecha Sumlińskiego. Analiza kontrakcji w tygodnikach opinii po publikacji książki "Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego"; "Wolne Siemianowice" jako przykład tabloidyzacji periodyku lokalnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87704-05-9
Pozaracjonalne determinanty postaw politycznych, Komunikowanie polityczne jako płaszczyzna wywierania wpływu, Socjotechnika polityczna w warunkach demokratycznych, Marketing polityczny czyli zmierzch ideałów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86882-48-4
Cz.I Prawno-etyczne aspekty "reklamy dziecięcej": 1. Akty prawa międzynarodowego; regulacje prawne w innych państwach, 2. Granice prawne reklamy w Polsce, 3. Etyczne kanony reklamy. Cz.II "Reklama dziecięca" - aspekt praktyczny: 1. Nieletni jako odbiorcy reklamy, 2. Dzieci uczestnikami działań reklamowych, 3. "Reklamowanie" postaw i zachowań przez media - reklama bez reklamy. Cz.III Reklama dziecięca model postulowany: 1. Dziecko jako odbiorca kompleksowego przekazu medialnego, 2. Konieczne zmiany w podejściu prawnym i etycznym, 3. Rola działań pozainstytucjonalnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
ISBN: 978-83-63434-56-4
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again